Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: külmalt II käik viletsalt (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 1963)
Timo
huviline



Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.04 17:55 Tsiteeri
külmalt II käik viletsalt



Nüüd külmadel hommikutel läheb II käik kehvalt sisse, aga kui mootor juba soe ja mõned km-d sõidetud, probleemi pole, õigemini on külmaltki probleem just 1.selt 2.sele lülitades, mitte ülevalt allapoole. Mis arvate härrased spetsialistid?
Manuaal C4 A100 2,3 -92


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 12.10.04 18:26 Tsiteeri


Sama siin, arvan ise , et õli tiba paksem külmalt ja sellest see tiba raskem käiguvahetus.Mina selles viga küll ei näe. viga on siis, kui soojalt ka enam siise ei lähe ilusti.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Renks
huviline

Avatar


Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.04 18:38 Tsiteeri


tõenäoliselt vale viskoosusega õli.(liiga paks)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 12.10.04 19:16 Tsiteeri


Ei ole õli paks.

Lihtsalt kast hakkab oma tegemistega ühelepoole saama :)
Loe 2käigu sünkronisaatorid...


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kopamees
klubiliige



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Civic Tourer

postitati 12.10.04 19:17 Tsiteeri


Julgen soovitada sellise probleemi puhul õlilisandit X1-R, mida on müügil näiteks Laki Autos (250 ml, hinnaga 270 krooni).

Oli ka endal probleem külma mootoriga käikude sisse saamisega. Peale X1-R'i lisamist on probleem kadunud ja käigud käivad palju pehmemalt. Kindlasti peaks jälgima käigukastiõli ja X1-R koguste suhet. Käigukasti pannakse seda 3% õlikogusest. Samuti soovitan panna seda mootorisse suhtes 6% õlikogusest (esimesel korral) ja 3% (järgmistel kordadel).


Mereteemalised uudised: www.mereblog.com
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 12.10.04 19:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja kiireaudi
Ei ole õli paks.

Lihtsalt kast hakkab oma tegemistega ühelepoole saama :)
Loe 2käigu sünkronisaatorid...


Kui viga oleks kulunud sünkros oleks seda tunda ka sooja mootoriga, kui üritad vahetada käiku kiiremini.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
DevilDog
huviline

Avatar


Registreerunud 29.08.04
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 12.10.04 21:00 Tsiteeri


Omal oli täppselt sama asi peale seda kui panin odava õli kasti, suvel oli norm aga kui ilmad läksid külmemaks hakkasid 1 ja 2 käik raskelt sisse minema. Ja talvel pidin üldse enne sõidu lõppu 2 käigu sisse jätma et hommikul ei peaks seda sisse raiuma. Kõige kindlam tee õli vahetus kastile ja korralik õli sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Timo
huviline



Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.04 17:06 Tsiteeri


Mis õli TÄPSELT käib? Vahetan ära kohe siis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 17.10.04 17:15 Tsiteeri


Mina kasutan BP Energear SGX SAE 75W-90. Aavest öeldi, et selline Audidele käib.


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timo
huviline



Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.04 17:47 Tsiteeri


Ega see pole aut. kasti punane õli ja kogus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 17.10.04 17:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaits
Mina kasutan BP Energear SGX SAE 75W-90. Aavest öeldi, et selline Audidele käib.


See on manuaalkasti õli, automaadist ei tea ma midagi...


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timo
huviline



Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.04 18:18 Tsiteeri


Ahjaa, kustmaalt peab normaalselt sidur võtma, põhjast, keskelt või ülevalt, asi selles, et mul võtab peaaegu täiesti põhjast


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 17.10.04 18:20 Tsiteeri


Korras sidur võtabki audil täiesti põhjast,kui siduriketta aeg hakkab otsa saama siis hakkab järjest kõrgemalt võtma.Pedaal läheb kulunud siduriketta ja ka kulunud survelaagriga raskeks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Timo
huviline



Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.04 18:26 Tsiteeri


To QUATTRO:

Äkki sa oled targem ja oskad öelda selle õli kohta. Mul eelmised autod polnud küll audid, kuid kõik olid manuaalid ja neile käis punane aut. kasti õli, kui ma ei eksi siis vist ATF,või kas pean seda SAE 75W-90 märgistusega maslot ostma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 17.10.04 18:29 Tsiteeri


vaevalt et ma targem olen aga audi kasti lased sa selle ATF-iga kohe hingusele.
Nagu eespool öeldi 75W90 täissünt.
Sellest on siin foorumis ka enne juttu olnud.

Ja manuaalkastis ATF on rohkem usakate teema .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Timo
huviline



Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.04 18:31 Tsiteeri


Kasutasin ATF-i E34 ja E32 BMW-del.
Aga suur tänu infi eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.6% - SQL: 39.4%]