Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Probleemid mootoriga v. elektroonikaga (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 1927)
rihos
huviline



Registreerunud 12.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 80 2.0 82KW

postitati 11.10.04 11:50 Tsiteeri
Probleemid mootoriga v. elektroonikaga



Nimelt selline mure oleks kurta. Et u. 2 nädalat tagasi tekkis probleem. Peale vihma sadu ja õlivahetust (mida pandi forssis sisse rohkem kui vajalik) ja pärast tankimist . Ilmes järgneval hommikul selline probleem, et käivitasin oma masina , minut aega töötas kõik normaalselt ja siis suri välja (ps. polnud sellist asja enne kogenud). Peale uut üritust, pöörded kukkusid täiesti ära ja kõik. Ajasin hädaga auto garaazi ja hakkasin siis viga otsima ,
Peaks olema korras küünlad, süütejuhtmed, justkui pritsungist pritsis korraliku survega, kuid mis kõige tähtsam masin ei tüüta (neid kontrollides hoidsin pöördeid ca. 3000 juures niipalju kui sain, sest pöörded kippusid ikka kukkuma u 800 peale).
Vahetasin ära kütusefiltri , ikka ei hakkanud hasti tyyle ja järgmisel päeval lambist korras. Kuid vabakäigu peal pöörded kukkusid ikka 600 le , selline tunne et sureb varsti välja.
Sain siis "ilusti" 5 päeva sõita. Kui Ühel "heal" päeval kadus autost jõud ja sama pull hakkas pihta. Nii et koduni pidin sõitma sleppis.
Kuid nüüd asi endisest natuke hullem, auto käima läheb , kuid siiis kaovad koheselt ka pöörded, ka siis kui annad gaasi,.
Äkki keegi oskab anda nõu mis kotermann autos võib niivisi käituda.
Muretsesin täna siis ka uue kommutaatori (arvasin et äkki on probleem selles, kuid ei ) ;(

Igasugused ettepanekud on teretulnud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rihos
huviline



Registreerunud 12.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 80 2.0 82KW

postitati 11.10.04 12:21 Tsiteeri


Oskab keegi abi anda ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 11.10.04 13:04 Tsiteeri


Süütejuhtmed võiksid siiski korraks testriga üle mõõta. Minul olid nad vist viimati keskmiselt 7 kilooomi. Kui mõni teistest suuresti erineb, võiks sellele uue otsa teha või kui seda ei oska, siis välja vahetada.
Kas on kindel, et jagajakaanes pragu ei ole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 11.10.04 13:19 Tsiteeri


Selle jutu põhjal teeks panuse kütusepumbale.Kütusepumba surve liiga madal.Mõõda surve ära


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rihos
huviline



Registreerunud 12.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 80 2.0 82KW

postitati 11.10.04 13:28 Tsiteeri


Kas on kindel, et jagajakaanes pragu ei ole?
Selles olen kindel, vaatasin asja üle.

Kütusepump häält igatahes teeb, nagu peab.
JA imelik asi on just see, et kuidas ta sai töödata 5 päeva, enam vähem korralikult ja siis taas jõud kadunud ja pöördeid ülesse ei võta.
Kas oleks mingi valemiga võimalik kontrollida ka releesid, et kas need kõik töötavad ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 11.10.04 15:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja rihos

Kütusepump häält igatahes teeb, nagu peab.


Kusagilt justnagu lugesin, et kütusepump ei tohiks häält teha.Peaks siis nagu vaikselt töötama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 11.10.04 18:56 Tsiteeri


Pakun välja lisaõhu,madala kütusesurve,totaalse solkkütuse või purunenud katalüsaatori.Mingi kahtlus langeb ka hammasrihma õigele asendile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
rr10
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 100/2.3E (HETKEL JUBA OMANIKKU VAHETANUD)

postitati 12.10.04 07:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja rihos
Kas on kindel, et jagajakaanes pragu ei ole?
Selles olen kindel, vaatasin asja üle.

Kütusepump häält igatahes teeb, nagu peab.
JA imelik asi on just see, et kuidas ta sai töödata 5 päeva, enam vähem korralikult ja siis taas jõud kadunud ja pöördeid ülesse ei võta.
Kas oleks mingi valemiga võimalik kontrollida ka releesid, et kas need kõik töötavad ?


Mina paneksin rõhu siiski solkkütusele, kuna sa ise ka mainisid, et tankisid autot peale õlivahetust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rihos
huviline



Registreerunud 12.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 80 2.0 82KW

postitati 12.10.04 08:09 Tsiteeri


Aga mis roht on selle vastu, et kui ongi paagis solkkütus (neste)
Mida ette võtta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 12.10.04 08:16 Tsiteeri


oleneb palju seda on
nestega endal sõbral oli eelmine nädal kuri probleem.

tankis sõle tänava nestes (autoks s4) ja peale seda ei liikunud üldse ja jube häda oli. pandi läpakas taha ja see näitas viga kütuse mingias asjas. läks lasi siis statilis 98-at peale kõvasti ja siis hakkas asi enamvähem minema. sümptomid suht samad mis sinu omal ja taniks ka nestes (sõle tn)

kui sul paak täis siis ime välja kuskile kanistrisse, kui ruumi on lase midagi kangemat peale ja looda et see on parem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
goblin
huviline

Avatar


Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: nelivedune

postitati 12.10.04 08:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja rass
oleneb palju seda on
nestega endal sõbral oli eelmine nädal kuri probleem.

tankis sõle tänava nestes (autoks s4) ja peale seda ei liikunud üldse ja jube häda oli. pandi läpakas taha ja see näitas viga kütuse mingias asjas. läks lasi siis statilis 98-at peale kõvasti ja siis hakkas asi enamvähem minema. sümptomid suht samad mis sinu omal ja taniks ka nestes (sõle tn)

kui sul paak täis siis ime välja kuskile kanistrisse, kui ruumi on lase midagi kangemat peale ja looda et see on parem.

Oli endalgi kunagi sama jama (ja just Neste kütusega), terve paagitäis vastu taevast ning lisaks lambda anduri vahetus... :( Autoks oli siis A80 2,0 16V 101kW. Sümptomid olid väga sarnased sellele, mida rihos kirjeldanud - selle vahega, et 5 päeva asemel sain ainult 2 päeva sõita.
Siin on ka mõned arvamused sarnase vea kohta:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=3773&page=1#pid52819


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rihos
huviline



Registreerunud 12.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 80 2.0 82KW

postitati 13.10.04 10:12 Tsiteeri


ma tegelt isegi kardan et kat on omadega pees.
Kuid selline küsimus, et müüakse kati asemele kui ma ei eksi , resistori, mis on tunduvalt odavam.
Kui asi peaks peituma selles kas siis oleks võimalik timmida auto CO ja teised näitajad ilma katita nii, et pääseks Ülevaatlusest läbi.

Tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rihos
huviline



Registreerunud 12.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 80 2.0 82KW

postitati 14.10.04 09:53 Tsiteeri


Asi Lahendatud , tänud kõigile. Tuli välja et 4 kuud tagasi forssis vahetatud lambda ytles töölepingu ülesse ning keeras aju täiesti sassi. :D
Garantii peaks olema 6 kuud , ning loodab et saab ümber vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
romulus1
huviline



Registreerunud 20.02.04
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.04 14:25 Tsiteeri


vaata...

http://www.hot.ee/bensiinipump/


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 55.8% - SQL: 44.2%]