ozzu
huviline
Registreerunud 02.06.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.04.10 15:10
|
|
|
Mootori vahetus? (2.6 ABC > 2.8 AAH)
Küsimus selline.
Plaan soetada katkise mootoriga audi 80 b4.
2.6 110 kw automaat.
Kas sellele saab üks ühele ka 2.8 128kw vahele panna?
|
|
|
|
serxx
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.04.10 15:17
|
|
|
Vahele istub ta kindlasti 1:1
Vahetada tuleb 99% tõenäosusega ka aju.
Elektri osa peaks vist sama olema, juhmestikku muutma tõenäoliselt ei pea.
See on minu isiklik puht teoreetiline arvamus. Kuna mootorid on sisuliselt samad, põhiline erinevus on vaid töömahus ja sisselaskes, siis peaks
teoorias see swap suht lihtsalt minema.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 22.04.10 04:27
|
|
|
Juhtmestik pole päris sama, seal on erinevusi kui tahta tervet mootorit koos sisselasete ja muuga ringi pista. Pistikud kindlasti 1:1'le ei sobi.
Füüsiliselt on sama, aga ma üritaks selle 2,8 kogu elektriosa kah välja võluda kui tervikut tahta. Teine variant on see, kui räägitakse AINULT
mootorist ehk siis kaaned ja plokk ilma sisselasketa. Sel juhul peaks asja saama küll ainult plokk või kaaned ringi tõstes ja kõik muu 2,6 omad
jättes.
Ise pole teinud, aga sellel teemal ka tegijatega juttu vestnud ja eesti pinnal neid liikureid palju, mis liiguvad üldjuhul siis teiste plokkidega
kaante all. Tundub siis sedapidi rohkem, et originaalis 2.8tele on topitud 2.6 plokke, kuna neid lihtsalt vedeleb paremas konditsioonis rohkem.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 22.04.10 07:01
|
|
|
Kui juhtmestiku vahetuseks läheb, siis oleks alternatiivina mõeldav tegelikult 2.8 30V vahele istutamine.
Olen kuulnud sellist varianti, et 2.8 alumisele otsale on 2.6 vidinad otsa istutatud, ning on jäänud korralikult toimima 2.6 juhtmestiku ja ajuga,
lihtsalt töömaht on suurem.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 22.04.10 07:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Olen kuulnud sellist varianti, et 2.8 alumisele otsale on 2.6 vidinad otsa istutatud, ning on jäänud korralikult toimima 2.6 juhtmestiku ja ajuga,
lihtsalt töömaht on suurem. |
Kui nii, siis võib vabalt ka ülemise otsa kasutamisest rääkida, kuna kaaned on samad. 2.8 metallist sl kollektor on ka niikuinii etem. Seega kuskilt
throttle body kandist võiks alles erinevus tekkida. Õhulugejat kah 2.6-l pole. Pihustid on vist samad (läbilaskevajaduse erinevus oleks igal juhul
väga tühine)? 2.8 surveaste on suurem, kuid A/F ratio paneb aju niikuinii lambda kaudu heitgaase nuusutades ise paika.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 22.04.10 08:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Olen kuulnud sellist varianti, et 2.8 alumisele otsale on 2.6 vidinad otsa istutatud, ning on jäänud korralikult toimima 2.6 juhtmestiku ja ajuga,
lihtsalt töömaht on suurem. |
Kui nii, siis võib vabalt ka ülemise otsa kasutamisest rääkida, kuna kaaned on samad. 2.8 metallist sl kollektor on ka niikuinii etem. Seega kuskilt
throttle body kandist võiks alles erinevus tekkida. Õhulugejat kah 2.6-l pole. Pihustid on vist samad (läbilaskevajaduse erinevus oleks igal juhul
väga tühine)? 2.8 surveaste on suurem, kuid A/F ratio paneb aju niikuinii lambda kaudu heitgaase nuusutades ise paika. |
Tühikäik on neil kindlasti erinev, ehk siis kui jutt läheb 2,8 sisselaske koldele juba, siis peab arvestama, et tuleb juba täiendav näppimine.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 22.04.10 10:19
|
|
|
Kerge OT, aga...
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tühikäik on neil kindlasti erinev, ehk siis kui jutt läheb 2,8 sisselaske koldele juba... |
Krt, sina ka oma koldega. Lühendit "kolle" sõnast "kollektor" on minu
arust väga imelik käänata "koldeks", kuigi ta kõlab nimetavas käändes samamoodi nagu kolle, kus tuld tehakse. Ma olen kuulnud väljalaskekoldeks
käänajatelt isegi vabandust, et sealt ju käibki tuli läbi.
Kolle - kolde - kollet.
Kolle - kolle - kollet.
PS. Ma oleks privas öelnud, aga sa pole kaugeltki ainuke.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|