Lehekülgi: 1 2 3 |
Allan-B
huviline
Registreerunud 23.01.11
Kasutaja on eemal
|
|
Audi B3 automaatkäigukast
Tere austatud klubilised ja huvilised!
tulin oma muret kurtma ja loodan leida oma probleemile mõistliku lahenduse mõistlike inimeste nõu ja hea tahte koostöös:-)
nimelt sai ostetud Audi B3 automaat käikariga 1988a. 83kw auto muidu igati vinks-vonks auga.
aga probleem seisneb selles,et selle masinaga sõites mingi 90 km/h on mootori pöörded 3000. ilmselt ei lülita viimast käiku sisse või kui ongi selline
nö 3-me käiguline kast,siis /SIIA PÖÖRDUMISE PÕHJUS/ kas on võimalik leida sellele masinale vähemalt 4 käiguline kast mis laseks sõita normaalselt 100
km/h mingi 2200-2300 pöördel ... selle taluks ära rõõmuga aga 3000-l pöördel sõites on esiteks küttekulu juba vaat,et hullem kui BMW 525-ga /see oli
mu eelmine auto.
Igasugune inf on teretulnud!
aga auga kui ma sellele probleemile lahendust ei leia,siis läheb auto müüki/vahetusse sama Bemmi vastu sest olegem siinkohal nüüd ausad nende masinate
edenemisne maanteel ei kannata isegi võrdlust sõidumugavuse osas. lootsin säästa natuke kui hankisin väiksema KW näitajatega masina aga täna olen
ilmselgelt rahulolematu kuna kulud pigem suuremad.
Kas on sellele käikari probleemile lahendus?
Mida soovitate kallid kaaskannatajad?;-)
|
|
|
serxx
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Ma ei ole päris kindel selles, kuid see olukord võib täiesti normaalne olla.
2.8 quattro Coupe, viies käik ja umbes 2000rpm = umbes 70kmh. 100kmh on kuskil 3000 lähedal.
1.8 Golf 2, on seis umbes sama, pöörded samadel kiirustel võibolla mõnisada rpm rohkem.
Seega ma usun, et sinu auto käitumine on täiesti normaalne ja kui sa kasti ära vahetad, ei saa asja ikka oluliselt paremaks, kui just väga hoolega
otsides õigete ülekannetega kasti ei leia - või variant 2: lappad ise omale sobilike ülekannetega kasti kokku, kui see läheb ilmselt oluliselt
kallimaks.
PS. Üle 90kmh sõites hakkab küttekulu kiiresti tõusma, lisaks pööretele hakkab ka õhutakistus oluliselt mõjutama.
See sama Golf 2, millest rääkisin, näitab kompuutri järgi terve liitri suuremat küttekulu 90 vs 110kmh.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
Milleks mitu teemat?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
Selle aja masinatel olidki ainult kolmekäigulised kastid, ning sihukese väikese võrrimootoriga ongi maantesõidul pöörded ebanormaalselt kõrged, ka
manuaalkastiga.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
hunt_1
huviline
Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: c4 2,0 103kw
|
|
Mõned aastad tagasi oli naaber oma punase B3 91a 1,8 66kw automaat minu kõrvale parkinud.
Kurtis, et võtab 12L/100km kohta Tartu-Viljandi vahet sõites ja küsis palju minul võtab.
Ütlesin, et minu 1,9 83kw alla 7L/100km.
Ja Tatra mägedes käies võttis keskmiseks 5,6L/100km.
Poolas sai isegi 130km/h lastud.
Mõlema auto odo sama kui 90km/h sõita.
|
|
|
Allan-B
huviline
Registreerunud 23.01.11
Kasutaja on eemal
|
|
no see minu paranähtus on kah 83 KW jne. aga no janutab auga. Liiguks siis vastavalt janule vähemalt!
Ma sain oma vastused küsimustele ... see teema läheb lukku!
Tänan,et viitsisite kaasa mõelda!
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
No see, et keegi oma b3'ga 5,3 v 5,6l 100/km on kütusekuluks saanud ei ole kindlasti reaalsetes oludes järeletehtav. Pmst on sellist kulu sellise
masinaga võimalik tõepoolest saada vaid mingeid pikki vahemaid ühtlase kiirusega läbides, kasutades seejuures kvaliteetset kütust. Eesti oludes ei ole
selline asi auga võimalik.
Kui nüüd võrdluseks tuua analoogne 316 pemm millel on automaatkast, siis usun, et sihukese näitajad (kütusekulu, ning mootori pöörded) on auga
vähemalt samasugused, kui mitte hullemad, erinevus on vaid selles, et sellist töökorras pemmi samast ajajärgust ei ole lihtsalt auga enam olemas.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Allan-B
huviline
Registreerunud 23.01.11
Kasutaja on eemal
|
|
Audi näeb muidu hea välja jne.
Hea väljanägemine paraku pole siinkohal edasi viiv jõud.
Võimalik,et minu B3-me vaevavadki mingid hädad kuna küttekulu on tõega ebanormaalselt suur arvestades kilometraasi liitri kohta.
Vastust kas selle 1,8 83 KW isendil on siis 3 või 4 käiku jäigi saamata sisuliselt.
Ühed arvavad,et 3 ja teised,et 4 ... what ever... masin läheb müüki.
Ma ei tunne seda masinat!
soetan uuesti 5 seeria Baierlase ja hing rahul tean millega tegu vähemalt. sellega 4 aastat kogemusi ja sõidumugavus on kah midagi väärt kogemus.
Ma auga ei tea mida ma endale ette kujutasin,et väiksema KW näitajatega masin nagu säästaks mu aega ja raha. Paraku see päris nii ei tundu olevat.
Ma tõega olen veendunud,et sellisel kiirusel 90 ligi 3000 pööret ... see pole päris ok kulgemine maanteel. midagi peab olema väga valesti!
2200 ringis 100km/h ma ei pilgutaks silmagi see oleks ok
Niikaua kui elame ka niikaua ka õpime ... kahjuks seekord oma vigadest.
Nii-siis uuesti pappi kokku kraapima .
Ok teema lukus kahjuks ei saa kustutada siin teemasid!
Lõpetame diskussiooni sellel teemal!
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Allan-B
!
soetan uuesti 5 seeria Baierlase ja hing rahul tean millega tegu vähemalt. sellega 4 aastat kogemusi ja sõidumugavus on kah midagi väärt kogemus.
Ma auga ei tea mida ma endale ette kujutasin,et väiksema KW näitajatega masin nagu säästaks mu aega ja raha. Paraku see päris nii ei tundu olevat.
Ma tõega olen veendunud,et sellisel kiirusel 90 ligi 3000 pööret ... see pole päris ok kulgemine maanteel. midagi peab olema väga valesti!
2200 ringis 100km/h ma ei pilgutaks silmagi see oleks ok
|
Veendumusega vöid samuti ämbrisse astuda, sest söbra 97 aasta 520 on samuti 90-ga söites 2800-3000 mootoripöörde juures.
Oma eelmine b5 oli 100-ga söites 2500-2600 pöörde juures ja praegune on mönesaja pöörde vörra körgemal - janususe suurenemist ei tähelda.
Kui tahad aga soodsa ülalpidamisega isendit, siis vöta Mondeo, mille eest on samuti eelnevalt hoolitsetud!
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
Irw@pmv.
Ma soovitaks hundai ketsi või kia reo osta kui audi tõepoolest ei kõlba.
Minu kogemuste põhjal on sihuke vana 5. seeria pmv üks kehvematest ebamugavamatest ja ebaökonoomsematest masinatest, mida ma üldse omanud olen.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
|
Iseenesest 2,0 päris võrrimootor pole ja vähemalt uuematel aut kastiga masinatel võivad pöörded saja peal olla päris madalad (mul a4 b6 2,0 bens aut
ca 2000 või gramm alla selle). Mul isal on pm 2 b3 aut-i (comf. edit.), ühega sõidab hetkel ringi, teine sai aastaid tagasi manuaaliks ümber tehtud ja
sõidab ka pereringis siiani edasi. Pöörete osas jään praegu vastuse võlgu, aga suht ökonoomne on küll, eriti veel see manuaal, b3 2,0 man ongi öko,
palju ökom, kui b4. See aut kastiga masin võtab ca 1L rohkem, maanteel siis manuaal isegi 6 kanti aut 7 kanti, linnas need kulud ka kõrgeks ei lähe,
iseenesest see 3-käiguline kast on väga sujuv ja järgnevad neljakäigulised ja tiptronicud (on ka mõlemad pereringis olemas) nõksutavad rohkem. Seega
minu arvamus teemast selline: ei tasu midagi lukku panna, siin enamik ainult arvamused ja omanikke nagu polegi, uuri asja natuke rohkem ja oota ka
rohkem vastuseid.
Iseenesest probleemseks osutus sellel kastil see, et peab kontrollima eraldi difri õli taset, see ju kastist eraldi (nagu vist aut kastidel ikka?) ja
kui hakkab nn laulma, siis vähemalt mõned aastad tagasi oli difri taldrikute vahetus uute vastu nii kallis, et tuli asi manuaaliks ümber teha, seega
tegelikult töökorras aut kast kuuri all siiani vedelemas.
Edu!
|
|
|
Allan-B
huviline
Registreerunud 23.01.11
Kasutaja on eemal
|
|
üks asjalik vastus kulus marjaks ära Audi A6 viimane vastaja mees kellel on garaazhis vedelemas automaatkast ... kas see on sul 3-me või 4-ja
käiguline?
võimalik,et masinal ongi mingi muu probleem,et masin niiviisi kütet joob?
aga kui ma seda kasti vajan kas oleks võimalik mingi DEAL?
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
|
4 jane automaat tuli b4ga vist, või siis täitsa b3 lõpus.
See mootor on tegelt täitsa hea, endal manuaal 5 kast, minu meelest oli trassil 110 2500 pööret. Keskmine oli 7,5 kandis, tuttaval oli samal ajal 520
- see vana 12 klappi temal keskmine u10. Vaevalt et see vana 520 automaadina vähem oleks võtnud.
0...100 tõmbas see b3 2,0 BMWle koti pähe, suurematel kiirustel läks BMW mööda.
Ise aretaks manuaaliks selle b3, kindlasti tuleb aga õige kast leida.
|
|
|
|
Allan-B
huviline
Registreerunud 23.01.11
Kasutaja on eemal
|
|
ferdinand sa ilmselt ei tea mida suust välja ajad kui julged öelda,et 5 BMW on ebamugav sõiduvahend ... ok selle masina ökonoomsus ei ole just hõisata aga see kütus mida ta kasutab on ka edenemist tunda ... Ketsiga võid ise sõita ... ma ei palunud möla aj
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Irw@pmv.
Ma soovitaks hundai ketsi või kia reo osta kui audi tõepoolest ei kõlba.
Minu kogemuste põhjal on sihuke vana 5. seeria pmv üks kehvematest ebamugavamatest ja ebaökonoomsematest masinatest, mida ma üldse omanud olen.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
|
Olemas nii kolmene kui ka neljane, aga kumbki pole müügiks, vaid on varuks vastavate kastidega masinatele, mida mu isa lubab veel 20 a pidada Iseenesest sellel kolmesel on nagunii see diffri kala küljes, siit tekib mul
lihtsalt huvi mõttes küsimus, et kui räägitakse aut kasti puhul kastist, kas siis räägitakse kast + differ? Manuaalil on need suht lahutamatult koos,
aga automaadil? Kui inimene soovib osta aut kasti, kas siis mõeldakse koos diffriga?
Manuaalikis ehitamine on natuke suurem nu.., sest masin tuleb tehasest juba automaadina, seega osad käpa kandurid juba puudu jms, mina ei soovitaks,
aga eks kõike on tehtud, iseasi, kas tulemus ka seda tööd väärt on Muidu 5k
b4 man istus külge küll, kui õigesti mäletan.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
Tsitaat: |
ferdinand sa ilmselt ei tea mida suust välja ajad kui julged öelda,et 5 BMW on ebamugav sõiduvahend ... ok selle masina ökonoomsus ei ole just hõisata
aga see kütus mida ta kasutab on ka edenemist tunda ... Ketsiga võid ise sõita ... ma ei palunud möla aj
|
Ka isegi möne vanema 5-sega vuranud, ei jäta kahjuks usaldusväärset muljet, isegi Opel oli kindlama pidamisega.
Jutt käib legaalsete kiiruste kohta, suurematel kiirustel oli Opel närviline, kuid püsis.
Eks köik on ka isendite tehnilises pooles kinni.
Lisaks, kui nüüd vördled 2,5-te 2.0-ga, kus kw arv on olemas, siis on loomulikult ju edenemine olemas - selles pole kahtlustgi ju.
Mis on sinu jaoks normaalsuse piiresse kuuluv keskmine kütusekulu?
Kirjaviisist ei suuda kinni pidada?
End of OT.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Allan-B
huviline
Registreerunud 23.01.11
Kasutaja on eemal
|
|
ok arusaadav ... kui müügiks ei ole,siis pole midagi teha ... Mis aga puutub Difrisse,siis mmm ... pean asjatundjatega kontsulteerima ... aga arvan,et kui kastid sobivad siis peaks ühtima ka difrite otsa aga kurat seda teab ... täna ma enam ei näe mõtet h
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Olemas nii kolmene kui ka neljane, aga kumbki pole müügiks, vaid on varuks vastavate kastidega masinatele, mida mu isa lubab veel 20 a pidada Iseenesest sellel kolmesel on nagunii see diffri kala küljes, siit tekib mul
lihtsalt huvi mõttes küsimus, et kui räägitakse aut kasti puhul kastist, kas siis räägitakse kast + differ? Manuaalil on need suht lahutamatult koos,
aga automaadil? Kui inimene soovib osta aut kasti, kas siis mõeldakse koos diffriga?
Manuaalikis ehitamine on natuke suurem nu.., sest masin tuleb tehasest juba automaadina, seega osad käpa kandurid juba puudu jms, mina ei soovitaks,
aga eks kõike on tehtud, iseasi, kas tulemus ka seda tööd väärt on Muidu 5k
b4 man istus külge küll, kui õigesti mäletan. |
|
|
|
Allan-B
huviline
Registreerunud 23.01.11
Kasutaja on eemal
|
|
E-34 on väga heas tasakaalus ja väga hea pidamisega kui masin on tehniliselt korras ... isegi talvel oli juhitavus ideaalne ! Mis puutub suurematesse kiirustesse kui 110km/h siis sellest kiirusest 200-ni mõned loetud sekundid ja ei mingeid juhitavuse pro
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: |
ferdinand sa ilmselt ei tea mida suust välja ajad kui julged öelda,et 5 BMW on ebamugav sõiduvahend ... ok selle masina ökonoomsus ei ole just hõisata
aga see kütus mida ta kasutab on ka edenemist tunda ... Ketsiga võid ise sõita ... ma ei palunud möla aj
|
Ka isegi möne vanema 5-sega vuranud, ei jäta kahjuks usaldusväärset muljet, isegi Opel oli kindlama pidamisega.
Jutt käib legaalsete kiiruste kohta, suurematel kiirustel oli Opel närviline, kuid püsis.
Eks köik on ka isendite tehnilises pooles kinni.
Lisaks, kui nüüd vördled 2,5-te 2.0-ga, kus kw arv on olemas, siis on loomulikult ju edenemine olemas - selles pole kahtlustgi ju.
Mis on sinu jaoks normaalsuse piiresse kuuluv keskmine kütusekulu?
Kirjaviisist ei suuda kinni pidada?
End of OT. |
|
|
|
Allan-B
huviline
Registreerunud 23.01.11
Kasutaja on eemal
|
|
deem see kirja oluliseim osa ei läinud kasti.
Bemmi juhitavusest oli jutt ... ütlesid,et asi hull ... ilmselt sõitsid mingi raipega ... korras masinaga pole absoluutselt mitte mingeid juhitavuse
probleeme.
ka 240km/h (lennuvälja katse) maanteel ei riskiks lubadega //sõidul oli masin täiesti kontrolliall ja hästi juhitav ... ja vedrustus ideaalne auga.
küsisid missugune oleks norm küttekulu;? no 10L 100km koht normaalselt sõites 90-100km/h oleks normaalne ...
ja mis kamm sul selle kirjapildiga on?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
Minul on e34pmv olnud ainus masin millest ma ülikiiresti vabaneda tahtsin ja seetõttu varsti peale ostmist oluliselt odavamalt maha müüsin, et audi
osta.
Kaalujaotus võib tõepoolest(ja ongi) ideaalne olla, kuid kasutusmugavus oli minu jaoks alla igasugust arvestust, igasuguste autodega suudab harjuda a
selle juhikohal ma end mugavalt tundma ei hakanudki, lihtsalt kuidagi kitsas ja vastik oli, võibolla mingid päkapikud (ehkki ma ise päris keskmist
mõõtu, kindlasti mitte suurt kasvu) suudavad sellise roolis end auga mugavalt tunda. Minu valduses oli UM'is korralikult hoolduses käinud perfektses korras masin.
Muidugi on pemmil hea diiselmootor, kuid ainult mootorist ja kaalujaotusest mu arvates ei piisa. Omaette teema on hoolduskulud, mis kohe päris
kindlasti ei kannata audi või mb'ga võrdlust.
Ja ma ei saa aru miks võrreldakse audi b3'e (mis on antud mootori ja kasti kombinatsiooniga oma aja kohta pmst täiesti vananenud mudel) hoopis teise
suurusklassi nn uudistootega? See on umbes sama hea kui võrrelda vana kolmest rullnokapemmi C4 a6'ga.
Aga tegelikult ongi nii, et nende vanade kolmekäiguliste atm kastidega autod võtavadki müstilises koguses bensiini, eriti veel kui hirmsat moodi
peenestada, vabalt võib olla, et tükk maad suurem ning suurema mootoriga manuaalkastiga auto tarbib vähem ning on seejuures oluliselt kiirem. Võrrelda
tuleb võrreldavat.
Edit: Kirjapildiga on Sul auga päris tõsine probleem, a eks inimeste oskused ja suutlikkus on erinevad, nagu autodelgi...
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
|
Mis 525 e34-st täpsemalt jutt käib? Kas aut või man ja mis mootor?
|
|
|
Allan-B
huviline
Registreerunud 23.01.11
Kasutaja on eemal
|
|
ferdinand;mina ei hädalda,et sinu kirjapildis on vigu nagu 5-nda klassi poisil ...
Minujaoks on oluline,et inf. arusaadavalt kohale jõuaks jne.
Küsimus seisnes ju tegelikult selles,et kas Audi B3 1988a. automaatkäigukastiga autol on 3 või 4 käiku?
Kütusekulu kah on suur probleem!
Mingid Ketz'id ja muu kaka jätaks siinkohal rahule!
BMW oli mu eelmine auto ja ma pean tõdema,et mahtusin selle roolitaha ilusti ära ja ma ei ole teps mitte päkapikk oma 180cm pikkuse kohta. Lisaks
sellele oli roolisammas regulleeritav! Audi 80-ne ostuga läksin lihtsalt alt. Ootasin midagi enamat. selle aasta masinatel head esisillad jne. aga
mootor ja ülekanded jätavad natuke soovida.
Õppetund käes hinne 2 mida veel tahta:-)
Nagu öeldud müün Audi maha ja ostan uuesti BMW ... harjumuse asi lihtsalt.
Olen saanud Audi A6-ga liigelda see oli kah hea auto oma sõiduomaduste poolest.
Täna kahjuks ei jõua sellist autot osta.
Seepärast laveeringi odavamate autodega.
Milleks maksta kirvest kaskot+liisingut+teenenduse meeletuid hooldekulusid jne.jne.
Odavama auto soetan lõdvalt "uue auto" 1 kuu liisingu+kasko+teenenduste regullaarse külastusmaksumuse eest ja sõidan sellega vaata,et aastaid
muretult.
Kui vana kulub ära ostan jälle uuema vana ja jauran samas vaimus edasi:-)
Ikkagi soodsam kui liisida päris uut autot!!!
Lihtsalt Bemarid on oma vastupidavust hästi tõestanud!
Puhtalt kogemused räägivad siinkohal enda eest!
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Allan-B
ferdinand;mina ei hädalda,et sinu kirjapildis on vigu nagu 5-nda klassi poisil ...
Minujaoks on oluline,et inf. arusaadavalt kohale jõuaks jne.
Küsimus seisnes ju tegelikult selles,et kas Audi B3 1988a. automaatkäigukastiga autol on 3 või 4 käiku?
Kütusekulu kah on suur probleem!
Mingid Ketz'id ja muu kaka jätaks siinkohal rahule!
BMW oli mu eelmine auto ja ma pean tõdema,et mahtusin selle roolitaha ilusti ära ja ma ei ole teps mitte päkapikk oma 180cm pikkuse kohta. Lisaks
sellele oli roolisammas regulleeritav! Audi 80-ne ostuga läksin lihtsalt alt. Ootasin midagi enamat. selle aasta masinatel head esisillad jne. aga
mootor ja ülekanded jätavad natuke soovida.
Õppetund käes hinne 2 mida veel tahta:-)
Nagu öeldud müün Audi maha ja ostan uuesti BMW ... harjumuse asi lihtsalt.
Olen saanud Audi A6-ga liigelda see oli kah hea auto oma sõiduomaduste poolest.
Täna kahjuks ei jõua sellist autot osta.
Seepärast laveeringi odavamate autodega.
Milleks maksta kirvest kaskot+liisingut+teenenduse meeletuid hooldekulusid jne.jne.
Odavama auto soetan lõdvalt "uue auto" 1 kuu liisingu+kasko+teenenduste regullaarse külastusmaksumuse eest ja sõidan sellega vaata,et aastaid
muretult.
Kui vana kulub ära ostan jälle uuema vana ja jauran samas vaimus edasi:-)
Ikkagi soodsam kui liisida päris uut autot!!!
Lihtsalt Bemarid on oma vastupidavust hästi tõestanud!
Puhtalt kogemused räägivad siinkohal enda eest! |
Oleks sa omale osanud korraliku Audi valida räägiks sa teist juttu. Mingi ühe rondi põhjal üldistada üht või teist marki on mõttetu. Audi 80 et ja 5
seerja Bmwd võrrelda on kah lollus kuna 5 seerja Bmw on nagu Audi a6 ehks samast klassist. Ja B3 ülalpidamine on kindlasti odavam kui mingi 5 seerja
Bmw. See sinu kogemus ei loe midagi. Samuti võid rondi Bmw otsa sattuda mida jäädki remontima ja see remont on kordades kallim kui b3 remont. B3 võib
võrrelda 3 seerja Bmw ga.
Tahad ökonoomset autot ja ostab vana bensumootoriga AUTOMAATKASTIGA auto?
Ja huvitaks palju see suur kulu on ja kus ja palju sõidad?
Ja teemasse ka, et väikse bensiinimootori puhul 3000 pööret 90 km/h on täitsa normaalne.
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
|
E34 ja algne konkurent oli Sigar ikkagi ju
|
|
|
|
Simsik
huviline
Registreerunud 05.03.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 V6
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Allan-B
Odavama auto soetan lõdvalt "uue auto" 1 kuu liisingu+kasko+teenenduste regullaarse külastusmaksumuse eest ja sõidan sellega vaata,et aastaid
muretult.
Kui vana kulub ära ostan jälle uuema vana ja jauran samas vaimus edasi:-)
Ikkagi soodsam kui liisida päris uut autot!!!
Lihtsalt Bemarid on oma vastupidavust hästi tõestanud!
Puhtalt kogemused räägivad siinkohal enda eest! |
Saan aru, et Sina autosid ei remondi ega hoolda siis? Ostad vana masina, sõidad, kuni hakkab laiali pudenema kuskilt otsast ja ostad järgmise? Nüüd
sattusid siis masina otsa, mis kohe remonti vajab, milline ebaõnn...
Loen rohkem kui kirjutan...
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |
|