Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Sport katalüsaator!! (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 3557)
rubinyo
huviline



Registreerunud 06.08.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.10 20:23 Tsiteeri
Sport katalüsaator!!



Kas sport kat annab minekut kõvasti juurde?,ja kuidas selle küttekuluga vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kickija
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.08
Asukoht: Antsla/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9L TDIQ '97

postitati 11.02.10 20:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rubinyo
Kas sport kat annab minekut kõvasti juurde?,ja kuidas selle küttekuluga vms.

Juurde ei anna ta küll minekut, lihtsalt piirab vähem seda.
Küttekulu peaks enamvähem samaks jääma.


Paadunud traktorist ehk väänet peab olema.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 11.02.10 21:01 Tsiteeri


Ideepoolest peaks nagu midagi juurde andma, kuna orig. katte visatakse vahelt minema. Loogiline seletus on vabam heitgaaside läbivoolavus.
Samas, kas ta ka piisavalt "kasulikku" tööd teeb, et heitgaasid ikka normide piiridesse jääks?

Disladel võib näiteks Eesti oludes katid üldse ära visata, nende puhul on seadused leebemad.


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 11.02.10 21:08 Tsiteeri


1.8t mootoritel pidavat ca 12hp olema katis kinni. Vabalthingaval motol võimsuse kasv minimaalne (p*rsega ei tunne).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 12.02.10 19:33 Tsiteeri


Mind niiväga too vöimsus ei huvita, kuid küsiks, et kuidas hetkel müüdavad nn. sportkatid ka väänet möjutaksid?
Kas on vöimalus, et hakkaks madalamalt haakuma?
Ehk kellelgi kogemusi/teadmisi nende möjust , vastupidavusest jne.
Lisaks Big mainitu, normide täitmine.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 12.02.10 19:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Mind niiväga too vöimsus ei huvita, kuid küsiks, et kuidas hetkel müüdavad nn. sportkatid ka väänet möjutaksid?
Kas on vöimalus, et hakkaks madalamalt haakuma?



Misasi sul madalamalt haakuma peaks hakkama? Ja kui väänet ikka ei ole, siis sealt katist on seda ka mõttetu loota.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ZGR
huviline



Registreerunud 07.05.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: A4

postitati 12.02.10 19:42 Tsiteeri


Kas need sportkatid ple mitte metallist kärgelemendiga? Olen kuulnud, et pidavat olema paremad ja kauem kestma, kui sõidad palju mööda kruusa teid. Kauem kestma all mõtlesin seda, et tavalise kati kärgelemendi peksab mööda treppis kruusateed suht ruttu lahti. Pudeneb tükkideks- jäävad kolisema, mõne aja pärast põlevad välja/väljuvad sumbuti jooksust. Endal selle tavakati lagunemisega 2e autoga kokkupuude olemas. Laki Autos soovitati mulle just sportkatalüsaator soetada- too pidi vastupidavam olema? Oskab keegi kaasa rääkida, parandada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 12.02.10 20:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: äss
Misasi sul madalamalt haakuma peaks hakkama? Ja kui väänet ikka ei ole, siis sealt katist on seda ka mõttetu loota.


Sellepärast seda küsitud saigi.
Pidasin silmas seda, et kas on vöimalus, et mingi x vääne, kuid tiba madalamal pöördel, mis oleks muidu olnud sama tulemuse saavutamiseks tulnud kätte mönisada pööret körgemal?.
Kui ei, siis ei, vähemalt saab vastuse.
Niisama huupi ei kipuks ka asju ostma, lootuses, et ehk äkki ...., kui vötta/teha, siis mingigi tulemusega.
Niisama näppida vöib ka tekiall!

Tsitaat:
Algselt postitas: ZGR
Kas need sportkatid ple mitte metallist kärgelemendiga? Olen kuulnud, et pidavat olema paremad ja kauem kestma, kui sõidad palju mööda kruusa teid.


EI pea selleks just koguaeg mööda kruusateid vurama, pealinna tänavad on juba paras kuumaastik , kuid pigem on kattide suremine ikkagi mingil muul pöhjusel .. korrapäratu mootori töö jne.
Kindlasti sukad väljalaske süsteemis selleks möeldud ongi, et vähendada igasugu vibratsiooni, mis vöiks keraamilise elemendiga katile halvasti möjuda, rääkimata siis veel summuti kupatust hoidvatest kummitrippidest.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.0% - SQL: 72.0%]