võtad pumba maha,voolikud kinnita mootoriruumis kuidagi nii, et nad oleks anuma vedelikutasemest kõrgemal, siis ei voola too tühjaks või pane nad
otsapidi kuhugile totsikusse. keerad üleliigsed kinnitused küljest, tõmmitsaga võtad rihmaratta aluse maha, seejärel lööd löökkruvikeerajaga või
meisliga need suured silindtite Xpeaga korgid lahti, kasulik oleks millegiga märgistada ka järjekord , kuidas kolvid seal silindrites olid
(järjekord). seejärel keerad tagant otsast kaks sisekuuskandiga pikka polti lahti ja pump laguneb kaheks, siis saad seest kätte puksid mis ümber võlli
on ja võlli enda ka, ning pisikesed tihendid mis selle pumbapaagi küljes on, aha jaa kaks pisikest sisekuuskanti tuleb pumba küljel ka lahti keerata,
sealt saad ka kaks tihendit ära vahetada. nüüd on põhismõtteliselt kõik tihendid kättesaadavad, vahetad need ära ja paned vastupidises järjekorras
kokku. Xpeaga korgid pead kinni ka kõvasti lööma , kas siis meisli või löökkruvikaga. seejärel mina panin pumba tagasi ja enne voolikute kinnitamist
valasin pumba kõigist kolmest august vedelikku täis, keerutasin veel käega rihmaratast et kõik silindrid täituksid, seejärel torud külge. õhutamist
tegin paarkorda otsast otsani seisva mootoriga ja siis kontrollisin õli taset ja lisasin seda veidi, seejärel mootor käima ja lasin veel otsast-otsani
3-4 korda ja kallasin tilga õli juurde.
ja oligi asi korras, kogu ettevõtmine võttis aega mingi pea 4 tundi, koos õlle joomise ja muu jokutamisega.
|