Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: C3 elektriskeem v kütusepumba skeem (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2565)
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 17.10.09 22:29 Tsiteeri
C3 elektriskeem v kütusepumba skeem



Sai jamatud, mis sai, aga lõpuks tuli välja, et siiski ei jõua küte mootorini.
Sai ka pump maha kistud, kuid siis hakkas alles mõistus tööle ja sai kõik toited korralikult läbi kontrollitud korrektsete testeritega.
Armatuurist kütte näitiku vool fungab, aga tuli välja, et hoopis pumpa ei tule törtsugi voolu sisse.

Seega oleks vaja kas üldskeemi, millel küttepumba juhtmestik peal.
Spets skeemi,
Või lihtsalt jagatud elukogemusi, kus inimesed on sarnase asjaga kokku puutunud või omavad ideid, kus katkestus võib olla?


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 17.10.09 22:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ullivilli
Sai jamatud, mis sai, aga lõpuks tuli välja, et siiski ei jõua küte mootorini.
Sai ka pump maha kistud, kuid siis hakkas alles mõistus tööle ja sai kõik toited korralikult läbi kontrollitud korrektsete testeritega.
Armatuurist kütte näitiku vool fungab, aga tuli välja, et hoopis pumpa ei tule törtsugi voolu sisse.

Seega oleks vaja kas üldskeemi, millel küttepumba juhtmestik peal.
Spets skeemi,
Või lihtsalt jagatud elukogemusi, kus inimesed on sarnase asjaga kokku puutunud või omavad ideid, kus katkestus võib olla?

Küttepump ja näidik küll eriti seotud ei ole. Alusta kaitsme kontrollist siis vaata relee üle ja proovi relee alt otse vool pumpa juhtida (ühendad 2 jämedamat klemmi relee peal on skeem ka). Kui pump käib hakka viga otsima juhtahelast. Kui ei käi hakka juhtmeid uurima. Äkki sul mingi immo peal autol? Kontrolli kas pumbale mass tuleb. Tester pihku ja autojuurde! ;):P
A ja kui midagi täpsemalt tahad teada maini ära mis autoga tegemist on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 18.10.09 07:32 Tsiteeri


Sry, minu viga :P
Auto on 90a 100 2.0 Avant
Näidik ja pump ei ole jah seotud, aga näidik ja andur on seotud. See ka ainus vool, mis taha praegu tuleb.
Autol immot peal ei ole, see sai ammu likvideeritud.
Mass sai esimese asjana ära proovitud ja mõlemad jõuavad pistikusse ilusti kohale.
Aga eks ta ikka ole, et ennem kisume auto tükkideks ja siis läheme alles kaitsmeploki kallale :P


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 18.10.09 09:04 Tsiteeri


Kuule, lõpeta see "K:"-de toppimine pealkirja ette. Kui see juba paar korda eemaldatud on, peaks ju aru saama, et seda pole sinna vaja? Kui on küsimus, siis pane lause lõppu lihtsalt küsimärk!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokker
huviline

Avatar


Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 '96 ABK

postitati 18.10.09 09:40 Tsiteeri


Kui süüte sisse keerad, kas siis korraks hakkab pump käima?
Võin eksida, aga minumeelest kui nt halli andur läbi, siis ei anta pumbale voolu. Targemad võivad vajadusel parandada. Aga süüte sissekeerates peaks korraks ikkagi käima hakkama.


joyrider
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 18.10.09 16:22 Tsiteeri


Peakski. Väidetavalt mingi ~3sek vms.
Ennem kergelt surises, aga nüüd ei tee midagi.
aka mida ei ole, see on vool.
Eks kui koju jõuan ja väga ei saja, kontrollin relee, kaitsme üle, kui sobib, proovin teist releed ja vaatan, äkki suudan juhtme ära kontrollida testriga kaitsmest pumbani.
Siis vaatab või nutab edasi.
Halliandurist parakui ei tea ma mitte halligi. Tegelt ei tea väga selle otstarvetki :)


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 18.10.09 18:19 Tsiteeri


Ikka puhta per**
Loomulikult ma ennem selle peale ei tulnud, et ma mitte mu***gi saksakeelest aru ei saa :P
Nii palju, kui kaitsmeid sees oli, käisin läbi ja kõik on terved.
Aga releed ei osanud küll ühtegi välja valida.
Mis selle juures kirjas võiks olla?
Kas pumbale otsetoidet ei saa peale panna, nagu ennemuistsetel aegadel osadel käis?
Või mis otstarve sellel releel üldse seal ahelas on?


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 18.10.09 18:31 Tsiteeri


tuleb välja, et minu oletus, et mingi jettronik võib olla seotud kütusega, oli õige.
Võtsin doonorilt õige relee maha.
Aga see ei ole isegi sarnane mitte olemasolevaga, rääkimata tootekoodist.
Küll on relee küljepeal mingi skeem, mida ma nähtavasti lugeda ei oska.
All olevad nr on küll seotud jalgadega, aga kust tuleb sisse ja kust läheb välja, ma ei kujuta ettegi.
Doonoril koodiga 321906059 F kokku viis jalga
ja katkisel 443951253 L kokku seitse jalga ja lisaks peal veel mingi müstiline kaitsmepesa, kus midagi ei ole.

Leidsin sarnase probleemi teemas http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=67943&page=1&highlight=%20

1. Aga ikkagi mis vahet neil kahel releel on? Vanem tundub uuema pessa ka minevat.
2. Mis on relee eesmärk üldse? Miks mitte otse ei võiks olla?
3. teiseski teemas vastamata küsimus: mis kaitsme pesa see relee peal on.

Samuti kas relee töökorda kuidagi kontrollida ei saa?


http://lh4.ggpht.com/_H5DHgHv6n8o/StuJFVQPFCI/AAAAAAAAAbY/TKomaF-dSss/s512/IMG_7707.JPG


T ja 86 peale andsin voolu... klõpsub.
30 ja 87&87a ühendab ära.
Aru ei saa ma aga 85 ja L otstarbest.

Milline ots sealt lõpuks ka pumpa läheb, et millise jala ja pumba vahelist juhet ma kontrollima pean?


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 20.10.09 10:03 Tsiteeri


mõtlesin vist välja:
Süüde laseb T ja 86 vooluvõrku, mis ühendab 87 ja 87a
väiksema pinge korral ainult ühe?
85 ja L on täiesti mõttetud ja jooksevad relee peal olevasse kaitsme pessa. Ikka ei mõista, miks see kaitsmepesa seal on.
Aga hetkel töös ainult kaks sisemist ringi.


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 22.10.09 00:41 Tsiteeri


Nagu oleks ja nagu ei ole ka.
pumbas ikka viga, nagu välja tuli.
Kütet nagu ämblikuni tuleb aga see on ka kõik.
käima ei lähe.
turtsub ja annab paar tiiru mootorile, aga käima ei jää.
Kas bensiinil peab mootorisse minnes olema mingi konkreetne surveaste ka, et väiksema lekke korral ei käi?
vanematel tean, et vala v peale, aga podiseb ikka.


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 22.10.09 03:07 Tsiteeri


Mehhaanilise pritsega mootoritel peab pump lööma 6.5 bar;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 22.10.09 09:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
Mehhaanilise pritsega mootoritel peab pump lööma 6.5 bar;)


Huvitav, palju see pump ise välja suudab lüüa.
Seega kui on väiksemgi õhuleke, siis siis tõenäoliselt tööle ei lähe.

Mingeid kommentaare ka teemal, kui kogu torustik on olnud kütuseta, kuidas see jälle käima saada?


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kalkunimaalt
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.08
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A 100 c3 2,2 TQ SportExclusive 91a, BMW e28 535

postitati 25.10.09 21:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ullivilli
tuleb välja, et minu oletus, et mingi jettronik võib olla seotud kütusega, oli õige.
Võtsin doonorilt õige relee maha.
Aga see ei ole isegi sarnane mitte olemasolevaga, rääkimata tootekoodist.
Küll on relee küljepeal mingi skeem, mida ma nähtavasti lugeda ei oska.
All olevad nr on küll seotud jalgadega, aga kust tuleb sisse ja kust läheb välja, ma ei kujuta ettegi.
Doonoril koodiga 321906059 F kokku viis jalga
ja katkisel 443951253 L kokku seitse jalga ja lisaks peal veel mingi müstiline kaitsmepesa, kus midagi ei ole.

Leidsin sarnase probleemi teemas http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=67943&page=1&highlight=%20

1. Aga ikkagi mis vahet neil kahel releel on? Vanem tundub uuema pessa ka minevat.
2. Mis on relee eesmärk üldse? Miks mitte otse ei võiks olla?
3. teiseski teemas vastamata küsimus: mis kaitsme pesa see relee peal on.

Samuti kas relee töökorda kuidagi kontrollida ei saa?


http://lh4.ggpht.com/_H5DHgHv6n8o/StuJFVQPFCI/AAAAAAAAAbY/TKomaF-dSss/s512/IMG_7707.JPG


T ja 86 peale andsin voolu... klõpsub.
30 ja 87&87a ühendab ära.
Aru ei saa ma aga 85 ja L otstarbest.

Milline ots sealt lõpuks ka pumpa läheb, et millise jala ja pumba vahelist juhet ma kontrollima pean?


Kaitsmepesa on veakoodide lugemiseks, sinna ära midagi niisama kyll topi.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 25.10.09 21:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ullivilli
Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
Mehhaanilise pritsega mootoritel peab pump lööma 6.5 bar;)


Huvitav, palju see pump ise välja suudab lüüa.
Seega kui on väiksemgi õhuleke, siis siis tõenäoliselt tööle ei lähe.

Mingeid kommentaare ka teemal, kui kogu torustik on olnud kütuseta, kuidas see jälle käima saada?

Õhk läheb tagasivoolu kaudu paaki! Kas sul nüüd pump käib juba ? Starterit andes peaks pump koguaeg käima. Kontrolli kas relee jalale 30 vool tuleb. 87 või 87a peaks pumpa minema. Ta ei juhi ainult pumpa vaid paneb veel midagi tööle. Kui tegu pumba releega on ikka. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 28.10.09 19:01 Tsiteeri


Väga segane tulem. Täpselt ei teagi, mis viga oli.
Igaljuhul mingist hetkest oli taga vool kõik olemas ja pump hakkas tööle.
Peale trassi õhutamist on siiani käinud probleemideta.
Aga miks ta üldse algul töö lõpetas, ei tea.
Äkki jäi küttepump kinni või voolus jama. ei tea :S


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.1% - SQL: 66.9%]