Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 200TQ tõmbab hinge kinni (Vastuseid: 26 | Vaatamisi: 3184)
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 11.10.04 14:52 Tsiteeri
200TQ tõmbab hinge kinni



Niisiis et Audi 200 TQ kuni poole kaasini läheb kui rohkem vajutada tõmbab hinge kinni....
Mis värk on?


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
hornet
huviline



Registreerunud 29.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kahjuks enam mitte audi aga sakslane ikka.

postitati 11.10.04 15:12 Tsiteeri


Analoogne kogemus. Kuni umbes 4000 pöördeni läks ilusasti, sealt edasi aga hing kinni. Minul lahenes probleem koos küünalde vahetusega. Vanad küünlad olid liiga ära põlenud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 11.10.04 15:26 Tsiteeri


Pigem siis ikka kütuse rõhk väike. Kas siis pump lahja või juhtrõhuga (ei tea paraku mis masinaga tegu) probleemid.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 11.10.04 16:46 Tsiteeri


Vaata kõik vaakum voolikud üle, et kuskilt ei lekiks õhk. Samuti vaata üle ka kõik turbo lõdvikud. Võibolla puhub turbo kuskilt lõdvikus olevast praost laksu välja. Suurtel pööretel vilinat (susinat) pole kuulda?:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 12.10.04 06:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja hornet
Analoogne kogemus. Kuni umbes 4000 pöördeni läks ilusasti, sealt edasi aga hing kinni. Minul lahenes probleem koos küünalde vahetusega. Vanad küünlad olid liiga ära põlenud.


Ei ta nagu pööretest ei loegi nagu rohkem pedaalist loeb meelitades algusest nii veerand kaasiga võib väga kõrged pöörded kätte saada kuid kohe kaasi põhja vajutades noh hing kinni....


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 15.10.04 19:12 Tsiteeri


Loe seal sjm blablaast sellise vidin a nagu throttle switch kohta, sümptomid viitavad just selle defektile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 15.10.04 19:38 Tsiteeri


Sain pihta leitsin juhised ja värgid ülesse!!! Tänks eks annan teda kuis kulgeb...


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Po18
huviline



Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: S4 avant 2.2 tq

postitati 16.10.04 00:11 Tsiteeri


Aga mehes minul hea spets kelle juurde viin oma audi aga teile ei saa veel soovitada kui m´inu omast jagu saab siis soovitan kui võib.Täitsa tark mees ...respekt vennale.


Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 18.10.04 07:11 Tsiteeri


tundub et vaakum voolikutes leke...


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ren
huviline



Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5

postitati 19.10.04 07:14 Tsiteeri


Minu endise S4 puhul oli selle 4000 pöörde hinge kinni tõmbamise süüdlaseks hingusele läinud õhulugeja.


The replacement for displacement
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 19.10.04 07:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Ren
Minu endise S4 puhul oli selle 4000 pöörde hinge kinni tõmbamise süüdlaseks hingusele läinud õhulugeja.


Kuskohas see asus... ja kas andis sellise effekti et 4000 pöördest hakkas nagu nõksudega tõmbama, ja gaasiga meelitades ikka läks pöördesse?


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ren
huviline



Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5

postitati 19.10.04 07:25 Tsiteeri


auto hakkas nagu rappuma, ei läinud üle 4000 pöörde kui pedaal põhjas, väiksema gaasiga aga läksid pöörded piirajani kenasti. S4-l asus ta kapoti all parema esitule taga kohe peale sinna paigaldatud koonusfiltrit :) . 200 kapotialusega pole ma kahjuks absoluutselt kursis :(


The replacement for displacement
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 19.10.04 07:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Ren
auto hakkas nagu rappuma, ei läinud üle 4000 pöörde kui pedaal põhjas, väiksema gaasiga aga läksid pöörded piirajani kenasti. S4-l asus ta kapoti all parema esitule taga kohe peale sinna paigaldatud koonusfiltrit :) . 200 kapotialusega pole ma kahjuks absoluutselt kursis :(


Enne mida ja peale mida sul see asus?


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ren
huviline



Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5

postitati 19.10.04 07:33 Tsiteeri


Kohe peale õhufiltrit asus.


The replacement for displacement
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 19.10.04 08:47 Tsiteeri


10v mootoril ei ole kuumtraat õhulugejat.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 19.10.04 08:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
10v mootoril ei ole kuumtraat õhulugejat.


kindel et 10 klapilisel 147 kw 1B mootoril ei ole?


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 19.10.04 09:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja JohnDoe2200T
Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
10v mootoril ei ole kuumtraat õhulugejat.


kindel et 10 klapilisel 147 kw 1B mootoril ei ole?


Jah. Õhulugeja on, aga see on komplektis pritsepeaga. Koonuses liikuv õhk tõstab metallplaati, see omakorda ühenduses pritsepea kolviga, mis kütet peale annab.


http://www.elcats.ru/imaudivw/VAG01C40.gif


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 19.10.04 09:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Tsitaat:
Esialgne postitaja JohnDoe2200T
Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
10v mootoril ei ole kuumtraat õhulugejat.

Ole sa hea ja ütle selle positsiooni nr seal pildil kui ta seal on...
kindel et 10 klapilisel 147 kw 1B mootoril ei ole?


Jah. Õhulugeja on, aga see on komplektis pritsepeaga. Koonuses liikuv õhk tõstab metallplaati, see omakorda ühenduses pritsepea kolviga, mis kütet peale annab.


http://www.elcats.ru/imaudivw/VAG01C40.gif



Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 28.10.04 22:23 Tsiteeri


panin värgil nüüd siis korralikult veel õhu temperatuuri või koguse lugeja mis iganes ta ka pole- külge.
Paremaks asi ei muutunud ikka samamoodi alates 4000 pöördest peab meelitama hakkama ... järelikult tuleb vaadata vaakum üle.
Miskit pulli tegi kui selle külge panin siis nagu peale soojaks minemist viskas lambist pöörded ülesse.
hea et mul siis käik juba väljas oli.

ei tea muidugi milles asi vahest arva klapid lagisevad jummala lambist samas jälle käivitad uuesti on kõik norm...


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 28.10.04 23:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja JohnDoe2200T
Niisiis et Audi 200 TQ kuni poole kaasini läheb kui rohkem vajutada tõmbab hinge kinni....
Mis värk on?


Pakuks uheks hinge kinnitombamispohjuseks overboost fuel-cut-i (kuskil teemas kirjutasid boosti numbriteks usna suured numbrid, mis stockis peaks lubamatud olema...).
Voiksid kogu ohuteekonna ule vaadata. Samas soovitan muretseda a/f meeter, naed vahemalt, kas segu rikas voi lahja...

EDIT: Koduarvutis parandan kirjavead, tool tapitahed puuduvad...


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 29.10.04 06:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:


Pakuks uheks hinge kinnitombamispohjuseks overboost fuel-cut-i (kuskil teemas kirjutasid boosti numbriteks usna suured numbrid, mis stockis peaks lubamatud olema...).
Voiksid kogu ohuteekonna ule vaadata. Samas soovitan muretseda a/f meeter, naed vahemalt, kas segu rikas voi lahja...

EDIT: Koduarvutis parandan kirjavead, tool tapitahed puuduvad...



mis värk see a/f meeter on?


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 29.10.04 06:39 Tsiteeri


samas oleks sellisel juhul ka kütusekulu suurem...


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 29.10.04 09:56 Tsiteeri


Nõustun quattromehega, et tegemist on fuel cut offiga. Vaata üle Wastegate ja selle avamise süsteem, sealt leiad vea. Tegemist mehaanilise veaga - elektri poole pealt ei ole vaja viga otsida.

Mis võivad viga põhjustada:
Wastegate vedru liigselt peale keeratud?
Paksem vedru seib sinna topitud?
Wastegate juhtvoolik lahti ühendanud?
Kas wastegate membraan kahe kambri vahel on korras?


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 29.10.04 10:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Silwer
Nõustun quattromehega, et tegemist on fuel cut offiga. Vaata üle Wastegate ja selle avamise süsteem, sealt leiad vea. Tegemist mehaanilise veaga - elektri poole pealt ei ole vaja viga otsida.

Mis võivad viga põhjustada:
Wastegate vedru liigselt peale keeratud?
Paksem vedru seib sinna topitud?
Wastegate juhtvoolik lahti ühendanud?
Kas wastegate membraan kahe kambri vahel on korras?


Ei näkka mul nende tehniliste nimetustega veel nii hästi, ehk juhendad mis asi see w... on seal ja / või kus asub siis saan samuti targemaks...
ette tänades!


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 29.10.04 20:37 Tsiteeri


Wastegate on jubin mis asub väljalaske kolektori küljes mootori taga otsas- selline ümar jubin mis ühendab kollektorit summutiga


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.9% - SQL: 39.1%]