Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: piiraja? (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 1716)
Caliban
huviline



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 15.09.04 19:39 Tsiteeri
piiraja?



Keegi sellist asja oskab öelda kas 1.8s on piiraja olemas või puudub yldse selline asi? proovisin ykskord ja sain 7200rpm ja rohkem ei tahtnud lasta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 15.09.04 21:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Caliban
Keegi sellist asja oskab öelda kas 1.8s on piiraja olemas või puudub yldse selline asi? proovisin ykskord ja sain 7200rpm ja rohkem ei tahtnud lasta.


Kindlasti on piiraja. Aga standardautode gaasijaotus poob varsti peale 7-8k nagunii mootori kinni, seega piiraja eemaldamine midagi eriti ei anna.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 16.09.04 13:40 Tsiteeri


Sellise mootori puhul peaks lagi olema ca 6500 rpm/min ... kuna sul üle 7k juba väja jooksis siis eeldan et piiraja puudub või ei toimi.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 16.09.04 14:04 Tsiteeri


mul samal autol piiraja ~6200
aga sigaril raisk läheb küll 7000 ja rohkemgi vist :S


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
greedy
huviline



Registreerunud 30.12.03
Asukoht: Järvamaa & Porvoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4, coupe otsingul

postitati 16.09.04 14:42 Tsiteeri


Piirajaga peaks asi lihtne olema
vajuta kohapeal laba põhja kui
hakkab vahele jätma toimib,kui ei siis
natuke veel ja ongi kotis:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 16.09.04 17:19 Tsiteeri


kõigil mootoritel on piiraja,ja selleks on suvalise silindri keps :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 16.09.04 17:45 Tsiteeri


Kaldun arvama, et klapi vedru saab nõrgaks kohaks olema:P:D


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AndresS
huviline

Avatar


Registreerunud 08.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: E53 & E46 & E36 & E30

postitati 16.09.04 18:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja greedy
Piirajaga peaks asi lihtne olema
vajuta kohapeal laba põhja kui
hakkab vahele jätma toimib,kui ei siis
natuke veel ja ongi kotis:D


Üldiselt väike soovitus:
Kohapeal ei maksa "laba põhja vajutada". Kui on hirmus tahtmine proovida, kiirenda näiteks teise käiguga. Ilma koormuseta võib mootor "lõhkuma" minna ja siis on tõesti lihtsalt keps kotis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mäks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.04
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,9TDI

postitati 16.09.04 20:53 Tsiteeri


Sai ükskord ühel vanemal 80 testitud 'piiraja' olemasolu niikaua kuni keps läbi ploki 'tere' andis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Caliban
huviline



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 19.09.04 12:20 Tsiteeri


Piirajat eemaldada ei tahagi, aga lihtsalt sportlikust huvist. Aga mis moodi peaks see piiraja töötama? Kas elektrooniliselt või...? igaljuhul siis nii palju tean, et 6.5 peaks olema ja mul lääb vähemalt 7.2 ja võibolla rohkem aga ei julge rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 19.09.04 12:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Caliban
Piirajat eemaldada ei tahagi, aga lihtsalt sportlikust huvist. Aga mis moodi peaks see piiraja töötama? Kas elektrooniliselt või...? igaljuhul siis nii palju tean, et 6.5 peaks olema ja mul lääb vähemalt 7.2 ja võibolla rohkem aga ei julge rohkem.


Ise kahtlustan et su auto tahokas paneb puusse. 7.2 kilo pööret on tava mootorile ikka päris raskelt tulema. Tavaliselt on see piiraja ikka kuskil 6.2 - 6.5 kilo juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Caliban
huviline



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 19.09.04 12:32 Tsiteeri


No seda ma ei oska öelda aga ega ei teki sellist tunnet kül,l et kuskilt üle hüppaks seier. kunagi võin teha klipi kui saan mingi masina millega teha. kuigi enne jah on seline tyunne et mootori kokku lasen kui piiraja vastu tuleb.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
moppel
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupé 2.3 20V -90

postitati 20.09.04 09:00 Tsiteeri


Kui ikka nii suur huvi on, kas siis tõesti hirm on korra teise käiguga lapats põhja vajutada? Jääb punasesse pendeldama ja kogu lugu.

Pealegi möödasõitude ajal peaks osuti ju alati redline alla käima.

Ei mina usu, et Audi insenerid sellise mootori tegid, mille suure varbaga ära saab lõhkuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 20.09.04 09:14 Tsiteeri


Piiraja töötab tsentrifugaaljõul ja paikneb jagaja rootoril. Seda siis muidugi vanematel masinatel. Mind isiklikult hakkavad juba piirajale lähenevad pöörded tõsiselt häirima ja ma ei näe nagu erilist põhjust miks peaks selliseid pöördeid tänavasõiduautol proovima/kasutama?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 20.09.04 09:32 Tsiteeri


peale selle on enamuses autodel seal piiraja juures ka kw ja nm sitem kui mõnedsajad rmp allpool


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.2% - SQL: 49.8%]