end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 16.09.10 13:42
|
|
|
91a S4 2.2t manual
Tere!
V8 vastu pakutakse S4'ja. Kas aasta 1991 S4 laguneb kuidagi rohkem, kui näiteks 93a oma või siis 96a S6? Oma kogemusest tean, et 89a V8 laguneb
mõnuga Teed ühe asja korda tekib järgmine viga aga see selleks.
Kuna endal on kogemus vaid PT mootoriga, siis kas keegi piltidelt oskab midagi välja lugeda, mis tulevikus saba võiks anda? Näiteks miks on üks toru
oran˛ kapotipildil?
Omaniku jutt on selline: Auto igapäevses kasutamises, vead on järgmised, et küünlad vajavad vahetamist, pidurisilinder pedaali peal vajab vahetamist,
jahutussüsteem vajab õhutamist või ahjuradikas vajab puhastamaist või vahetamist (kui auto seisab ja töötab läheb ta kuumenema, sõidu ajal ei kuumene,
ahi nõrgalt töötab). Muidu auto igapäevses kasutamises ja täitsa sõidukorras, turbo ning mootor töötavad ilusti, veermik hea (palju osi oli
vahetatud), kere on üsna heas korras välja arvatud see et vasak pool kriimuga ja esistange on natuke katki (fotol kõik see on näha).
Mis maksavad küünlad ja pidurisilinder?
Pildid:
http://www.m0f0.eu/S4/080920101367.jpg kapotialune
http://www.m0f0.eu/S4/140920101373.jpg
http://www.m0f0.eu/S4/140920101374.jpg
Tänan vastuste eest, kui neid peaks tulema
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 16.09.10 22:15
|
|
|
Küünlad ja pidurisilinder ei maksa mitte midagi võrreldes teiste asjadega, mis seal katki minna võivad/teha vaja on.
Uuri parem kuna viimati kapremont mootorile tehtud...
Pildi pealt paistab kenasti läbi puuritud wastegate, ehk siis keegi on seal rõhku tuuninud kruvi kinni keeramisega.
Samuti tunduvad vaakumvoolikud olevad originaal, neid saab suure tõenäosusega vahetada.
Süütesüsteem on originaal, seal võiks ka teada, kas on midagi vahetatud...
Piduritega võib see olla, et piduripommi vaja vahetada.
Ülekuumenemine võib olla ka mitmest asjast tingitud.
Kindlasti enne ostu võtta turbol lõdvik eest ja katsuda lõtke, teha mootorile leakdown test, samuti põhjalikult kontrollida veermikku.
Salong seest mind ei eruta... iste on üsna kole ja mingisugune bling käigukanginupp on installitud. See on muidugi väike mure, kuna mõlemat saab üsna
hea hinnaga juba.
Tegelikult niimoodi piltide pealt on üsna mõttetu huupi pakkuda... kõike peab kontrollima ja katsuma.
Numbrit vaadates ei ole auto Eestis arvel. Kui on soov arvele võtta, siis lisandub sinna ilus summa, mis peaks samuti olema kõrgem, kui küünalde ja
silindri maksumus.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.09.10 00:15
|
|
|
Tume tagaluugi tulepaneel on ka mingi 1000-2000 lisaks.
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 17.09.10 08:49
|
|
|
Panin kaabli taha ning VAG-COM ei leidnud mootorit üles. Miks nii? Proovisin nii süütega kui ka töötava mootoriga.
Kliimaseadme leidis ilusti.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.09.10 08:57
|
|
|
Tsipitud.
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 17.09.10 10:01
|
|
|
Omanik väitis et stock ja tema pole midagi autoga teinud. Sõites ka ei tundunud mingit tsippi olevat vahel.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 17.09.10 10:08
|
|
|
Tartus kellegilt peaks ikka võimalik olla AANi aju laenata, saad vähemalt välistada kas viga ajus või mitte. Korraliku chipiga saab ilusti kaabliga
ligi.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 17.09.10 13:23
|
|
|
Mine Tartu Audihooldusesse ( tel: 56212213 ), seal on väga pädev seltskond 2.2T 20v mootorite kohapealt
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 17.09.10 13:36
|
|
|
Tänud vastajatele aga tundub, et diil jääb katki seekord, sest S4l polnud keredetaili, mis oleks vigastamata olnud (logarid katki, stange mõrane ja
tükk väljas) Mootor küll käis ja töötas, aga hooldust ei olnud see näinud. See-eest oli veermik väga korras. Parem osta väljast korralik auto (endal
vähem jamamist) ning mootoripoole peab nagunii lahti kiskuma, kes siis stokiga tahab sõita.
Veel küsiks seda, et kui esimeselt käigult tagurpidikäigule tahta vahetada, kas siis peaks mingit nuppu ka tõstma või muud "kaitset"?
Sel isendil on nii, et sõidu alustamisel tuleb esimesel, tagurpidi ja kolmandal käigul tunde järgi vahet teha.
Käike vahetas ka halvasti, st 1->2 vahetades käis korralik jõnks autost läbi.
|
|
|
|