Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Rõhk lekib. McGyverid, aidake palun (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 5835)
NSU
suletud konto



Registreerunud 10.08.09
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.11 10:31 Tsiteeri
Rõhk lekib. McGyverid, aidake palun



Tere hea auto omanikud. Kindlasti on paljud maadelnud sama asjaga - turborõhk lekib, aga ei tea kust, sest lekib alles suurema rõhu juures.

Minu 20VT masinal on sedapuhku (siiski teist korda) lausa nii jonnakas leke kusagil, et avaneb soojuse akumuleerumisel. Eriti edukalt siis, kui soe mootor on seisnud ca 15minutit. Kiirendusel kostub šššahin, mitte ainult peen sisin, tühikäik on koba ja mõistagi on JÕUD läinud :(.
Mudisin kõik vollad läbi (intekast kolle suunas minev akordion, all olev kolmik (kompressorist intekasse) ja veel mõned siit-sealt ning ei leidnudki auku. Küll aga kokku panemisel läks jama ära. Kuid tuli tagasi jälle.

Milliseid nippe on keegi kasutanud lekke otsimisel? Ise olen kasutanud helisalvestamist (mikrofonid kapoti all, peale seda sagedusanalüüs kõrvaga erinevatest positsioonidest).

Aga noh... ei saa jagu seekord.

On teil mõtted, turbotargad? Minul on need otsas :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 25.01.11 10:40 Tsiteeri


Kui puhub siis seebivesi :)
Samas olemas ka õhulekke sprey, ka see ilmselt abiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 25.01.11 10:45 Tsiteeri


Täpsusta mis masinaga on tegemist.

Rõhu lekke avastamiseks on abiks selline jubin endale teha - http://mth.planet.ee/rs2/lekketest.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 25.01.11 12:33 Tsiteeri


Lekkeid on rohkem kui autot ise. Siin siis seebiveega http://www.youtube.com/watch?v=uixdw49Km4s
Siin on hästi näidatud kuidas teha. Muiudgi manokat ei pea installima http://www.youtube.com/watch?v=u3Kqh52PC6Q


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.11 13:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: NSU
Ise olen kasutanud helisalvestamist (mikrofonid kapoti all, peale seda sagedusanalüüs kõrvaga erinevatest positsioonidest).
Ja sa kutsud veel mägiaivareid appi?:D

Aga proovi seda Eero poolt näidatud varianti.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 25.01.11 18:10 Tsiteeri


Eero variant on kena, kuid siiski mitte liiga mäkaiver, kuigi minu põhimõte on sama.

-Mine poodi, osta 1 pudel viina ja purk marineeritud/hapukurki. Vastavalt maitsele. (ära veel joo)
-Poest garage poole sõiets käi läbi bensukast ja osta 1 komplektne ventiil. (ja vb veel midagi viinakõrvale :D )
-Garagesse jõudes ava kurgipurk ja proovi kas said head kurgid. Nämm-nämm.
-Kurgipurgi kaane sisse keskele puuri nüüd vastav auk et ventiili sinna sisse saad väänata. Peale sellist pingutust võta lonks viina ja hampsa kurki peale.

-Nüüd võta lõdvik õhulugeja küljest lahti ja paiguta ventiiliga kaas sinna sisse, pinguta sama klambriga millega lõdvik oli õhulugeja küljes. Peale seda võta jälle viina ja kurki :D.

-Nüüd lase kompressoriga ca 0,5-1,0 bar sisse sisselaskesse. Ja see pole viina viga, torbo eelne lõdvik paisubki nagu õhupall. Vaata et lõhki ei lase, muidu jääb ühest viinast väheks.

-Nüüd jääb üle vaid otsida ülesse koht kust susiseb. Ülesse leitud siis võib hävitada ülejäänud viina.


Üksi joomine on veider, kutsu sõber appi. (eriti veel kui kompressorit pole :D)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
NSU
suletud konto



Registreerunud 10.08.09
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.11 23:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
Täpsusta mis masinaga on tegemist.

Rõhu lekke avastamiseks on abiks selline jubin endale teha - http://mth.planet.ee/rs2/lekketest.jpg


autoks audi 200 20V

Ja tegingi selle pulli ära. Ja toimis ka. Aitäh! ca 3€ komponentidele :)

Aga sain ka teada, et jama on suur - intercooler lekibki. Ja mitte otsadest vaid kusagilt keskemalt, ribide vahelt.

Nii, et... kui keegi teab, kust saada pidava vana või kasvõi customi, kuid seda ka vist vanast peast, et mõni € kütuse peale jääks ka alles :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim5
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 02.04.11 08:05 Tsiteeri


Palju te sealt õhulugeja poolsest lõdviku otsast seda rõhku sisse lajatate. 0,5 bar juures to lõdvik lööb nii kummi ja paisub nii hullusti, et kohe kohe lendab lilleks. Suuremad lekked leiab sedasi küll üles aga kõrgema rõhu juures avalduvad lekked jäävad ju avastamata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 02.04.11 09:21 Tsiteeri


1.5bar on optimaalne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 02.04.11 09:53 Tsiteeri


Keegi ei keela sul ka peale turbot rõhku sisse lasta. Pusimist on kõvasti rohkem lihtsalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.11 12:43 Tsiteeri


Testimiseks kasutatakse üldjuhul sellist rõhku, mis on ka sõidu ajal maksimum ülerõhk.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 29.05.13 13:25 Tsiteeri


Tuleks tagasi lekketesti juurde.

Kas keegi kogenud 20vt mootori lekketestija oskab äkki mingeid näpunäiteid anda kust mida võiks pimedaks teha, et korralik lekketest läbi viia. Ma tahaks enda auto 2bari ülerõhu peale ära testida, aga mul on tunne, et see on üsna keeruline. Õhulugejast sisselaske kollektorini on nagu kõik ilus ja selge, samas läheb nii testides karteri tuulutuse kaudu ka rõhk karterisse, kas karteri tuulutus tuleks mõlemast ostast pimedaks teha, või pole see üldse vajalik.

Ühesõnaga, kui kellelgi küllaldaselt kogemusi on suurema rõhuga kui 0,5-1 bar testimisega, siis oleks näpunäidetest väga huvitet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 29.05.13 16:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
Tuleks tagasi lekketesti juurde.

Kas keegi kogenud 20vt mootori lekketestija oskab äkki mingeid näpunäiteid anda kust mida võiks pimedaks teha, et korralik lekketest läbi viia. Ma tahaks enda auto 2bari ülerõhu peale ära testida, aga mul on tunne, et see on üsna keeruline. Õhulugejast sisselaske kollektorini on nagu kõik ilus ja selge, samas läheb nii testides karteri tuulutuse kaudu ka rõhk karterisse, kas karteri tuulutus tuleks mõlemast ostast pimedaks teha, või pole see üldse vajalik.

Ühesõnaga, kui kellelgi küllaldaselt kogemusi on suurema rõhuga kui 0,5-1 bar testimisega, siis oleks näpunäidetest väga huvitet.


Tee rõhutest nii, et võtad turbo küljest survevolla otsa lahti, sinna lajatad 2bar selga, ennem segusiibrit võtad survevolla otsa lahti ja pime ette, ongi kogu peamine survetrakt survestatud, see lekkida ei tohi üldse.
Kõik muud lahendused on BS kergelt - lekib läbi klappide, kolvirõngaste niikuinii, eriti suurema rõhukorral, sinna ei saa midagi parata, ainuke asi, vala igasse silindrisse ca 3ml värsket mootoriõli, nii saad natukene leket kolvirõngaste vahelt väiksemaks, kuid klapid lekivad endiselt ja rõhukadu on olemas.
Veel on variant, kui võtta õhulugeja küljest volla lahti ja lajatada sinna 2bar taha, alguses lekib kuid jääb mõne aja pärast vait juhul muidugi kui väljal. klapid peavad:D, ainuke jama, et võib vända-, nukasimmerid ära ehk lükata, kui need vanad.
Lekib niikuinii: segusiibrivõlli vahelt, kolvirõngad, klapid.
Kolvigrupi ja klappide vahelt leke on ok, rõhk ei kao kuhugi ( kui väljal. klapid peavad ), täidab vaid mootori sisemuse ja karterituulutustorude kaudu uuesti imupoolde, kus on niikuinii sisse lajatatud 2bar taga.
Tiba keeruline ja pikaldane tegevus, närvesööv.

Kõige õigem rõhulekke otsing on järgmine:
kõik lilleks, ülevaatus, korralik kokkupanek ja peab pidama, rsk.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 31.05.13 12:58 Tsiteeri


Proovisin siis nii, et turbo küljest voolik lahti ja surve sisse, eelnevalt tegin pimedaks segusiibri esise. Törts õhku sisse ja minu üllatuseks vedas alt dahlbacki kena sinine bypass, kuskil 0,5-1 bari juures avanes lihtsalt ja lasi kõik õhu välja. Valetpidi ühendades, nii et turbost tulev toru siseneb alt poolt bypassi, pidas kusjuures kenasti, minu jaoks müstika kuidas saab õhk seda klappi saab tõsta, aga nii see oli. Peale seda läks juba huvitavamaks, manomeeter hakkas juba numbreid näitama survestamisel ja kõikvõimalikud klambriühendused susisesid.

Aga siinkohal oleks üks küsimus, et audil on tore roheliste välja mõeldud süsteem, mille abil tühikäigul sisselaske kollektor imeb läbi ühe kahtlase ühesuuna-klapi karterist ja kaanest mürgiseid aurusid. Kas selle süsteemi võiks täiesti pimedaks teha, või mis sellega teha võiks, et ta ei oleks sisselaske kollektoriga ühendatud?

Vägisi hakkab tunduma, et paar nädalat jääb puudu ajast ja miili sõidan pigem suve lõpus :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 31.05.13 13:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tee rõhutest nii, et võtad turbo küljest survevolla otsa lahti, sinna lajatad 2bar selga, ennem segusiibrit võtad survevolla otsa lahti ja pime ette, ongi kogu peamine survetrakt survestatud, see lekkida ei tohi üldse.
Kõik muud lahendused on BS kergelt - lekib läbi klappide, kolvirõngaste niikuinii, eriti suurema rõhukorral, sinna ei saa midagi parata, ainuke asi, vala igasse silindrisse ca 3ml värsket mootoriõli, nii saad natukene leket kolvirõngaste vahelt väiksemaks, kuid klapid lekivad endiselt ja rõhukadu on olemas.

Kui sul klapid 1 bari juures nii lekivad, et kõik välja susiseb on sul mootor kohvi.
See "peamise sissetrakti" survestamine on täiesti mõttetu tegevus, kuna 99% juhtudest ei leki mitte see, vaid asjad, mis sisselaskekollektorisse ühendatud.
Kui karterituulutust mitte surve alla lasta (mis on mõttetu tegevus), siis hoiab iga normaalne AAN 0.5 bari nii, et võid vahepeal kohvil ära käia.

Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
Aga siinkohal oleks üks küsimus, et audil on tore roheliste välja mõeldud süsteem, mille abil tühikäigul sisselaske kollektor imeb läbi ühe kahtlase ühesuuna-klapi karterist ja kaanest mürgiseid aurusid. Kas selle süsteemi võiks täiesti pimedaks teha, või mis sellega teha võiks, et ta ei oleks sisselaske kollektoriga ühendatud?

Vägisi hakkab tunduma, et paar nädalat jääb puudu ajast ja miili sõidan pigem suve lõpus :)


Pane mõlemalt poolt pimedaks. Ca. 70l autol olen pimedaks pannud ja kõik OK.
Kui tahad vahetükki sinna vahele, täpselt klapi kujuga, aga metallist treitud, siis küsi Geo käest, võimalik, et tal veel mõni alles.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 02.06.13 09:45 Tsiteeri


Sai siis nii ette võetud, et turbosse siseneva lõdviku otsa panin oma rõhuklapi ja turbo küljest tulev vaakumvoolik, tühikäigu mootorisse minev toru ja sisselaske kollektorisse minev toru. Aga imekombel jõuab siiski osa õhust mootorisse, liigub ta ilmselt sinna mööda turbo õli ärajooksu, sest mulinat karteris on survestamisel kuulda. On see normaalne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 02.06.13 13:25 Tsiteeri


Mulin on täiesti normaalne, külmalt ilma õlisurveta lähebki läbi turbo tihendite mõningal määral õhku läbi ning siis muliseb karteris.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.3% - SQL: 62.7%]