gunter88
huviline
Registreerunud 28.01.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.03.10 20:10
|
|
|
Auto ei jää käima, Audi A4 1996a
Tere.
Paned auto käima siis korraks läheb siis sureb välja, võtad akuklemmi maha ja ootad 30seki siis läheb kohe käima ja töötab nagu kella värk. Kas võib
olla, et ei loe immo välja võtit ja mis see töö maksaks ja kaua aega läheks?
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 18.03.10 21:30
|
|
|
Kui kollane tuluke jääb vilkuma, kus on auto ja võtme kuju siis on immo jah. Tegemine on 3-400eek, umbes 1tund.
|
|
|
gunter88
huviline
Registreerunud 28.01.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.03.10 05:58
|
|
|
kollane tuli ei põle paar korda on põlenud mitte rohkem Kui sõbber pani revali arvuti taha siis näitas ta et immo plokkid on viga aga sai proovitud
teisi plokke ka ikka sama jama edasi
kus asud ja tel
|
|
|
gunter88
huviline
Registreerunud 28.01.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.03.10 07:16
|
|
|
korras
Auto on korras tänan kkes vastasid
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 20.03.10 18:56
|
|
|
Vaata,et sa ometi ei kirjuta,mis autol siis viga oli....Äkki mõnel teisel ka kunagi sellega probleeme
Pisike punane putukas
|
|
|
|
sandres
huviline
Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.10 13:59
|
|
|
Tervitused kõigile!
Jätkaks teemat, ehk siis veel üks Audi A4 1996 1,8 92kW ei jää käima.
Korraks läheb käima, aga kohe sureb välja, immobilisaatori tuli jääb vilkuma.
Viga tekkis progresseeruvalt ca paari nädala jooksul - algul siiski peale korduskäivitusi jäi mootor tööle, hiljem ei aidanud seegi.
Proovisin korraks ka aku lahti võtta ja sain mootori käima, peale seisma jätmist taastus aga endine olukord.
Kui nüüd ise proovida edasi pusida, siis järgmine samm oleks ilmselt VAG-COM ja veakoode lugema?
Oleksin tänulik nõuannete ja soovituste eest, ons Pärnus kellelgi pakkuda ürituseks vajalikku kaablit?
|
|
|
dude112
klubiliige
Registreerunud 07.12.07
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B 1.8T, A4 B5, A8 D4, A6 C7
|
postitati 17.10.10 22:07
|
|
|
kunagi oli sama teema. Diagnostikas käsin ära pandi aju ja immo uuesti suhtlema. Maksis mingi 350 kr. Minul tekkis see peale seda kui auto oli seisnud
ilma akuta mingi pool aastat.
|
|
|
T_
huviline
Registreerunud 23.10.07
Asukoht: Ida-Võlumaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 4-mo
|
postitati 19.10.10 00:29
|
|
|
Mul oli selline mure:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=77622
Rohuks:
1.VAG-COM külge,süüde sisse.
2.Kustutasin veakoodid.
3.Moodulitele Engine,Immobilizer,Intruments:
Adaption -> Channel 00 -> Read ->Save
4.Süüde välja (ei mäleta kas võtme võtsin välja)
5.Süüde sisse ja enne käivitamist oota paar minutit.
Siiamaani pole probleeme
|
|
|
sandres
huviline
Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.10 18:43
|
|
|
Testi tulemus:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8D0 907 557 C
Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D08
Software Coding: 04001
Work Shop Code: WSC 00000
3 Faults Found:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
26-10 - Output Open - Intermittent
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4A0 953 234
Component and/or Version: IMMO AUZ9Z0SD598748 D76
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
2 Faults Found:
01176 - Key
07-10 - Signal to Low - Intermittent
01177 - Engine Control Unit
65-10 - Unauthorized - Intermittent
Asjatundja diagnoos - otsida immobilisaatori plokist külmjooteid.
Oskab keegi kommenteerida?
|
|
|
T_
huviline
Registreerunud 23.10.07
Asukoht: Ida-Võlumaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 4-mo
|
postitati 22.10.10 07:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sandres
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
01176 - Key
07-10 - Signal to Low - Intermittent
|
Samad veakoodid esinesid ka minul.Ehk siis probleemi tekitajaks oli tühjaks jooksnud aku.
Enne kui lammutama ja jootma hakkad tasuks ära proovida ülal mainitud "factory defaults reset".
Peale seda peaks mootori aju ja immo uuesti toimina hakkama. 
|
|
|