LaSa
huviline
Registreerunud 13.04.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: ex C4Q 2.8
|
postitati 11.07.09 23:20
|
|
|
Vesi mootoris?
Täna õhtul, kui linnavahel kallas kui oavarrest ja klaasipuhastajad ei suutnud ka kõige kiiremas resiimis akent puhtaks lükata, sõitsin mööda Vabaduse
puiesteed linnapoole. Lombid olid ikka sellised, et merest läbisõitmise tunne oli enamus ajast. Umbestäpselt Kaare ja Metsanurga vahelisel lõigul aga
oli teepeal aga selline SUUR loik, et keset loiku otsustas auto välja surra ja enam mitte käivituda. Lombil oli seal sügavust ligi 20 cm...
Proovisin autot käivitada uuesti ja ei midagi - starterit järgi võtab, aga ringi ei vea. Tirisin siis auto sõbra abiga koju ära. Koju jõudes õlitaset
kontrollides oli mõõt ikka tugevalt üle maksimumi. Mis targemad pead arvavad - vesi mootoris ja kepsud kõverad? Kuidas oleks kõige mõistlikum edasi
toimetada? Küünlad maha ja proovida ringi ajada?
Preparaat ise on C4 kere ja AAH (2.8) mootoriga. Õhuvõtt peaks toimuma läbi iluvõre plast-tuutuga ehk nii nagu originaalis käib.
Aga seda võib öelda, et lompides paljajalu käimiseks on vesi praegusel aastaajal päris mõnusa temperatuuriga 
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 12.07.09 10:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: LaSa
Täna õhtul, kui linnavahel kallas kui oavarrest ja klaasipuhastajad ei suutnud ka kõige kiiremas resiimis akent puhtaks lükata, sõitsin mööda Vabaduse
puiesteed linnapoole. Lombid olid ikka sellised, et merest läbisõitmise tunne oli enamus ajast. Umbestäpselt Kaare ja Metsanurga vahelisel lõigul aga
oli teepeal aga selline SUUR loik, et keset loiku otsustas auto välja surra ja enam mitte käivituda. Lombil oli seal sügavust ligi 20 cm...
Proovisin autot käivitada uuesti ja ei midagi - starterit järgi võtab, aga ringi ei vea. Tirisin siis auto sõbra abiga koju ära. Koju jõudes õlitaset
kontrollides oli mõõt ikka tugevalt üle maksimumi. Mis targemad pead arvavad - vesi mootoris ja kepsud kõverad? Kuidas oleks kõige mõistlikum edasi
toimetada? Küünlad maha ja proovida ringi ajada?
Preparaat ise on C4 kere ja AAH (2.8) mootoriga. Õhuvõtt peaks toimuma läbi iluvõre plast-tuutuga ehk nii nagu originaalis käib.
Aga seda võib öelda, et lompides paljajalu käimiseks on vesi praegusel aastaajal päris mõnusa temperatuuriga |
Enne kui ringi proovid keerata lase karterist vesi välja. Seistes kerkib õli vee peale teadupärast. Ja küünlad ka muidugi maha. Õhufilter ka välja.
|
|
|
LaSa
huviline
Registreerunud 13.04.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: ex C4Q 2.8
|
postitati 12.07.09 14:16
|
|
|
Päevavalges tuvastatud siis "õli" umbes kolme normi jagu vardapeal. Õhufilter nägi välja nagu oleks otse pesukausist välja tõmmatud ja tilkus täiega

Sikutasin siis küünlajuhtmed ja küünlad maha (AAH-l pole küünlajuhtmete eemaldamine just kõige lihtsam tegevus ilma spetstööriistata). Otseselt veest
märjad olid kaks küünalt, teised olid täitsa kuivad. Kõik tundus kena lootusandev kuniks panin aku peale ja proovisin mootorit ringi ajada - klõps
käib, starter tuleb taha, aga mitte miskit liikumist ei toimu 
Ilmselt võib nüüd hakata uut mootorit otsima... 
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 12.07.09 14:53
|
|
|
KUIDAS nii madalas lombis saab, NII PALJU vett sattuda mootoriruumi, põhi lahtine?
Sõitsin ise vabakal eile ja olles läbinud ka palju sügavamat vett elus sõiduautoga probleemivabalt, jääb minu jaoks täielikuks müstikaks siin loetav.
Võid seda mittepöörlevat mootorit ju näidata ka asjatundjatele - ehk ei pea VAHETAMA tervet mootorit 
Edu elustamisel.
|
|
|
|
LaSa
huviline
Registreerunud 13.04.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: ex C4Q 2.8
|
postitati 12.07.09 20:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erki.t
KUIDAS nii madalas lombis saab, NII PALJU vett sattuda mootoriruumi, põhi lahtine?
Sõitsin ise vabakal eile ja olles läbinud ka palju sügavamat vett elus sõiduautoga probleemivabalt, jääb minu jaoks täielikuks müstikaks siin loetav.
| Ma küll ei ütleks, et 20 cm nüüd väga madal lomp oleks, minu autojaoks on selline lomp enam-vähem põhjaplekini. Teiste vabakal
kohatud lompidega võrreldes oli see kindlasti kõige sügavam. Põhjakate oli ikka all; mootorisse pidi vesi sattuma ikka õhuvõtust läbi iluvõre. Lasin
õhtul mahlad välja ja õli alla settis kuskil pool liitrit või veidi peale vett. Ei teagi kuidas see varras nii palju sai näidata hommikul. Mootoriruum
oli muideks suht-koht kuiv, mõned pritsmed siin-seal.
Tsitaat: | Võid seda mittepöörlevat mootorit ju näidata ka asjatundjatele - ehk ei pea VAHETAMA tervet mootorit 
Edu elustamisel. | Kas asjatundja ütleb pealevaadates, et mis mootoris sees katki on ? "Uue" mootori kohapealt - hydrolock on ilmselt käesoleval juhul kepsust ja veel sitemal juhul vändast jagu
saanud. Näiteks Revalis maksab vänt sellele mootorile kõigest 32593.- ja kepsukomplekt vaid 13802.- "B-osa" paistab kiirelt pilgul mitte
eksisteerima.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 13.07.09 04:29
|
|
|
Lugedes postitusi jääb mulle arusaamatuks see, et kas töesti "kiilub " sedasi laksust moto kinni - ei tahaks nagu eriti uskuda - samas jälle, köik
on vöimalik.
Vöiks arvata, et too mootori "mitte järele tulemine" vöib peituda kusagil mujal aga ei oska öelda, kus.
Vöid ju füüsiliselt näiteks mootorit proovida ringi ajada - küünlad maha ning üritades vaikselt käiguga masinat lükata vöi üht esiratast (kui tegu
pole Q-ga) käiguga ringi ajada, mis pole maapinnaga kontaktis.
Kui sul ka auto mingi madaldusega oleks jääb siiski selline veekogus mootoris möistmatuks, sest öhuvötu ja tolle 20 cm sügavuse lombi veepinna pealt
vöetud vahe peaks siiski ju jääma kusagil 30 cm kanti - vöi ma eksin !?
Tsitaat: |
Päevavalges tuvastatud siis "õli" umbes kolme normi jagu vardapeal. Õhufilter nägi välja nagu oleks otse pesukausist välja tõmmatud ja tilkus täiega
|
Sellise jutu peale ütleks , et "lombi" sügavus pidi olema pooles ninas ja hooga läbi sumades juba uputab küll mootorit.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 13.07.09 18:03
|
|
|
Sõidad hooga sisse ja cesi tulebgi läbi õhuvõtu mootorisse. Proovi jah seda mootorit ikka enne ringi ajada võibolla uputasid hoopis starteri ära.
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Lugedes postitusi jääb mulle arusaamatuks see, et kas töesti "kiilub " sedasi laksust moto kinni - ei tahaks nagu eriti uskuda - samas jälle, köik
on vöimalik.
Vöiks arvata, et too mootori "mitte järele tulemine" vöib peituda kusagil mujal aga ei oska öelda, kus.
Vöid ju füüsiliselt näiteks mootorit proovida ringi ajada - küünlad maha ning üritades vaikselt käiguga masinat lükata vöi üht esiratast (kui tegu
pole Q-ga) käiguga ringi ajada, mis pole maapinnaga kontaktis.
Kui sul ka auto mingi madaldusega oleks jääb siiski selline veekogus mootoris möistmatuks, sest öhuvötu ja tolle 20 cm sügavuse lombi veepinna pealt
vöetud vahe peaks siiski ju jääma kusagil 30 cm kanti - vöi ma eksin !?
Tsitaat: |
Päevavalges tuvastatud siis "õli" umbes kolme normi jagu vardapeal. Õhufilter nägi välja nagu oleks otse pesukausist välja tõmmatud ja tilkus täiega
|
Sellise jutu peale ütleks , et "lombi" sügavus pidi olema pooles ninas ja hooga läbi sumades juba uputab küll mootorit. |
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 21.07.09 13:59
|
|
|
Teema algataja võiks märkida ära ka arengud mis toimunud / toimumas - lugejatel oleks ka huvitav teada kui kalliks võib minna 1 lomp ja teema oleks
loogilise lõpetusega!
|
|
|
|
olc
huviline
Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.07.09 15:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: LaSa
Päevavalges tuvastatud siis "õli" umbes kolme normi jagu vardapeal. Õhufilter nägi välja nagu oleks otse pesukausist välja tõmmatud ja tilkus täiega

Sikutasin siis küünlajuhtmed ja küünlad maha (AAH-l pole küünlajuhtmete eemaldamine just kõige lihtsam tegevus ilma spetstööriistata). Otseselt veest
märjad olid kaks küünalt, teised olid täitsa kuivad. Kõik tundus kena lootusandev kuniks panin aku peale ja proovisin mootorit ringi ajada - klõps
käib, starter tuleb taha, aga mitte miskit liikumist ei toimu 
Ilmselt võib nüüd hakata uut mootorit otsima... |
Starter vaid klõpsu teeb siis tõmberelee ka ära uppunud. Pakun et mingi lahe elektri kala lihtsalt. Aga jah, tore et keegi neid lombis istujaid
filmis. Lastakse läbi sügava vee nii et laine peakohal kokku lööb. Ilmselt on nii mõnelgi oma autoga nüüd probleeme maa ja ilm. Auto ei ole ikkagi
päris allveelaev.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 21.07.09 21:16
|
|
|
Pole võimatu, et starter ise on vees hukka saanud. võib ju sobiva mutrivõtmega üritada vänta käsitsi pöörata veendumaks, et käib ringi, kuid seda
kindlasti ilma küünaldeta.
Üldiselt sellises olukorras ei või mootorit üldse ringi ajada koos küünaldega enne kui vesi on silindritest välja puhutud.
Hüdrauliline löök võib küll mootorile 1:0 teha, aga ilmselt oleneb võimalike kahjustuste ulatus ka sellest, kui täis silindri(d) on läinud. Igal juhul
kui vett on silindris rohkem kui ü.s.s. asendis ruumi, tekib löök ja purustuste oht on olemas.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 21.07.09 21:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Vöid ju füüsiliselt näiteks mootorit proovida ringi ajada - küünlad maha ning üritades vaikselt käiguga masinat lükata vöi üht esiratast (kui tegu
pole Q-ga) käiguga ringi ajada, mis pole maapinnaga kontaktis. |
Q-ga võib täpselt sama teha, kui näiteks käsipidur peale tõmmata. Tõsi küll. antud nõuandest pole abi, kui autol on automaatkäigukast...
|
|
|