lauajalg
huviline
Registreerunud 21.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2.3-Audi A4 2.8 .....
|
postitati 21.08.10 12:36
|
|
|
Audi a4 2.5tdi ost 300000 läbis6iduga
Tere!
Mida arvate 300000km läbis6iduga auto ostust? Auto on väidetavalt väga korralikult hooldatud ja yldiselt heas korras.Olen uurinud et 2.5diislil tuleb
vahetada 240000km hoolduses nukkv6llid, peab see jutt paika? Mida peaks ostu juures arvestama ja jälgima?
Lisan ka auto myygikuulutuse: http://www.okidoki.ee/item/291972/
Ette tänades
|
|
|
ee-martynas
klubiliige
Registreerunud 19.08.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2013 3.0 TDI
|
postitati 21.08.10 17:01
|
|
|
Enda kogemustest siis midagi.
Kindlasti käi müügieelses diagnostis (tasub ära). Endalegi üks vana väitis, et kõik parimas korras ning, et miks ma üldse diagnosti lähen kui
ülevaatus olemas ja tehtud.
Tõsi, otseseid lekkeid ei olnud kuid immitsemist ja kulumist oli piisavalt.
Kontrolli läbisõidu ühikut. Kas on KM või miilid?
Siis kui endale auto ostsin siis absoluutselt keegi ei märganud seda pisikest erinevust ning paberite peal oli kõigil kirjas 270000 km. Tegelikult oli
270000 miilides ehk 432000 km. Seega väike erinevus
--
M@rtin
|
|
|
|
lauajalg
huviline
Registreerunud 21.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2.3-Audi A4 2.8 .....
|
postitati 22.08.10 08:20
|
|
|
Tahaks just neid 2.5tdi hooldusvälpasid teada saada ja mis läbis6idu juures peaks arvestama mootori kap remondiga, v6i on äkki keegi konkreetset autot
vaatamas käinud?
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.08.10 09:28
|
|
|
Pigem olgu see näit õige kui ei tea palju maha keritud
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.08.10 15:47
|
|
|
Hooldusvälp nii palju sõitnud masinal võiks olla 10 000 km. Mul endal on 2,5 tdi Allroad aastast 2004 ja sellel on pandud välbaks 15 000 km aga auto
on ka sõitnud ainult 135 000 km. Seega kui kellal on on 300 000 + km siis 10 000 võiks olla täiesti normaalne välp. Lisaks uuri omaniku käest kuidas
on lugu nukkvõllide vahetusega. Kas see ülemise otsa remont on ära tehtud või mitte. Kui on ära tehtud siis võiks see mootor suht muretult veel mingi
100-150 kesta, kui ei siis tasub uurida mootori olukorda. Muidu võib tulla ebameeldivaid kulutusi.
PS. see 240 000-250 000 km pealt nukkvõllide vahetus peab täitsa paika. 2003 lõpust alates mootoritel seda muret väga ei ole. Väga palju sõltub ka
kuidas autot on hooldatud.
|
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 26.08.10 19:08
|
|
|
Kui välpa hoitakse üle 15 000 siis vist on enamasti ka nukad kulunud kui sõidetakse kuni 15 siis on lootus paremale seisule olen aru saanud. Võibolla
eksin, aga seda saab ju kontrollida lasta.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
lauajalg
huviline
Registreerunud 21.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2.3-Audi A4 2.8 .....
|
postitati 27.08.10 11:44
|
|
|
audi
Niisiis on silmapiiril teine audi http://www.auto24.ee/used/742198 , autol on
hooldusraamatus viimase hooldusena märgitud "long life service".Mida see hooldus sisaldada v6iks?
Leppisin audihooldusega teisipäevaks ostueelse ylevaatuse kokku aga ennem v6iks ennast asjadega natukene kurssi viia.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 27.08.10 11:47
|
|
|
Long life service ja 2.5TDI = rahakott varsti suure tõenäosusega 50k kergem kulunud nukkvõllide tõttu.
Kui tahad kindlasti 2.5TDI, siis vaata 2003 ja uuemaid ning kontrolli, et mootorikood oleks uuem, kus nukkvõllide probleem on lahendatud.
Pigem osta 1.9TDI, mis on palju töökindlam ja ökonoomsem.
|
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 27.08.10 12:53
|
|
|
Kui need eelnevalt antud teemad läbi loed, siis vaevalt, et enam seda osta tahad.
Parem vali 1.9tdi, nõrgaks ei jää ja on tükk maad ökonoomsem ning murevabam.
|
|
|
lauajalg
huviline
Registreerunud 21.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2.3-Audi A4 2.8 .....
|
postitati 27.08.10 13:22
|
|
|
audi
Antud isend on läbinud 234000km long life sevice
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 27.08.10 13:33
|
|
|
a'la 240tkm pealt ongi kallis remont
|
|
|
lauajalg
huviline
Registreerunud 21.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2.3-Audi A4 2.8 .....
|
postitati 27.08.10 14:23
|
|
|
audi
Yhes6naga kui long life service on tehtud siis ei ole karta miskit?
|
|
|
lauajalg
huviline
Registreerunud 21.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2.3-Audi A4 2.8 .....
|
postitati 01.09.10 06:16
|
|
|
niisiis autot sai vaatamas käidud ja vead mis ilmsiks tulid olid oodatust hullemad.Auto yleni kriimetäis,salong määrdunud ja siit sealt l6hki,nukad
totaalselt kulunud,diagnostika näitas mingitel p6hjustel turbo yler6hku,kliimal mingisugune andur läbi,tagumised parkimisandurid läbi,esimesed
veov6lli kattekummid l6hki,66ts läbi,raadio antenn kuskilt puruks,6hulugeja tuleb välja vahetada.
Teadmiseks teistele kes plaanivad autot vaatama minna
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 01.09.10 06:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lauajalg
Yhes6naga kui long life service on tehtud siis ei ole karta miskit? |
|
|
|
|