Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Quattro torsenid (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 17765)
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 29.11.09 20:22 Tsiteeri
Quattro torsenid



Kuna endal seisab üks torseni vahetus ees, siis on tekkinud üks suur küsimus ja tahaks sellele vastuse leida.
Kas audi quattro torsenid on erinevad? Näiteks erinev ülekande kiirus?

Sisuliselt minu torseni kood on : 01A 301 231 D
Pakuti sellist torsenit, mille kood on: 01A 301 231 F

Nüüd tekibki küsimus, mis on nende torsenite vahe?
Kas tõesti ülekande kiirus?
Kui palju neid erinevaid torseneid on siis?

Sai enda ringkonnas helistatud kõigile tarkadele ja keegi ei osanud kindlat vastust öelda. Üks teadis rääkida midagi erinevatest ülekande kiirustest. Teised polnud kuulnudki sellest.
Otsa istub kastile igatahes 1:1


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 29.11.09 21:35 Tsiteeri


Need koodid on tagumise korpuse/kaane omad. Sa räägid kestast, aga vaja on ju ikkagi sisu !

01A 301 231 D on vana kood 80'ndate lõpust.
01A 301 231 F on tõenäoliselt sama asja uuem versioon, Seat veel isegi tänasel päeval pakub seda varuosana.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 30.11.09 20:30 Tsiteeri


Neil kahel torsenil küll vahet pole. Panin alla ja kõik korras.
Odava raha eest nüüd talve auto olemas.
Kokku läks jamps maksma umb 3800.- koos autoga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 30.11.09 20:32 Tsiteeri


80 ja 100l näiteks on erinevad. Suuruse poolest. Ja noh palju on räägitud, et osadel uuematel on veo jõu jaotus 60/40 vanematel 50/50. Üldiselt kui nuudid istuvad, siis ma arvan, et seal ei tohiks probleeme tekkida. Sest quatro puhul veavad ju kõik rattad koguaeg. Niipalju oskan öelda. Ja sildade ülekandeid reguleeritakse siiski difrites ja need on ees ja taga ühesugused.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 02.02.11 12:59 Tsiteeri


Mis vahe on T2 ja T3 torsenitel, kui kuju(välimust )mitte arvestada?
http://jhmotorsports.com/tech/Torsen_T2_vs_T3_Center_Diff_Comparison_by_JHM.jpg

Kas T3-s on kettad kasutusel nagu Samzik ühes teises teemas lahkas V8 torseni kallal?


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 03.02.11 21:11 Tsiteeri


http://www.youtube.com/watch?v=MjaCbpw84kw&feature=relmfu

see on seal näiteks rs5 systeem, aga t3 peaks olema nii, et silda vedav hammakas on piiratud libisemisega kas difri või teise hammaka suhtes.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Timmu
huviline

Avatar


Registreerunud 06.04.03
Asukoht: Tln.
Kasutaja on eemal

Auto: 2 x Q

postitati 03.02.11 21:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Mis vahe on T2 ja T3 torsenitel, kui kuju(välimust )mitte arvestada?
http://jhmotorsports.com/tech/Torsen_T2_vs_T3_Center_Diff_Comparison_by_JHM.jpg

Kas T3-s on kettad kasutusel nagu Samzik ühes teises teemas lahkas V8 torseni kallal?

www.torsen.com -sealt peaks vastuse ikka saama.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 04.02.11 19:30 Tsiteeri


T3 torseni enda mõistes on hoopis ristimootoriga autodele näiteks.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 04.02.11 19:47 Tsiteeri


Tänud Timmu lingi eest...saab vähemalt kövasti lugedes aega sisustada ja harida :cool:

Väidetavalt A4 on T1/T2 torsenid, kuid kumb neist töökindlam vöi lollikindlam on?
Vöi koguni T3?
Lisaks on silma jäänud T1 torsen koos siduripakiga...kuidas selline lahendus veel toimida vöiks?


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 05.02.11 19:25 Tsiteeri


http://www.youtube.com/watch?v=b1PumvIY4RY&feature=relmfu siin on kõik vastused põhimõtteliselt.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wondero
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.08
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Land Rover Range Rover Sport 3.6 TDV8

postitati 10.08.14 20:18 Tsiteeri


tõmban vana teema üles jälle!

C4 torsenid, kas peab otsima ülekandearvu järgi või mitte, nt kui käimakast all on CAB või DJT koodiga siis kas peaks olema ka sama koodiga kastilt või sobib ka teise koodga kastilt, et peamine, et ülekandearv on sama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 10.08.14 20:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wondero
tõmban vana teema üles jälle!

C4 torsenid, kas peab otsima ülekandearvu järgi või mitte, nt kui käimakast all on CAB või DJT koodiga siis kas peaks olema ka sama koodiga kastilt või sobib ka teise koodga kastilt, et peamine, et ülekandearv on sama?


Ma ei oska hetkel kuidagi mõista, kuid näiteks DJT pakutakse c4 kerel kahes ülekandes:

01A300045K - 5 speed manual gearbox with transfer box and torsen differential
41/9 / DJF,DPG,DJT, DJV DJK


01A300045S - 5 speed manual gearbox with transfer box and torsen differential
37/9 / DJT


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kriips2
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.8T

postitati 09.11.14 00:57 Tsiteeri


Turgutan teemat veits.

Millised torsenid sobivad A6 C4-le 2.8 142kw manuaal?? Kood ka 01A 301 231 G

Istuvad V6 C4 omad nt. 110kw/128kw või ka C4 S-i omad??

Ette tänades:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 09.11.14 11:43 Tsiteeri


Minu teada torsenil kül vahet pole kas ülekanne on 3,89, 4,11 või 4,55!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.11.14 12:33 Tsiteeri


Omavahel sobivad kõik 01A kasti torsenid olenemata mootori suurusest või keretüübist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
emmure
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.8 v6 quattro

postitati 09.12.15 12:59 Tsiteeri


Upitaks ka teemat. Mure järgmine. Autol kohe tulemas köigukasti vahetus. Kuna eelnevalt on olnud mu auto quattro automaat siis mingi omanik on selle ümber ehitanud manuaal quattroks. Kust nüüd uus kast vaadata ,et see tagadiffriga koostööd hakkaks tegema. Kas kuskil netiavarustes on infot mis ülekandega kast peab olema. Praeguse kasti tähis on PHH. Aga äkki sobib ka mõne muu tähisega kast alla. Kust saab vaadata mis ülekandel PHH kast tegutseb et leida alternatiiv. Autoks on audi 100c4 quattro manuaal 2.6 v6 110kw.

Ette tänades Mattias.


Project-Massacre
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 09.12.15 15:09 Tsiteeri


Siin üks link: http://www.partscats.info/audi/en/?i=cat_vag_models&brand=au&number=1129&set=1139&ein=1992&f=119&hauptgr=123 4567890&hg=3&grf=030020119&bf=30020&hgug=300&ug=00&parent_id=455527

Aga mina küll ei leidnud seal sellise koodiga kasti nagu PHH


Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 09.12.15 15:20 Tsiteeri


On olemas FHH, kuid see on V6 atm kasti kood. Teine võimalus on see, et see FHH on hoopis torseni kood ning see on võetud ATM kasti küljest ning paaritatud mingisuguse teise manuaal kastiga mis sul hetkel all on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
emmure
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.8 v6 quattro

postitati 09.12.15 15:26 Tsiteeri


Panen teile siia ühe lingi. Väidetavalt a4 1.8T quattrol see kast. Aga keegi pole jälle kindel.

http://www.audiworld.com/forums/a4-b5-platform-discussion-1/phh-transmission-330174/


Project-Massacre
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
emmure
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.8 v6 quattro

postitati 09.12.15 16:39 Tsiteeri


Tuleb vis tiffri käik ära lugeda ja sellejärgi otsima hakata.


Project-Massacre
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 09.12.15 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: emmure
Tuleb vis tiffri käik ära lugeda ja sellejärgi otsima hakata.


Mis on olemas oleva diffri kood?
Seoses sellega on ehk võimalik ka sobiv käimakast leida.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
emmure
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.8 v6 quattro

postitati 09.12.15 20:41 Tsiteeri


Proovin homme tõstukile saada. Vaatan koodi ja keerutan ratasr :)
Palju neid diffreid üldse erinevaid olla võib?


Project-Massacre
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
emmure
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.8 v6 quattro

postitati 10.12.15 19:03 Tsiteeri


Kellegil 100 c4/a6 manuaal kasti tallinnas pole müüa? 2.8/2.6 mootorile.


Project-Massacre
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 05.07.16 22:42 Tsiteeri


Upitan vana teemat.

On peas mõte täitsa ise oma kätega kokku laduda üks diisel quattro ja seoses sellega on tekkinud rida küsimusi.

Aga räägin asjast natuke lähemalt ka.

Autoks on Audi 100 Avant quattro 2.8 manuaal, mootor mis peale tahan panna on 2.5tdi ABP koodiga.

Hetkel esimene komistuskivi on et mis käigukasti kasutada. Olemas on 2.8q kast ja 01E ( või siis 01X) 6k diisli esiveoline kast.

Selle kohapealt küsiks siis et kas 6k diisli esiveolisele kastile ei saa otsa sobitada 2.8 torsenit või siis mõnda muud?
Ütlen ära et ülekandearvudesse ja muudesse asjadesse ei ole veel jõudnud süveneda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 05.07.16 23:37 Tsiteeri


Kui kauges-kauges ajaloos kaevata, siis Generaator M on üsna lihtsalt ära selgitanud miks esiveolise kastist nelikveolise kasti tekitada ei saa.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?fid=9&tid=24259


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 66.5% - SQL: 33.5%]