vaa11
huviline
Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2,3 87
|
postitati 15.09.04 21:13
|
|
|
K:Autom.käigukast, neljandalt kolmandale?
Küsimus siis selline!!
Et isendiks A6 1,9 tdi 66kw.
Kõik on hea aga kui maanteel möödasõitu teha siis jääb vahest lahjaks .
Olen selleks kasutanud nõksu, et tõmban draivilt kolmandale, võimu juurde saada!
Kas selline teguviis lõhub kasti????
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 15.09.04 21:48
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja vaa11
Küsimus siis selline!!
Et isendiks A6 1,9 tdi 66kw.
Kõik on hea aga kui maanteel möödasõitu teha siis jääb vahest lahjaks .
Olen selleks kasutanud nõksu, et tõmban draivilt kolmandale, võimu juurde saada!
Kas selline teguviis lõhub kasti???? |
Kui allavahetus jääb lubatud pöörete piiresse, siis ei minu teada ei lõhu. Ise kasutasin ka seda nõksu, kui automaatkastiga autot omasin, tundus
mugavam, kui kick-down täisgaasiga.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
vaa11
huviline
Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2,3 87
|
postitati 15.09.04 21:59
|
|
|
aga mis on need lubatud pöörded???
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 15.09.04 22:11
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja vaa11
aga mis on need lubatud pöörded??? |
Tahhokat ei ole? Siis gaas põhjas vaata, mis kiirustel kast käigud üles vahetab. Peaks ettekujutuse saama...
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.09.04 22:15
|
|
|
kas "kickdown" ei tööta?
Automaadiga käib möödasõit ikka nii, et pedaal vastu põrandat ning kast toimetab ise, et mootorist maksimumi võtta. Tavaliselt tähendabki see siis
vähemalt ühe käigu alla vahetamist (et siis pedal põhja ja kast ise vahetab nii nagu peab. tavaliselt manuali pealt tulnud juhid kardavad automaadiga
"kickdowni" teha ning kurdavad, et automaat nii uimane on)
|
|
|
vaa11
huviline
Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2,3 87
|
postitati 15.09.04 22:39
|
|
|
Tagasi lööb veel saja juures aga edasi läheb juba nii nagu ikka, aga kui lasen kolmandaga peeneks siis läheb 4500pm ja alles siis vahetab
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 16.09.04 12:41
|
|
|
Asi selles, et kick down võtab rohkem aega, kui füüsiline käiguvahetus. Mina lähtun sellest, et kõik mis pole keelatud, on lubatud. Ehk kasti kang ju
laseb vabalt 4->3 end tõmmata, eks? Ise olen 2 aastat Audiga sõtnud ning seda kasutanud, eelmisel jaapanlasel oli kangi kangi küljes nupp, mis
täitis sama eesmärki, ehk siis 4->3, aga saab ka gaasipedaaliga.
|
|
|
|