lorrap
klubiliige
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD
|
postitati 12.07.04 18:38
|
|
|
A90 B3 ja wooferi kooslus
Tervitus,
et selline küsimus, et kuidas on keegi varem tegutsenud inimesed lahendanud antud probleemi. Nimelt mingi hetk tahaks mõelda natuke madalamate helide
lisamisele oma autosse. A90'l on tagaistmes see suusakott. Et on keegi selle asemele paigaldanud bassikõlarit?Ning kas saab hea ja kuidas ta
sinna paigaldada? Ning kuidas kastiga jne?
Ühesõnaga tunneks ühe asjaliku seletuskirja vastu huvi
...
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.07.04 19:34
|
|
|
See on üks jube pornograafiline teema. Kuidas teha, sõltub otseselt, millisel eesmärgil tahad autot edasi kasutada. Kui soovid pagassi ja varuratast
veel kasutada siis pagassi on suht raske kasti teha, mis ka Hästi mängiks. Tuleb ette võtta pleki lõikamised ja muud lõhkumised. Samas kui sul on
suusasaht siis idee poolest saab sinna paigutada free air vuufri. Täiesti teostatav. Kirjuta priva ja seal saab arutada.
Maku.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 13.07.04 07:59
|
|
|
laidan freeairi maha . . . olen kuulnud ja ei soovita. See on enamasti selline teleturu väljapääs. Korralik kast on igakell mitmeid kordi üle.
Kuid mismoodi see suusaluuk Sul asetseb? Polegi ühtegi b3 näinud millel see oleks? Kuidas bensuplaak siis on? Põhja all?
Kui piirduda väikeste muudatustega, siis soovitaks bandbass kasti. Selle eeliseks on see, et heli tuleb ainult inverterist mis ei pea suur olema ja
näiteks saad selle sinna suusaluuki tuua, kui paaki seljataga pole.
|
|
|
marcopolo
huviline
Registreerunud 07.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 2,6 V6 96
|
postitati 13.07.04 08:14
|
|
|
Paak on seljataga , lihtsalt suusakoti jaoks on selline lohk tehtud paagi sisse.
|
|
|
karolin25
huviline
Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 Quattro; Audi A6 Quattro 2,5 Tdi 132 kW
|
postitati 13.07.04 10:16
|
|
|
Minu 90-l on kast taga ja tõesti, ega sinna enam midagi muud panna olegi
sest lihtsalt ei mahu.
|
|
|
|
lorrap
klubiliige
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD
|
postitati 13.07.04 11:53
|
|
|
No pagass peaks ikka alles jääma. Võib ju seda natukene koomale tõmmata, aga päris ilma kaubaruumita ka ei saa olla.
Küsimus selle free-air woofri kohta, et kas keegi on seda omale paigutanud autosse. Kui võimalik siis tahaks korra oma kõrvaga üle kuulata. Mingit
viimast helikvaliteeti taga ei aja kuna võistlema autoga ei lähe. Lihtsalt on soov, et sõites oleks helil ka madalam pool olemas...
...
|
|
|
|
AzA
huviline
Registreerunud 04.12.03
Asukoht: prnu/tln
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 85kw '94
|
postitati 13.07.04 15:22
|
|
|
just uurisin yht B3-e. võttis pead vangutama.
kui ise teha ei taha, siis vast odavaim variant on auto myya ja mingi muu tramm osta.
samas kui tõsist lõhkumist ei vaja ning ka käsitöö pisik sees, siis ette ustese 8" elemendid on suhteliselt abiks. hea tahtmise ning õnne korral
venitab sealt 40hz välja.
sel puhul freeair teeb mingil määral oma töö.
variante on mitmeid. kysimus on rahas ning ajas.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 15.07.04 07:06
|
|
|
hmm . . . loomulikult ise tead, kuid proovi freeairist loobuda.
Soovitaks tegelikult sama mis Aza, kuid siin on aga. See eeldab suuremaid väljaminekuid.
Kui esimestesse ustesse 8" elemendid installida, siis olen enam kui kindel et enamustel inimestel kaob vajadus tõsise supaka järele.
Siin on aga see, et raha läheb kindlasti rohkem kui mingi freeairi element võtta.
Kuid kui Sa ei suuda freeairi mõttest loobuda, installi ära ja anna meile ka teada kuidas asi oli/on. Võrdluseks võiksid kuulata mingist kasvõi
kinnise kastiga elementi (audisse installitunua).
P.s> ikkagi annab a' la 40l kinnine kast sinna taha vabalt teha ja pakiruum jääb ka alles. Ennekõike tuleb pea tööle panna.
|
|
|
AzA
huviline
Registreerunud 04.12.03
Asukoht: prnu/tln
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 85kw '94
|
postitati 15.07.04 08:11
|
|
|
freeair käetoe auku: kas ma saan õigesti aru, kui väidan, et pagassi peale läheb vähemalt pakki 3-4 (1000.-) pigimatti, et plekid ei ragiseks ning
numbrimärk eest ei lendaks? sama muidugi iga subbariga, kuid kinnise kasti puhul liigub vist pagassis õhku vähem. kui käetoe augu taha kast ehitada,
näiteks klaasfiibrist
freeair on samuti kulukas ning töömahukas selle järelduse põhjal.
meenutades seda B3 mida vaatasin, teeks ma nii:
ostaksin subbari - sinna mahub ehk 10" ära? ning ehitaksin suusaluugi taha kinnise kasti - misiganes nilbe kujuga
|
|
|
lorrap
klubiliige
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD
|
postitati 15.07.04 08:17
|
|
|
Aga selle kasti kujuga oleks küsimus et kuivõrd reaalselt mõjutab kasti kuju heli. Füüsikaliselt võttes võiks päris tublisti mõjutada. Ning kui
paljudel on kogemusi niimoodi käetoe auku pandud wooferi + selle taha kasti ehitamisega? Tahaks mõnda lahendust näha enne oma silmaga.
...
|
|
|
|
AzA
huviline
Registreerunud 04.12.03
Asukoht: prnu/tln
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 85kw '94
|
postitati 15.07.04 12:27
|
|
|
ma pole kuskilt leidnud ega ka kuulnud, et kinnise kasti puhul kuju heli mõjutaks. samas olen näinud ulmelisi pyramiidjaid, torujaid jne jne kaste.
loogiliselt peaks point olema: mida suurema mahuga kast, seda rohkem on membraanil võimalus õhku kokku suruda ehk siis ta käib kergemini. eksin?
kui ma nyyd ei eksi, siis ei tohiks vahet olla kasti kujul. samas räägitakse seisulainetest, misiganes need ka poleks ning väidetakse, et mida rohkem
on paralleelseid seinu, seda rohkem neid tekib.
ma igatahes prooviks
|
|
|
Caliban
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.09.04 17:25
|
|
|
mina näiteks tegin endale paremale poole seina väikse kasti kõlarile. 2.5mm vineerit ja vaigust/riidest. ruum jäi pagassis suhteliselt alles. varsti
saab ka pildid siis yks lahenduse variant. tulevikus kindlasti lisandub ka sinna inventer, aga aja puuduse tõttu jäi asi praegu nii.
|
|
|
|
AzA
huviline
Registreerunud 04.12.03
Asukoht: prnu/tln
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 85kw '94
|
postitati 14.09.04 17:44
|
|
|
variant mitte varjant
kuhu sa inverteri lisad?
nõuaks pilte koos kommentaaridega
tänud ette
|
|
|
T
huviline
Registreerunud 25.01.04
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 (C4) 2,8l
|
postitati 14.09.04 19:27
|
|
|
Minu autos on freeair ja mina oma karukõrvaga ei oska midagi sellele subbakale ette heita. Paigaldasin freeairi suurele ja paksule vineerile
tõmbasin poltidega seljatoe taha kinni. Lõikesag on 80hz. Laseksin hea meelega oma autos olevat freeairi kellegil asjatundjal kuulata aga elan
Hiiumaal ja ei satu just kuigi tihti mandrile. Arvan et 80le tuleks ikkagi kastiga voofer panna ja bensupaagile kõvasti pigimatti.
|
|
|
Caliban
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.09.04 06:02
|
|
|
See kes pildid tegi on kadunud kuhugi, tel. väljas ja ei saa kätte. Aga loodame paremat.
Inventeri tooks läbi akna laua salongi sisse. kast on küll valmis, aga ümber ei tahaks ka teha (suuremaks kasti) kuna vajan koguaeg pagassis palju
ruumi träni vedamiseks.
Muutsin ära siis vea ära, aga see minuarust teema ei ole et kontollida teiste vigu
|
|
|
|
AzA
huviline
Registreerunud 04.12.03
Asukoht: prnu/tln
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 85kw '94
|
postitati 15.09.04 08:54
|
|
|
sul on seega bandpass kast?
see teema ei ole selleks ka, et kontrollida rassi vaenulikust jms, aga tähelepanu võib ikka juhtida. ma mitte paha pärast.
|
|
|
Caliban
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
|
|