Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: A4 2.6 v6 peale aku tühjaks saamist jamab (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 3514)
LauriP
huviline

Avatar


Registreerunud 25.03.07
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6 Avant

postitati 02.10.09 17:02 Tsiteeri
A4 2.6 v6 peale aku tühjaks saamist jamab



Täna sai aku tühjaks, laadisin nats läks kuidagi käima ja nüüd pöörded kõiguvad 1500 juures ja käib nagu külmalt. Sõitsin 30km jätsin pooleks tunniks seisma aga sama lugu ikka, andke nõu mida teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 02.10.09 17:13 Tsiteeri


Sõida natuke veel, üldjuhul õpib auto ise uuesti õige töörütmi selgeks.
Mul vana a6 2,6 - sega oli pidevalt sama jama, kui aku juhe sai maha võetud.
Võib-olla on hommik juba õhtust targem.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
LauriP
huviline

Avatar


Registreerunud 25.03.07
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6 Avant

postitati 02.10.09 17:43 Tsiteeri


Suured tänud vastuse eest,aga kas ma jätan siis ööseks klemmi peale?? Muidu mul on enne ka olnud A6 2.6 v6 ja peale aku tühjaks saamist on jama 5 minuti jooksul läbi saanud.Aga kui nüüd ta mingi aja peale käima ei hakka mis ma siis peaks ette võtma ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TheRRsr
huviline

Avatar


Registreerunud 14.02.09
Asukoht: Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 2.6 - 11 l/100km

postitati 03.10.09 05:01 Tsiteeri


Sama oli siin.
Sõitsin puterdava mootori ja käigukastiga tunnikese ringi, lülitasin mootori välja ja uuesti sisse ja kõik hakkas tööle nagu enne.
Mida veel tähele panin oli see, et el. akende automaatselt alla/üles jooksmine ununes autol ära.
Uuesti õpetamine nägi selliselt välja, et hoidsin 10 sek. akna nuppu all ja siis 10 sek. üleval, mõlema aknaga.

Siit veel targematele küsimus.
Kas 95 A4-l on sõidustiilist õppiiv käigukast?
Küsin selle pärast, et enne aku tühjenemist oli mul raju sõidustiil ja vahetas käike kõrgetel pööretel, nüüd, peale uuesti õpetamist, mis toimus rahulikus stiilis, on hakanud vahetama käike madalatel pööretel. Ja sellega seoses on alanenud ka kütusekulu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 03.10.09 05:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: LauriP
Suured tänud vastuse eest,aga kas ma jätan siis ööseks klemmi peale?? Muidu mul on enne ka olnud A6 2.6 v6 ja peale aku tühjaks saamist on jama 5 minuti jooksul läbi saanud.Aga kui nüüd ta mingi aja peale käima ei hakka mis ma siis peaks ette võtma ?


Ikka klemm peal, muidu pole ju asjast mingit tolku. Aru ma ei saa, miks aku lambist tühjaks saab? Liiga vana? Mul pole küll veel ühelgi autol kunagi aku lihtsalt "tühjaks saanud", sellel peab ikka mingi põhjus olema.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
oss30
huviline

Avatar


Registreerunud 21.01.08
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: a6 avant quattro 142kw 97a

postitati 03.10.09 05:45 Tsiteeri


Mul 2,8 142 kw on 3 päeva loll kui akujuhe maha võtta. Ilmselt normaalne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
LauriP
huviline

Avatar


Registreerunud 25.03.07
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6 Avant

postitati 03.10.09 11:46 Tsiteeri


Jätsin siis ööseks klemmi peale,varsti lähen vaatan kas on midagi muutunud,aga aku sai tühjaks sest poleerisin autot ja tegin pidureid siis ta mul seisis 2 päeva natuke sai raadiot kuulatud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
LauriP
huviline

Avatar


Registreerunud 25.03.07
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6 Avant

postitati 04.10.09 17:26 Tsiteeri


Kaks päeva sõitnud juba 90 km kokku linna vahel aga ei muutu midagi,kütet võtab ka rohkem,kas peaks kuskile diagnosti minema ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 04.10.09 17:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: LauriP
Kaks päeva sõitnud juba 90 km kokku linna vahel aga ei muutu midagi,kütet võtab ka rohkem,kas peaks kuskile diagnosti minema ?


Diagnost sellise mure korral igaljuhul, vöi saab ehk aidata möni klubiline Viljandi kandist vastava riistvaraga, kes täheldaks masina veateated.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
LauriP
huviline

Avatar


Registreerunud 25.03.07
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6 Avant

postitati 04.10.09 20:31 Tsiteeri


Igasugune abi oleks küll teretulnud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
LauriP
huviline

Avatar


Registreerunud 25.03.07
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6 Avant

postitati 04.10.09 20:38 Tsiteeri


Unustasin mainida,et muidugi olen ka nõus raha maksma ja ise kohale sõitma kuhu vaja :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 04.10.09 20:46 Tsiteeri


Ma ütleks pigem, et akuklemmid tuleb just nimelt maha võtta. Ecu on lihtsalt lolliks läinud selle pooliku voolu tõttu ja ei suuda adekvaatselt enam toimetada peale normaalpinge tagasi saamist, kes elektroonikaga on kursis see saab aru. Nii paljudele kui ise olen soovitanud selle ajastu v6'tel korra klemm maha võtta on asi peale seda toimima hakanud ilma mingite tundide või päevadeta. See ise pikka aega sõitma õppimise jutt on mingi müüt, millele mina pole kinnitust saanud ei 12v ega ka 30v v6'ga, samuti on veateateid siisse tulnud ainult ühel ja sedagi mingi silindri "misfire", mis ei takistanud mingit mootori edaspidi käimist. Kaldun arvama, et nendel, kes sellise murega kokku puutuvad on viga pigem kuskil andurites mitte mingis "õppimises".
Lisaks veel nii palju, et autot käivitades on sõltuvalt masinast mingi default konf, millega mootor käivitub ja alles teatud aja möödudes hakatakse andureid reaalselt kuulama ja segu reguleerima.

PS! Originaalmaki omanikel tasub ainult maki kood üles otsida, aga põhimõtteliselt on ka see juba enne klemmide maha võtmistki probleem, kui aku pinge alla ~8V langeb.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
LauriP
huviline

Avatar


Registreerunud 25.03.07
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6 Avant

postitati 04.10.09 20:52 Tsiteeri


Selge,lähen võtan klemmi maha ja vaatan,mis hommik toob,kindlasti annan teada.Suur tänu igatahes ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 05.10.09 04:35 Tsiteeri


Kps räägib õiget juttu, ma sain algul nagu aru, et klemmid olid ikka maas mingi aeg. Juhul kui jamad jätkuvad võta ühendust, vaatame, mis diagnostika näitab.
Kui auto on 100% korras, ei tohiks peale klemmide mahavõtmist midagi erilist juhtuda. Asi selles, et kui mingi andur kalab, õpib aju sellega töötama. Kui nüüd äkki peab aju default settingute pealt tööle hakkama, ongi jama majas. Mul oli näit. vana õhulugejaga täpselt sama värk. Uuega pole mingeid muutusi mootori töös peale juhtmete mahavõtmist.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 05.10.09 06:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TheRRsr
Siit veel targematele küsimus.
Kas 95 A4-l on sõidustiilist õppiiv käigukast?

Jep. C4 100 oli viimane sportnupuga. S4 oli (kahjuks) juba ka sõidustiiliga kohalduv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
LauriP
huviline

Avatar


Registreerunud 25.03.07
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6 Avant

postitati 05.10.09 09:50 Tsiteeri


Niisiis hommiku panin klemmid peale, algul käis nagu ikka kõrgel pöördel külmast peast ja minuti möödudes hakkas sama jama pihta. Vahetasin korra akut, et äkki selle viga, aga ei.Näppisin pistikuid, lasin seda kontaktisprayd, aga ikka sama jama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 05.10.09 15:46 Tsiteeri


Veakoode lugema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 05.10.09 16:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: LauriP
Niisiis hommiku panin klemmid peale, algul käis nagu ikka kõrgel pöördel külmast peast ja minuti möödudes hakkas sama jama pihta. Vahetasin korra akut, et äkki selle viga, aga ei.Näppisin pistikuid, lasin seda kontaktisprayd, aga ikka sama jama.

Kui kõrgel pöördel? Kui asi hakkab 1300-1500rpm pöörde kanti käima ja ka kõigub, siis võib sul kuskil mingi õhuleke sisselaskes peale "õhulugejat" olla, ehk siis miski kuskil saab lisaõhku ja peale külmstardi "default" sätteid läheb lolliks kätte ära kui lisaõhku juurde saab. Kui käib stabiilselt 1000-1100rpm kandis ja pärast langetab vaikselt 900rpm kanti ja mingi 3-4min pärast soojema mootoriga hoiaks ~800rpm kanti, siis oleks nagu asi ok 12v v6 2.6 puhul.
PS! Kuna küünlajuhtmeid ja küünlaid viimati vahetati/kontrolliti? Sel kööbakal on kehvade küünlajuhtmetega kombeks hoida pöördeid alguses kõrgemal tavalisest ~1250rpm kanti ja kui pöörded hakkavad madalamaks minema, siis hakkaks nagu "kõvemat" laksu süütepool välja andma ja asi hakkab puterdama "üle pekstes".


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo90
huviline



Registreerunud 15.04.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a6 2.6

postitati 05.10.09 18:02 Tsiteeri


Tere
Võid kontrollida ka pöörete regulaatorit.Endal juhtus selline asi ,et aku sai tühjaks ning sai autole antud täkku ning pöörete regulaator läks paigast ära.Pöörded olid samuti koguaeg 1200 kanti nagu siis kui auto külmalt käima panna.
Võibolla tekkis sul mingi voolu kõikumine ning too regulaator läks paigast ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
LauriP
huviline

Avatar


Registreerunud 25.03.07
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6 Avant

postitati 05.10.09 20:33 Tsiteeri


Nii,suurimad tänud kõigile,kes viitsisid vastata ja kaasa mõelda! Kuid asi korras tänu kasutajale Jann,pani juhtme taha nullis seal midagi ära ja siiamaani käib nagu kell :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 05.10.09 21:15 Tsiteeri


Jann, kui viitsid siis meenuta, mille viga sisse jäi või veakood ise, mis masina käimist segas? Ma vahetanud v6'tel kõiki andureid, mis on ka suutelised olnud vea sisse jätma ja reaalselt probleemsed olnud, aga koos veaga ja uute anduritega on masinad nagu kellad käinud. Kuna hetkel otseselt mingis anduris/lugejas viga polnud, siis seda enam huvitabki mis oli peale nõrka voolu totaalselt lolliks läinud ecus.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 06.10.09 04:25 Tsiteeri


Veakoode ei olnud ühtegi, kui mitte arvestada keskluku omasid, mis asjasse ei puutu. Tegin group 99 alt mootori ajule basic settings ning asi toimis.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 06.10.09 06:13 Tsiteeri


Võimalik, et kui oleks klemmi pikemaks ajaks (ööseks) maha jätnud, oleks ta ka ise basic'u peale läinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 06.10.09 11:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: LauriP
Niisiis hommiku panin klemmid peale, algul käis nagu ikka kõrgel pöördel külmast peast ja minuti möödudes hakkas sama jama pihta. Vahetasin korra akut, et äkki selle viga, aga ei.Näppisin pistikuid, lasin seda kontaktisprayd, aga ikka sama jama.


Seekord teda see ei aidanud, klemm oli öösel maas. ;)


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 06.10.09 13:38 Tsiteeri


Krt jah, ülalpool kirjas ka ju, jäi kahe silma vahele. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.1% - SQL: 58.9%]