heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 29.09.09 16:44
|
|
|
B6 esitule ehitus.
Et konkreetselt vastust ei saanudki foorumi postitustest. Selline asi, sai pirnid vahetatud esitulel, aga nüüd sees kipub niiskus tulema. Kas need
tihendid, mis hoiavad niiskuse eest, peavad ka öhukindlad olema? Et, see osa mis lahti sai tehtud, peaks silikooniga üle laskma? Et uusi tihendeid
arvata kuskil pole müügil?
|
|
|
InTz
huviline
Registreerunud 05.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Quattro, 200 20V
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 29.09.09 18:23
|
|
|
Kahtlen, seda osa ma ei puutunud üldse esiteks, sest uduseks hakkas minema peale pirnide vahetust ikka. Nendes va soklite juures asuvad avad mis
lahti tein, nende kaantes olevad tihendid arvata siis kas öhku voi minimaalselt vett lasevad läbi. Puhastasin ilusti tihendid ära , aga arvata
aastatega ikka nad väsinud.
|
|
|
raimsb6
huviline
Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.09.09 19:03
|
|
|
Kindel et enne ei olnud? Suht levinud asi
B6-l. Mul kahel omanud B6-l lähevad niiske ilmaga tuled uduseks, aga peale natuke sõitmist (=tuled põlevad) läheb selgeks. Anna teada kui
lahenduse leiad, oleks ka huvitatud 
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 29.09.09 19:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raimsb6
Kindel et enne ei olnud? Suht levinud asi
B6-l. Mul kahel omanud B6-l lähevad niiske ilmaga tuled uduseks, aga peale natuke sõitmist (=tuled põlevad) läheb selgeks. Anna teada kui
lahenduse leiad, oleks ka huvitatud |
Heh, kurat, pead ei anna aga jah nüüd just ju jäi silma. Ja see va kummist ringike , ma saan aru on ju va tulede regullija, eks? Seda ei ole tükk aega
jah puudutatud. Arvata hakkan ikka silekooniga möksima köigepealt. Mind just huvitab, kui öhul sinna juurdepääs olemas, selle vast tekib see kondents
sinna? Vöi tsipa niiskust tihenditest tulnud läbi? Muideks täna pikem söit oli ja pärast seda ka ikka see niiskus ei olnud kadunud. Uurin homme asja.
Jah tulemusest kindlasti annan teada, kui mitte ei hakka pildiseeriat panema siia. 
Asi nats selle jama, et mul va öhutuskanal vaja laiali jälle kakkuda ja tule ka kakkusin väljapoole, kui pirni vahetasin. 
|
|
|
raimsb6
huviline
Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.09.09 19:39
|
|
|
Õhuvõtukanalit ei pea laiali kakkuma tule kätte saamiseks. Kaks torx kruvi ees ja kaks tagapool vaja lahti keerata ja tuli tuleb ettepoole välja. See
tihend on jah tulede reguleerimise varda küljes. Kuigi jah ma ei imestaks kui mujalt ka see niiskus sisse pääseb.
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 30.09.09 05:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raimsb6
Õhuvõtukanalit ei pea laiali kakkuma tule kätte saamiseks. Kaks torx kruvi ees ja kaks tagapool vaja lahti keerata ja tuli tuleb ettepoole välja. See
tihend on jah tulede reguleerimise varda küljes. Kuigi jah ma ei imestaks kui mujalt ka see niiskus sisse pääseb. |
Minuarust ma ei saanudki vist tagumistele kruvidele ligi, sest öhutuskanal oli ees. Sul va s4, et peak ikka sama olema ehitus?
Pildipealt sealt on näha mis kolakas mul ees.
http://www.a4-freunde.com/faqs/modell-b6/8e/8h/luftfilterwechsel-1.8t-motorkennbuchstabe-avj.html
|
|
|
raimsb6
huviline
Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.09 06:34
|
|
|
Mul oli täpselt sama mootoriga 2.0 96kW A4 ja selle õhuvõtu kõrvalt saab täitsa lahti, kuigi pika vardaga võtit on vaja. See ongi nii ehitatud et
saaks pirni vahetada ilma õhuvõttu lammutamata.
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 30.09.09 06:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raimsb6
Mul oli täpselt sama mootoriga 2.0 96kW A4 ja selle õhuvõtu kõrvalt saab täitsa lahti, kuigi pika vardaga võtit on vaja. See ongi nii ehitatud et
saaks pirni vahetada ilma õhuvõttu lammutamata. |
Jah just vaatasi, nii see on, asi selles ongi, mul va lühikese varrega torx vötmed
Praegu külm, ootan ikka keskpäeva ära.
Aga noh ei vöta mul tükki küljest kui 5 minti lammutan rohkem seda asja. Uus varrega 1 torx vöti on pea sama hinnaga kui mul va komplekt lühikeste
vartega. 
Muideks kas see juhtme rägastik käib lambi küljest mingi nõkuga ära? Ma jõuga ei julgenud asja ajada, aga oleks hea kui terve lamp käes ja toas saaks
selle silikooniga mökerduse ära teha. Pilt ei tulegi kohe silme ette, vist tulede regulli jubin seal üleval vist takistas lambi eemaldamist kerest?
|
|
|
raimsb6
huviline
Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.09 07:06
|
|
|
Tule saab kätte jah ilusti, minu mäletamist mööda oli üks pistik kuhu kõik juhtmed kokku jooksid, vähemalt ksenoontulel.
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 30.09.09 08:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raimsb6
Tule saab kätte jah ilusti, minu mäletamist mööda oli üks pistik kuhu kõik juhtmed kokku jooksid, vähemalt ksenoontulel. |
Tegelikult ei hakanud kangutama seda pistikut, sest tundus et vöib midagi korpuse küljest kaasa minna. 
Aga vastus minu probleemile piltidel, et vast saab ikka aru, milles asi oli. Nüüd vaatab kas probleem tuleb uuesti esile vai mitte.



|
|
|