Lehekülgi: 1 2 |
LauriP
huviline
Registreerunud 25.03.07
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6 Avant
|
postitati 02.10.09 17:02
|
|
|
A4 2.6 v6 peale aku tühjaks saamist jamab
Täna sai aku tühjaks, laadisin nats läks kuidagi käima ja nüüd pöörded kõiguvad 1500 juures ja käib nagu külmalt. Sõitsin 30km jätsin pooleks tunniks
seisma aga sama lugu ikka, andke nõu mida teha.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 02.10.09 17:13
|
|
|
Sõida natuke veel, üldjuhul õpib auto ise uuesti õige töörütmi selgeks.
Mul vana a6 2,6 - sega oli pidevalt sama jama, kui aku juhe sai maha võetud.
Võib-olla on hommik juba õhtust targem.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
LauriP
huviline
Registreerunud 25.03.07
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6 Avant
|
postitati 02.10.09 17:43
|
|
|
Suured tänud vastuse eest,aga kas ma jätan siis ööseks klemmi peale?? Muidu mul on enne ka olnud A6 2.6 v6 ja peale aku tühjaks saamist on jama 5
minuti jooksul läbi saanud.Aga kui nüüd ta mingi aja peale käima ei hakka mis ma siis peaks ette võtma ?
|
|
|
TheRRsr
huviline
Registreerunud 14.02.09
Asukoht: Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2.6 - 11 l/100km
|
postitati 03.10.09 05:01
|
|
|
Sama oli siin.
Sõitsin puterdava mootori ja käigukastiga tunnikese ringi, lülitasin mootori välja ja uuesti sisse ja kõik hakkas tööle nagu enne.
Mida veel tähele panin oli see, et el. akende automaatselt alla/üles jooksmine ununes autol ära.
Uuesti õpetamine nägi selliselt välja, et hoidsin 10 sek. akna nuppu all ja siis 10 sek. üleval, mõlema aknaga.
Siit veel targematele küsimus.
Kas 95 A4-l on sõidustiilist õppiiv käigukast?
Küsin selle pärast, et enne aku tühjenemist oli mul raju sõidustiil ja vahetas käike kõrgetel pööretel, nüüd, peale uuesti õpetamist, mis toimus
rahulikus stiilis, on hakanud vahetama käike madalatel pööretel. Ja sellega seoses on alanenud ka kütusekulu
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.10.09 05:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: LauriP
Suured tänud vastuse eest,aga kas ma jätan siis ööseks klemmi peale?? Muidu mul on enne ka olnud A6 2.6 v6 ja peale aku tühjaks saamist on jama 5
minuti jooksul läbi saanud.Aga kui nüüd ta mingi aja peale käima ei hakka mis ma siis peaks ette võtma ? |
Ikka klemm peal, muidu pole ju asjast mingit tolku. Aru ma ei saa, miks aku lambist tühjaks saab? Liiga vana? Mul pole küll veel ühelgi autol kunagi
aku lihtsalt "tühjaks saanud", sellel peab ikka mingi põhjus olema.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
oss30
huviline
Registreerunud 21.01.08
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: a6 avant quattro 142kw 97a
|
postitati 03.10.09 05:45
|
|
|
Mul 2,8 142 kw on 3 päeva loll kui akujuhe maha võtta. Ilmselt normaalne.
|
|
|
LauriP
huviline
Registreerunud 25.03.07
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6 Avant
|
postitati 03.10.09 11:46
|
|
|
Jätsin siis ööseks klemmi peale,varsti lähen vaatan kas on midagi muutunud,aga aku sai tühjaks sest poleerisin autot ja tegin pidureid siis ta mul
seisis 2 päeva natuke sai raadiot kuulatud
|
|
|
LauriP
huviline
Registreerunud 25.03.07
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6 Avant
|
postitati 04.10.09 17:26
|
|
|
Kaks päeva sõitnud juba 90 km kokku linna vahel aga ei muutu midagi,kütet võtab ka rohkem,kas peaks kuskile diagnosti minema ?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 04.10.09 17:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: LauriP
Kaks päeva sõitnud juba 90 km kokku linna vahel aga ei muutu midagi,kütet võtab ka rohkem,kas peaks kuskile diagnosti minema ? |
Diagnost sellise mure korral igaljuhul, vöi saab ehk aidata möni klubiline Viljandi kandist vastava riistvaraga, kes täheldaks
masina veateated.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
LauriP
huviline
Registreerunud 25.03.07
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6 Avant
|
postitati 04.10.09 20:31
|
|
|
Igasugune abi oleks küll teretulnud
|
|
|
LauriP
huviline
Registreerunud 25.03.07
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6 Avant
|
postitati 04.10.09 20:38
|
|
|
Unustasin mainida,et muidugi olen ka nõus raha maksma ja ise kohale sõitma kuhu vaja 
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 04.10.09 20:46
|
|
|
Ma ütleks pigem, et akuklemmid tuleb just nimelt maha võtta. Ecu on lihtsalt lolliks läinud selle pooliku voolu tõttu ja ei suuda adekvaatselt enam
toimetada peale normaalpinge tagasi saamist, kes elektroonikaga on kursis see saab aru. Nii paljudele kui ise olen soovitanud selle ajastu v6'tel
korra klemm maha võtta on asi peale seda toimima hakanud ilma mingite tundide või päevadeta. See ise pikka aega sõitma õppimise jutt on mingi müüt,
millele mina pole kinnitust saanud ei 12v ega ka 30v v6'ga, samuti on veateateid siisse tulnud ainult ühel ja sedagi mingi silindri "misfire", mis
ei takistanud mingit mootori edaspidi käimist. Kaldun arvama, et nendel, kes sellise murega kokku puutuvad on viga pigem kuskil andurites mitte mingis
"õppimises".
Lisaks veel nii palju, et autot käivitades on sõltuvalt masinast mingi default konf, millega mootor käivitub ja alles teatud aja möödudes hakatakse
andureid reaalselt kuulama ja segu reguleerima.
PS! Originaalmaki omanikel tasub ainult maki kood üles otsida, aga põhimõtteliselt on ka see juba enne klemmide maha võtmistki probleem, kui aku pinge
alla ~8V langeb.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
LauriP
huviline
Registreerunud 25.03.07
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6 Avant
|
postitati 04.10.09 20:52
|
|
|
Selge,lähen võtan klemmi maha ja vaatan,mis hommik toob,kindlasti annan teada.Suur tänu igatahes 
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 05.10.09 04:35
|
|
|
Kps räägib õiget juttu, ma sain algul nagu aru, et klemmid olid ikka maas mingi aeg. Juhul kui jamad jätkuvad võta ühendust, vaatame, mis diagnostika
näitab.
Kui auto on 100% korras, ei tohiks peale klemmide mahavõtmist midagi erilist juhtuda. Asi selles, et kui mingi andur kalab, õpib aju sellega töötama.
Kui nüüd äkki peab aju default settingute pealt tööle hakkama, ongi jama majas. Mul oli näit. vana õhulugejaga täpselt sama värk. Uuega pole mingeid
muutusi mootori töös peale juhtmete mahavõtmist.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 05.10.09 06:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TheRRsr
Siit veel targematele küsimus.
Kas 95 A4-l on sõidustiilist õppiiv käigukast? |
Jep. C4 100 oli viimane sportnupuga. S4 oli (kahjuks) juba ka sõidustiiliga kohalduv.
|
|
|
LauriP
huviline
Registreerunud 25.03.07
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6 Avant
|
postitati 05.10.09 09:50
|
|
|
Niisiis hommiku panin klemmid peale, algul käis nagu ikka kõrgel pöördel külmast peast ja minuti möödudes hakkas sama jama pihta. Vahetasin korra
akut, et äkki selle viga, aga ei.Näppisin pistikuid, lasin seda kontaktisprayd, aga ikka sama jama.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 05.10.09 15:46
|
|
|
Veakoode lugema.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 05.10.09 16:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: LauriP
Niisiis hommiku panin klemmid peale, algul käis nagu ikka kõrgel pöördel külmast peast ja minuti möödudes hakkas sama jama pihta. Vahetasin korra
akut, et äkki selle viga, aga ei.Näppisin pistikuid, lasin seda kontaktisprayd, aga ikka sama jama. |
Kui kõrgel pöördel? Kui asi hakkab 1300-1500rpm pöörde kanti käima ja ka kõigub, siis võib sul kuskil mingi õhuleke sisselaskes peale "õhulugejat"
olla, ehk siis miski kuskil saab lisaõhku ja peale külmstardi "default" sätteid läheb lolliks kätte ära kui lisaõhku juurde saab. Kui käib
stabiilselt 1000-1100rpm kandis ja pärast langetab vaikselt 900rpm kanti ja mingi 3-4min pärast soojema mootoriga hoiaks ~800rpm kanti, siis oleks
nagu asi ok 12v v6 2.6 puhul.
PS! Kuna küünlajuhtmeid ja küünlaid viimati vahetati/kontrolliti? Sel kööbakal on kehvade küünlajuhtmetega kombeks hoida pöördeid alguses kõrgemal
tavalisest ~1250rpm kanti ja kui pöörded hakkavad madalamaks minema, siis hakkaks nagu "kõvemat" laksu süütepool välja andma ja asi hakkab puterdama
"üle pekstes".
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
tarmo90
huviline
Registreerunud 15.04.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a6 2.6
|
postitati 05.10.09 18:02
|
|
|
Tere
Võid kontrollida ka pöörete regulaatorit.Endal juhtus selline asi ,et aku sai tühjaks ning sai autole antud täkku ning pöörete regulaator läks paigast
ära.Pöörded olid samuti koguaeg 1200 kanti nagu siis kui auto külmalt käima panna.
Võibolla tekkis sul mingi voolu kõikumine ning too regulaator läks paigast ära.
|
|
|
LauriP
huviline
Registreerunud 25.03.07
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6 Avant
|
postitati 05.10.09 20:33
|
|
|
Nii,suurimad tänud kõigile,kes viitsisid vastata ja kaasa mõelda! Kuid asi korras tänu kasutajale Jann,pani juhtme taha nullis seal midagi ära ja
siiamaani käib nagu kell 
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 05.10.09 21:15
|
|
|
Jann, kui viitsid siis meenuta, mille viga sisse jäi või veakood ise, mis masina käimist segas? Ma vahetanud v6'tel kõiki andureid, mis on ka
suutelised olnud vea sisse jätma ja reaalselt probleemsed olnud, aga koos veaga ja uute anduritega on masinad nagu kellad käinud. Kuna hetkel otseselt
mingis anduris/lugejas viga polnud, siis seda enam huvitabki mis oli peale nõrka voolu totaalselt lolliks läinud ecus.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.10.09 04:25
|
|
|
Veakoode ei olnud ühtegi, kui mitte arvestada keskluku omasid, mis asjasse ei puutu. Tegin group 99 alt mootori ajule basic settings ning asi toimis.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.10.09 06:13
|
|
|
Võimalik, et kui oleks klemmi pikemaks ajaks (ööseks) maha jätnud, oleks ta ka ise basic'u peale läinud.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.10.09 11:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: LauriP
Niisiis hommiku panin klemmid peale, algul käis nagu ikka kõrgel pöördel külmast peast ja minuti möödudes hakkas sama jama pihta. Vahetasin korra
akut, et äkki selle viga, aga ei.Näppisin pistikuid, lasin seda kontaktisprayd, aga ikka sama jama. |
Seekord teda see ei aidanud, klemm oli öösel maas. 
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.10.09 13:38
|
|
|
Krt jah, ülalpool kirjas ka ju, jäi kahe silma vahele. 
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|