Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: B6 esitule ehitus. (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2060)
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 29.09.09 17:44 Tsiteeri
B6 esitule ehitus.



Et konkreetselt vastust ei saanudki foorumi postitustest. Selline asi, sai pirnid vahetatud esitulel, aga nüüd sees kipub niiskus tulema. Kas need tihendid, mis hoiavad niiskuse eest, peavad ka öhukindlad olema? Et, see osa mis lahti sai tehtud, peaks silikooniga üle laskma? Et uusi tihendeid arvata kuskil pole müügil?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
InTz
huviline

Avatar


Registreerunud 05.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro, 200 20V

postitati 29.09.09 18:27 Tsiteeri


B6 esituledel on veel üks tihend, mille tulemusena kipuvad tuled uduseks minema.


Audi - Home Of Quattro
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 29.09.09 19:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: InTz
B6 esituledel on veel üks tihend, mille tulemusena kipuvad tuled uduseks minema.

Kahtlen, seda osa ma ei puutunud üldse esiteks, sest uduseks hakkas minema peale pirnide vahetust ikka. Nendes va soklite juures asuvad avad mis lahti tein, nende kaantes olevad tihendid arvata siis kas öhku voi minimaalselt vett lasevad läbi. Puhastasin ilusti tihendid ära , aga arvata aastatega ikka nad väsinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raimsb6
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 29.09.09 20:03 Tsiteeri


Kindel et enne ei olnud? Suht levinud asi B6-l. Mul kahel omanud B6-l lähevad niiske ilmaga tuled uduseks, aga peale natuke sõitmist (=tuled põlevad) läheb selgeks. Anna teada kui lahenduse leiad, oleks ka huvitatud ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 29.09.09 20:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raimsb6
Kindel et enne ei olnud? Suht levinud asi B6-l. Mul kahel omanud B6-l lähevad niiske ilmaga tuled uduseks, aga peale natuke sõitmist (=tuled põlevad) läheb selgeks. Anna teada kui lahenduse leiad, oleks ka huvitatud ;)

Heh, kurat, pead ei anna aga jah nüüd just ju jäi silma. Ja see va kummist ringike , ma saan aru on ju va tulede regullija, eks? Seda ei ole tükk aega jah puudutatud. Arvata hakkan ikka silekooniga möksima köigepealt. Mind just huvitab, kui öhul sinna juurdepääs olemas, selle vast tekib see kondents sinna? Vöi tsipa niiskust tihenditest tulnud läbi? Muideks täna pikem söit oli ja pärast seda ka ikka see niiskus ei olnud kadunud. Uurin homme asja. Jah tulemusest kindlasti annan teada, kui mitte ei hakka pildiseeriat panema siia. ;)
Asi nats selle jama, et mul va öhutuskanal vaja laiali jälle kakkuda ja tule ka kakkusin väljapoole, kui pirni vahetasin. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raimsb6
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 29.09.09 20:39 Tsiteeri


Õhuvõtukanalit ei pea laiali kakkuma tule kätte saamiseks. Kaks torx kruvi ees ja kaks tagapool vaja lahti keerata ja tuli tuleb ettepoole välja. See tihend on jah tulede reguleerimise varda küljes. Kuigi jah ma ei imestaks kui mujalt ka see niiskus sisse pääseb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 30.09.09 06:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raimsb6
Õhuvõtukanalit ei pea laiali kakkuma tule kätte saamiseks. Kaks torx kruvi ees ja kaks tagapool vaja lahti keerata ja tuli tuleb ettepoole välja. See tihend on jah tulede reguleerimise varda küljes. Kuigi jah ma ei imestaks kui mujalt ka see niiskus sisse pääseb.

Minuarust ma ei saanudki vist tagumistele kruvidele ligi, sest öhutuskanal oli ees. Sul va s4, et peak ikka sama olema ehitus?
Pildipealt sealt on näha mis kolakas mul ees.
http://www.a4-freunde.com/faqs/modell-b6/8e/8h/luftfilterwechsel-1.8t-motorkennbuchstabe-avj.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raimsb6
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.09 07:34 Tsiteeri


Mul oli täpselt sama mootoriga 2.0 96kW A4 ja selle õhuvõtu kõrvalt saab täitsa lahti, kuigi pika vardaga võtit on vaja. See ongi nii ehitatud et saaks pirni vahetada ilma õhuvõttu lammutamata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 30.09.09 07:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raimsb6
Mul oli täpselt sama mootoriga 2.0 96kW A4 ja selle õhuvõtu kõrvalt saab täitsa lahti, kuigi pika vardaga võtit on vaja. See ongi nii ehitatud et saaks pirni vahetada ilma õhuvõttu lammutamata.

Jah just vaatasi, nii see on, asi selles ongi, mul va lühikese varrega torx vötmed:mad:
Praegu külm, ootan ikka keskpäeva ära.
Aga noh ei vöta mul tükki küljest kui 5 minti lammutan rohkem seda asja. Uus varrega 1 torx vöti on pea sama hinnaga kui mul va komplekt lühikeste vartega. :(
Muideks kas see juhtme rägastik käib lambi küljest mingi nõkuga ära? Ma jõuga ei julgenud asja ajada, aga oleks hea kui terve lamp käes ja toas saaks selle silikooniga mökerduse ära teha. Pilt ei tulegi kohe silme ette, vist tulede regulli jubin seal üleval vist takistas lambi eemaldamist kerest?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raimsb6
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.09 08:06 Tsiteeri


Tule saab kätte jah ilusti, minu mäletamist mööda oli üks pistik kuhu kõik juhtmed kokku jooksid, vähemalt ksenoontulel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 30.09.09 09:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raimsb6
Tule saab kätte jah ilusti, minu mäletamist mööda oli üks pistik kuhu kõik juhtmed kokku jooksid, vähemalt ksenoontulel.


Tegelikult ei hakanud kangutama seda pistikut, sest tundus et vöib midagi korpuse küljest kaasa minna. ;)

Aga vastus minu probleemile piltidel, et vast saab ikka aru, milles asi oli. Nüüd vaatab kas probleem tuleb uuesti esile vai mitte.

http://img5.imagebanana.com/img/qvdoyw9k/thumb/Vikeproblems.JPG

http://img5.imagebanana.com/img/tgvi4am7/thumb/Vikeproblems2.JPG

http://img5.imagebanana.com/img/ihm4nx8f/thumb/Vikeproblems1.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.6% - SQL: 63.4%]