Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Roolivõimendi pump (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 1508)
Ringo1
huviline



Registreerunud 08.04.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: 9JJ 850 S4

postitati 26.06.04 14:26 Tsiteeri
Roolivõimendi pump



Sooviks siis kasulikku infot roolivõimendi pumba tihendite vahetamise kohta ja kuidas seda pärast õhutada

ette tänades


JõuJaam - Autohooldus ja Performance lahendused
info@joujaam.ee
58 55 88 70 / Kadaka tee 185, Tallinn
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
alambe
huviline



Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 26.06.04 15:42 Tsiteeri


võtad pumba maha,voolikud kinnita mootoriruumis kuidagi nii, et nad oleks anuma vedelikutasemest kõrgemal, siis ei voola too tühjaks või pane nad otsapidi kuhugile totsikusse. keerad üleliigsed kinnitused küljest, tõmmitsaga võtad rihmaratta aluse maha, seejärel lööd löökkruvikeerajaga või meisliga need suured silindtite Xpeaga korgid lahti, kasulik oleks millegiga märgistada ka järjekord , kuidas kolvid seal silindrites olid (järjekord). seejärel keerad tagant otsast kaks sisekuuskandiga pikka polti lahti ja pump laguneb kaheks, siis saad seest kätte puksid mis ümber võlli on ja võlli enda ka, ning pisikesed tihendid mis selle pumbapaagi küljes on, aha jaa kaks pisikest sisekuuskanti tuleb pumba küljel ka lahti keerata, sealt saad ka kaks tihendit ära vahetada. nüüd on põhismõtteliselt kõik tihendid kättesaadavad, vahetad need ära ja paned vastupidises järjekorras kokku. Xpeaga korgid pead kinni ka kõvasti lööma , kas siis meisli või löökkruvikaga. seejärel mina panin pumba tagasi ja enne voolikute kinnitamist valasin pumba kõigist kolmest august vedelikku täis, keerutasin veel käega rihmaratast et kõik silindrid täituksid, seejärel torud külge. õhutamist tegin paarkorda otsast otsani seisva mootoriga ja siis kontrollisin õli taset ja lisasin seda veidi, seejärel mootor käima ja lasin veel otsast-otsani 3-4 korda ja kallasin tilga õli juurde.
ja oligi asi korras, kogu ettevõtmine võttis aega mingi pea 4 tundi, koos õlle joomise ja muu jokutamisega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.8% - SQL: 63.2%]