Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Coupe 2.0 85kw 92a õlituli põleb (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2215)
djquattro
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 93a 1.8T 140KW FWD, C6 Avant 3.0TDI 200kw 2007, C6 Avant S-line 3.0TDI 200kw 2010, Lancia Voyager 2013 2.8

postitati 25.10.10 17:10 Tsiteeri
Coupe 2.0 85kw 92a õlituli põleb



Probleem tekkis paar päeva tagasi kui armatuuris hakkas põlema
õlikannu tuluke. kuid kustus ja sõidu aeg rohkem ei läinud põlema. Mõtlesin et vb ei
andnud kontakti. kuid täna hommikul käivitades jäi põlema. Soojenedes tühikäigul
kustus. Niikui natuke gaasi vajutasin ca 200 pööret juurde siis läks jälle põlema.
Kui moto oli päris töösoe ja jahutusvent oli 2 korda käivitund siis ei läinud enam kordagi põlema
ükskõik mis pöördega. Lugesin ka foorumist samu teemasid ja otsustasin et vahetan igaksjuhuks
õlianduri välja kuid ma ei tea milline neist kahest:

nr1: Õlifiltri juures

http://www.upload.ee/image/884075/oliandur1.jpg

nr2:Jagaja juures

http://www.upload.ee/image/884076/oliandur2.jpg


Diislis peitub jõud!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 25.10.10 18:49 Tsiteeri


Panustaks teisele andurile(sinine) 0,25 bar. Kui õlituli süttis kohe.
Kui õlituli süttib ainult üle 2000 rpm siis valge 1,8 bar.
Kui vahetadki mõlemad siis need õnneks odavad.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
djquattro
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 93a 1.8T 140KW FWD, C6 Avant 3.0TDI 200kw 2007, C6 Avant S-line 3.0TDI 200kw 2010, Lancia Voyager 2013 2.8

postitati 27.10.10 16:59 Tsiteeri


Ostsin Forsist mõlemad andurid uued (40.-eek tk.) Ja vahetasin ära, kuid kasu ei midagi. Tuli kustus siis kui sellelt nr1 andurilt juhtme tagant võtsin.
Imelik see et enamvähem samal ajal kui õlitule teema pihta hakkas otsustas tahhomeeter ka oma asju ajama hakata(töötab ei tööta jne) kontrollisin kelladetaguseid juhtmeid seal ok. Ainuke asi mis oli imelik et seal 3 pistikut 2 suurt 1 sinine ja teine vist kollane ja keskmine oli valge väiksem. Kui selle valge kellade juhtme eemaldasin siis hakkas tahho normaalselt tööle ja tuluke ka kustus.
Võtsin ühendust Hannesega Speedsterist ja tema arvas et miski el.kala.
Leppisin aja esmaspäevaks kokku eks siis paistab mis seal viga(lubas mõõta õlisurve ja üleüldse moto diagnost)


Diislis peitub jõud!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
djquattro
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 93a 1.8T 140KW FWD, C6 Avant 3.0TDI 200kw 2007, C6 Avant S-line 3.0TDI 200kw 2010, Lancia Voyager 2013 2.8

postitati 03.11.10 09:07 Tsiteeri


Nii. hannese juures käidud. Moto ise igati OK.
Õlisurve oli nii kõva olnud et manomeeter oli teist ringi löönud :P
Aga viga üles ei leidnud. ütles et vool ei jõua nr2 andurile.
Ühesõnaga el. kala.
Täna sai käia ja proovida kasutaja ats666 juures teist spidoplokki.
Selle uue ploki järgi ühendades lendas nr 14 kaitse ja kellade tuled ei töödanud enam.
Panin uue kaitsme ja oma ploki tagasi ning probleem oli kadunud (tahho töötas ja õlituli ei põlenud)
Eks paistab mis saab et kas jääb tööle....


Diislis peitub jõud!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
taritz
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Tallinn, Kiisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.0 S-Line 2005

postitati 03.11.10 09:25 Tsiteeri


Kas armatuuris põleb valgustus? Omal oli selline juhus kui tagaluugi juhtmed katki-lühises olid, siis põles ka õlikannuke rõõmsalt :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
djquattro
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 93a 1.8T 140KW FWD, C6 Avant 3.0TDI 200kw 2007, C6 Avant S-line 3.0TDI 200kw 2010, Lancia Voyager 2013 2.8

postitati 03.11.10 13:44 Tsiteeri


armatuuris valgustus põleb.


Diislis peitub jõud!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
djquattro
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 93a 1.8T 140KW FWD, C6 Avant 3.0TDI 200kw 2007, C6 Avant S-line 3.0TDI 200kw 2010, Lancia Voyager 2013 2.8

postitati 18.01.11 18:43 Tsiteeri


Igatahes õlikannu tuluke põleb. Tegelikult ilmnes probleem suht kohe uuesti aga polnud mahti probleemist kirjutada. võtsin kellaplokilt keskmise valge väikse pstiku tagant ära, siis tuluke kustus ja tahho ka töötab nüüd normaalselt. Arvan ise et viga kellades et jooksutab mikit kokku seal v just on miskit lahti (jooted)

Kas oleks klubis abilisi kes harjumaal(tallinnas) annaksid proovida oma 2.0 b4 kellasid ja vastupidi ka(tahhokaga). Tuleksin ise kohale muidugi :)


Diislis peitub jõud!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
djquattro
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 93a 1.8T 140KW FWD, C6 Avant 3.0TDI 200kw 2007, C6 Avant S-line 3.0TDI 200kw 2010, Lancia Voyager 2013 2.8

postitati 07.02.11 19:09 Tsiteeri


Nii probleemile lahendus leitud. Sain täna uue Spidoploki (inglismaa versioon) Sellega kõik toimib nagu peab. Tuluke ei lõõma ja tahho töötab õieti :)


Diislis peitub jõud!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.8% - SQL: 75.2%]