Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 90 2.0>1.6 TDi US - 1988 - roodla (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 6944)
roodla
huviline



Registreerunud 12.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 03.08.10 22:40 Tsiteeri
Audi 90 2.0>1.6 TDi US - 1988 - roodla



Auto soetatud uuena 1988 aasta oktoobri kuus Ameerikas Georgia osariigis. Hooldusraamat täidetud kuni 1994-da aastani ja edasi toodud ta Soome mingi aeg. Eesti jõudis selle aasta jaanuaris, enne üle lahe vedu vahetati veermikus puksiring välja ja piduriosa kõik.

Mina ostsin ta juuli kuus ja siiamaani suuri kulusid pole olnud peale selle, et tanklas peab käima. Suuremad väljaminekud olid kliima täitmine ja rool ning kuna üks tagumine sadul jooksis seismisest tingituna veidike peale siis sai ka vahetatud rattalaager ja klotsid ühel pool. Mootoril vahetatud tühikäigu mootor ja temp. andur.
Mootor on 2.0 R4 ja ainult esivedu:D. Huvitav ongi, et tagasild on mitte vedav kuigi 90.
Lisadest on nahksisu, 4x el.aken, püsikiirusehoidja, kliima, tuledepesurid. Tagumised kõlarid võimendiga, kunagi on peal olnud ka cd-box mis on eemaldatud suht lihtsalt.

Hetkel pealmine probleem on see et mootor lainetab ja ei käi ühtlaselt, segu rikas ja sureb ka pidevalt.
Olen proovinud vahetada bensiini rõhu klappi aga ei aita midagi ning proovinud ka reguleerida õhuklappi. Käib mõnda aega aga hakkab ikka lainetama.
Teiseks ei taha tagumised aknad toimetada. Seda ei tasu mainidagi, et spidokas ei loe läbisõitu edasi(tüüviga), 120tuh. miili pealt on kinni jäänud.

http://album.ee/album/286391/50243065

Ette vaja madaldust kuna tundub kuidagi kõrge see kõik. Veljeks tuleb ABT 16"x7,5".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-ErNo-
huviline

Avatar


Registreerunud 14.11.09
Asukoht: Soome, Juva/Eesti,Tartu,kavastu.
Kasutaja on eemal

Auto: audi80b3.91, galant 93 ja Roller.

postitati 03.08.10 22:46 Tsiteeri


Salong mulle meeldib:) Aga on jah kõrge kuidagi. Ja see, et aind esisild veab on suhteliselt tavaline siiski. Lisasid kah päris korralikult peal sul:) Kena.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 04.08.10 07:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: roodla
Mootor on 2.0 R4 ja ainult esivedu:D. Huvitav ongi, et tagasild on mitte vedav kuigi 90.

Mina imestasin pigem r4 mootorit ja 90 kere, ehk siis nagu tõupull, kellel on m*nad maha lõigatud. Automaati sel kerel neljaveolisena polnudki minu mälu järgi, aga üldjuhul harjunud, et 90'l ikka r5 vähemalt peal.
Kas stange pealsed liistud on kerevärvi värvitud või lihtsalt pildid petavad kuidagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
roodla
huviline



Registreerunud 12.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 04.08.10 08:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Kas stange pealsed liistud on kerevärvi värvitud või lihtsalt pildid petavad kuidagi?


Liistud ja peeglid kerevärvi;)

Selle automaadiga ka see teema, et üks käiks võiks vähemalt veel olla(3 ainult) ja teine ülekanne.
Häälte poolest võiks igakell olla R5 aga küttekulu poolest peaks R4 paremini hakkama saama juhul kõik korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jk.
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1990 Audi 80 B3 66kW

postitati 04.08.10 12:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: roodla
Veljeks tuleb ABT 16"x7,5".

:(

Õnneks autod piisavalt erinevate stangedega, et väga sarnased ehk ei tule. Väga mõnus B3 tundub ja tahaks endalegi USA turu jaoks mõeldud mudelit - lisasid lihtsalt nii heldelt antud neile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
roodla
huviline



Registreerunud 12.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 06.08.10 14:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jk.


Õnneks autod piisavalt erinevate stangedega, et väga sarnased ehk ei tule.


Ehk näitad pilti milline sul audi on!?!

Täna sai siis pikem ring Eestis tehtud, kuna spidokas peale kiiruse midagi ei näita siis umbes arvutuste järgi tuli keskmine maateel 5.5 või natuke alla. Päeva peale sai kont. sees sõidetud ja annab juurde küll natuke.
Kulu poolest võib igatahes rahule jääda. Püsikas sees on mõnus lasta:P

On kellegil ideid kuidas see pritse parimasse asendisse timmida, et mootor käiks ühtlaselt ja ei laineta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 06.08.10 22:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: roodla
Ehk näitad pilti milline sul audi on!?!
Väike otsing ja olemas.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=45832


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
roodla
huviline



Registreerunud 12.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 21.10.10 16:20 Tsiteeri


Uuendaks ka teemat.

Enamjaolt kalla ja talla:P
Eelmine nädal sai teine velg alla koos talverehviga, sai ka teised vedrud(oranzid) alla ja auto üpris madal. Esisillas vahetasin tugilaagrid ka veel ära, stabika puksid ka ja siis peaks kõik olema, muus osas olid jooks korras.
Panin ette ka lisatuled alla aga vist võtab ära ja mingi käredam Osrami pirn suurtesse tuledesse.

Eile võtsin siis pealinna otsa ette;). Enne Põltsamaad kuulen, et kahtlane heli tuleb põhja alt:D....differ loomulikult ja täiesti päeva pealt. Mis siis ikka, linnas on vaja ära käia ju. Tagasiteel hakkas ulgumine veel väiksema kiiruse pealt ja ka läks valjemaks, kuskil Mäo kandis kadusid keset teed ka tuled kõik ära:D, see oli ikka eriti hea.
Aretasin siis tagumise akna soojenduse pealt alumised tuled põlema ja sõit jätkus, abiks olid naise peast võetud juukseklambrid:D.
Täna tööle minnes ja tulles avastasin, mootoris pole õli ja tõukurid klõbisevad. Valasin enne normi ja kõik toimib, vahetasin ka pritsepea ära ja mootori käimine läks paremaks.
Siin kohal tekibki koterman, et summutist ei tule peale CO gaaside midagi välja, kõik tihendid terved, karter terve....kuhu kaob õli???:mad: Paneb mõtlema miks karteri maht üldse nii väike tehtud.

Hetkel mõtted liiguvad esmalt B4 autom. kasti peale kuna tollel juba vist käike 4. Seda mis all ei viitsi remontima hakata, pigem järgmine alla ja edasi. Plaanis oleks ka diisel mootor aga siis juba mingi vanem 5 silindrine.

http://album.ee/album/286391/50243065?

Kellegil kasti pakkuda siis võib postkasti kirjutada. Esmalt siis vahetaks tulede lülti ära ja eks sõidab nii kaua ringi kuni differ vastu. Huvi pakub ka selline võre mis stangele alla käib, võiks olla terve ja ühes tükis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 21.10.10 23:31 Tsiteeri


Veljed on küll sheffid, tagumik ka selline ,et ila hakkab tilkuma!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
roodla
huviline



Registreerunud 12.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 12.04.11 20:04 Tsiteeri


Pole ka pikka aega miskit kirjutanud.
Üldiselt on talvel auto seisnud ja sõidetud vähe ning lühikesi otsi. Veebruari algul hakkas pritsung streikima ja ei saanudki enam õieti käima teda, hädaga said mingi sõidu tehtud kui väga vaja.

Hetke seis selline, et 1-2 tundi nokkimist ja mootor koos kastiga maas. Nina kõik eest arutatud ja üpris puhtaks tehtud.
Imeodavalt sai soetatud legaalne 80b3 1.6 td millel ka cooler isegi vahel. Ilge raip näeb välja aga sõita täitsa saab:P.

Plaan siis selline, et diisel kone rändab koos autom. kastiga vahele ja tahaks kõik lisad ka külge pookida. Peavalu saab olema geneka külge ehitamisega, püsikaga vast nii suurt probleemi ei teki.

Kellel huvi siis see tagumine tulede paneel oleks müüdav mingi summa eest, tegu korraliku ja terve asjaga, külje peal ka gabariidid. Kuna tulevad pikad numbrid siis läheb vist doonori küjest Hella black tulede paneel aga keskmine osa kannatada saand omajagu, kellel oleks pakkuda siis oleks huvi.
Pilte lähipäevil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 12.04.11 20:28 Tsiteeri


Nagu ma aru saan, siis sina oled see isik kes ostsid selle 20v 90ne ära, millel hella black tagatuled olid? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 12.04.11 20:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: roodla
Hetke seis selline, et 1-2 tundi nokkimist ja mootor koos kastiga maas. Nina kõik eest arutatud ja üpris puhtaks tehtud.
Imeodavalt sai soetatud legaalne 80b3 1.6 td millel ka cooler isegi vahel. Ilge raip näeb välja aga sõita täitsa saab:P.

Plaan siis selline, et diisel kone rändab koos autom. kastiga vahele ja tahaks kõik lisad ka külge pookida. Peavalu saab olema geneka külge ehitamisega, püsikaga vast nii suurt probleemi ei teki.


Et siis nagu sellele diislile 3-käiguline automaat külge? Kiirendus väga heas korras tehnikaga 17sek 0-100ni ja kui tehnikat päris ideaalkorda ei saa, siis 20? Vabandust, kui liiga otsekoheselt küsin, aga milleks endale sellist nuhtlust kaela teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
roodla
huviline



Registreerunud 12.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 12.04.11 20:46 Tsiteeri


Diisel tuli läbi tutvuse mitte foorumist. Ma teda pesnud pole aga minu arust on blackid küljes.

Selle kasti teema kohta tahaks küsida, miks peaks diisel vedama nüüd nii palju aeglasemalt 83kw bens?

Hetkel pumba pealt vaakum ei juhi õieti ja puhub suht lõpust natuke aga liigub kordi edulisemalt kui tavaline 1.6D. Juhul kui vaakumi töötaks korralikult ja fööni varem puhuma saaks oleks asi parem juba.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 13.04.11 06:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: roodla
Diisel tuli läbi tutvuse mitte foorumist. Ma teda pesnud pole aga minu arust on blackid küljes.

Selle kasti teema kohta tahaks küsida, miks peaks diisel vedama nüüd nii palju aeglasemalt 83kw bens?

Hetkel pumba pealt vaakum ei juhi õieti ja puhub suht lõpust natuke aga liigub kordi edulisemalt kui tavaline 1.6D. Juhul kui vaakumi töötaks korralikult ja fööni varem puhuma saaks oleks asi parem juba.


Vaata tehaseandmeid, siin ei aita oletused midagi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
roodla
huviline



Registreerunud 12.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.11 13:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: roodla
Diisel tuli läbi tutvuse mitte foorumist. Ma teda pesnud pole aga minu arust on blackid küljes.

Selle kasti teema kohta tahaks küsida, miks peaks diisel vedama nüüd nii palju aeglasemalt 83kw bens?

Hetkel pumba pealt vaakum ei juhi õieti ja puhub suht lõpust natuke aga liigub kordi edulisemalt kui tavaline 1.6D. Juhul kui vaakumi töötaks korralikult ja fööni varem puhuma saaks oleks asi parem juba.


Vaata tehaseandmeid, siin ei aita oletused midagi!



Fakt on vist see, et dragi ma sellega sõitma ei lähe. Oluline on see, et liiguks punktist A punkti B ja soovitavalt ökonoomselt. See diisel on kordi töökindlam kui bensiini mootor selle väärastunud mehaanilise pritsega.


Kas tehasest üldse diisel on b3 kerel autom. kastiga välja tulnud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 13.04.11 14:58 Tsiteeri


Ei ole aut tulnud selle turbokaga mitte, aga ka man kastiga oli ca 17sek see kiirendus, võttes 2,0bens man vs aut andmetest välja, et see kast lisab ca 2 sek, siis saamegi summaks 19sek või arvad sa, et selle diisli peal mõjub aut kast teisiti ja hoopis läheb paremini? Ei ega minul vahet pole, aga sinul on sellega küll piin sõita, ma olen kindel!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
roodla
huviline



Registreerunud 12.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.11 17:42 Tsiteeri


Lõpuks sai siis kapoti alune tühjaks.
Arutamist oli ikka omajagu, muidugi kui oleks ühe hooga teinud oleks ammu maha võetud kõik.

http://img135.imageshack.us/img135/4372/p4130043.th.jpg
http://img560.imageshack.us/img560/1096/p4130040.th.jpg
Varuosa ja mootori doonor
http://img806.imageshack.us/img806/4229/p4130041a.th.jpg
http://img694.imageshack.us/img694/4469/p4130042c.th.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
roodla
huviline



Registreerunud 12.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.11 17:40 Tsiteeri


Nüüdseks siis ümber tehtud kõik ja esimesed diisel kone hääled ka kuuldud selle auto peal.
Vaja nikerdada elekter ümber mootori, summuti kasti kõrvalt ehitada ja püsikas mootori külge nind gaasitross.
Nina kokku laduda ja saab sõita.
Paar nädalat sõidab siis kaan läheb tegemisse, genekas vaja leiutada pumba ja roolivõimu vahele, kliimapump külge ja süsteem ära täita.

Vana kasti võtsin laiali: differ oli teravaks juba kulunud, et pikka pidu enam olnud ei oleks.
Selle mootori otsa sai teine kast soetatud libelink kerega c3 pealt, starer tuli teine osta.
Elementaarsed tihendid ümber ploki sai kõik ära vahetatud ja survekaga kõik korralikult ära pestud.

Teisipäeval natuke aega rohkem siis peaks ühes tükis olema ja saab esimesed kiiremad ka teha:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kunnark
huviline



Registreerunud 26.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E39

postitati 01.05.11 23:48 Tsiteeri


1.6diislil on mehaaniline pump ju ? Mis süsteemiga seal püsikas tööle pannakse ?
Sisu teeb kadedaks küll :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
roodla
huviline



Registreerunud 12.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.11 05:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kunnark
1.6diislil on mehaaniline pump ju ? Mis süsteemiga seal püsikas tööle pannakse ?
Sisu teeb kadedaks küll :D


Püsika süsteem ja kinnitus jalg jäi bensuka oma, pean ainult sealt trossi pumba peale viima.
Kuna klapikambri kaanest tuleb maru suur tuulutus klapp välja tuleb see väiksema vastu vahetada või panna bens. mootori klapikambri kaan. Hektel ei istu see kinnitus kuidagi. Muidugi on võimalus kinnitusi pikendada püsika jaladel ja ei pea suurt midagi muutma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
roodla
huviline



Registreerunud 12.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.11 12:07 Tsiteeri


Viimased päevad olen juba aktiiselt ringi vuranud dislavossiga.
Paneks paar piltigi aga kodus kustus läpakas ära ja ei saa tegeleda sellega.

Alla sai kruvitud 16" Artec veljed 205/50 suverehviga, suured nahu tõllarattad alla aga vastu ei käi kuskilt ja suht talutav sõita.
Kast töötab ilusti kuigi külmast peast on jõnksud tunda, eks tahab filtri ja õli vahetust.
Mootor keerab päris mõnusalt edasi....17sekundit 100ni on puhas teooria ainult, labane mõõtmine andis hetkel 14.5:P
Püsikas töötab ilusti nii nagu ennegi bens mootoriga.
Coolerist peab hetkel loobuma kuna kondi pump ei mahu koos torudega oma kohale, aga eks hiljem poogib ikka külge kuidagi.

Mingi aja pärast laseb kaane ära teha siis peaks käimise veel paremaks saama, hetkel vastik tiks sees aga see tuleb nukast ja tõukuritest.
Hetkel mingi anomaalia õlirõhuga, korra peab filtri külest võtma ja rõhuklappi vaatama, andurte vahetus ei aidanud igatahes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
roodla
huviline



Registreerunud 12.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.11 16:05 Tsiteeri


Paar pilti ka väljast poolt. Muud pole kui velg ja tuled natuke järgi aidatud.

http://img838.imageshack.us/img838/2449/p5060147.jpg
http://img833.imageshack.us/img833/5057/p5110157.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/751/p5110156.jpg
http://img829.imageshack.us/img829/104/p5060148.jpg

Mingi suurem anomaalia õlirõhuga, ei julge enam ringi sõitagi. Tundub, et kas pump jahe või õlirõhuklapp ei tee oma tööd. Karteri alt võtmisest vist ei pääse:o
Enne laiali arutamist mõõdan muidugi mehaaniliselt ära, samas võib ka andur ära olla. Korra vahetasin aga mitte uue vastu, riiulist tuli mingi teise mootori oma.
Küttekulu on võrreldes Chevyga poole väiksem:D. Kondi peale panekuga peab hakkama kiiremini liigutama, täna Võrust koju kulgedes oli päris soe juba kabiinis.
Kas kellegil oleks näidata pilti b4 1.9diisli kapoti alt millel ka kont peal? Soov oleks geneka jala ehitust näha, teab otsida või ise järgi teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
roodla
huviline



Registreerunud 12.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 30.07.11 09:30 Tsiteeri


Väike teema uuendus siis.

Pikemat aega sai sõidetud põleva õlitulega aga mõõtes oli nagu rõhk olemas. Vahetatud sai andureid ja isegi õlifiltri jalg aga tulemus sama.
1.9 õlipump läks külge ja ei muutnud ka too midagi.
Kaane maha võtsin ja nuka maha siis oli selge kust tuli see tobe tampiv hääl mootorist, 8st tõukurist 4 töötas ja kõik veel eri sorti ka sees.

Täna võtsin alumise osa ka laiali ja saaledel nagu suurt miskit häda ei ole.
Kaan taastatakse ära(kaane lihv, klapipesad, puksid, klapid lihvitakse, tihendid, pesu jne.), mõrasid ja mingeid hädasid kaanega muidu ei olnud.
Alla poole lähevad siis rõngad kõik uued ja saaled, mingi aja peaks korralikult liikuda saama:P

http://img199.imageshack.us/img199/4545/p7300476.jpg
http://img823.imageshack.us/img823/2558/p7300474.jpg
http://img842.imageshack.us/img842/4003/p7300475.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 30.07.11 09:48 Tsiteeri


Ühesõnaga pe.sses mootoriga sõitsid välja tehaseandemetes manuaalkastiga isendist parema aja, kui nüüd mootor korda teha, siis saab ju vabsjee alla 10sek pilli:) Ulme tehnikud siin ikka mõned, peaks audi insenerideks saatma:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
timor
huviline



Registreerunud 28.10.10
Asukoht: pärnumaa audru v
Kasutaja on eemal


postitati 31.07.11 12:44 Tsiteeri


Välimuse poolest jätaks küll tagumiku nende tuledega. Ja ette tuleks 90 tuled ja võre panna. Külmised suunad valgete vastu vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.4% - SQL: 51.6%]