Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 100 C4 2.6 V6 - 1993 - Edoman (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 6281)
Edoman
huviline



Registreerunud 08.10.10
Asukoht: Valga-Pärnu-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2.6

postitati 10.10.10 20:29 Tsiteeri
Audi 100 C4 2.6 V6 - 1993 - Edoman



Tere,
mõtlesin ka, et riputan oma värskelt soetatud audi siia keskkonda üles.

Auto on kena ja ääretuld mugav, lausa mõnus sõita, kuid mootor tundub tibakene tuim olevat. Selle paari päevaga mil see auto on minukäes olnud, on ka ilmnenud mõned vead.
Õli lekib kuskilt mootori ja käigukasti vahelt ja näidukite plokis vee temp. ja tahomeeter panevad segast.
Muidugi on ka nipet näpet tööd mida on vaja veel teha, kuid need pole nii tõsised, pigem kindluse pärast.

Mootor: 2.6 V6
Esmane reg. : 1993
Käigukast : automaat
Kütus : Bensiin

Alguses oli masin üpriski must igaltpoolt kuid peale pesu läks täitsa läikima :D
Pildid:




http://www.upload.ee/image/855208/077491349adb9c.jpg

http://www.upload.ee/image/855225/0774913578b5c4.jpg

http://www.upload.ee/image/855231/0774913651fc33.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 10.10.10 20:38 Tsiteeri


Välimus on väga soliidne! 2,6 mootor ongi üldiselt selline uimane, uimasem igatahes kui 2,8 ning kuna sul on ka automaat siis see võimendab seda asja veelgi. 2,6 ja 2,8 võtavad üldiselt samaväärselt kütust, kuid üks on ainult uimasem ja 18 kw lahjema mootoriga.
Üks võimalik lekkepõhjus võib peituda väntvõlli otsasimmeris. Tahhomeetri probleem võib olla külmjoodetes, ei anna ühendust. Tinuta need üle. Temperatuuri kellal sama viga, kui vahepeal näitab ja vahepeal ei näita. Kui aga üldse ei näita, siis on olmselt viga temperatuuri anduris. Pildilt on aru saada, et ka luuk on pisut alla vajunud. Seda viga saad parandada nii, et tõstad luugi toed üles poole (sellised kummist toed, sai vist reguleerida 13 leht võtmega).
Muidu olen sinuga nõus, mugav ta on ja ka parajalt suur nii kaasreisjate kui ka muu tarviliku vedamise jaoks. Edu autoga ja hoia teda kenasti!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tuljo4
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.09
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3.0Q '11; 100 2.6 '93

postitati 10.10.10 20:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Edoman
Auto on kena ja ääretuld mugav, lausa mõnus sõita, kuid mootor tundub tibakene tuim olevat.


Mugav on ta tõesti , soliidne, salongis ruumi piisavalt jne. Endal täpselt samasugune , nii mootori , aasta kui ka värvi poolest. Ise nõustuksin Sinuga ka selle mootori osa pealt , et uimerdab väheke , kui kiirendama hakkan .. teeb mingisuguse nõksatuse ja siis hakkab rebima alles. :D Üldiselt tundub sile liikur olema , see hall värv on ikka kuradima kena. Mis lisasi muidu veel peal on ja huvi pärast küsin , et mida küttekulu kah teeb ? :)

Palju edu ! ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 11.10.10 06:36 Tsiteeri


Huvitav, mul täpselt vastupidised hinnangud enda a6-le (on vist suht sama tegelt nagu 100), mootor on särtsakas (kast muidugi manuaal), alumises otsas rebib paremini, kui sama mootor mul a4-l oli, ju siis ikka ei olnud sel a4-l mootor päris korras:) Samas mugavuse poolelt on praegu otsene võrdlus minu teise autoga ja noh ei ole midagi võrrelda, a6 on ikka vanakooli masin, lihtne esisild muudab juhitavuse tuimaks ja ka vedrustusmugavus on teisel parem, piduritest, roolitunnetusest ja tuulemürast ei hakkagi parem rääkima!
Muidu vist nägin seda teemaalgataja autot kuskil autoaias müügil äkki? Paistab igatahes pildil kena välja, värv on sobilik ja veljed ka oma ajastule sobilikud, ei ütleks küll, et auto juba 17a vana!
Edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Edoman
huviline



Registreerunud 08.10.10
Asukoht: Valga-Pärnu-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2.6

postitati 11.10.10 12:10 Tsiteeri


Tänud :)

Auto on tõesti platsilt ostetud, valgast.
Kütuse kulukoha pealt täpselt ei teagi aga bensunäidiku järgi olen umbes vaatanud, et mingi 150km läbimisel on läinud 15-16l, see kõik rahulikult sõites maanteel.

Lisadest niipalju, et midagi erilist polegi.
Nahkistmed
El. Katuseluuk
El. aknad 2x
Tagaistujate käetoe seest käib kott välja veel, ei teagi mis asi too on.

Plaanis siis nädalavahetusel uus makk külge panna, uued klaasipühkijad ja veljed pigist puhtaks teha.
Vaikselt tuleb ka siis veel talvekaid otsima hakata ja õlileke tuleb likviteerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 11.10.10 12:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Edoman
Tagaistujate käetoe seest käib kott välja veel, ei teagi mis asi too on.


Suusakott - saad vedada suuski nii, et need sul lahtiselt salongis ei sõitle. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 11.10.10 12:14 Tsiteeri


Sisu on sellel autol väga korralik, lisa sellest kah pilte :D
Muidu ikka soliidne ja kena masin.
Kütust võtab imelikult palju aint.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Edoman
huviline



Registreerunud 08.10.10
Asukoht: Valga-Pärnu-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2.6

postitati 11.10.10 12:23 Tsiteeri


Kütuse kohapealt ma ei teagi nii, aga ma seda nii pinksalt ei jälginud. Tuhin oli uue ja esimese auto puhul suur, panin paagi lihtsalt täis ja sõitsin:D
Sisu oli ka minu imestuseks väga korralik sellise vanuse kohta, ja ma peangi nüüd kunagi selle nahahoolduse ka ära tegema, et see ikka sellisena püsiks. Ainult roolinahk oli kulunud ühest kohast.
Järgmised pildid alles nädalavahetusel, kui koolinädal läbi:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audi100C2
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a

postitati 11.10.10 13:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Edoman
Plaanis siis nädalavahetusel uus makk külge panna.


Praegu originaalmakk sees?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Edoman
huviline



Registreerunud 08.10.10
Asukoht: Valga-Pärnu-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2.6

postitati 11.10.10 13:58 Tsiteeri


Peal oli vw beta kasett makk, millel on kood peal.


Ei hakkanud uut postitust tegema, kuid ilmnes jälle üks probleem. Viga nimelt selline kui keeran auto luku siis kõik toimub aga selline veider heli käib pagasniku juurest läbi. Oskab keegi öelda mis see olla võib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Edoman
huviline



Registreerunud 08.10.10
Asukoht: Valga-Pärnu-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2.6

postitati 17.10.10 15:17 Tsiteeri


Tere jälle :)

Nüüdseks vahetud siis:
makk
rihm+rullikud
mootori õli
käigukasti õli
tosool
Ja lisaks siis veel tehtud:
nahahooldus ja kõik kummist osad silikooniga üle lastud.

Õlilekke kohapealt siis ootan Saksamaalt käigukasti simmerit.
Vaja on veel klaasipühkijaid, korralikku pesu seest väljast (põhiliselt kohapuuduse taga kinni), siis veel näidikute plokk vaja maha võtta ja üle joota osad asjad ning lõpuks ka talve rehve.
Kui kõige sellega ühele poole saab on asi ideaalses korras :)

Mõni pilt sisust ka siis:


http://www.upload.ee/image/867215/077760011da7fc.jpg


http://www.upload.ee/image/867217/077760015a56e2.jpg

http://www.upload.ee/image/867219/0777600092ad3e.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tuljo4
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.09
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3.0Q '11; 100 2.6 '93

postitati 17.10.10 15:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Edoman
Tere jälle :)

Nüüdseks vahetud siis:
makk
rihm+rullikud
mootori õli
käigukasti õli
tosool
Ja lisaks siis veel tehtud:
nahahooldus ja kõik kummist osad silikooniga üle lastud.

Õlilekke kohapealt siis ootan Saksamaalt käigukasti simmerit.
Vaja on veel klaasipühkijaid, korralikku pesu seest väljast (põhiliselt kohapuuduse taga kinni), siis veel näidikute plokk vaja maha võtta ja üle joota osad asjad ning lõpuks ka talve rehve.
Kui kõige sellega ühele poole saab on asi ideaalses korras :)

Mõni pilt sisust ka siis:


http://www.upload.ee/image/867215/077760011da7fc.jpg

http://www.upload.ee/image/867217/077760015a56e2.jpg

http://www.upload.ee/image/867219/0777600092ad3e.jpg


Mõnus. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 17.10.10 15:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Edoman
Peal oli vw beta kasett makk, millel on kood peal.


Ei hakkanud uut postitust tegema, kuid ilmnes jälle üks probleem. Viga nimelt selline kui keeran auto luku siis kõik toimub aga selline veider heli käib pagasniku juurest läbi. Oskab keegi öelda mis see olla võib?

See on normaalne, endal kah häälitseb. Tõmbab ka pagasniku ja bensuluugi kinni. Vaikselt uriseb korraks. Muidu sisu on küll :o Kliima võiks olla :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Edoman
huviline



Registreerunud 08.10.10
Asukoht: Valga-Pärnu-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2.6

postitati 17.10.10 19:47 Tsiteeri


Ma mõtlesin, et mingi jama sääl :D
Kliima võiks jah olla, aga tuleb ilma läbi ajada:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Edoman
huviline



Registreerunud 08.10.10
Asukoht: Valga-Pärnu-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2.6

postitati 25.10.10 20:16 Tsiteeri


Tere jälle,
peale ülevaatusel käiku paar nädalat tagasi kerkis õhku küsimus millele pole vastust saanud. Nimelt siis nuriseti natuke minu CO taseme kõikumisega, oskab keegi öelda milles võib probleem olla? Kas ainult katalüsaatoris või mängivad veel sellekoha peal mõned asjad rolli?
Pole just kõige targem inimene autote kohapealt :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 25.10.10 20:46 Tsiteeri


Kui leiad siia konkreetsed numbrid, mis kui palju oli, siis võibolla saab midagi oletada. Sest kindlasti mängivad mõned asjad ju rolli, peale katalüsaatorite:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ggsizask
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro

postitati 25.10.10 21:15 Tsiteeri


Kas sul temp. näidik töötab korralikult? Kui mitte, siis on võib olla jama ühes temp. anduris. Mul endal oli sama jama, et co kõrge ja ei suutnud keegi pikka aega viga leida, kuid peale ühe temp. anduri vahetamist oli kõik normis.
Lugesin sinu esimest postitust. Kas sa mõtled temp. näidiku all seda, et ta näitab kogu aeg umbes 50 kraadi. Kui jh, siis võib üpris kindel olla selles temp. anduri jamas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 25.10.10 21:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ggsizask
Kas sul temp. näidik töötab korralikult? Kui mitte, siis on võib olla jama ühes temp. anduris. Mul endal oli sama jama, et co kõrge ja ei suutnud keegi pikka aega viga leida, kuid peale ühe temp. anduri vahetamist oli kõik normis.
Lugesin sinu esimest postitust. Kas sa mõtled temp. näidiku all seda, et ta näitab kogu aeg umbes 50 kraadi. Kui jh, siis võib üpris kindel olla selles temp. anduri jamas.

Lisaks veel elementaarsed asjad küünlad, õhufilter jne :) Edu!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ggsizask
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro

postitati 25.10.10 21:35 Tsiteeri


Need ka kindlasti jh.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Edoman
huviline



Registreerunud 08.10.10
Asukoht: Valga-Pärnu-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2.6

postitati 26.10.10 09:51 Tsiteeri


Suur tänu kiirete vastuste eest :)
Nüüd siis tean millega pean tulevikus tegelema hakkama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Edoman
huviline



Registreerunud 08.10.10
Asukoht: Valga-Pärnu-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2.6

postitati 03.11.10 14:40 Tsiteeri


Tere jälle,
nüüd siis autol plekkveljed ja naastrehvid all. Lähiajal minek veel remonti kus vahetatakse lõpuks käigukasti simmer ka ära.
Oskab keegi soovitada mõnda roostesurma mida lasta roosteussile peale, et talvega sealt edasi ei läheks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 03.11.10 15:07 Tsiteeri


Minu teada rooste surm (rost off vms), see, mis roostes poltide lahti tegemiseks on, võtab rooste maha ja tuleb välja haljas plekk....ja siis saab uus rooste koha sisse seada.

Ise olen kasutanud T03 aerosooli, tootjaks sellel carosol vms. See selline pigi ja õli segu on, uste ja karpide sisse sobib hästi lasta ja kui mingi aja pärast ära kuivab, siis jääb selline nätske pruun kiht.

Sellise välimusega http://www.hagmans.com/gb/Products/Rust_protection/Carosol_rust_protection/11250


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Edoman
huviline



Registreerunud 08.10.10
Asukoht: Valga-Pärnu-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2.6

postitati 10.12.10 20:05 Tsiteeri


Tere jälle, pole päris ammu juba kirjutanud aga midagi pole juhtunud ka:D

Nüüdseks siis lõpuks autol talverehvid all ja kõik muu töötab nagu kellavärk, välja arvata ukselukud mis olid kinnikülmunud peale 2 nädalast seismist.
Lumesees möllata sellega on ikka päris tore, kuid vahel tahab ikka kinni jääda:D
Üks talvine pilt kah, kvaliteet on kehv pole muud võtta käepärast.


[img]http://www.upload.ee/thumb/976794/Foto0042.jpg[/img]


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 10.12.10 21:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ggsizask
Kas sul temp. näidik töötab korralikult? Kui mitte, siis on võib olla jama ühes temp. anduris. Mul endal oli sama jama, et co kõrge ja ei suutnud keegi pikka aega viga leida, kuid peale ühe temp. anduri vahetamist oli kõik normis.
Lugesin sinu esimest postitust. Kas sa mõtled temp. näidiku all seda, et ta näitab kogu aeg umbes 50 kraadi. Kui jh, siis võib üpris kindel olla selles temp. anduri jamas.


Kas sel mootoril ei olegi kahte erinevat andurit näidikute ja aju jaoks? Et kuigi armatuuris näitab valesti, siis aju võib õige info saada ja vastupidi. Kui külma ilmaga sõites väga madalat temperatuuri näitab, siis tõenäoliselt on termostaat läbi, juhul kui kohapeal töötades (mitte tühikäigul ja ventikas suurel kiirusel sooja puhumas, sest see jahutaks) ikka on võimalik 90C kätte saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ggsizask
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro

postitati 11.12.10 08:00 Tsiteeri


Mul igatahes oli nii, et selle ühe anduri pärast ei töötanud seier korralikult ja co polnud ka paigas. Minu arust see teine andur on seotud kuidagi käivitusega (külmkäivitusega). Võin ka eksida ja minu kogemused v6-ga muidugi puuduvad ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 71.6% - SQL: 28.4%]