Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 C5 2,5TDI mootorile plokisoojendus? (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 4714)
Mutjuki
huviline



Registreerunud 19.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q5

postitati 22.01.10 14:56 Tsiteeri
A6 C5 2,5TDI mootorile plokisoojendus?



Uurisin täna võimalusi paigaldada enda autole (A6 C5 2,5TDI 132kw BAU) plokisoojendust. Vastuse sain sellise, et sellele mootorile on olemas ainult plokiväline soojendus ehk siis õlivanni alla paigaldatakse mingi küttekeha ja see soojendab õli. Kas kellegil on sellise seadmega kokkupuuteid olnud ja kas see seade õigustab ennast. Tootjateks siis Calix ja Defa. Calixi hind koos töö ja juhtmega u. 3500 krooni ja Defa u. 2500 krooni.


Tarmo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 22.01.10 21:19 Tsiteeri


Olen isiklikult paigaldanud kümneid variante nii õlivanni kui ka veesärki käivaid.
Ka see õlivanni oma on vägagi efektiivne ja minu arvates ülimalt soovituslik.
Defa ja Calix on mõlemad juba tuntud ja pikaajalised tegijad.
Enne ostmist tasuks muidugi kummagi võimsust uurida ja küttekeha suurust. Lihtsalt, et ei maksaks 1000 krooni rohkem mitte millegi eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
auditdi
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI Avant7 > A6 C5 2.5TDI Q

postitati 23.01.10 19:32 Tsiteeri


Väga hea, endalgi oli plaan mingi mootori eelsoojendus paigaldada, kuid siiamaani arvasin, et see on ilmselt oluliselt kallim.
Kas oleksid nõus avaldama rohkem infot nende kohta? Kus sulle neid pakuti jne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 23.01.10 21:37 Tsiteeri


Täpsustaks niipalju, et jutt käib tõenäoliselt 220 volti võrgutoitel seadmetest, mitte autonoomsetest süsteemidest (nagu Webasto ja Ebespächer).
Enda bensukal ka Defa plokisoojendus, kuid 3.5 aasta jooksul pole kordagi kasutanud.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 23.01.10 21:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Muhemees
Kogemus olemas. paigaldasin ise kaks aastat tagasi galix´i lisasoojendi, mis töötab 220V pealt. ja jutt käib sellest soendusest mis paigaldatakse õlivanni alla. kui temp alla -20 langeb siis ikka kui võimalik ikka juhe taha. aga sellega on nii et egas see sooja väga ei anna, aga väga kerge käivitus karge külmaga. plaks ja käib. plokisisene soojendus oleks parem aga sellele mootorile kahjuks ei pakuta sellist. Niiet soovitan soojalt kui võimalust juhet taha kuskil panna. võimsus peaks tal vist olema 500W mina vahest hoian kogu öö taga kui vaja hommikul vara sõitma minna. aga egas sellega hommikul kohe sooja õhku ei tule puhurist. aga arvatavasti mootorile ikka kasulik kui õli soe ja eks kui õli soe siis mingilmääral soojendab ka mootorit ennast. niiet soovitan soojalt.


Kogemus olemas. Paigaldasin ise kaks aastat tagasi galix´i lisasoojendi, mis töötab 220V pealt. Ja jutt käib sellest soendusest mis paigaldatakse õlivanni alla. Kui temp alla -20 langeb siis ikka kui võimalik juhe taha. Aga sellega on nii, et egas see sooja väga ei anna, aga väga kerge käivitus karge külmaga. Plaks ja käib. Plokisisene soojendus oleks parem aga sellele mootorile kahjuks ei pakuta sellist. Niiet soovitan soojalt kui võimalust juhet taha kuskil panna. Võimsus peaks tal vist olema 500W mina vahest hoian kogu öö taga kui vaja hommikul vara sõitma minna. Aga egas sellega hommikul kohe sooja õhku ei tule puhurist. Aga arvatavasti mootorile ikka kasulik kui õli soe ja eks kui õli soe siis mingilmääral soojendab ka mootorit ennast. Niiet soovitan soojalt.

Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 23.01.10 21:55 Tsiteeri


Automaat kastile oleks see hää alla panna. -28 kraadiga on kang maru veniv. Kahju, et mootori jahutus vedelik kastist läbi ei käi. Kuid karteri alla tasuks kindlasti panna kuna õli on hommikul päris paks. Samas millal sellist talve jälle tuleb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Procon-Ten
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX

postitati 06.01.17 11:02 Tsiteeri


Elustaks natuke seda vana teemat, kuna endal amuti hetkel käimas eeljsoojendi otsingud analoogsele mootorile.

Kuidas suhtuda välistesse pumbaga jahutusveliliku soojenditesse, mis põhimõtteliselt töötavad nagu webasto, aga selle erinevusega, et on 220V toitega ja üldjuhul seal 2kW võimsusega?
Sellise välise soojendi pagaldamine on küll natuke keerulisem, kuid kui võrrelda nüüd efektiivsust nende defa/calix õlisoojenditega, siis kumba tasuks eelistada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
roltskar
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0tdi Q

postitati 06.01.17 11:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Procon-Ten
Elustaks natuke seda vana teemat, kuna endal amuti hetkel käimas eeljsoojendi otsingud analoogsele mootorile.

Kuidas suhtuda välistesse pumbaga jahutusveliliku soojenditesse, mis põhimõtteliselt töötavad nagu webasto, aga selle erinevusega, et on 220V toitega ja üldjuhul seal 2kW võimsusega?
Sellise välise soojendi pagaldamine on küll natuke keerulisem, kuid kui võrrelda nüüd efektiivsust nende defa/calix õlisoojenditega, siis kumba tasuks eelistada?


Need, mis käivad tsirkulatsiooni pumbaga veesärki, on ühed parimad, sest jahutusvedelikku pumbatakse ringi. See tähendab, et mootori saab väga kiiresti soojaks, näiteks mul bellarussil on poole tunniga juba soe


AvE's 3 rules of troubleshooting: 1. Look for/Do the easiest thing first. 2. Don't rely on the people that tried and failed before you (usalda, aga kontrolli) 3. 90% of problems are between the driver's seat and the steering wheel
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Procon-Ten
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX

postitati 06.01.17 11:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: roltskar
Tsitaat:
Algselt postitas: Procon-Ten
Elustaks natuke seda vana teemat, kuna endal amuti hetkel käimas eeljsoojendi otsingud analoogsele mootorile.

Kuidas suhtuda välistesse pumbaga jahutusveliliku soojenditesse, mis põhimõtteliselt töötavad nagu webasto, aga selle erinevusega, et on 220V toitega ja üldjuhul seal 2kW võimsusega?
Sellise välise soojendi pagaldamine on küll natuke keerulisem, kuid kui võrrelda nüüd efektiivsust nende defa/calix õlisoojenditega, siis kumba tasuks eelistada?


Need, mis käivad tsirkulatsiooni pumbaga veesärki, on ühed parimad, sest jahutusvedelikku pumbatakse ringi. See tähendab, et mootori saab väga kiiresti soojaks, näiteks mul bellarussil on poole tunniga juba soe


Kahtlemata, kuid antud mootorile on otse veesärgi ilmselt päris keeruline midagi paigaldada.
Internetis ringi vaadates olen leidnud ühe sellise välise SOOJENDI. Mida sellistest arvata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
roltskar
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0tdi Q

postitati 06.01.17 21:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Procon-Ten
Tsitaat:
Algselt postitas: roltskar
Tsitaat:
Algselt postitas: Procon-Ten
Elustaks natuke seda vana teemat, kuna endal amuti hetkel käimas eeljsoojendi otsingud analoogsele mootorile.

Kuidas suhtuda välistesse pumbaga jahutusveliliku soojenditesse, mis põhimõtteliselt töötavad nagu webasto, aga selle erinevusega, et on 220V toitega ja üldjuhul seal 2kW võimsusega?
Sellise välise soojendi pagaldamine on küll natuke keerulisem, kuid kui võrrelda nüüd efektiivsust nende defa/calix õlisoojenditega, siis kumba tasuks eelistada?


Need, mis käivad tsirkulatsiooni pumbaga veesärki, on ühed parimad, sest jahutusvedelikku pumbatakse ringi. See tähendab, et mootori saab väga kiiresti soojaks, näiteks mul bellarussil on poole tunniga juba soe


Kahtlemata, kuid antud mootorile on otse veesärgi ilmselt päris keeruline midagi paigaldada.
Internetis ringi vaadates olen leidnud ühe sellise välise SOOJENDI. Mida sellistest arvata?


See ongi ju küttekeha,mille sa ühendad kuskile lõdviku vahele, selle sees on pump, mis lükkab jahutusvedeliku ringi käima mootoris, et kõik ühtlaselt üles soojeneks.


AvE's 3 rules of troubleshooting: 1. Look for/Do the easiest thing first. 2. Don't rely on the people that tried and failed before you (usalda, aga kontrolli) 3. 90% of problems are between the driver's seat and the steering wheel
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Comic
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.15
Asukoht: Viimsi-Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Allroad 3,0 TDI (B8) 176 kw

postitati 06.01.17 22:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Procon-Ten
Tsitaat:
Algselt postitas: roltskar
Tsitaat:
Algselt postitas: Procon-Ten
Elustaks natuke seda vana teemat, kuna endal amuti hetkel käimas eeljsoojendi otsingud analoogsele mootorile.

Kuidas suhtuda välistesse pumbaga jahutusveliliku soojenditesse, mis põhimõtteliselt töötavad nagu webasto, aga selle erinevusega, et on 220V toitega ja üldjuhul seal 2kW võimsusega?
Sellise välise soojendi pagaldamine on küll natuke keerulisem, kuid kui võrrelda nüüd efektiivsust nende defa/calix õlisoojenditega, siis kumba tasuks eelistada?


Need, mis käivad tsirkulatsiooni pumbaga veesärki, on ühed parimad, sest jahutusvedelikku pumbatakse ringi. See tähendab, et mootori saab väga kiiresti soojaks, näiteks mul bellarussil on poole tunniga juba soe


Kahtlemata, kuid antud mootorile on otse veesärgi ilmselt päris keeruline midagi paigaldada.
Internetis ringi vaadates olen leidnud ühe sellise välise SOOJENDI. Mida sellistest arvata?
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=159231 Olen lisanud ka Defa ülemineku juhtmekoplekti ja salongisoojendi,tänase temperatuuri juures on lausa rõõm autosse istuda kui aknad jääst puhtad ja salong soe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Procon-Ten
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX

postitati 13.02.17 11:03 Tsiteeri


Võtsin nüüd siis lõpuks kätte ja paigaldasin selle soojendi ära, mis käib lõdvikute vahele.

Paigaldasin ta vasakusse stangenurka samamoodi nagu neil masinatel on muidu Webasto ühendatud.
Peale paigaldmist sai terve jahutussüsteem uuesti ära õhutatud ning tundub, et asi isegi toimib. Järgi ühendades on kuulda vedeliku liikumist ning ka VCDS-ga vaadates tõuseb vedeliku temperatuur päris jõudsalt.

Lõpuks oleks küsimus teistele, kes sellisid eelsoojendeid kasutavad. Kaua te sellise -10 kraadiga seda asja järel hoiate?
Mul tekitas see aparaat pigem probleemi, kui sai testimise mõttes 10 minutiks järgi pandud peale mida mootorit enam normaalselt käima ei saanud, kuna eelsüüteküünlaid ei võtnud järgi. Ilmselt oli asi selles, et vedelik oli küll soojenenud, kuid mootor ise oli veel liiga külm, et küünaldeta käivitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.5% - SQL: 39.5%]