Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Coilover Conversion Kit for A8 (D2) (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2339)
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 25.03.10 11:14 Tsiteeri
Coilover Conversion Kit for A8 (D2)



Tekkis küsimus, kas kellelgi on kokkupuuteid pealkirjas mainitud toodetega? A8-le ei juhtu ma midagi leidma, google ei ole aidanud.
Mure selline, et pagasiruumis paksu ämmana lösutav subwoofrikast on aastate jooksul lasknud tagumise otsa pisut esimesest madalamale vajuda. Ja õige ning silmale esteetilise taseme saavutamiseks oleks vast sedasorti vidinad kõige lollikindlamad? Muid ideid?

Link sarnasele tootele

Siin siis pildike ka, milline näeb selline toode välja Audi 4000 Quattro tarbeks


http://www.ground-control-store.com/images/datapage/4516_dp.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Martinez
huviline

Avatar


Registreerunud 22.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8TQ, Passat B7, DL 1000

postitati 25.03.10 11:28 Tsiteeri


Kasutaja ICE pakkus Margusja auto teemas välja sellised.

EDIT: Aga kuna Sa ka ise seal sõna võtsid siis otsid vist midagi muud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 26.03.10 09:12 Tsiteeri


Jah, nimetatud teemas olen neid linke juba uurinud. Pean siin aru, kas mitte äkki lihtsalt uusi vedrusid paigaldada, et pilt jälle hea saaks...

Edit:

Kes keegi oskab selgitada, mida täpselt nendega saavutatakse, kuidas ja millega koos neid paigaldada saab?


http://www.streetbeatcustoms.com/productImages_thumbBIG/122764927201417.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 30.12.10 15:16 Tsiteeri


On sarnast DIY coiloveri lahendust ka C4q mudelil keegi näinud või veelparem ise kasutanud. Kuna praeguste vedrude jäikusega olen rahul, siis neid väga vahetada ei tahaks, kuid vastavalt aastaajale tahaks sättida autot kõrgemale-madalamale.

Ranzi teemast laenatud pilt(loodetavasti Ranz ei pahanda):
http://ranz.planet.ee/S2/coilid2.jpg


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
arakas2424
huviline



Registreerunud 13.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.10 16:31 Tsiteeri


Kas muidu amort on ok? Ja kas soovid raha loopida?Või on küsimus ainult selles ,et pepu on madalale vajunud ja nokk püsti? Kui tahad peput püsti ajada ja meeletuid kulusid mitte teha siis soovitan soojalt selliseid klambreid,mis käivad vedru keerme vahele ja keerad kas vedru kokku või surud laiali


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 30.12.10 16:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arakas2424
Kas muidu amort on ok? Ja kas soovid raha loopida?Või on küsimus ainult selles ,et pepu on madalale vajunud ja nokk püsti? Kui tahad peput püsti ajada ja meeletuid kulusid mitte teha siis soovitan soojalt selliseid klambreid,mis käivad vedru keerme vahele ja keerad kas vedru kokku või surud laiali


Ja ühes tõsises löökaugus on vedru sellesama klambri kõrvalt pooleks. Ilgelt kihvt.
Ise näinud ja parandanud sellist kompotti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
arakas2424
huviline



Registreerunud 13.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.10 16:39 Tsiteeri


Võibolla küll.Aga kes käseb sul mööda auke sõita silmad tuleb pepust välja võtta:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 30.12.10 17:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arakas2424
Kas muidu amort on ok? Ja kas soovid raha loopida?Või on küsimus ainult selles ,et pepu on madalale vajunud ja nokk püsti? Kui tahad peput püsti ajada ja meeletuid kulusid mitte teha siis soovitan soojalt selliseid klambreid,mis käivad vedru keerme vahele ja keerad kas vedru kokku või surud laiali


Kellele see küsimus suunatud on täpselt? Ma olen natuke segaduses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arakas2424
huviline



Registreerunud 13.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.10 18:08 Tsiteeri


Sinule seitsmene.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 30.12.10 18:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arakas2424
Sinule seitsmene.


Mu praegusel mudelil ei ole niisuguste vidinatega enam midagi peale hakata - sellel ei ole vedrusid. Teema algatamise kuupäev annab ka vihje, et see ei ole kuigi aktuaalne teema enam. Ma D2-te pidades mõlgutasin selliseid mõtteid, viimaks vahetasin vedrud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arakas2424
huviline



Registreerunud 13.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.10 20:04 Tsiteeri


Selge ega siis miskit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.2% - SQL: 66.8%]