djquattro
huviline
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 93a 1.8T 140KW FWD, C6 Avant 3.0TDI 200kw 2007, C6 Avant S-line 3.0TDI 200kw 2010, Lancia Voyager 2013 2.8
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.10 18:49
|
|
|
Panustaks teisele andurile(sinine) 0,25 bar. Kui õlituli süttis kohe.
Kui õlituli süttib ainult üle 2000 rpm siis valge 1,8 bar.
Kui vahetadki mõlemad siis need õnneks odavad.
|
|
|
djquattro
huviline
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 93a 1.8T 140KW FWD, C6 Avant 3.0TDI 200kw 2007, C6 Avant S-line 3.0TDI 200kw 2010, Lancia Voyager 2013 2.8
|
postitati 27.10.10 16:59
|
|
|
Ostsin Forsist mõlemad andurid uued (40.-eek tk.) Ja vahetasin ära, kuid kasu ei midagi. Tuli kustus siis kui sellelt nr1 andurilt juhtme tagant
võtsin.
Imelik see et enamvähem samal ajal kui õlitule teema pihta hakkas otsustas tahhomeeter ka oma asju ajama hakata(töötab ei tööta jne) kontrollisin
kelladetaguseid juhtmeid seal ok. Ainuke asi mis oli imelik et seal 3 pistikut 2 suurt 1 sinine ja teine vist kollane ja keskmine oli valge väiksem.
Kui selle valge kellade juhtme eemaldasin siis hakkas tahho normaalselt tööle ja tuluke ka kustus.
Võtsin ühendust Hannesega Speedsterist ja tema arvas et miski el.kala.
Leppisin aja esmaspäevaks kokku eks siis paistab mis seal viga(lubas mõõta õlisurve ja üleüldse moto diagnost)
Diislis peitub jõud!
|
|
|
|
djquattro
huviline
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 93a 1.8T 140KW FWD, C6 Avant 3.0TDI 200kw 2007, C6 Avant S-line 3.0TDI 200kw 2010, Lancia Voyager 2013 2.8
|
postitati 03.11.10 09:07
|
|
|
Nii. hannese juures käidud. Moto ise igati OK.
Õlisurve oli nii kõva olnud et manomeeter oli teist ringi löönud
Aga viga üles ei leidnud. ütles et vool ei jõua nr2 andurile.
Ühesõnaga el. kala.
Täna sai käia ja proovida kasutaja ats666 juures teist spidoplokki.
Selle uue ploki järgi ühendades lendas nr 14 kaitse ja kellade tuled ei töödanud enam.
Panin uue kaitsme ja oma ploki tagasi ning probleem oli kadunud (tahho töötas ja õlituli ei põlenud)
Eks paistab mis saab et kas jääb tööle....
Diislis peitub jõud!
|
|
|
|
taritz
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Tallinn, Kiisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.0 S-Line 2005
|
postitati 03.11.10 09:25
|
|
|
Kas armatuuris põleb valgustus? Omal oli selline juhus kui tagaluugi juhtmed katki-lühises olid, siis põles ka õlikannuke rõõmsalt
|
|
|
djquattro
huviline
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 93a 1.8T 140KW FWD, C6 Avant 3.0TDI 200kw 2007, C6 Avant S-line 3.0TDI 200kw 2010, Lancia Voyager 2013 2.8
|
postitati 03.11.10 13:44
|
|
|
armatuuris valgustus põleb.
Diislis peitub jõud!
|
|
|
|
djquattro
huviline
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 93a 1.8T 140KW FWD, C6 Avant 3.0TDI 200kw 2007, C6 Avant S-line 3.0TDI 200kw 2010, Lancia Voyager 2013 2.8
|
postitati 18.01.11 18:43
|
|
|
Igatahes õlikannu tuluke põleb. Tegelikult ilmnes probleem suht kohe uuesti aga polnud mahti probleemist kirjutada. võtsin kellaplokilt keskmise valge
väikse pstiku tagant ära, siis tuluke kustus ja tahho ka töötab nüüd normaalselt. Arvan ise et viga kellades et jooksutab mikit kokku seal v just on
miskit lahti (jooted)
Kas oleks klubis abilisi kes harjumaal(tallinnas) annaksid proovida oma 2.0 b4 kellasid ja vastupidi ka(tahhokaga). Tuleksin ise kohale muidugi
Diislis peitub jõud!
|
|
|
|
djquattro
huviline
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 93a 1.8T 140KW FWD, C6 Avant 3.0TDI 200kw 2007, C6 Avant S-line 3.0TDI 200kw 2010, Lancia Voyager 2013 2.8
|
postitati 07.02.11 19:09
|
|
|
Nii probleemile lahendus leitud. Sain täna uue Spidoploki (inglismaa versioon) Sellega kõik toimib nagu peab. Tuluke ei lõõma ja tahho töötab õieti
Diislis peitub jõud!
|
|
|
|