Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 91a S4 2.2t manual (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2903)
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 16.09.10 13:42 Tsiteeri
91a S4 2.2t manual



Tere!

V8 vastu pakutakse S4'ja. Kas aasta 1991 S4 laguneb kuidagi rohkem, kui näiteks 93a oma või siis 96a S6? Oma kogemusest tean, et 89a V8 laguneb mõnuga:) Teed ühe asja korda tekib järgmine viga aga see selleks.

Kuna endal on kogemus vaid PT mootoriga, siis kas keegi piltidelt oskab midagi välja lugeda, mis tulevikus saba võiks anda? Näiteks miks on üks toru oran˛ kapotipildil?

Omaniku jutt on selline: Auto igapäevses kasutamises, vead on järgmised, et küünlad vajavad vahetamist, pidurisilinder pedaali peal vajab vahetamist, jahutussüsteem vajab õhutamist või ahjuradikas vajab puhastamaist või vahetamist (kui auto seisab ja töötab läheb ta kuumenema, sõidu ajal ei kuumene, ahi nõrgalt töötab). Muidu auto igapäevses kasutamises ja täitsa sõidukorras, turbo ning mootor töötavad ilusti, veermik hea (palju osi oli vahetatud), kere on üsna heas korras välja arvatud see et vasak pool kriimuga ja esistange on natuke katki (fotol kõik see on näha).

Mis maksavad küünlad ja pidurisilinder?

Pildid:
http://www.m0f0.eu/S4/080920101367.jpg kapotialune

http://www.m0f0.eu/S4/140920101373.jpg
http://www.m0f0.eu/S4/140920101374.jpg

Tänan vastuste eest, kui neid peaks tulema:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 16.09.10 22:15 Tsiteeri


Küünlad ja pidurisilinder ei maksa mitte midagi võrreldes teiste asjadega, mis seal katki minna võivad/teha vaja on.
Uuri parem kuna viimati kapremont mootorile tehtud...

Pildi pealt paistab kenasti läbi puuritud wastegate, ehk siis keegi on seal rõhku tuuninud kruvi kinni keeramisega.
Samuti tunduvad vaakumvoolikud olevad originaal, neid saab suure tõenäosusega vahetada.
Süütesüsteem on originaal, seal võiks ka teada, kas on midagi vahetatud...
Piduritega võib see olla, et piduripommi vaja vahetada.
Ülekuumenemine võib olla ka mitmest asjast tingitud.
Kindlasti enne ostu võtta turbol lõdvik eest ja katsuda lõtke, teha mootorile leakdown test, samuti põhjalikult kontrollida veermikku.
Salong seest mind ei eruta... iste on üsna kole ja mingisugune bling käigukanginupp on installitud. See on muidugi väike mure, kuna mõlemat saab üsna hea hinnaga juba.
Tegelikult niimoodi piltide pealt on üsna mõttetu huupi pakkuda... kõike peab kontrollima ja katsuma.

Numbrit vaadates ei ole auto Eestis arvel. Kui on soov arvele võtta, siis lisandub sinna ilus summa, mis peaks samuti olema kõrgem, kui küünalde ja silindri maksumus.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 17.09.10 00:15 Tsiteeri


Tume tagaluugi tulepaneel on ka mingi 1000-2000 lisaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 17.09.10 08:49 Tsiteeri


Panin kaabli taha ning VAG-COM ei leidnud mootorit üles. Miks nii? Proovisin nii süütega kui ka töötava mootoriga.
Kliimaseadme leidis ilusti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.10 08:57 Tsiteeri


Tsipitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 17.09.10 10:01 Tsiteeri


Omanik väitis et stock ja tema pole midagi autoga teinud. Sõites ka ei tundunud mingit tsippi olevat vahel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 17.09.10 10:08 Tsiteeri


Tartus kellegilt peaks ikka võimalik olla AANi aju laenata, saad vähemalt välistada kas viga ajus või mitte. Korraliku chipiga saab ilusti kaabliga ligi.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 17.09.10 13:23 Tsiteeri


Mine Tartu Audihooldusesse ( tel: 56212213 ), seal on väga pädev seltskond 2.2T 20v mootorite kohapealt;)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 17.09.10 13:36 Tsiteeri


Tänud vastajatele aga tundub, et diil jääb katki seekord, sest S4l polnud keredetaili, mis oleks vigastamata olnud (logarid katki, stange mõrane ja tükk väljas) Mootor küll käis ja töötas, aga hooldust ei olnud see näinud. See-eest oli veermik väga korras. Parem osta väljast korralik auto (endal vähem jamamist) ning mootoripoole peab nagunii lahti kiskuma, kes siis stokiga tahab sõita.

Veel küsiks seda, et kui esimeselt käigult tagurpidikäigule tahta vahetada, kas siis peaks mingit nuppu ka tõstma või muud "kaitset"?
Sel isendil on nii, et sõidu alustamisel tuleb esimesel, tagurpidi ja kolmandal käigul tunde järgi vahet teha.
Käike vahetas ka halvasti, st 1->2 vahetades käis korralik jõnks autost läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.3% - SQL: 70.7%]