Jahutusvedelikku on erinevat värvi, sinine/roheline ja punane. Punane on kvaliteetsem ja head omadused kestavad kauem, sinist/rohelist tuleb
tihedamalt vahetada.
Tosool oli jah kunagi kasutusel olnud vene autode jahutusvedelik. Tänapäeva autodes seda ei kasutata. Valmis jahutusvedeliku segus on ka
korrosioonivastased lisandid.
Seda mis värvi jahutusvedelik autol sees on saab kindlaks teha, paisupaagil kork maha ja näiteks valge paber sisse pista. Kaua vahetamata vedelik
muutub siiski pruunikaks ja võib olla üsna raske vahet teha kas on punane või sinine.
Parem on ikka sinisele vedelikule peale valada sinist ja punasele punast. Häda korral muidugi võib ka ajutiselt teist värvi vedelikku peale kallata,
parem ikka kui üldse ilma või veega sõita.
Jahutusvedelik ise ei kao kuskile ja enamasti lekkimisel tuleks lekke põhjus kõrvaldada ja see tähendab enamasti ka jahutusvedeliku osaliselt või
täielikult välja laskmist. Pärast võiks ikka korraliku ühte värvi vedeliku sisse kallata.
|