ragnark
huviline
Registreerunud 07.12.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.09 19:41
|
|
|
1,9 tdi 96 kw turbo lõdvikust lekib õli
Tere
1,9 tdi 96kw passat 2003a. Mure selles,et enne jahutusradikat turbolõdvikute ühenduskohast tilgub õli,peale sõitmist on hommikuks 10 cm läbimõõduga
loik auto all.milles võib probleem olla,kas tõesti turbo õhtal .
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 07.12.09 19:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ragnark
Tere
1,9 tdi 96kw passat 2003a. Mure selles,et enne jahutusradikat turbolõdvikute ühenduskohast tilgub õli,peale sõitmist on hommikuks 10 cm läbimõõduga
loik auto all.milles võib probleem olla,kas tõesti turbo õhtal . |
Ega seal pikka pidu pole enam jah. Kas õli kaob palju? Kui kuulerisse väga palju üli koguneb siis lõpuks läheb se sisselaskesse ja mootor läheb
lõhkuma ja se ei pruugi hästi lõppeda. Passati oleks võind mainimatta jätta, sest su teema lukustatakse. Ja se toru ei tohiks iseenesest lekkida
sõites lekib selt õhku ka. Vaata muidugi õhufilter üle kui hullult umbes siis ka kisub õli üless.
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 07.12.09 19:59
|
|
|
Tere,
Aga sa räägi rahvale vahelduseks, kuidas su sõidu ja autokasutuse stiil on, siis teab kuidas ravida saab ja millest sümptomid tingitud võivad olla.
Oled sa raske jalaga, turbo huugab, seisma jättes jahutad ka, mis õli kasutad, mis välbaga õli vahetad, mis on auto läbisõit, mis on auto ajalugu,
palju omanikke olnud jne.
Revalis käisid, forsis? Foorumit lugesid eesti ja välismaakeelset?
Tsitaat: | Algselt postitas: ragnark
Tere
1,9 tdi 96kw passat 2003a. Mure selles,et enne jahutusradikat turbolõdvikute ühenduskohast tilgub õli,peale sõitmist on hommikuks 10 cm läbimõõduga
loik auto all.milles võib probleem olla,kas tõesti turbo õhtal . |
|
|
|
Zann0
huviline
Registreerunud 01.09.09
Kasutaja on eemal
Auto: a6 avant TFSI 2006
|
postitati 07.12.09 22:33
|
|
|
Ära selle passatiga revalisse mine, mine saksa autosse. Endal oli 2001 aasta passat sama mootoriga. See põhimõtteliselt sama mootor mis a4-del pealgi
kui ma ei eksi?
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.12.09 08:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Ja se toru ei tohiks iseenesest lekkida, sõites lekib selt õhku ka. |
Kusjuures enda passatil on täpselt sama viga... õli samas tilgub sealt niivõrd vähe, et minu omal on pigem toru lihtsalt märg kogu aeg. Siiski aga
tegin ka rõhu testi ja õhku sealt ei leki mitte grammi kah... et ei oskagi nagu ise kah öelda milles asi olla võib, masin liigub ilusti, kütet ei
neela, probleeme ei ole ning ka õli ei kao.
|
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 08.12.09 09:40
|
|
|
Kui õli kulu jääb normi piiresse, las ta olla, ega see midagi halba tee.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 08.12.09 15:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sileem11
Kui õli kulu jääb normi piiresse, las ta olla, ega see midagi halba tee. |
Kle kui loik alla tilgub ei ole see kindlasti normaalne. Õlised on need liitekohad jah enamus suurema läbisõiduga pillidest.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 08.12.09 15:42
|
|
|
Õliseid lõdvikuid vanal autol võib normaalseks pidada, kuid 10cm loiku küll kindlasti mitte. Turbo seisukorda on tegelikult üsna lihtne hinnata,
sellise palju lekkivana ta ka nagunii väga kaua ei käi. Järgmise asjana saad kurta, et mis auto tahavaatepeeglitel viga on, et mitte midagi pole taha
näha.
Tegelikult võiks loominguliselt üle vaadata ka muud võimalikud lekkekohad, tihtilugu lekib kusagilt mujalt (ntx turbo õlitorust) ja õli niriseb maha
mööda muid voolikuid.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ragnark
huviline
Registreerunud 07.12.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.12.09 20:49
|
|
|
Talda ei anna,õli lonlife täissünt vahetan 15000-20000 km,läbisõit 215000km.
turbo poolt on kõik lõdvikud kuivad ,ainult jahutuse pool,radika pealt ka lõdvikkult näha,et tolmu kogunud lõdviku ühendus kohale,mis niiske.Aga äkki
võib olla,et karterituulutus umbes ja tõmbab sealt õli.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 10.12.09 20:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ragnark
Talda ei anna,õli lonlife täissünt vahetan 15000-20000 km,läbisõit 215000km.
turbo poolt on kõik lõdvikud kuivad ,ainult jahutuse pool,radika pealt ka lõdvikkult näha,et tolmu kogunud lõdviku ühendus kohale,mis niiske.Aga äkki
võib olla,et karterituulutus umbes ja tõmbab sealt õli. |
Ega se puhastamine paha ei tee küll. Õhufiltri vaatasid üle?
|
|
|
|