Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Teeme 2x el.akna juhtmestiku ümber 4x el.akna juhtmestikuks (80 B4) (Vastuseid: 0 | Vaatamisi: 3425)
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 15.06.11 08:35 Tsiteeri
Teeme 2x el.akna juhtmestiku ümber 4x el.akna juhtmestikuks (80 B4)



Kuna mustale B4-le sai kevadel pandud 4x el.aknad, siis ega ei saa ka teine B4(sinine) sellest halvem olla ning nii oli vaja juba varem paigaldatud 2x el.akende juhtmestiku töödelda. Sai veits mõeldud ja asi ära tehtud. Nimelt kuna neid juhtmestike väga ei liigu(lammutuse käigus visatakse lihtsalt minema), siis tekkis mul mõte 2x el.akna juhtmestiku veidi ümber ehitada. Sai siis 4x el.akna juhtmestiku järgi vastavad jupid valmis lõigatud ja otsad ilusti ära tehtud. Värve üritasin panna võimalikult originaali järgi. Nii sai siis voolu juhe punase-mustaga(orig. punane-sinine), mass ikka pruun ja mootorite üles-alla juhtmete värvid olid juba suvalised, kuna eksida sai vaid sellega, et nupp töötas valet pidi. Selle raviks sai siis need juhtmed lihtsalt ringi pistetud. Juhtmete pikkused saan ka soovi korral mõõta ja öelda, kuna ma unustasin nad hetkel mõõtmata. Pmst on tulemuseks kimp juhtmeid, mille mass ja peavool tuleb ühendada olemasoleva süsteemiga.

Tööks vajalikud vahendid:
1) Veits juhtmeid, pistikuid ja tinutuskolb
2) El.akna nupud
3) El.akna mootorid
4) Tester
5) Võtmed 10 ja 13
6) Ristpeaga kruvikeeraja
7) Nuga või lapiku otsaga kruvikeeraja
8) El.akna polstrid või vastavad ukselingid, kuna ka tavalisi polstreid saab ümber teha.

Alustuseks siis väike skeem ning alles siis praktika.

http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/untitled800x710.jpg

*Esiteks tuli siis loodud süsteemi ka proovida, kuna pole ju mõtet ennem autot laiali lammutada, kui äkki asi ei töötagi. Aga rõõm oli suur, kui sai otsad külge pandud ning süsteem töötas. Kindlasti proovige enne järgi.

Süsteem testimisel
http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011704450x600.jpg
Ühendasin siis enda tehtud juhtmestiku massi ja voolu olemasoleva el.akna juhtmestikuga(see oli ajutine lahendus, hiljem tuleb ühendused korralikult ümber teha)
http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011705600x450.jpg
Panin ka klemmid tagumiste lülitite külge ning samuti sai ka blokk lüliti järgi pandud(pildi alumises servas)
http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011707600x450.jpg
Samuti sai ka tagumised lülitid külge pandud
http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011708600x450.jpg

*Edasi võib juba autot hakata laiali lammutama.
Eemalde esiteks siis tagumise istme, et saaks lävepaku plastikud lahti kruvida. Seda hoiavad siis kinni kaks ristpeaga kruvi.


http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011710600x450.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011712600x450.jpg

*Nüüd keerame lahti lävepaku plastid ja pärast seda võib need juba autost välja tõsta. Kindlasti pöörake tähelepanu ka klambritele, et neid katki ei tõmbaks. Mugavam on seda teha siis nii, kui lükkate esimesed istmed võimalikult ette.

http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011711600x450.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011711600x450.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011715600x450.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011730600x450.jpg

*Järgmisena eemaldame külgmised plastikud, et saaks sealt alt juhtmed ukse sisse vedada. Hoiavad seda siis kinni kaks kruvi, mis asuvad alumises servas. Kätte saab selle allapoole lükates, kuna siis tuleb ta klambri küljest lahti. Pärast tagasi pannes tuleks kindlasti jälgida, et turvavöö kõrguse regulli süsteem saab paika ehk see metall nukk seal taga peab jääma plasti sisse(plasti sees on vastav koht).

http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011733600x450.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011734600x450.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011746450x600.jpg

*Eemaldada tuleb eespool olevad plastikud, et juhtmed nende alt läbi vedada. Kruvi on siis seal augu sees.

http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011713.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011714.jpg

*Nüüd tuleks veel uksed polstritest vabastada ning kui kõik kruvid on lahti krutitud, siis tulevad polstrid ülespoole tõmmates ära. Hoiatus, nüüd tuleb ohtralt pilte.

http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011719.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011720.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011722.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011723.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011724.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011725.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011727.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011735.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011736.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011737.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011738.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011739.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011741.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011743.jpg

*Nii, nüüd tuleb ukseraam uksepleki küljest lahti keerata, et saaks vändasüsteemi asendada el.akna mootoriga. Raami hoiavad siis kinni 4 polti(nr. 13 võti). Ärge sealt ust puhtaks nühkige, kuna pärast saab poltide rantide järgi ukse ilusti paika, vastasel juhul tuleb pärast seda ise vastavalt reguleerida.

http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011728.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011729.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011744.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011745.jpg

*Nüüd siis süsteemide vahetus ja juhtmete paigaldus. Juhtmed tuleb siis pista läbi nende kummist jullade, mis on ukse ja ukseposti vahel. Vaja läheb ka siis võtit nr. 10 mootorite vahetuseks ning nuga või lapiku otsaga kruvikeerajat, et saaks eemaldada klaase kinni hoidvaid splinte.

http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011749.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011750.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011751.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011752.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011753.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011754.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011758.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011755.jpg

*Nüüd tuleks ka juhi ukse sees olev ühenduskoht normaalselt ära teha. Ise tinutasin sinna jupi juurde ning kasutasin ühenduseks pistikuid.

http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011756.jpg

*Edasi võib juba raamid uuesti külge keerata ning siis peaks pilt juba selline olema.

http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011760-1.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011761-1.jpg

*Lõpuks tuleb veel kõik plastikud tagasi paigaldada ning siis võib tunda rõõmu tehtud töö üle.

http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011765.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/DIY/P6011766.jpg

Kui tekkis küsimusi või miskit jäi selgusetuks, siis võib julgelt küsida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.5% - SQL: 71.5%]