Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mootori vahetus? (2.6 ABC > 2.8 AAH) (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1841)
ozzu
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.08
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.10 15:10 Tsiteeri
Mootori vahetus? (2.6 ABC > 2.8 AAH)



Küsimus selline.
Plaan soetada katkise mootoriga audi 80 b4.
2.6 110 kw automaat.
Kas sellele saab üks ühele ka 2.8 128kw vahele panna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
serxx
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.10 15:17 Tsiteeri


Vahele istub ta kindlasti 1:1
Vahetada tuleb 99% tõenäosusega ka aju.
Elektri osa peaks vist sama olema, juhmestikku muutma tõenäoliselt ei pea.

See on minu isiklik puht teoreetiline arvamus. Kuna mootorid on sisuliselt samad, põhiline erinevus on vaid töömahus ja sisselaskes, siis peaks teoorias see swap suht lihtsalt minema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 22.04.10 04:27 Tsiteeri


Juhtmestik pole päris sama, seal on erinevusi kui tahta tervet mootorit koos sisselasete ja muuga ringi pista. Pistikud kindlasti 1:1'le ei sobi. Füüsiliselt on sama, aga ma üritaks selle 2,8 kogu elektriosa kah välja võluda kui tervikut tahta. Teine variant on see, kui räägitakse AINULT mootorist ehk siis kaaned ja plokk ilma sisselasketa. Sel juhul peaks asja saama küll ainult plokk või kaaned ringi tõstes ja kõik muu 2,6 omad jättes.

Ise pole teinud, aga sellel teemal ka tegijatega juttu vestnud ja eesti pinnal neid liikureid palju, mis liiguvad üldjuhul siis teiste plokkidega kaante all. Tundub siis sedapidi rohkem, et originaalis 2.8tele on topitud 2.6 plokke, kuna neid lihtsalt vedeleb paremas konditsioonis rohkem.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 22.04.10 07:01 Tsiteeri


Kui juhtmestiku vahetuseks läheb, siis oleks alternatiivina mõeldav tegelikult 2.8 30V vahele istutamine.

Olen kuulnud sellist varianti, et 2.8 alumisele otsale on 2.6 vidinad otsa istutatud, ning on jäänud korralikult toimima 2.6 juhtmestiku ja ajuga, lihtsalt töömaht on suurem.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 22.04.10 07:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Olen kuulnud sellist varianti, et 2.8 alumisele otsale on 2.6 vidinad otsa istutatud, ning on jäänud korralikult toimima 2.6 juhtmestiku ja ajuga, lihtsalt töömaht on suurem.

Kui nii, siis võib vabalt ka ülemise otsa kasutamisest rääkida, kuna kaaned on samad. 2.8 metallist sl kollektor on ka niikuinii etem. Seega kuskilt throttle body kandist võiks alles erinevus tekkida. Õhulugejat kah 2.6-l pole. Pihustid on vist samad (läbilaskevajaduse erinevus oleks igal juhul väga tühine)? 2.8 surveaste on suurem, kuid A/F ratio paneb aju niikuinii lambda kaudu heitgaase nuusutades ise paika.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 22.04.10 08:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Olen kuulnud sellist varianti, et 2.8 alumisele otsale on 2.6 vidinad otsa istutatud, ning on jäänud korralikult toimima 2.6 juhtmestiku ja ajuga, lihtsalt töömaht on suurem.

Kui nii, siis võib vabalt ka ülemise otsa kasutamisest rääkida, kuna kaaned on samad. 2.8 metallist sl kollektor on ka niikuinii etem. Seega kuskilt throttle body kandist võiks alles erinevus tekkida. Õhulugejat kah 2.6-l pole. Pihustid on vist samad (läbilaskevajaduse erinevus oleks igal juhul väga tühine)? 2.8 surveaste on suurem, kuid A/F ratio paneb aju niikuinii lambda kaudu heitgaase nuusutades ise paika.

Tühikäik on neil kindlasti erinev, ehk siis kui jutt läheb 2,8 sisselaske koldele juba, siis peab arvestama, et tuleb juba täiendav näppimine.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 22.04.10 10:19 Tsiteeri


Kerge OT, aga...
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tühikäik on neil kindlasti erinev, ehk siis kui jutt läheb 2,8 sisselaske koldele juba...

Krt, sina ka oma koldega. :P Lühendit "kolle" sõnast "kollektor" on minu arust väga imelik käänata "koldeks", kuigi ta kõlab nimetavas käändes samamoodi nagu kolle, kus tuld tehakse. Ma olen kuulnud väljalaskekoldeks käänajatelt isegi vabandust, et sealt ju käibki tuli läbi. :D

Kolle - kolde - kollet.
Kolle - kolle - kollet.

PS. Ma oleks privas öelnud, aga sa pole kaugeltki ainuke. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 22.04.10 10:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Kerge OT, aga...
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tühikäik on neil kindlasti erinev, ehk siis kui jutt läheb 2,8 sisselaske koldele juba...

Krt, sina ka oma koldega. :P Lühendit "kolle" sõnast "kollektor" on minu arust väga imelik käänata "koldeks", kuigi ta kõlab nimetavas käändes samamoodi nagu kolle, kus tuld tehakse. Ma olen kuulnud väljalaskekoldeks käänajatelt isegi vabandust, et sealt ju käibki tuli läbi. :D

Kolle - kolde - kollet.
Kolle - kolle - kollet.

PS. Ma oleks privas öelnud, aga sa pole kaugeltki ainuke. :)

Edaspidi kirjutan intake/exhaust manifold :D. Küll google ära tõlgib, kes aru ei saa :D. Aga tühikäigu mootori/klapi osas jätan oma arvamuse samaks ;).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.5% - SQL: 75.5%]