Siim125
huviline
Registreerunud 07.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.09 08:26
|
|
|
Ei puhu õhku esiklaasile C4
Mure järgmine. õhk ei taha kuidagi jõuda esiklaasi peale. Kõikidest teistest aukudest
tuleb aga klaasi peale ei midagi. Tegemist on kliimaga.
|
|
|
coraal
huviline
Registreerunud 03.06.09
Asukoht: Loo/Valkla
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-3/Lada 2106
|
postitati 07.12.09 08:35
|
|
|
Kui mina salongi radikat vahetasin siis tuli ahi keskelt pooleks võtta ja need klapid/labad mis suunavad siis õhku vastavalt reziimile, kukkusid
välja. Need võllid seal labade küljes pole väga pikad ja sul võib ka olla juhtund see, et üks nendest klappidest/labadest on oma pesast välja tulnud
ja kanali sulgend.
Teine varjant, et puhuri kanal paigast ära. Mul sama jama tagumisetele mõeldud kanaliga.
|
|
|
|
argos
huviline
Registreerunud 31.08.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2.5TDI 96'
|
postitati 08.12.09 11:41
|
|
|
Pigem on ma usun probleem klapi mootorites.
Vajuta aknale suunamise nuppu korra, et vea korral veakood salvestuks. Kontrolli veakoode. -> Siseringluse nuppu hoiad all ja vajutad ^ (üles)
noolt. Peaks tekkima kliima pela ette " 01 ". See on bloki number, mille puhul 1 vastab "system malfunction". Vajuta uuest Siseringluse nuppu.
Vaata, mis veakoode annab. Kui ühtegi ei ole, on see pool korras või siis on aju "ära unustanud vead". Tagasi temperatuuri süsteemi saad uuesti
"siseringluse nupp + ^" vajutades.
veakoodid 13.1 - 13.7 peaks olema aknale puhuva klapi kohta. http://www.audiworld.com/tech/int5.shtml
Need mootorid kipuvad kinni jääma(vist harjade kulumise tõttu), seega neid annab ergutada veidikele. neid juhitakse 8V ning neile 12V peale lasteks
nad tihtilugu hakkavad tööle.
Kui sinnamaale jõuad ja kui viga ongi selles, tegutse järgnevalt: Ivar parandas endal
Võin ka eksida.
"never crash on understeer, it makes you look like an amateur.."
|
|
|
|
Siim125
huviline
Registreerunud 07.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.12.09 10:27
|
|
|
Tänud! Mul viskas ette sellised nr. 08.3, 08.5, 11.5, 13.5.
Proovin selle mootori ergutuse ka ära. Vaatab mis siis juhtub.
|
|
|
argos
huviline
Registreerunud 31.08.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2.5TDI 96'
|
postitati 09.12.09 13:50
|
|
|
Tee ära. Selle järgi on sul kinni jäänud ja ei liigu teperatuuri regullimise klapp 8.3, ees olevad ribid(näkku suunatud) kinni kiilunud 11.5 ja üles
puhuv kinni.
Loodame, et voolu pealeandmine aitab. Ja lase kindlasti vooluga neil mootoritel käia, kui nad üldse liikuma hakkavad, mitu korda edasi tagasi lõppu.
"never crash on understeer, it makes you look like an amateur.."
|
|
|
|
Siim125
huviline
Registreerunud 07.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.12.09 11:22
|
|
|
Proovisin ära lasin mootoritele voolu peale kõik ilustu urisesid. Katsetasin ka seda kas klapid töötavad.
Esi aknapeale ei tulnud midagi kõik ülejäänud mootorid avasid ja sulgesid klappe.
Kliimaplokist ei saa mitte midagi teha peale ventilaatori kiiruse reguleerimise. Ekraanipeal näitab aga
midagi muud ei juhtu.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 14.12.09 13:07
|
|
|
Küsiks siinkohal, et kas kellegil on laenata Tallinnas auto akut, tahaks mõned klapid liikuma ehmatada. Teatavatel põhjustel ei saa enda masinalt
selleks tarbeks akut maha võtta ning masina külge ühendatud aku pealt ei tahaks hakata ka katsetama, sest ei oska ennustada mis juhtub, kui ma mingi
lühise suudan tekitada. 9v patareiga proovisin eile klappe liikuma sundida, kuid ainult üks klapp oli koostööga nõus.
Et kui kellegil on mingit akut, millelt saaks selleks tarbeks voolu laenata, siis oleksin väga tänulik.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 14.12.09 13:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Küsiks siinkohal, et kas kellegil on laenata Tallinnas auto akut, tahaks mõned klapid liikuma ehmatada. Teatavatel põhjustel ei saa enda masinalt
selleks tarbeks akut maha võtta ning masina külge ühendatud aku pealt ei tahaks hakata ka katsetama, sest ei oska ennustada mis juhtub, kui ma mingi
lühise suudan tekitada. 9v patareiga proovisin eile klappe liikuma sundida, kuid ainult üks klapp oli koostööga nõus.
Et kui kellegil on mingit akut, millelt saaks selleks tarbeks voolu laenata, siis oleksin väga tänulik. |
Ei ole seal midagi juhtuda. Mina ostsin tartust 3meetrit kõlari kaablit(mingi 3.-m vist) vennalt panin 2 tavalise nööpnõela pihta(need panin siis
juhtme otstesse, et oleks hea mugav pistikusse neid torgata) ja suristasin kõik mootorid enda aku pealt läbi.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 14.12.09 13:54
|
|
|
Lasid kogemata juhtmeotsad omavahel kokku sel ajal kui aku oli autoga ühendatud? ma kardan, et kui "elus" juhtmetega seal nikerdama hakkan, siis
võin nad kogemata omavahel kokku lasta. Auto elektrist eraldi oleva aku puhul väga ei muretseks, saab ehk paar sädet ja kõik, kuid ma ei julge
ennustada mis juhtub autoga ühenduses oleva aku korral. Teatud lollil põhjusel ei saa ma akult klemme hetkel maha võtta, niiet see pole ka eriti hea
variant. Kui kuskilt teist akut ei saa, siis peab siiski riskima. Hetkel on kiirelt uduneva klaasiga veidi ohtlik sõita.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 14.12.09 14:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Lasid kogemata juhtmeotsad omavahel kokku sel ajal kui aku oli autoga ühendatud? ma kardan, et kui "elus" juhtmetega seal nikerdama hakkan, siis
võin nad kogemata omavahel kokku lasta. Auto elektrist eraldi oleva aku puhul väga ei muretseks, saab ehk paar sädet ja kõik, kuid ma ei julge
ennustada mis juhtub autoga ühenduses oleva aku korral. Teatud lollil põhjusel ei saa ma akult klemme hetkel maha võtta, niiet see pole ka eriti hea
variant. Kui kuskilt teist akut ei saa, siis peab siiski riskima. Hetkel on kiirelt uduneva klaasiga veidi ohtlik sõita. |
Kui sa jämedad juhtmed omavahel ära lühistad, siis võib tõesti midagi hullu juhtuda, aga kui sul mingi peenike juhtmekiud korra lühisesse läheb ja ära
kärssab, siis toimib see nagu kaitse. Ja mina ei ühendanud klemmi maha(no kuigi oleks targem olnud).
1 teooria veel(see ei pruugi Zoig'i puudutada), et põhjus miks aken uduseks läheb praeguste ilmadega.
Päeval võib veel kohata + kraade ja "kont" läheb järgi(lumehelves kliima peal). Nüüd kondi radikas salongid kogub kõik niiskuse auto seest ümber oma
radika ja külmutab selle ära.(kui niiskust ei ole, ei lähe ka klaas uduseks)
Õhtul on külmemad kraadid ja "kont" lükkab end automaatselt välja- nüüd hakkab see jäätunud radikas sulama ja sooja õhuga puhutakse see niiskus
(sulanud jää radika ümbert) salongi laiali ja aknad on jälle udused.
Et seda ei juhtuks, tuleks manuaalselt võtta lumehelves välja( kui see järgi peaks minema) ja panna puhur ja temp põhja.(aknad võib ka natuke irvakile
teha), et nüüd soojendus kuivataks salongi ja selle kondi radika ära.
Ei pruugi küll 100% õige olla, aga minu mõistus seda nii kinni võtab.
|
|
|
Siim125
huviline
Registreerunud 07.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.12.09 14:45
|
|
|
Aga mul ei tule õhku aknapeale. Jalgadele ja keskele salongi puhub jumala kõvasti aga aknapeale
tuleb hästi õrnalt.
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 14.12.09 14:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim125
Aga mul ei tule õhku aknapeale. Jalgadele ja keskele salongi puhub jumala kõvasti aga aknapeale
tuleb hästi õrnalt. |
Kuskilt on nagu kõrva jäänud, et on ka juhuseid, kus klappi reguleeriv varras või naga (mootori ja klapi vahel) on ära murdunud. Siis tuleb kõvasti
lammutada, et sinna ligi saaks.
|
|
|
Taunus2d
huviline
Registreerunud 28.09.09
Asukoht: Eesti/Soome
Kasutaja on eemal
Auto: UrS6Quattro, C5 2.4kaherattavedu, A4 B5 1.8T
|
postitati 05.01.10 14:22
|
|
|
mul on endal sama jama, c4 kerel S6, ainult mul puhub klaasile, aga kõikidest teistest aukudest vaevu tuntavalt. Kuna sai soetatud Vag-com kaabel ja
vähe seda katsetatud viskas sellise koodi:
Controller: 4A0 820 043 K
Component: Klima-Vollautomat D05
Coding: 00050
Shop #: WSC 23250
3 Faults Found:
00800 - Temperature Sensor at Fresh Air Blower (G109)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112)
37-10 - Faulty - Intermittent
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-00 - Blocked or No Voltage
Alumisest kahest saan aru ja see ongi mu kala mida nüüd samamoodi lahendada püüan, aga esimese kohta tekkis küsimus, kas see temp sesnsor mõjutab ka
puhutava õhu soojendamist?? kuna koguaeg on mul "HI" peal aga soojaks ikka ei lähe korralikult, väga aeglaselt ja mingi kindla temperatuurini, ja
jääb seda hoidma kuigi näitab ikka et põhjas. Endal küll esimene Audi ja esimest talve, aga sõpradel kellel on laseb ikka seest saunaks puhuda.
|
|
|
Uss
klubiliige
Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s
|
postitati 05.01.10 22:27
|
|
|
Vähe mööda teemast ,aga äkki keegi hea inimene oskab selle veakoodi inimese moodi lahti seletada " Engine Coolant Temperature (ECT), A/C sporadic
open". Ja siis veel,et kus asub see kliima plokk mille pistikust saab neid klappe liigutada kas kapotialt saab ligi või siis seest konsoolist ?
Ettetänades.
Auto s4 92a.
Quattro.
|
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
|
biggo
huviline
Registreerunud 09.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 11.03.10 10:28
|
|
|
Kas keegi võiks minusugusele lollile öelda, kus see pistik asub?
|
|
|
lauri
huviline
Registreerunud 09.09.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.03.10 11:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: biggo
Kas keegi võiks minusugusele lollile öelda, kus see pistik asub? |
Tsitaat: | Algselt postitas: -ivar-
(SKEEM ON PISTIKU TAGANT KÜLJEST)
* eemalda kliimaplokk
* võta kõige suurem must pistik(kõige vasakpoolsem)
* vea akult juhe, et saaksid otse voolu peale lasta
* kui pistik on ees, siis alusta paremalt poolt nii, et + juhtme paned nr 2'te(ehk paremalt ülevalt teine auk) ja - juhtme paned selle alla ehk nr 10
auku(paremalt alumine teine auk)
* kui kuuled, et mootor kõriseb ja liigub ühele poole ära, siis vaheta poolused(- sinna, kus oli enne + ja + sinna, kus oli enne -)
* korda sama tegevust mingi 3-4 korda
* nüüd lase läbi ka teised mootorid(kokku 4tki)(ehk skeemilt 3/11;4/12;5/13)
* lao oma süsteem kokku tagasi
Ja ongi korras |
|
|
|
BrunoL
huviline
Registreerunud 25.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 25.03.10 17:28
|
|
|
Minul toimis.
Suur suur aitäh.
|
|
|
-anc-
huviline
Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal
Auto: 2017 A5 Cabrio
|
postitati 08.07.10 14:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lauri
Tsitaat: | Algselt postitas: biggo
Kas keegi võiks minusugusele lollile öelda, kus see pistik asub? |
Tsitaat: | Algselt postitas: -ivar-
(SKEEM ON PISTIKU TAGANT KÜLJEST)
* eemalda kliimaplokk
* võta kõige suurem must pistik(kõige vasakpoolsem)
* vea akult juhe, et saaksid otse voolu peale lasta
* kui pistik on ees, siis alusta paremalt poolt nii, et + juhtme paned nr 2'te(ehk paremalt ülevalt teine auk) ja - juhtme paned selle alla ehk nr 10
auku(paremalt alumine teine auk)
* kui kuuled, et mootor kõriseb ja liigub ühele poole ära, siis vaheta poolused(- sinna, kus oli enne + ja + sinna, kus oli enne -)
* korda sama tegevust mingi 3-4 korda
* nüüd lase läbi ka teised mootorid(kokku 4tki)(ehk skeemilt 3/11;4/12;5/13)
* lao oma süsteem kokku tagasi
Ja ongi korras | |
Kas A4 kliimaga variandil võiks sama pinide asetus olla? Kliimaplokid on ju väliselt samasugused?
|
|
|
|
yksk6ik
huviline
Registreerunud 06.06.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.10 15:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -anc-
Tsitaat: | Algselt postitas: lauri
Tsitaat: | Algselt postitas: biggo
Kas keegi võiks minusugusele lollile öelda, kus see pistik asub? |
Tsitaat: | Algselt postitas: -ivar-
(SKEEM ON PISTIKU TAGANT KÜLJEST)
* eemalda kliimaplokk
* võta kõige suurem must pistik(kõige vasakpoolsem)
* vea akult juhe, et saaksid otse voolu peale lasta
* kui pistik on ees, siis alusta paremalt poolt nii, et + juhtme paned nr 2'te(ehk paremalt ülevalt teine auk) ja - juhtme paned selle alla ehk nr 10
auku(paremalt alumine teine auk)
* kui kuuled, et mootor kõriseb ja liigub ühele poole ära, siis vaheta poolused(- sinna, kus oli enne + ja + sinna, kus oli enne -)
* korda sama tegevust mingi 3-4 korda
* nüüd lase läbi ka teised mootorid(kokku 4tki)(ehk skeemilt 3/11;4/12;5/13)
* lao oma süsteem kokku tagasi
Ja ongi korras | |
Kas A4 kliimaga variandil võiks sama pinide asetus olla? Kliimaplokid on ju väliselt samasugused? |
Väga tuttav teema!A4 asjadega pole mõtet jamada need ei toimi A100/A6 C4 puhul kliimaplokid näevad samasugused välja aga skeemid on erinevad,
kondipumpa näiteks A4 plokk tööle ei pane jne.
on 2 võimalust kas on kliimaplokk vaja vahetada või on klapimootorid läbi.4 kliimamootorit on 2 tk. on salongis ahju küljes ja 2 tk. on kapoti all,
salongis on 7V mootorid, kapoti all on 7,midagi kas 9 või 8 ei mäleta täpselt.Mis Su auto kliimaploki kood on tähtis on see täht seal lõpus,
katsetamiseks võid mõne töötava kliimaploki korraks hankida arvan, et saad tööle H ja D tähega lõppevad kliimaplokid sobivad omavahel.Helista kui
asjast jagu ei saa 56 45 75 44 Max
|
|
|
Pooder
huviline
Registreerunud 22.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8tq
|
postitati 06.11.10 11:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yksk6ik
Tsitaat: | Algselt postitas: -anc-
Tsitaat: | Algselt postitas: lauri
Tsitaat: | Algselt postitas: biggo
Kas keegi võiks minusugusele lollile öelda, kus see pistik asub? |
Tsitaat: | Algselt postitas: -ivar-
(SKEEM ON PISTIKU TAGANT KÜLJEST)
* eemalda kliimaplokk
* võta kõige suurem must pistik(kõige vasakpoolsem)
* vea akult juhe, et saaksid otse voolu peale lasta
* kui pistik on ees, siis alusta paremalt poolt nii, et + juhtme paned nr 2'te(ehk paremalt ülevalt teine auk) ja - juhtme paned selle alla ehk nr 10
auku(paremalt alumine teine auk)
* kui kuuled, et mootor kõriseb ja liigub ühele poole ära, siis vaheta poolused(- sinna, kus oli enne + ja + sinna, kus oli enne -)
* korda sama tegevust mingi 3-4 korda
* nüüd lase läbi ka teised mootorid(kokku 4tki)(ehk skeemilt 3/11;4/12;5/13)
* lao oma süsteem kokku tagasi
Ja ongi korras | |
Kas A4 kliimaga variandil võiks sama pinide asetus olla? Kliimaplokid on ju väliselt samasugused? |
Väga tuttav teema!A4 asjadega pole mõtet jamada need ei toimi A100/A6 C4 puhul kliimaplokid näevad samasugused välja aga skeemid on erinevad,
kondipumpa näiteks A4 plokk tööle ei pane jne.
on 2 võimalust kas on kliimaplokk vaja vahetada või on klapimootorid läbi.4 kliimamootorit on 2 tk. on salongis ahju küljes ja 2 tk. on kapoti all,
salongis on 7V mootorid, kapoti all on 7,midagi kas 9 või 8 ei mäleta täpselt.Mis Su auto kliimaploki kood on tähtis on see täht seal lõpus,
katsetamiseks võid mõne töötava kliimaploki korraks hankida arvan, et saad tööle H ja D tähega lõppevad kliimaplokid sobivad omavahel.Helista kui
asjast jagu ei saa 56 45 75 44 Max |
mul autoks 200 2.2t 90a ja ka klapid ei liigu. Tahaks ka need läbi suristada aga see pilt mis levib, ei klapi üldse minu kliima taga oleva pistikuga.
Mul neid klemme palju rohkem. Kliima koodi lõpus olev täht on F.
Madis
|
|
|
kopsik
huviline
Registreerunud 06.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4q
|
postitati 17.11.10 22:07
|
|
|
Kuna minu A4 esiaknale õhku ei puhunud, siis olin sunnitud täna seda süsteemi tiba lammutama. Ja võin öelda, et 96.a. A4 puhul on eelpool olev pilt ja
õpetus täiesti korrektne.
Vihjeks siis niipalju, et tuleb seda pistikut surkida, millel on kõige suuremad klemmid.
A4 asub salongis kolm mootorit ja ilmselt kapoti all peaks ka üks asuma.
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 22.08.11 12:43
|
|
|
Sügis hakkab kätte jõudma ja kliima klapid jälle kinni...
Kuna katete ja kliima eemaldamisest juba kerge koblakas ees mõtlesin koostada väikse "suristamise süsteemi"
Hetkel küll idee tasandil, aga skeem tundub ok olevat:
Hetkel küll mõeldud vaid tempi klapi suristamiseks, aga kui sinna lisada igale klapile relee ja mähise otsad kokku viiga peaks saama kõiki klappe
korraga suristada
|
|
|
NeoCortex
huviline
Registreerunud 07.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.11.14 18:56
|
|
|
Tere. nii vana teema, aga ehk saab veel abi. A8 2004a sama probleem, kas saaks ka seal need klapid kuidagi nö elustada? mul juba neid klappide
seadmeid 2tk olemas, et saaks ehk mõlemad toimima. Aitäh
Audi A8
|
|
|
|