Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Vesi mootoris? (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3129)
LaSa
huviline



Registreerunud 13.04.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: ex C4Q 2.8

postitati 11.07.09 23:20 Tsiteeri
Vesi mootoris?



Täna õhtul, kui linnavahel kallas kui oavarrest ja klaasipuhastajad ei suutnud ka kõige kiiremas resiimis akent puhtaks lükata, sõitsin mööda Vabaduse puiesteed linnapoole. Lombid olid ikka sellised, et merest läbisõitmise tunne oli enamus ajast. Umbestäpselt Kaare ja Metsanurga vahelisel lõigul aga oli teepeal aga selline SUUR loik, et keset loiku otsustas auto välja surra ja enam mitte käivituda. Lombil oli seal sügavust ligi 20 cm...

Proovisin autot käivitada uuesti ja ei midagi - starterit järgi võtab, aga ringi ei vea. Tirisin siis auto sõbra abiga koju ära. Koju jõudes õlitaset kontrollides oli mõõt ikka tugevalt üle maksimumi. Mis targemad pead arvavad - vesi mootoris ja kepsud kõverad? Kuidas oleks kõige mõistlikum edasi toimetada? Küünlad maha ja proovida ringi ajada?

Preparaat ise on C4 kere ja AAH (2.8) mootoriga. Õhuvõtt peaks toimuma läbi iluvõre plast-tuutuga ehk nii nagu originaalis käib.

Aga seda võib öelda, et lompides paljajalu käimiseks on vesi praegusel aastaajal päris mõnusa temperatuuriga :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 12.07.09 10:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: LaSa
Täna õhtul, kui linnavahel kallas kui oavarrest ja klaasipuhastajad ei suutnud ka kõige kiiremas resiimis akent puhtaks lükata, sõitsin mööda Vabaduse puiesteed linnapoole. Lombid olid ikka sellised, et merest läbisõitmise tunne oli enamus ajast. Umbestäpselt Kaare ja Metsanurga vahelisel lõigul aga oli teepeal aga selline SUUR loik, et keset loiku otsustas auto välja surra ja enam mitte käivituda. Lombil oli seal sügavust ligi 20 cm...

Proovisin autot käivitada uuesti ja ei midagi - starterit järgi võtab, aga ringi ei vea. Tirisin siis auto sõbra abiga koju ära. Koju jõudes õlitaset kontrollides oli mõõt ikka tugevalt üle maksimumi. Mis targemad pead arvavad - vesi mootoris ja kepsud kõverad? Kuidas oleks kõige mõistlikum edasi toimetada? Küünlad maha ja proovida ringi ajada?

Preparaat ise on C4 kere ja AAH (2.8) mootoriga. Õhuvõtt peaks toimuma läbi iluvõre plast-tuutuga ehk nii nagu originaalis käib.

Aga seda võib öelda, et lompides paljajalu käimiseks on vesi praegusel aastaajal päris mõnusa temperatuuriga :P

Enne kui ringi proovid keerata lase karterist vesi välja. Seistes kerkib õli vee peale teadupärast. Ja küünlad ka muidugi maha. Õhufilter ka välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
LaSa
huviline



Registreerunud 13.04.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: ex C4Q 2.8

postitati 12.07.09 14:16 Tsiteeri


Päevavalges tuvastatud siis "õli" umbes kolme normi jagu vardapeal. Õhufilter nägi välja nagu oleks otse pesukausist välja tõmmatud ja tilkus täiega :)

Sikutasin siis küünlajuhtmed ja küünlad maha (AAH-l pole küünlajuhtmete eemaldamine just kõige lihtsam tegevus ilma spetstööriistata). Otseselt veest märjad olid kaks küünalt, teised olid täitsa kuivad. Kõik tundus kena lootusandev kuniks panin aku peale ja proovisin mootorit ringi ajada - klõps käib, starter tuleb taha, aga mitte miskit liikumist ei toimu :(

Ilmselt võib nüüd hakata uut mootorit otsima... :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 12.07.09 14:53 Tsiteeri


KUIDAS nii madalas lombis saab, NII PALJU vett sattuda mootoriruumi, põhi lahtine?
Sõitsin ise vabakal eile ja olles läbinud ka palju sügavamat vett elus sõiduautoga probleemivabalt, jääb minu jaoks täielikuks müstikaks siin loetav.

Võid seda mittepöörlevat mootorit ju näidata ka asjatundjatele - ehk ei pea VAHETAMA tervet mootorit ;)
Edu elustamisel.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
LaSa
huviline



Registreerunud 13.04.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: ex C4Q 2.8

postitati 12.07.09 20:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
KUIDAS nii madalas lombis saab, NII PALJU vett sattuda mootoriruumi, põhi lahtine?
Sõitsin ise vabakal eile ja olles läbinud ka palju sügavamat vett elus sõiduautoga probleemivabalt, jääb minu jaoks täielikuks müstikaks siin loetav.
Ma küll ei ütleks, et 20 cm nüüd väga madal lomp oleks, minu autojaoks on selline lomp enam-vähem põhjaplekini. Teiste vabakal kohatud lompidega võrreldes oli see kindlasti kõige sügavam. Põhjakate oli ikka all; mootorisse pidi vesi sattuma ikka õhuvõtust läbi iluvõre. Lasin õhtul mahlad välja ja õli alla settis kuskil pool liitrit või veidi peale vett. Ei teagi kuidas see varras nii palju sai näidata hommikul. Mootoriruum oli muideks suht-koht kuiv, mõned pritsmed siin-seal.

Tsitaat:
Võid seda mittepöörlevat mootorit ju näidata ka asjatundjatele - ehk ei pea VAHETAMA tervet mootorit ;)
Edu elustamisel.
Kas asjatundja ütleb pealevaadates, et mis mootoris sees katki on :) ? "Uue" mootori kohapealt - hydrolock on ilmselt käesoleval juhul kepsust ja veel sitemal juhul vändast jagu saanud. Näiteks Revalis maksab vänt sellele mootorile kõigest 32593.- ja kepsukomplekt vaid 13802.- "B-osa" paistab kiirelt pilgul mitte eksisteerima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 13.07.09 04:29 Tsiteeri


Lugedes postitusi jääb mulle arusaamatuks see, et kas töesti "kiilub " sedasi laksust moto kinni - ei tahaks nagu eriti uskuda - samas jälle, köik on vöimalik.
Vöiks arvata, et too mootori "mitte järele tulemine" vöib peituda kusagil mujal aga ei oska öelda, kus.
Vöid ju füüsiliselt näiteks mootorit proovida ringi ajada - küünlad maha ning üritades vaikselt käiguga masinat lükata vöi üht esiratast (kui tegu pole Q-ga) käiguga ringi ajada, mis pole maapinnaga kontaktis.

Kui sul ka auto mingi madaldusega oleks jääb siiski selline veekogus mootoris möistmatuks, sest öhuvötu ja tolle 20 cm sügavuse lombi veepinna pealt vöetud vahe peaks siiski ju jääma kusagil 30 cm kanti - vöi ma eksin !?

Tsitaat:

Päevavalges tuvastatud siis "õli" umbes kolme normi jagu vardapeal. Õhufilter nägi välja nagu oleks otse pesukausist välja tõmmatud ja tilkus täiega


Sellise jutu peale ütleks , et "lombi" sügavus pidi olema pooles ninas ja hooga läbi sumades juba uputab küll mootorit.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 13.07.09 18:03 Tsiteeri


Sõidad hooga sisse ja cesi tulebgi läbi õhuvõtu mootorisse. Proovi jah seda mootorit ikka enne ringi ajada võibolla uputasid hoopis starteri ära.

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Lugedes postitusi jääb mulle arusaamatuks see, et kas töesti "kiilub " sedasi laksust moto kinni - ei tahaks nagu eriti uskuda - samas jälle, köik on vöimalik.
Vöiks arvata, et too mootori "mitte järele tulemine" vöib peituda kusagil mujal aga ei oska öelda, kus.
Vöid ju füüsiliselt näiteks mootorit proovida ringi ajada - küünlad maha ning üritades vaikselt käiguga masinat lükata vöi üht esiratast (kui tegu pole Q-ga) käiguga ringi ajada, mis pole maapinnaga kontaktis.

Kui sul ka auto mingi madaldusega oleks jääb siiski selline veekogus mootoris möistmatuks, sest öhuvötu ja tolle 20 cm sügavuse lombi veepinna pealt vöetud vahe peaks siiski ju jääma kusagil 30 cm kanti - vöi ma eksin !?

Tsitaat:

Päevavalges tuvastatud siis "õli" umbes kolme normi jagu vardapeal. Õhufilter nägi välja nagu oleks otse pesukausist välja tõmmatud ja tilkus täiega


Sellise jutu peale ütleks , et "lombi" sügavus pidi olema pooles ninas ja hooga läbi sumades juba uputab küll mootorit.



Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 21.07.09 13:59 Tsiteeri


Teema algataja võiks märkida ära ka arengud mis toimunud / toimumas - lugejatel oleks ka huvitav teada kui kalliks võib minna 1 lomp ja teema oleks loogilise lõpetusega!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
olc
huviline



Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.09 15:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: LaSa
Päevavalges tuvastatud siis "õli" umbes kolme normi jagu vardapeal. Õhufilter nägi välja nagu oleks otse pesukausist välja tõmmatud ja tilkus täiega :)

Sikutasin siis küünlajuhtmed ja küünlad maha (AAH-l pole küünlajuhtmete eemaldamine just kõige lihtsam tegevus ilma spetstööriistata). Otseselt veest märjad olid kaks küünalt, teised olid täitsa kuivad. Kõik tundus kena lootusandev kuniks panin aku peale ja proovisin mootorit ringi ajada - klõps käib, starter tuleb taha, aga mitte miskit liikumist ei toimu :(

Ilmselt võib nüüd hakata uut mootorit otsima... :(

Starter vaid klõpsu teeb siis tõmberelee ka ära uppunud. Pakun et mingi lahe elektri kala lihtsalt. Aga jah, tore et keegi neid lombis istujaid filmis. Lastakse läbi sügava vee nii et laine peakohal kokku lööb. Ilmselt on nii mõnelgi oma autoga nüüd probleeme maa ja ilm. Auto ei ole ikkagi päris allveelaev.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 21.07.09 21:16 Tsiteeri


Pole võimatu, et starter ise on vees hukka saanud. võib ju sobiva mutrivõtmega üritada vänta käsitsi pöörata veendumaks, et käib ringi, kuid seda kindlasti ilma küünaldeta.

Üldiselt sellises olukorras ei või mootorit üldse ringi ajada koos küünaldega enne kui vesi on silindritest välja puhutud.

Hüdrauliline löök võib küll mootorile 1:0 teha, aga ilmselt oleneb võimalike kahjustuste ulatus ka sellest, kui täis silindri(d) on läinud. Igal juhul kui vett on silindris rohkem kui ü.s.s. asendis ruumi, tekib löök ja purustuste oht on olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 21.07.09 21:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Vöid ju füüsiliselt näiteks mootorit proovida ringi ajada - küünlad maha ning üritades vaikselt käiguga masinat lükata vöi üht esiratast (kui tegu pole Q-ga) käiguga ringi ajada, mis pole maapinnaga kontaktis.

Q-ga võib täpselt sama teha, kui näiteks käsipidur peale tõmmata. Tõsi küll. antud nõuandest pole abi, kui autol on automaatkäigukast...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.2% - SQL: 68.8%]