Raido
huviline
Registreerunud 13.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant 2,3E
|
postitati 08.10.04 08:57
|
|
|
Audi 100 automaatne kliimaseade 2
Järjekordne jama selle kliimaseadmega. Ventilaator töötab täpselt siis kui ise tahab - arvatavasti on mingi kontakt kuskil vigane, vahest lülitan
ventilaatori sisse, ei tööta sõidan august läbi puhub mis hirmus. Kust kohast tuleks alustada vea otsimist, äkki on see mingi tüüpviga?
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 08.10.04 08:58
|
|
|
vaata ventilaatori mootori harjad üle..järsku on viimase piirini kulunud ja ei anna kontakti
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
OnuTom
huviline
Registreerunud 21.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,9TDI
|
postitati 08.10.04 09:00
|
|
|
vaevalt, et see viga kliimaseadmes on... pigem puhurimootor...ma arvan.
Arvan ka, et vaata harjad üle
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 13.10.04 08:38
|
|
|
Mul hetkel sama jama.
Kas harjad on kindlasti vahetatavad? Kui vaja natuke jootekolbi kasutada, siis see pole probleem.
Äkki keegi, kes on enne lammutanud, annaks ka veidi juhiseid, kuidas ventikale läheneda?
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 13.10.04 08:39
|
|
|
mul sõber oma essil vahetas hiljuti, eraldi harju saada vist pole ja reval ei tea vahetamisest midagi. ma sain aru et ta pani mingi tolmuimeja mootori
harjad sinna asemele vist. krigisevad koledatmoodi aegajalt :S
|
|
|
|
mustnotsu
huviline
Registreerunud 04.10.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi100 2,8 93a.
|
postitati 19.10.04 23:46
|
|
|
omal hiljuti sama jama-terve suve ootasin midagi ja higistasin mis jube...nüüd ikka ei pääsenud ventikamootori väljavahetamisest,poes mingi 2,6
kilo,romust leidsin lõpuks suure otsimise peale (tüüpviga tuleb välja) 7 soti eest.
|
|
|
Raido
huviline
Registreerunud 13.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant 2,3E
|
|
audi5000
huviline
Registreerunud 04.07.04
Asukoht: sindi
Kasutaja on eemal
Auto: ammustel aegadel oli
|
postitati 24.11.04 19:46
|
|
|
mootoi vahetus on iseenesest lihtne kui tegu sigariga võtad selle seibi tagant ära ja ongi käes . tagasi on seibi kahekesi lihtsam panna
|
|
|
Raido
huviline
Registreerunud 13.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant 2,3E
|
postitati 25.11.04 11:34
|
|
|
Aga kui ei ole sigar vaid on vähe uuem auto?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 25.11.04 11:52
|
|
|
Oma C4 100-l sai nüüd lõpuks ventikas koos soojendusradikaga vahetatud. Kui sul on kliimaga variant, siis pole ilmselt muud võimalust, kui pead ka
kogu selle plastist ahjukorpuse kojameeste alt kätte saama. Kui kliimat ei ole, siis ilmselt saad mootori kätte ümarast õhusissevõtuavast, olles
eelnevalt pistiku ümbrusest stopperrõnga eemaldanud.
Sellist lõhkumist, nagu seal piltidel näidatud on, ei soovitaks.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 25.11.04 12:44
|
|
|
Harjade vahetuse kohapealt veel niipalju, et vähemalt sigaritel kasutatavad need jämedanad soojenduse mootorid on millegipärast niimoodi
konstrueeritud, et enne kulub rootoril kollektor kui harjad. Seega kui mootor enam ei tööta siis harjadest ei piisa.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Raido
huviline
Registreerunud 13.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant 2,3E
|
postitati 25.11.04 14:45
|
|
|
Jama selles ongi, et on kliimaga ja nähtavasti läheb suuremaks lammutamiseks.
Kas see nn ahjukorpus tuli kapoti alt välja või pidi armatuuri kah ära võtma või kuidas selle kätte saab?
|
|
|