Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: aku laadimine (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 4786)
Toomas15
huviline



Registreerunud 22.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C5

postitati 20.01.11 20:08 Tsiteeri
aku laadimine



Tervist ! Kuna ülehomme seisab ees üks ca 200 km ots sõita tekkis mõte teise auto tyhja akut laadida sõites. Aku on uus ja 63Ah,ainult tühi, mitte päris kuid silm ei põle.Genekas mis seda 63Ah laeb on 90A, autol millega kavatsen laadida on aga võimsam.
Laadijaga ma kodus seda silma põlema ei saanud, ei kiir ei aeglase laadimisega.
Kas akuga võib juhtuda midagi halba kui laadida teda nö võimsama A-ga generaatoriga ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 20.01.11 20:26 Tsiteeri


Kui laadijaga voolu sisse ei saanud, siis arvatavasti see aku on P-s. Vaatasid, kas ikka igas aku purgis hapet oli piisavalt? Kui kaua laadisid? Kui see aku külmade ilmadega tühjana seisis väljas, siis külmus seest ära ja on metalli kokkuostu kaup.
Geneka A ei loe praktiliselt midagi, niikuinii ta ei lae akut täie võimsusega. Tegelikult täiesti tühja akut ei tohiks üldse auto peal laadida, sest genekas laseb automaatselt ikkagi suht palju A akust läbi ja kui just koheselt P-sse ei keera akut, siis kindlasti mõjutab see aku eluiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Toomas15
huviline



Registreerunud 22.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C5

postitati 20.01.11 20:46 Tsiteeri


Aku sai tyhjaks kuna genekas ei laadinud ja sai aku pealt sõidetud siis seisma, ohutuled põlema mis lopetasid vilkumise enne koju jõudmist.
Hape peab sees olema, laadisin 24h, nendest 12 kiirega ja 12 aeglaselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Toomas15
huviline



Registreerunud 22.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C5

postitati 20.01.11 20:48 Tsiteeri


Lisan veel, et aku ei ole külma saanud ja laadimise tulemusena sai ta laksu sisse kuid silm ei põle.Vähemasti nyyd ma ei karda teda peale tõsta ja sõita....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.01.11 20:54 Tsiteeri


Igaljuhul laeb see aku paremini kui teda väikse laadijaga pikalt laadida. Võid peale panna mitte midagi est ei juhtu kui arvad, et nii hea on. Kuid asjal pole mingit mõtet. Saaks aru kui poleks akulaadijat kodus siis jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 21.01.11 04:31 Tsiteeri


Akudest rääkides enda kogemusele tuginedes. Üldiselt soovitatakse akule aeg ajalt laadija taha pista sest sõites ei pidavat aku ikkagi lõplikult täis saama ning talvel olevat seda miinuskraadide juures tunda. Jutte on igasuguseid. Tundub et ka akusid on igasuguseid sest mu sõbra Vw Ventol on juba 7a Varta aku millele pole olnud vajadust kordagi laadijat taha pista. Nii suvel kui talvel on aku alati masina igasugistes tingimustes käima panna suutnud ning auto saab nii linnasõidu lühikesi otsi kui pikka maanteesõitu läbisegi tunda. Enda A6-el mille suve hakul ostsin, on peal Banneri aku. Sealt maalt alates pole ma seda kordagi laadinud. Jõulu puhkuse ajal seisis auto õues ja mõtlesin siis et laeks igaks juhuks teist veidi. 5 minutit istus laadija taga ja viskas tulukese põlema et aku on täis nii et sellest polnud mingit tolku. Minu A100 aku vastupidiselt Exide extreme mis on soetatud 2007 a jaanuaris hakkas see suvi samamoodi "musta silma" näitama. 2 nädalakest auto vähem kasutamist (peale uue auto ostmist ja sellega nädalavahetuseti mõne otsa tegemist) ja oligi aku kottis. Sõbralt laenuatud aeglase laadijaga mis pidi aku eluiga pikendama ning reguleerima laadimisprotsessi nii et aku püsivus pikeneb, ma seda täis ei saanudki. 24H oli aku laadija taga. Veidi rohekat tooni silmast paistis ja see oli ka kõik. Tundus nagu oleks aku omadega vaikselt õhtale minemas sest see polnud ainus 24H -ne tsükkel mida ma selle laadijaga aku peal tegin. Neid oli ikka 3-4x vähemalt. Sügisel ostsin endale Ring -firma akulaadija. Tegemist pole siis selle nö aeglase laadimis süsteemiga vaid lööb aku suht kähku täis. "Roheline silm" on 100% nüüd nähtav ning aku peab jätkuvalt hästi vastu ning käivitusprobleeme polnud ka läinud nädalavahetusel kui -20 õues oli. Oma postitusega tahtsin öelda seda et akud on erinevad, laadijad on erinevad ja autod mille peal nad on on erinevad ning ka kasutustingimused on erinevad ning ühtset loogilist joont kuidas miski asi vastu peab on väga raske kui mitte suht võimatu tõmmata ning samas ei saa anda akule hinnangut ka selle järgi et nüüd on ta 5 aastat vana ja kindlalt hakkab läbi minema, sest ka 7 aasta vanune aku võib veel vägagi eduliselt ilma teha. Ja kui nüüd veel rääkida originaal akudest mis uue autoga kaasa saad, siis ühes olen veendunud. MB Sprinteri akud -20 kraadi külma ei kannata. Isegi veerand aastat vanal bussil tuli hakata täkku andma. Kogemus tugineb meil tööjuures aastate jooksul nähtud bussipargile. Meie bussile toodi lõpuks võimsam Hankooki aku ja praktiliselt oli see ainus pill mis krõbeda pakasega käima läks.

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/ring.jpg


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.4% - SQL: 74.6%]