Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: veakood (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1482)
jyrka
huviline



Registreerunud 10.07.03
Kasutaja on eemal


postitati 13.07.04 19:38 Tsiteeri
veakood



kuidas saab ise lugeda seda veakoodi või oskab keegi öelda mis on veakood 61


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 13.07.04 19:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jyrka
kuidas saab ise lugeda seda veakoodi või oskab keegi öelda mis on veakood 61


Mis autol veakoodi lugeda vaja on? Metoodika veidi erinev mudelilt mudelile. Minu teada veakoodid peaks olema neljakohalised.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyrka
huviline



Registreerunud 10.07.03
Kasutaja on eemal


postitati 13.07.04 19:42 Tsiteeri


autoks audi 80


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 13.07.04 19:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jyrka
autoks audi 80


Ära ole tagasihoidlik, täpsemalt, täpsemalt! Mootor, aasta jne!

Lisan mõningad veakoodide tähendused:


1111
Fuel Injection Control Unit (FICU) or Ignition control unit (ICU) Defective

Check vehicle electrical system grounds, Replace control unit if no wiring or +12V supply faults found


1231 (1989-91 Audi 100 only)
Transmission speed sender (G68), Signal used by Ignition Control Unit (ICU), check sensor output


2121
Idle switch
Switch open ckt, stuck closed
Switch defective, mechanical linkage problem, or wiring problem


2122
Engine speed sensor signal missing
Signal used by Ignition Control Unit,
Open or short circuit,
Defective sensor & cables, metal fragments on flywheel teeth,


2123
Full load/full Throttle switch
Switch open ckt, stuck closed
Switch defective, mechanical linkage problem or wiring problem


2132 1989-91 Audi 100 Only
Data Wiring Defective, check wiring (California Vehicles only)


2141
Knock regulator
Regulator limit exceeded, Excessive knock, timing is being retarded by maximum amount,
Fuel octane too low, Excessive Compression, carbon build up in combustion chamber


2142
Knock sensor
Open or short circuit, Defective sensor
Check sensor and wiring
Symptom: Timing retarded, High fuel consumption, power loss,


2223
Altitude Sensor defective, check sensor output and wiring


2232
Air Flow Meter plate rotary Potentiometer (resistive Sensor) defective, check sensor output and system wiring


2233
Air Flow Sensor Reference voltage


2312
Coolant sensor
Open or short circuit,
Defective sensor or wiring
Symptom: Cold starting difficulties at low temperatures, Poor idle and acceleration during warm up


2341
Oxygen Sensor Control Regulating Limit exceeded


2411 1989-91 Audi 100 only
Exhaust Gas Recirculation Valve, (California Vehicles only)


4431
Idle Stabilizer Valve (ISV), Signal used by Ignition Control Unit


4444
No Faults have been recorded.


0000
End of Diagnostic Output, code 0000 is signaled by the Check Engine or LED light coming on for 2.5 seconds, and then being off for 2.5 seconds


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.8% - SQL: 60.2%]