Lehekülgi: 1 2 |
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 04.09.09 11:36
|
|
|
Dragi klasside diskussioon
Edit by Ice: SPLITTISIN TEEMA!
Küsimus selline. Miks lükatakse AC Dragi üritusel alla 12.00 sõitnud tänavalegaalsed audid Outlow klassi? Me teame, et tegelikult need autod ei läbiks
tehnilist ülevaatust selleks ettenähtud ülevaatuspunktis, nii nagu ükski teine D klassi auto.
Leian et nendele võistlejatele tehakse liiga, kuna nad on üsna kopsaka summa eest valmis ehitanud suht kiired tänavalegaalsed masinad, kuid võistlema
peavad klassis kus sõidavad spetsiaalselt dragi tarvis ehitatud kerged pillid.
Sellise süsteemiga tekitatakse vaid olukord, kus ei ole mõtet lihtsalt autot edasi arendada (alla 12.00 ET) mootori suhtes. Kergemaks saab küll aga
seda siis juba tänavalegaalsuse arvelt, mis tähendab, et oled automaatselt Outlowe klassis ning tänaval sellega enam liigelda ei tohi.
E klassis puudub igasugune võislusmoment tänavalegaalsetel Audi omanikele kuna on ju algusest peale teada, et ei ole võimalik ilma teiste ebaõnneta
edasi saada, kui pead rinda pistma a-la Kuriksi, Krummi või Voiteliga.
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.09.09 11:47
|
|
|
Drag, klassid, ülevaatus diskussioon
Samamoodi võib ju mõni stock S4 omanik D-klassis väita, et miks peab tema alla 12 sekundi sõitva Audiga samas klassis võistlema. Olgem ausad, Kaido ja
Markeli osalemine kaldub rohkem erandite valdkonda ikka. Tegelikult oleme me sellest probleemist teadlikud ja järgmiseks aastaks on planeeritud
muudatusi klasside osas. Peale võistlust loome foorumisse klasside üle arutlemise teema kus igaüks saab oma arvamust avaldada. Päev enne võistlust on
natukene vale aeg, et mingeid suuremaid muudatusi hakata klasside osas tegema.
Tsitaat: | Algselt postitas: Vihane-Tihane
E klassis puudub igasugune võislusmoment tänavalegaalsetel Audi omanikele kuna on ju algusest peale teada, et ei ole võimalik ilma teiste ebaõnneta
edasi saada, kui pead rinda pistma a-la Kuriksi, Krummi või Voiteliga. |
|
|
|
|
hiq
huviline
Registreerunud 11.11.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B2TQ ´84 Best ET 11,2@202km/h, Audi 80 1,9CC ´83, Audi 80 1,6 ´78, Audi 80 1,6 automaat ´82
|
postitati 04.09.09 12:01
|
|
|
Drag, klassid, ülevaatus diskussioon
Samas 12.00 on ju igati põhjendatud aeg - sellest kiiremini sõitvatel autodel on kohustuslik juba turvavarustuse parandamine ja see on eeskätt
võistleja enda tervise huvides.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.09.09 12:02
|
|
|
Drag, klassid, ülevaatus diskussioon
Tsitaat: | Algselt postitas: Vihane-Tihane
Küsimus selline. Miks lükatakse AC Dragi üritusel alla 12.00 sõitnud tänavalegaalsed audid Outlow klassi? Me teame, et tegelikult need autod ei läbiks
tehnilist ülevaatust selleks ettenähtud ülevaatuspunktis, nii nagu ükski teine D klassi auto.
Leian et nendele võistlejatele tehakse liiga, kuna nad on üsna kopsaka summa eest valmis ehitanud suht kiired tänavalegaalsed
masinad, kuid võistlema peavad klassis kus sõidavad spetsiaalselt dragi tarvis ehitatud kerged pillid.
| Oot-oot, sa arvad, et Mulgi ja Reimo autod läbiksid Eestis ausal teel ülevaatuse?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 04.09.09 12:05
|
|
|
Drag, klassid, ülevaatus diskussioon
Ma sügavalt kahtlen, et keegi Audiklubi kiirendusvõistluste klasside alusel endale autot ehitab Ametlikud klassid on Eestis ju hoopis teised. Pigem on AC Drag tavainimese võimalus oma igapäevaliikurit 2x aastas
proovile panna ja kogu moos- olenemata sellest, kas saab karikat või kommi.
Tegelik ehitamine, võistlemine ja au ning kuulsus käivad ametlikult läbi BHRA reeglistiku Eesti meistrivõistlustel. AC üritus on lihtsalt tõeliste
hobujõuhunnikute jaoks võimalus kevadel pmst esimese stardina valmistuda/testida EMV hooajaks ning sügisel võimalus veel realiseerida midagi hambauku
jäänud potensiaalist.
Homme näeme, rsk
Ps. Ärme hakka seda ülevaatuse jama jälle läbi nämmutama.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 04.09.09 12:14
|
|
|
Drag, klassid, ülevaatus diskussioon
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Oot-oot, sa arvad, et Mulgi ja Reimo autod läbiksid Eestis ausal teel ülevaatuse? |
Sama ametlikult, nagu ka Maku RS2
edit: Treileril kohale tulevad masinad v6iks t6esti oma klassis olla.
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 04.09.09 12:17
|
|
|
Drag, klassid, ülevaatus diskussioon
Tsitaat: | Algselt postitas: indro
Samamoodi võib ju mõni stock S4 omanik D-klassis väita, et miks peab tema alla 12 sekundi sõitva Audiga samas klassis võistlema. Olgem ausad, Kaido ja
Markeli osalemine kaldub rohkem erandite valdkonda ikka. Tegelikult oleme me sellest probleemist teadlikud ja järgmiseks aastaks on planeeritud
muudatusi klasside osas. Peale võistlust loome foorumisse klasside üle arutlemise teema kus igaüks saab oma arvamust avaldada. Päev enne võistlust on
natukene vale aeg, et mingeid suuremaid muudatusi hakata klasside osas tegema.
|
Arusaadav, et see hooaeg on sisuliselt lõpusirgel ja ei muudeta klasse, mis ei olnudki minu läkituse eesmärk. Aga tulevat hooaega pean küll silmas.
Mis puutub stock S4-desse, siis see on nende probleem, kui ei taheta kiiremini sõita ehk autot niiöelda ära rikkuda. Kummardus ka neile muidugi, sest
hoiavad autod originaalseades ja see on paganama raske antud isendite puhul. Aga kujutagem nüüd ette, et meeste 100m jooksus tehakse ka outlow klass
mille piiriks on 9,6s kus Bolt ei saaks enam võistelda omasugustega....kes muidu samuti luust ja lihast nagu tema, kuid oluliselt aeglasemad. See
võrdlus oli nüüd küll väikese irooniaga, aga ei tulnud ka paremat pähe.
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.09.09 12:21
|
|
|
Drag, klassid, ülevaatus diskussioon
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Sama ametlikult, nagu ka Maku RS2
| Ma ei küsinud, kui ametlikult läbib minu RS2 ülevaatuse. Ma küsisin, kas Mulgi ja Reimo autod läbivad Tihase arvates ametliku
ülevaatuse? Et palun siis viimasel ka vastata.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 04.09.09 12:21
|
|
|
Drag, klassid, ülevaatus diskussioon
See oli väga halb võrdlus Bolt´i pole paremate juppidega tuunitud ning
kõik inimesepoolt võimaldatavad eelised teiste ees puuduvad.
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 04.09.09 12:23
|
|
|
Drag, klassid, ülevaatus diskussioon
Tsitaat: |
Ma küsisin, kas Mulgi ja Reimo auto läbivad Tihase arvates ametliku ülevaatuse? Et palun siis viimasel ka vastata.
|
Milleks sellist, minuarust tobedat, küsimust üldse küsida? Niikaua kui Eestis ei ole pädevat ülevaatuspunkti personali, on mõttetu antud teemal
diskuteerida.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 04.09.09 12:24
|
|
|
Drag, klassid, ülevaatus diskussioon
Tsitaat: | Algselt postitas: hiq
Samas 12.00 on ju igati põhjendatud aeg - sellest kiiremini sõitvatel autodel on kohustuslik juba turvavarustuse parandamine ja see on eeskätt
võistleja enda tervise huvides. |
See turvavarustuse n6ue kehtib vist ametlikel meistri/karika sarjadel osalevatele masinatele.
K6rget kymmet s6itvat tänavaautot (v6i miks ka kiiremat) ei keela keegi omamast ja just sellistel asjaarmastajatele suunatud v6istlustel v6ib nendega
s6ita.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 04.09.09 12:24
|
|
|
Drag, klassid, ülevaatus diskussioon
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Ma ei küsinud, kui ametlikult läbib minu RS2 ülevaatuse. Ma küsisin, kas Mulgi ja Reimo autod läbivad Tihase arvates ametliku ülevaatuse? Et palun
siis viimasel ka vastata. |
Ma vastasin:
Sama ametlikult. PUNKT
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.09.09 12:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ICE
Milleks sellist, minuarust tobedat, küsimust üldse küsida? Niikaua kui Eestis ei ole pädevat ülevaatuspunkti personali, on mõttetu antud teemal
diskuteerida. |
Siim, Siim, loe natuke taha poole. Tihane just väitis, et E klassi kiired Audid on matnud palju raha oma tänavalegaalsetesse
autodesse.
Ja vahet pole, kas Eesti ülevaataja või näiteks Soome oma, seis on ikka sama.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 04.09.09 12:30
|
|
|
Vaata kui on maetud palju raha autosse, siis on nii kaduvväike võimalus tänavalegaalsuseks, et kole kohe.
Minu jutu mõte seisneb selles, et ac dragiklassidega pole mõtet oma pead lolliks mõelda kuna kõik ei peagi rahul olema ning pole ka eesmärk omaette
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.09.09 13:43
|
|
|
Selle asemel, et siin täristada ülevaatuse või originaalkorras autode teemal, võiks herr Tihane parem välja pakkuda konstruktiivseid lahendusi.
Üks variant oleks kindlasti indeksipõhine, aga siis leiduks kindlasti mõni sõbralik-leevike, kes arvab, et talle tehakse liiga ja tema 13,9-t sõitev
auto võiks ikkagi 14+ sõitvatega võidu ajada, mitte 12-13,999 autodega.
Kui sa suudad alla 10 erineva klassijaotusega Audi mudelite/mootoritevaliku ära jagada nii, et kõigil oleks võrdsed tingimused ja mitte keegi ei
kurdaks, et talle liiga tehakse, siis ma toon sulle suitsupekki näiteks, võib ka ungari pekki, oleneb kuidas maitseeelistused on.
Hea variant oleks muidugi 3-4 klassi.
Lähtuda tuleks Audidest, mitte BHRA reeglitest.
Tuld!
|
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 04.09.09 21:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Selle asemel, et siin täristada ülevaatuse või originaalkorras autode teemal, võiks herr Tihane parem välja pakkuda konstruktiivseid lahendusi.
Üks variant oleks kindlasti indeksipõhine, aga siis leiduks kindlasti mõni sõbralik-leevike, kes arvab, et talle tehakse liiga ja tema 13,9-t sõitev
auto võiks ikkagi 14+ sõitvatega võidu ajada, mitte 12-13,999 autodega.
Kui sa suudad alla 10 erineva klassijaotusega Audi mudelite/mootoritevaliku ära jagada nii, et kõigil oleks võrdsed tingimused ja mitte keegi ei
kurdaks, et talle liiga tehakse, siis ma toon sulle suitsupekki näiteks, võib ka ungari pekki, oleneb kuidas maitseeelistused on.
Hea variant oleks muidugi 3-4 klassi.
Lähtuda tuleks Audidest, mitte BHRA reeglitest.
Tuld! |
Kuna minul ei ole võimalik teha statistikat eelnevate võistluste kohata ehk siis analüüsida minevikku, kui osalejate arvu erinevates kalssides, ei saa
ma ka neid konstruktiivseid lahendusi välja pakkuda. Aga mõned mõtted küll.
Kuna Audi klubi üritustel on suuremalt jaolt osavõtjaid just D klassis, siis võiks selle klassi just pooleks lüüa. Ja seda just raua seisukohalt.
Näiteks:
1. Klass C= originaal raud ehk siis originaal turbo (mis on hästi kontrollitav). Lubatud oleks cippimine ning väljalaske ja sisselaske ümerehitus. Ise
teab mis teeb, aga vile peab originaal olema. Nendega võiks ühte patta lüüa ka vabalt hingavad 3,6 ja 4,2 motoga audid.
2. Klass D= tänavalegaalsed audid, millel puuduvad piirangud moto suhtes. Kuid kõik need BHRA reeglid turvalisuse suhtes kehtiksid ikkagi,....nii nagu
hetkel see on. Turvakaared, kahemassilised hoorattad, mutriga ventiilid jne.
Selliste klasside puhul ajaks enda 200-gi kurjaks ja tuleks võistlema ja arvan, et ma ei oleks ainuke, kes kampa lööks. Osalejaid oleks kindlasti
rohkem kui hetkel seda on.
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 04.09.09 21:28
|
|
|
Põhiline on võit, mitte osavõtt?
Ma olen kah kohati mõelnud, kuidas klasside jaotus parem olla võiks, siiani tulutult. 20V R5 võiks vast tõepoolest paar alamklassi omada, kus on siis
täpsemad reeglid. Varsti on 1.8T mehed kah oma rauad nii teravaks viilinud, et vägisi hakkavad R5-meeste hulka kippuma. Seda võiks kah mõelda.
Tegelikult on siiani klasside jaotus suhteliselt aus olnud, ja erijuhtudel on ju AC Staff sekkunud ja auto mujale klassi sõitma suunanud, kui ikka
eriti valus ülekohus on olnud.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 05.09.09 04:17
|
|
|
Tihase jutul täitsa iva sees.Osalejaid oleks kindlasti rohkem.Tuleks isegi
Njahh aaga teadmine,et ku näiteks Mulgiga ühele joonele satud ja nagunii kotti saad,ei paku eriti pinget.Võiks olla tõesti 2 klassi "S" Audidel.
Huvi ja pinget oleks tunduvalt rohkem
|
|
|
kaharm
huviline
Registreerunud 11.07.07
Asukoht: Tallinn - Luhamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2 3B & S2 ABH & Coupe V6 & 1x V8 PT & 1x V8 ABH & S4 AAN & 90Q & Roheline NIVA 1.7 & Punane..
|
postitati 05.09.09 18:05
|
|
|
Aga keegi pole maininud klassi Bracket, kus saavad osaleda peaaegu kõik ning needki kellearust klasside jaotus neid ei soosi ja lisaks need kes
kardavad seda,et vastasel suurem turbo on.
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 05.09.09 18:11
|
|
|
Tsitaat: |
Njahh aaga teadmine,et ku näiteks Mulgiga ühele joonele satud
|
Mulk sõidab ju E klassis ehk pmst outlaw. Temaga sa ei saagi kokku minna (või siis on sul alla 12seki masin?)
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 05.09.09 19:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ICE
Tsitaat: |
Njahh aaga teadmine,et ku näiteks Mulgiga ühele joonele satud
|
Mulk sõidab ju E klassis ehk pmst outlaw. Temaga sa ei saagi kokku minna (või siis on sul alla 12seki masin?) | NÄITEKS on mul
kirjutatud seal
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 06.09.09 05:55
|
|
|
See jäi mul lugemata jah.
Samas Mulk ei kurtnud kordagi, et ta audiklubi dragil peab sõitma näiteks Markeli vastu, kes on tast pea 2,5 sekundit kiirem Vastupidi, Mulk tuli ja võitis klassi ära
Aga eks kindlasti saab talveperioodil asja mõeldud ning meeskond küsib nõu avalikult- varemgi tulnud inimestelt keerulistes olukordades geniaalseid
lahendusi.
|
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 06.09.09 09:33
|
|
|
See on sport - ühel ei lähe käik sisse, teisel lööb lõdviku lahti jne. Igaühel on võimalus võita, olgu tema vastane Voit, Kuriks, või mõni 1,8 motoga
auto. Niiet, pole mõttet rääkima hakata, et Mulk võitis AINULT sellepärast, et Markel katkestas, Markel oleks võinud ka stardis varastada või veel
midagi valesti teha.
|
|
|
Põder
huviline
Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Impreza GT 555
|
postitati 06.09.09 14:20
|
|
|
Võitjate üle kohut ei mõisteta.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |