Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Bensiinipumba toide (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 1643)
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 14.09.04 07:17 Tsiteeri
Bensiinipumba toide



Probleem siis selline, et bensiinipumba klemmide otstele tuleb süüte sisse keerates hetkeks ~8V pinge ja siis kaob kohe jälle. Oskab keegi öelda mis võib seda põhjustada? Kas võib olla nii, et tegelikult ahelasse ei tulegi pinget vaid see hetkeline 8V kommuteerub kuskilt kõrvalahelast?
Muidu kui sellel pensupumba releel süüte sisse lükates näppu peal hoida, siis tuleb sealt 2 klõpsu (nagu lülitaks sisse ja siis kohe välja jälle). Aga kui relee välja võtsin oma pesast ja siis proovisin, siis töötas ilusti ja ei lülitanud ennastu uuesti välja.


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.09.04 07:28 Tsiteeri


no aga pump ei peagi vist koguaeg tagant lükama .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 14.09.04 07:31 Tsiteeri


kui süüde sisse ja autot ennast ei käivita siis lülitabki pump end tagant ära kohe (~mingid sekundid vms). kui aga süüde sisse ja kohe starterit siis töötab edasi.

see mingi turva asi vist et kui avarii siis pump ei annaks bentsu peale vms


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 14.09.04 08:54 Tsiteeri


Pump ei hakka üldse tööle. Aga kui otse toide peale anda, siis hakkab.


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 14.09.04 08:55 Tsiteeri


siis ilmselt relee perses, kui ütled et relee vahelt ära võtmine aitab


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 14.09.04 15:21 Tsiteeri


Ei öelnud alguses vist päris täpselt, aga ei mõelnud, et relee ära võtmine aitab. See aitas, kui panin pumbale toite otse akult (jätsin terve originaal bensiinipumba toiteahela vahelt ära). Relee kohta ütlesin seda, et kui ma ta vahelt ära võtsin ja testisin, siis töötas korralikult, aga omal kohal olles ja süüded keerates jäi tunne, nagu ta lülitaks ennast kohe uuesti välja.


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 14.09.04 18:25 Tsiteeri


Täna jõudsin siis niipalju veel vaadata, et bensiinipumba releed lülitavas ahelas on see probleem. Kas keegi targem oskab öelda, mis juhib seda releed?


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 14.09.04 18:27 Tsiteeri


Peaks olema otse süüteluku põhjast.Aga probleem võib olla hoopis kaitsmekarbis eneses või selle alustes kontaktides.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 14.09.04 19:04 Tsiteeri


Aga kui bensiinipumba relee lülitus toimub otse süütelukust, siis mis selle pumba tavaliselt enne käivitamist välja lülitab, kui ettenähtud surve süsteemis tekkib?

Aga eks ma omme uurin need ühendused seal armatuuri all üle. Seal neid juhtmeid nii palju et suht võimatu sinna õige relee ligi pääseda.


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mart ja auto
huviline



Registreerunud 30.08.04
Kasutaja on eemal


postitati 15.09.04 20:23 Tsiteeri


Seda releed juhib süüteimpulss. Kui impulssi ei tule ,lülitab relee pumba välja.


Audide ja VW remont Tartus. 50-97478
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
romulus1
huviline



Registreerunud 20.02.04
Kasutaja on eemal


postitati 09.10.04 14:14 Tsiteeri


vaata...

http:/www.hot.ee/bensiinipump/


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 10.10.04 08:29 Tsiteeri


Minul analoogses olukorras toimis küll relee, aga taha pumbani vool ei jõudnud.
läbi oli põlenud külmjoode kaitsmekarbi all.
Lahendus kas kaitsmekarbi vahetus või releest õige jala alt vool eraldi juhtmega kaablisse, mis pumbani läheb (kaitse peab vahel olema ).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.9% - SQL: 56.1%]