Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Rõhu tõstmine (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2994)
Anduuu
huviline



Registreerunud 08.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2

postitati 10.04.10 17:50 Tsiteeri
Rõhu tõstmine



Wastegate kaane ja vedru vahele sai korralik mingi 1-1,5cm seib vahele pandud aga sõites on rõhk compu järgi ikka 2.1max ja edasi ka paremini ei liigu. Milles võib viga olla et rõhk ei tõuse? Auto aan ja kõik on stock


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 10.04.10 17:52 Tsiteeri


Palju sa sealt siis seda rõhku tahad saada? Lihtsam ei oleks chippida ehk?


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Anduuu
huviline



Registreerunud 08.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2

postitati 10.04.10 18:02 Tsiteeri


Ärme räägi praegu chippimisest. Mul on lihtsalt küsimus miks rõhk jääb samaks ja ei tõuse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 10.04.10 18:24 Tsiteeri


Selle pärast et sul pole tsippi.mis laseks rohkem rõhku. Ja paljast õhust loodetud jõudu ei tule:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jippy1
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: s2 replical

postitati 10.04.10 19:11 Tsiteeri


Ma selline algaja vend, aga järsku ei jõua turbo toota lihtsalt rohkem, mootor tarbib õhu ära.
Aga kuula laurtsi tema ikka targem tüüp, (pane cipp peale ja rõhk tõuseb koheselt:D)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sink
huviline

Avatar


Registreerunud 23.11.05
Asukoht: Kuressaare/Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Uue otsingul :(

postitati 10.04.10 19:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jippy1
Ma selline algaja vend, aga järsku ei jõua turbo toota lihtsalt rohkem, mootor tarbib õhu ära.
Aga kuula laurtsi tema ikka targem tüüp, (pane cipp peale ja rõhk tõuseb koheselt:D)



Küll see turbo toota suudab :D 1.1 bar'i boost'i ei ole mitte ta limiit, eks see ole kordades rohkem, aga olgem ausad, karta on et siis pole erilist "tõulooma" asjast järgi ka enam :D Ning teatud piirist kaob antud turbo effektiivsus lihtsalt ära.

Originaal soft lihtsalt piirab seda rõhku, chip peale ja olemas. MTM'i chip'iga pole isegi vaja WG'd näppida :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 10.04.10 19:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jippy1
Ma selline algaja vend, aga järsku ei jõua turbo toota lihtsalt rohkem, mootor tarbib õhu ära.
Aga kuula laurtsi tema ikka targem tüüp, (pane cipp peale ja rõhk tõuseb koheselt:D)
Nii imelik kui see tundub aga rõhk tõuseb:D Teema algatajale- võta WG kÜljest hall voolik lahti ja naudi boosti.Ise vastutad tagajärgede eest :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaido.
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 2.2 avant

postitati 10.04.10 19:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Nii imelik kui see tundub aga rõhk tõuseb:D Teema algatajale- võta WG kÜljest hall voolik lahti ja naudi boosti.Ise vastutad tagajärgede eest :D

Voolikule tee pime ka ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 10.04.10 19:30 Tsiteeri


Käib ilma selleta kah:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sink
huviline

Avatar


Registreerunud 23.11.05
Asukoht: Kuressaare/Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Uue otsingul :(

postitati 10.04.10 19:48 Tsiteeri


Julmad naljad :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 10.04.10 19:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sink
Julmad naljad :D
Oojaa.Ega muidu ei õpi,kui kolvid oma algset kuju ei muuda:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 10.04.10 22:53 Tsiteeri


Mis kasu on rõhu tõstmisest, kui solenoid laseb ikkagi rõhu maha ning aju sätib vastavalt süütenurka?


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Anduuu
huviline



Registreerunud 08.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2

postitati 11.04.10 00:11 Tsiteeri


seda vastust ootasingi, aitäh selgituste eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.6% - SQL: 61.4%]