spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.06.11 16:26
|
|
|
R5 2.5TDI 85kw jõnksutab/jätab vahele/Õlirõhu küsimus
Tere,
Mure järgmine - viimasel ajal on hakanud peale, et kui mootor soojemaks läheb, siis ühtlase sõidu ajal käivad kerest jõnksud läbi täiesti suvalisel
ajal. Mida soojemaks mootor läheb seda tihedamaks jõnksutamine muutub.
Tühikäigul on samuti jõnkse tunda, toimuvad väikese aja tagant. Kui hoida nüüd koha peal seistes pöördeid 1250 siis on asi kõige hullem, mootorist on
kuulda siukest "klopsimist" ja jõnksatused toimuvad pidevalt ja samas taktis. Õlirõhk mängib samuti kohapeal.
Mis mu mootoriga toimub, on kellelgi aimu? Kas ainuüksi juhtpihusti võib sellist asja tekitada?
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 02.06.11 19:15
|
|
|
Ma arvan, et juhtpihusti ei saa vast asjas rohkem süüdi olla kui teised pihustid. Proovi juhtpihusti juhe lahti võtta, kui jõnksutamine ära ei kao,
siis ei tohiks juhtpihusti viga olla. Samas üldiselt pihusti kinnikiilumisega võib küll tegemist olla. Jamada võib ka pumba pea. Samamoodi võib viga
olla elektroonikas.
Eks sa pead kuskilt otsast pihta hakkama. Kõigepealt tasuks arvuti järgi panna ja vaadata kõik näitajad üle. Kui sellest abi ei ole, tuleks hakata
mehaanilist osa üle vaatam. Kõige lihtsam variant on muidugi pihustid kindlalt töötavatega ära vahetada ja kui see ei aita, siis terve pump.
Edu!
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.06.11 21:13
|
|
|
Pihusti juhtme ära võtmine ei muutnud midagi, ainult, et pumbast hakkas kostuma klõbinat/tirinat (oh jumal kui raske on hääli sõnadesse kirjutada).
Millistele näitajatele peaksin VAG-COMis tähelepanu pöörama ja millised need "õiged" väärtused on ?
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 03.06.11 07:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spool
Tere,
Mure järgmine - viimasel ajal on hakanud peale, et kui mootor soojemaks läheb, siis ühtlase sõidu ajal käivad kerest jõnksud läbi täiesti suvalisel
ajal. Mida soojemaks mootor läheb seda tihedamaks jõnksutamine muutub.
Tühikäigul on samuti jõnkse tunda, toimuvad väikese aja tagant. Kui hoida nüüd koha peal seistes pöördeid 1250 siis on asi kõige hullem, mootorist on
kuulda siukest "klopsimist" ja jõnksatused toimuvad pidevalt ja samas taktis. Õlirõhk mängib samuti kohapeal.
Mis mu mootoriga toimub, on kellelgi aimu? Kas ainuüksi juhtpihusti võib sellist asja tekitada? |
Pumbapea 99 prossa. Just endal läbitud teema, tükk aega jaurasin ja otsisin viga. Aga peale pumbapea puhastust töötab jälle nagu peab
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 03.06.11 15:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reisser
Pumbapea 99 prossa. Just endal läbitud teema, tükk aega jaurasin ja otsisin viga. Aga peale pumbapea puhastust töötab jälle nagu peab |
Kuidas pumba pead puhastasid? Enda masinal on suht värske pumba pea, kuid arvan samuti, et on sellega probleem.
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.06.11 21:21
|
|
|
Just täpselt nii, nagu kasutaja reisser pakkus, siis viga peitus pumbapea mähises. Peale brake cleaneriga puhastamist töötab väga
hästi. Suur tänu!
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.06.11 23:25
|
|
|
Kasutaja argos soovitusel kirjutan siis ka vähe pikemalt kogu protseduurist.
Esiteks varustasin ennast pudeli Brake Cleaneriga, maksis see 2.9€
Seejärel eemaldasin pumba pealt tagasivoolu poldi. Pumba kaane ja pumba peale tõmbasin teravikuga paar sirget joont, et pumba kaas paigast ära ei
läheks. Keerasin lahti kõik tähikud ning tolle neljanda, erilise peaga poldi, selleks kasutasin number 7 silmust. Nüüd peaks pumba kaas maha tulema,
kuid et see täielikult kätte saada on pistikust lahti vaja ühendada too ümar pistik. Kui pumba kaas on käes siis erilist midagi enam ei ole, Brake
Cleaner kätte ja lased üle kogu elektroonika mis seal all on. Erilist tähelepanu osuta mähisele mis on trükkplaadi alumisel küljel. Sellele saab pihta
siis kui pöörata pumba kaas ümber, teisel pool on umbes 2cm diameetriga auk kus on ees metallist sõel. Läbi sõela pihustades peaks asi olema piisavalt
efektiivne. Mähis on pumba kaane ääre ja trükkplaadi ääre vahelt näha, ka sealt võid Brake Cleanerit sisse lasta.
Kui puhastamine tehtud, siis asjad õiges järjekorras kokku tagasi. Auto mul esimesest pöördest tööle ei läinud, pidi veidi käiama aga nüüd töötab väga
korralikult.
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.06.11 14:12
|
|
|
Üks päev töötas auto korralikult, teise päeva õhtuks tuli jõnks uuesti sisse.
Puhastasin uuesti, töötas eilse päeva jälle korralikult, täna pole proovinud.
Pumba kaane elektroonika omadega õhtal või ongi mõeldud nii, et seal toimub kulumine loetud tundidega ja soga koguneb mähise ümber nagu viskaks
labidaga peale?
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 13.06.11 15:10
|
|
|
Ma hästi ei usu, et lihtsalt brake cleaneriga uhudes kôik mustus sealt ära tuleb. Ise küsisin puhastamise kohta sellepärast, et arvasin, et peate
pumba pea all silmas ikka seda osa, kus sees plunser on. Seda, millest teie rääkisite, seda olen mina siiani pumba kaaneks pidanud
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 13.06.11 21:54
|
|
|
Endal sai sama teema just läbitud Audi 100 Td 85kw. Puhastasin igatpidi seda kaant brake cleaneriga, kuid mul ei andnud mitte mingisugust efekti see.
Jõnksutas kiirendades ja ka ühtlaselt sõites. Viskas närvi mustaks ning viisin Tartus DIA diagnostikasse, kus siis pandi auto korralikult tööle. Mul
oli niipalju kui meelde jäi, süüde vale,kütusekogus vale ja kontrolliti kõik toitesüsteemi puudutav läbi. Pumbale uued tihendid ka. Maksis palju, kuid
eesmärgiks oli auto korralikult liikuma saada ning hommikul 9 viisin ja kell 17 võtsin terve auto juba välja
|
|
|
Audihauto
huviline
Registreerunud 18.11.08
Asukoht: Tallinn,Paide
Kasutaja on eemal
Auto: 100 2,5 tdi c4 a6 2,5 tdi quattro c4
|
postitati 16.06.11 20:37
|
|
|
Jälginud ka ise seda teemat päris pikalt,kuna endal samuti auto nikutab.Sümptomid pole päris samad,mis eel mainitud.Tegin samuti selle eel mainitud
,,break cleanery`` teema ära,aga otseselt ikka nii nagu peaks asi pole.
Mul siis auto jõnksutas käiguvahetuse ajal(enamasti 1 -2 le pannes)nii 2 kuni 3 korda.Pärast seda protseduuri 1-2 le ei jõnksuta,külla aga 2-3
dale.Sujuvalt sõita on suht keeruline.Pöördeid andes nagu toimiks asi.Samuti küttekulu kõik ok.Kiirendus samuti,nagu ikka.
Ilmselt tuleb samuti proffide kätte viia.
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.07.11 14:47
|
|
|
Probleem jälle tagasi tulnud. Vaikselt hakkab otsast pihta ja järjest kogub.
Taas, sooja mootoriga tühikäigul töötab mootor ebaühtlaselt. 1500 pööret hoides on okei. Kui hoida aga 1000 pööret, siis ei saa auto ühtlaselt pöörete
hoidmisega hakkama, vaid hakkab mängima kergelt, vahepeal lööb korraks pöörded veidi alla, siis toob jälle 1000 peale.
Kas võib olla, et pihustiots/otsad on kulunud, või näiteks soojaks minnes hakkab üks pihusti jamama?
Ei oska oma autot kuhugi viia ka, Pärnus asjalikke kohti ei tundu olevat, vähemalt ei ole kuulnud.
Esimese asjana tahaks ise pumba kaane pulkadeks lahti võtta ja korralikult ära puhastada. Nüüd küsimus selles, et kuidas pumba kaane all oleva rootori
võlli otsast maha saab ja tagasi nii nagu ta oli? Kusagil siin samas kirjutati, et kruustangide vahel keerata lihtsalt, rootor pidi koonuse otsas
olema. Vastab tõele?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 07.07.11 15:53
|
|
|
Palju sul VAG-COM kütusekogust näitab?
|
|
|
|
urki
huviline
Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q
|
postitati 07.07.11 16:03
|
|
|
Pärnus on üks pumba remontimiskoht alles,naise BMW-l kadus tühikäik ära ja peale pumbakaane maha võtmist oli selge,et kaan tuksis,remondimees leidis
romulatest alles 3 kaane mis kõlbas ja pärast oli auto nagu uus.Remonditöökoda asub Paikusel bussijaama taga ja noormees remondib kodus ja mingid
stendid tal kodus olemas.
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.07.11 16:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Palju sul VAG-COM kütusekogust näitab? |
Ma ei näe VAG-COMiga live näite, vähemalt eBay kaabel + 409.1 või 311.2 ei anna tulemust. Engine mooduli ligipääsuks on vaja Baud Rate panna 240 ja
see on ka kõik, Group 001 jne lahtrites on ERROR kiri.
|
|
|
Uss
klubiliige
Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s
|
postitati 11.07.11 16:50
|
|
|
Tere.
Mul sama mure,sai hakatud sõbral pumpa seadistama ja live data lahtrites error. Autoks c4 2,5 tdi 85 kw 93a.Saab ainult veakoode lugeda ja
kustutada.Kas on mõni targem pea kes teab asjale lahendust?
Quattro.
|
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.07.11 19:46
|
|
|
Eile siis siuke asi, et peale mõnda minutit maanteesõitu sai korraks seisma jäädud ja mootoris suurem kolks sees, töö väga ebaühtlane, õlirõhk 0.5bar.
Saale läks ilmselt? Ei teagi nüüd kas see jõnksutamine oli seotud kuidagi juhtunuga või lihtsalt halb kokkusattumus.
Tegelt asja kohta üks küsimus ka - millest võib tingitud olla see, et sooja mootoriga tühikäigul on õlirõhk 1bar? Peaks ju olema vähe rohkem. Olen
kuulnud erinevaid variante - õlipump kulunud, õlipumba reduktsiooniklapi viga, õlifilter praak, õlikanal umbes. Kas midagi annaks nendest välistada?
Kas 1 bar tühikäigul on nii madal õlirõhk, et hakkab saaledele liiga tegema?
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 15.07.11 21:06
|
|
|
1 bar kuuma mootoriga ja tühikäigul peaks rahuldav olema. See on küll suht viimane piir, aga sellepärast saale järele ei anna. Kõige suurema
tõenäosusega on madala õlirõhu põhjuseks kulunud saaled.
Mõne aja eest mõõtsin mehaanilise kellaga rõhku ühel 1.9TD mootoril. Sellel oli samuti kuumalt kuskil 1 bar. Uurisin andurit vähe lähemalt ja seal
peal oli kirjas 0,7bar. Seega peaks andur tule madalama kui 0,7 barise rõhuga põlema panema. Tollel masinal oli samuti mehaaniline õlirõhukell peal,
kuid täheldasin, et võrreldes profiriistaga valetas see päris palju.
|
|
|