Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kus kasutatakse veel ketastega keskdifrit lisaks s6 c4 v8 le? Andmed/pildid. (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 2092)
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 16.01.11 20:33 Tsiteeri
Kus kasutatakse veel ketastega keskdifrit lisaks s6 c4 v8 le? Andmed/pildid.



Juhtus näppu selline kast lootuses leida torsen keskdifri kohalt leidsin hoopis sellise värgi:

http://hotimg23.fotki.com/a/213_219/78_236/DSC09916-vi-th.jpg

http://hotimg23.fotki.com/a/213_219/78_236/DSC09917-vi-th.jpg

http://hotimg23.fotki.com/a/213_219/78_236/DSC09918-vi-th.jpg

http://hotimg23.fotki.com/a/213_219/78_236/DSC09919-vi-th.jpg

http://hotimg23.fotki.com/a/213_219/78_236/DSC09920-vi-th.jpg

http://hotimg23.fotki.com/a/213_219/78_236/DSC09920-vi-th.jpg

http://hotimg23.fotki.com/a/213_219/78_236/DSC09921-vi-th.jpg

All helepruunid on friktsioon kettad nagu aru sain ja see käes olev vidin veab neid ringi kogu, asi seisis koos lihtsalt lahti tõstes ühtegi splinti midagi polnud. Loomulikult hoiab korpus teda töös kui auto peal on see vidin aga lihtsalt huvitav, et kõik teised on palju tihedamalt koos.

http://hotimg23.fotki.com/a/213_219/78_236/DSC09924-vi-th.jpg


http://hotimg23.fotki.com/a/213_219/78_236/DSC09925-vi-th.jpg

Muus osas nagu pildilt järeldada võib avatud differ.

http://hotimg23.fotki.com/a/213_219/78_236/DSC09926-vi-th.jpg

Jube peenikesed hammakad mis selle v8 jõuga topime tulevad tegelikult.

http://hotimg23.fotki.com/a/213_219/78_236/DSC09926-vi-th.jpg

Leidsin üles see ikka see planetaar ülekanne. Ilmselt audi v8 mudelil on samasugune automaat kastis.

http://hotimg23.fotki.com/a/213_219/78_236/Planetaarlekanne-vi-th.jpg


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 16.01.11 20:55 Tsiteeri


Ei suuda mõistatada, kust see asi siis reaalselt pärit on kui jutuks on keskdiff? Ega sa nüüd esisilla open diffi ja keskdiffi segi aja?


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 16.01.11 21:03 Tsiteeri


Ega tegu pole hoopistükis D11 V8 keskdiffriga?


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 16.01.11 21:38 Tsiteeri


Täiesti uskumatu on see asi, vaatasin ja imestasin, aga v8 automaatidel on selline asi sees, mis ajani ma ei tea. kui hea ta on jäle ei tea aga pole nagu kuulnud et keegi neid laili oleks lasknud.

Ja see on S6 96a 4,2 213kw automaat kasti seest. Lootsin sealt leida suure torseni aga võta näpust, hoopis juhtus selline põnev asi näppu. Mitte ühtegi mehaanilist lülitust sinna taha ei jookse, et kettaid aktiveerida, kuidas töötab? Kui keegi leiab seletuse: tänx. :)


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 16.01.11 21:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
Täiesti uskumatu on see asi, vaatasin ja imestasin, aga v8 automaatidel on selline asi sees, mis ajani ma ei tea. kui hea ta on jäle ei tea aga pole nagu kuulnud et keegi neid laili oleks lasknud.
Minuteada ainult D11 V8 automaatidel selline sees, aga pealkirja järgi tulevat see vidin C4 V8 aut kastist, kuid minuteada nendel peaks siiski torsen sees olema.
Kindel, et tegu ikka 4HP-24 kastiga?


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 16.01.11 21:41 Tsiteeri


1043 040 027 kasti tähis. Mul ei ole täpselt selle kasti kohta pdfi, kui kellegil on siis võiks panna mulle emailile kasutaja nimi ät gmail.com
Aitäh.
Ps kps ära palun häbista mind :P Ma olen ikka targem kui välja paistan mitte vastupidi :D icc. Oma käega võtsin kasti tagant otsast välja.

http://hotimg23.fotki.com/a/213_219/78_236/16012011_003-vi-th.jpg

http://hotimg23.fotki.com/a/213_219/78_236/16012011_002-vi-th.jpg

Esi differ ja ülekanded ootavad alles lahti harutamist. Kui õues poleks lumi ja külm ei oleks toas ilsmelt :). Või oleks kast pulkadena laual. Aga kuuris pole lihtsalt ruumi, et toimetada sellega ja on sama külm kui õues.

Pos # ZF Part # Description Qty
Where used
(1060 040 ___)
Notes
32.020 1056 232 105 Bearing Set 1 All
32.040 1056 232 089 Shaft 1
002/012/013/018/030/
035/036/087/103
1060 232 026 Shaft 1 054/065/073
1060 232 048 Ring Gear 1 044/053/063/075/093/
100
32.040/110 1056 232 085 Shaft 1
002/012/013/018/030/
035/036/054/065/073/
087/101/103
32.040/120 1056 332 037 Ring Gear 1
002/012/013/018/030/
035/036/087/103
1060 332 028 Ring Gear 1 054/065/073
32.040/130 0730 513 330 Snap Ring 1
002/012/013/018/030/
035/036/054/065/073/
087/101/103
32.060 1056 232 104 Bearing Set 1 All
32.074 1050 317 060 Spider Clutch Bell 1
030/035/044/053/054/
063/065/073/075/087/
093/100/101/103
1056 232 079 Spider Clutch Bell 1 002/012/013/018/036
32.080 1050 232 052 Planet Carrier 1
002/012/013/018/030/
035/036/044/053/063/
075/087/093/100/103
1060 232 032 Planet Carrier 1 054/065/073/101
32.090 1060 232 041 Sun Gear 1 054/065/073/101
1060 232 042 Sun Gear 1 030/035/044/053/063/
075/087/093/100/103
1060 232 097 Sun Gear 1 002/012/013/018/036
32.120 0735 368 043 Axial Needle Bearing 1 All
32.140 1060 202 001 Sun Gear Shaft 1 All
32.160 1056 232 101 Bearing Set 1 All
32.180 1056 232 071 Intermediate Shaft 1 All
32.200 1056 232 099 Bearing Set 1 All
Note: Parts

http://hotimg23.fotki.com/a/213_219/78_236/Planetaarlekanne1-vi267-th.jpg


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 16.01.11 21:56 Tsiteeri


4hp24 kasti skeem: http://www.automaticchoice.com/Catalogue/zf4hp24a.pdf
Sealt paistab ka, et diff lock assembly on see, mis Samziku piltidel.

Et siis ka C4 automaadid pole torseniga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 16.01.11 21:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kristoff
4hp24 kasti skeem: http://www.automaticchoice.com/Catalogue/zf4hp24a.pdf
Sealt paistab ka, et diff lock assembly on see, mis Samziku piltidel.

Et siis ka C4 automaadid pole torseniga?


Mina tean vähemalt kolme erineva koodiga C4 automaatkasti millel on torsen, seega kõigil ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 16.01.11 22:09 Tsiteeri


See on v8 eripära nagu ütlesin. 2.2 turbod on torseniga.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 17.01.11 00:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
Ps kps ära palun häbista mind :P Ma olen ikka targem kui välja paistan mitte vastupidi :D icc. Oma käega võtsin kasti tagant otsast välja.

Sorry, vaatasin ka ise korralikumalt pilte :). See tundub samasugune jurakas olema, mis vanemakooli neljase kastiga a8'l sees. St. kui hakkasin nüüd pisut aju liigutama, siis ka c4 kasutas ju 4hp24 v8 mootori taga :). Täiesti selge, miks sa sealt torsenit ei leidnud :). Uuemal 5hp24'l peaks torsen olema. Ja ma ajasin 4hp18'ga segamini, mida topiti v6'le ja oli torseniga :).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 17.01.11 07:14 Tsiteeri


Aga tööpõhimõte ja kas ta on sama hea või parem kui torsen, kuidas sõites tundub kui on keegi erinevaid proovinud kiirel sõidul? Kuidas ta toimetab. Tundub et vastupidav kui v8 peale seda pandi. Ja töötab käigukasti õli sees?

http://www.familycar.com/transmission.htm


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 17.01.11 09:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
Ps kps ära palun häbista mind :P Ma olen ikka targem kui välja paistan mitte vastupidi :D icc. Oma käega võtsin kasti tagant otsast välja.

Sorry, vaatasin ka ise korralikumalt pilte :). See tundub samasugune jurakas olema, mis vanemakooli neljase kastiga a8'l sees. St. kui hakkasin nüüd pisut aju liigutama, siis ka c4 kasutas ju 4hp24 v8 mootori taga :). Täiesti selge, miks sa sealt torsenit ei leidnud :). Uuemal 5hp24'l peaks torsen olema. Ja ma ajasin 4hp18'ga segamini, mida topiti v6'le ja oli torseniga :).


Just, kasutatakse ka 4 käigulisel A8 kastil (nagu kps mainis) ja väidetavalt ka 5käigulisel koos torseniga. Jäikust muudetakse õli survega, surudes kettapakki kokku.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
serxx
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.01.11 12:03 Tsiteeri


Vikipeedia räägib niimoodi:

quattro generation III

Used only on the Audi V8 starting from 1988 to 1994.

System type: Permanent four-wheel drive.

V8 with automatic transmission:

Planetary gear centre differential with electronically-controlled multi-plate locking clutch

Torsen type 1 differential rear.

Open differential front.

V8 with manual transmission:

Torsen type 1 centre differential.

Torsen type 1 rear differential.

Open front differential.

How does the system perform: In on-road conditions the car will not be able to move if one front and both rear wheels lose traction altogether. Torsen effect with one wheel in the air still applicable to V8 with manual transmission, but will not happen on V8 with automatic transmission because center differential on this model offers 100% locking even when no torque is sensed on the spinning wheel. Manual transmission cars will have a more rear wheel drive feel to it due to torque being maintained to the outside rear wheel while cornering with torque applied, this will allows for better attitude during cornering and power on over-steer is easier to achieve.


Siit loeb nagu välja, et V8 automaat on jah täiesti erijuhtum.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 17.01.11 12:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: serxx
Vikipeedia räägib niimoodi:

quattro generation III

Used only on the Audi V8 starting from 1988 to 1994.

System type: Permanent four-wheel drive.

V8 with automatic transmission:

Planetary gear centre differential with electronically-controlled multi-plate locking clutch

Siit loeb nagu välja, et V8 automaat on jah täiesti erijuhtum.
Seda ma imestangi, sest siit loen välja, et sellist lahendust kasutati ainult V8 D11 automaatides, mitte V8 mootoriga D11, C4 ja D2 4hp-24 kastides.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
serxx
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.01.11 12:22 Tsiteeri


Samas, vikipeedia võib ka eksida ja seda ei saa alati võtta 100% tõena. Tõenäoliselt on selle artikli valmis kirjutanud samasugused autohuvilised nagu meilgi siin foorumis. Võimalik, et erijuhtumeid on veel, aga kuna neid on väga vähe, siis pole see artikli kirjutajatele teada. Seda artiklit on võimalik seal ise täiendada, kui leidub kontrollitavat infot, et erandeid on veelgi. Soovitav olekski seda teha, kui leiab mingeid viiteid, mis kinnitavad seda infot.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 17.01.11 20:53 Tsiteeri


Kasti koodi järgi saab vaadata mis autodele seda pandi mina etkat niipalju ei tunne. Leidsin üles ka sidurpiaki õlituse tõepoolest see seal otsa pildil kah splindi vahel. Kui seda tahta mujale panna siis peab sinna ka õlituse tegema huvitav mis survet see tahab?

Tundub, et v8 automaadid ongi selle planetaariga kas ei pea torsen vastu või mis ei oska öelda.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 18.01.11 06:59 Tsiteeri


Automaadi puhul pidavat kirjas olema kusagil, et pidavat lihtsam ja vastupidavam see süsteem olema, kuna kastis niikunii on kastiõli+ selle kõrge surve.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 18.01.11 08:07 Tsiteeri


Aga miks ainult v8? 2.2 20v tq on torseniga näiteks :).


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 18.01.11 09:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
Aga miks ainult v8? 2.2 20v tq on torseniga näiteks :).

Pead ikka tehasele päringu saatma, mis Sa ikka piinad ennast siin foorumis :).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 19.01.11 05:35 Tsiteeri


Oskab keegi välja nuhkida millises surve vahemikus seda siduri plokki juhitakse? Võiks kasutada kusagil ära selle värgi näiteks kusagil tagadifris juhtides teda survega mingi lihtsa kontrolleriga tagumistelt abs rõngastelt... Kuigi ta läbimõõt on üsna suur, ma ei tea kas ta difrisse mahubki muidugi.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.7% - SQL: 57.3%]