Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.07.09 21:09
|
|
|
AC Vigursõit 2009 järelkaja
Selleks aastaks on see üritus tehtud. Mis ma oskan öelda? Võib olla seda, et siiski on inimesi, kellele selline osavussõit meeldib. See on tore! Eks
näis, kas ja millises formaadis selle ürituse korraldamist jätkame. Mis aga tänast päeva puudutab, siis mina loen selle korda läinuks. Tundus, et kõik
toimis. Eks korralduse poole pealt saab mõningaid asju paremini teha, kuid esimese korra kohta käis küll. Rajameistriteks olime mina ja Diversion.
Seega liigse keerukuse või lihtsuse saate meie kraedesse ajada. Seda oli muidugi kihvt vaadata, kui osalejad hasarti läksid ja paremaid aegu püüdma
läksid. Kellel õnnestus, kellel mitte..
Mina omalt poolt tänan nii osalejaid, kui kohtunikke! Ootan Teie kommentaare ja pilte.
Marko
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 11.07.09 21:22
|
|
|
Minu poolt pildid küll puuduvad, kuid mina kui pealtvaataja - vahepeal olin enda peale suht pahane, et pole asjast osa vötnud.
Vaadates/kuulates vöistlejaid siis tundus, et nemad olid ikkagi suhteliselt rahul.
Löpp oli töesti kus vöistlejad läksid oma söiduaegasi parandama.
Korraldajatele samuti viskaks viis pihku, kuna rada oli üsnagi huvitavalt tehtud - möni ikka eksis alati ühes ja samas kohas ning sebimist oli
omajagu.
Vabasöidus oli samuti möni "jahedaks " tegev koht.
Önneks siiski ilmaga vedas ja lausvihma pole keegi tunda saanud, küll aga mönda piisakest.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 12.07.09 06:38
|
|
|
Mnjaa... Kuna polnud varem sellise formaadiga üritusel osalenud, ei teadnudki midagi väga ette arvata. Oh seda üllatust kui selgus, et adrenaliini
ikka ülesse viskas.
Esimesest voorust ei osanud nagu midagi arvata. Enda puhta läbimisega 2.57 tundus "hirmkõva" aeg kuna enne olid kaks masinat 3.30 kanti vist
sõitnud. No ja siis Pierre muidugi pidi minema ja nagu muuseas sõitma 2.2x mingi 20-25 trahvisekundiga. Et nagu mismõttes puhas sõiduaeg pea 40 sekki
kiirem?? Kas Indro ei oska äkki numbreid vaadata- äkki oli ikka 3.30??? Ja kui Graabel ka 1 sekiga mu ette trügis, hakkas vasak silm vaikselt
tõmblema. Mälu järgi jäid teiste ajad enamjaolt üle 3 minuti trahvidega.
Teine voor sai otsustatud paar taktikalist nippi kasutusele võtta ning loota "lauaületamisel" ka õnnele. Suht toorelt sai peale lennatud ning
imekombel ka laud ületatud puhtalt. 360 kraadi ringi oleks suurema hj arvuga suutnud ilusti sõõrikuks joonistada aga polnud hullu. Tagurpidi uss tuli
kohati põhjagaasiga Igatahes kui Indro ütles, et puhas sõiduaeg 2.08 siis
oli küll tunne, et esikoht on taskus ning kedagi teist nii kõva vigurvänta ei leidu. Muidugi pidi Maku kõik ilusa ära rikkuma oma 35 trahvisekundi
jutuga... Et mismõttes ma ei mahtunud kumbagi tagurdusboksi??? Aga v-o ei mahtunud ka Igatahes olin ma kindlalt möödunud Graablist ning hingasin Pierrele kuklasse oma 2.43´ga. Pierre teises voorus vist ei parandanud aga
mäletan, et enne kolmandat vooru oli meie vahe 5sekundit (mida ma tegelikult tol hetkel täpselt ei teadnud). Siis tuli Graabli kord ning no mis ma
oskan öelda- kui karikaid jagatakse, siis on raibe alati platsis ning parimas vormis. Isegi minu 3000.- krooni eelmisel õhtul talle kaasaantud
Õllesummeri joomaraha ei olnud sõiduvormi temast välja imenud- parandas ta aega veelgi ning vahe oli minuga juba "tervelt" 2 sekundit. Rõvedat
pinget ja närvikõdi jagus teise vooru lõpuni ning mitu korda olin valmis esitama peakohtunikele protesti(ega ei teagi, mis alustel aga see polnud
oluline), kui keegi oleks mu kolmanda koha ära näpanud. Igatahes ma olin arvestanud, et poodiumikoht olemas ning kõik hästi. Aga ei... mingid
"tarkpead" hakkasid kolmandaks vooruks ritta kogunema. Fooking great! Ja kui Audihunt sõitis aja, mis mu neljandaks lükkas, oli asi selge. Viskasin
lapsel võileiva minema ning panime autopoole jooksu- rajale! Käsi ilmselgelt värises ning närv oli must aga riskima pidi. Kui nüüd kasutada
klassikalisi sõnu, siis edasisest "ei mäletanud ma midagi". Kas ma lauale pihta sain või ei saanud, ei huvitanud. Kas ma boksi mahtusin või ei, ei
kottinud. Kas kohtuniku jalast üle sõitsin või mitte- savi. Ainuke eesmärk oli jõuda kiirelt finishisse. Ütlen ausalt- mitu võistluse elementi sai
tehtud põhjagaasiga Ning kuni viimase boksini ja päästva lõpusirgeni oli
kõik ilus kui lill. Aga vot siis juhtus ainukene tehniline viperus autoga (seda, et ma eelnevalt kogemata "park" asendisse käigu lükkasin, kõva
häälega ei ütle)- käik enam Park asendist ära liikuda ei tahtnud! Ja nii ma siis seisin seal boksis, mulle tundus kui igavik. Tegelikkuses ehk paar
sekki max. Samas viis see endast nii välja, et kui lõpuks minema sain, sõitsin pikali kurika mida ma poleks muidu iial teinud Ja kui Indro ütles ajaks mingi 2.00-2.01 midagi sain aru, et krdi kiire olin
olnud. Aga laua 10 sekki ning kurika tabamise 15 sekki olid liiast, et võitu püüda. Aga tollel hetkel teine koht. Not bad.
Muidugi peale mind lendas rajale ka Pierre, kelle sõiduaeg tuli 1.58-1.59 midagi!!! Aga rohkelt trahvisekundeid ei lubanudki pikaldasel liidril enamat
neljandast kohast. Ja siis muidugi see Graabel... Praegu mõtlen, et oleks pidanud ikka mingitki sorti protesti esitama aga nüüd vist on hilja.
Ühesõnaga tegi seda, mida kombeks- võitis esikoha. Kas selle käigus lahkus kast? Mul savi. Fakt on see, et esimeseks tai sai. Aga õnnitlused. Ja
muidugi õnnitlused Audihundile, kelle tõttu ma üldse kolmandal voorul rajale läksin ning peale mida sundisin ka Graabli uuesti rajale.
Igatahes Maku ja Div tegid suurepärase töö rajaga, superlõbus oli. Lollakad, kes sõitma ei tulnud! Ma sõidan sellist formaati iga kell enne
kiirendusi. Lisaks annab see reaalseid oskusi (okei okei pärast oleks poe parklas mingile tädile otse kümppi tagurdanud aga see ei loe!).
See, et osalejaid palju ei olnud tegigi v-o ürituse ülilõbusaks ning tegelikult megapingeliseks.
Ps. Pierrele ka respect, kes seekord jäi küll üldsegi neljandaks kuid kes ainukesena suutis raja esimesest katsest alates läbida tõesti kõrges tempos
ning mitte nikerdades. Alguses tundus uskumatu ta aeg!
Mina igatahes hakkan nüüd vigursõidu autot ehitama
|
|
|
|
Kikkike
huviline
Registreerunud 25.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat
|
postitati 12.07.09 06:45
|
|
|
Kikkike sosistab vaikselt, et pärnakad on vigursõiduga juba mitu aastat tegelenud. Ma kohe kujutan ette kui lahe päev teil oli. Kuna veeka
töögraafikut muudeti jälle viimasel minutil siis jäi meil tulematta.
Aga järgmine aasta ehk viitsivad korraldajad jälle.
Muutuste tuuled....
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.07.09 08:14
|
|
|
See oligi huvitav, et osa autosid läbisid rada näiliselt kiiresti, kuid jäid ikkagi parimatele vähemalt pool minutit alla (mõni ka rohkem). Kui Pierre
oli esimese vooru ära sõitnud, siis Div küsis minult - kle see aeg pole ju reaalne, mida see Indro mõõdab seal? Oskasin ainult õlgu kehitada ja küsisin Indrolt üle. Ta ütles, et oli jah
selline aeg olnud, kuid eks teine voor annab aru. Ja nagu teine voor selgus, siis aeg oli ikkagi õige olnud. Nagu Siim juba mainis, siis oli tegemist
tagurpidi käigu sisse saamisega (nii ka minul), kuid tundus, et Graabelil sai kast ikka korralikult vatti. Siim, kas näiteks sinu atm kasti puhul ei aitaks selline asi, kui tekitada sõidu ajaks mingi takistuse valesti
lülitamise vastu? Okei, kastid kastideks, kuid Siimu vilisevat ringi oli kihvt vaadata. Sa olidki vist ainuke, kes selle gaasiga läbi tegi. Mõni pidi
lausa seisma jääma ja tagurdama. Seal on oluline, et õige nurga all ringi
sisse keerad.
Ühesõnaga minu poolt veelkord suured tänud, et kõik täiesti hobujõu usku pole keeranud!
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 12.07.09 08:28
|
|
|
Tsitaat: |
Siim, kas näiteks sinu atm kasti puhul ei aitaks selline asi, kui tekitada sõidu ajaks mingi takistuse valesti lülitamise vastu
|
Muidugi aitaks! Blokeerida P asend ära, sest sellises sõiduformaadis närviga pooleks üks nõks eksida on imelihtne. Tõestatud.
Eks see vilin tagaveo rõõmud ole. Ja siiani kui mõtlen, siis enam kiiruslikult poolelt poleks küll kuskilt võimalik näpistada (sekund sinna-tänna ei
loe). Niiöelda asendimuutus erinevate elementide vahel oli juba minujaoks suht viimase piirini viidud.
Ahjaa Ahto soorituse kohta veel niipalju, et tal võis korviistmes taidlemine eriti "mõnus" olla. Kes on korvis sõitnud, saab aru
Ei ülivinge oli! Ootaks nüüd pilte ja Maku palun viska kõigi voorude tabelid ka ülesse.
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.07.09 09:33
|
|
|
Tore üritus oli ja loodetavasti saab see traditsiooniks.
Tulemused leiab altpoolt, vigade leidmisel andke privas teada.
|
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.07.09 10:01
|
|
|
Hea mõte oli see üritus korraldada, selliseid peaks aastas paar tükki olema. Mitte ainult sõitjale, vaid ka kohtunikule lahe jälgida, kuidas sõitja
tagurdades, pea aknast väljas, kirub: "krt no ei keera välja..." jne.
Enda kaitseks saan öelda ainult seda, et kuna auto sureb järsu pidurduse korral välja (tühikäigu seaded ilmselt), pidin ühe jalaga kahte pedaali
vajutama, mis polnud üldse meeldiv. Ja ühe korra surigi välja ka
Et ilmselt oleks selliste ürituste jaoks kõige parem auto näiteks Toyota Yaris Verso, sellel näeb üle õla vaadates tagant sama hästi välja kui
esiaknast.
|
|
|
Graabel
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.07.09 11:08
|
|
|
Suured tänud korradajatele. Tõesti väga lahe üritus. Tänud ka osavõtjatele kõva konkurentsi eest. Eriti tänud Siimule. Kui ta poleks oma aega 3 voorus
parandanud ja mind neljandaks nüginud siis poleks ma rohkem sõitma läinud. Tänu sellele 1 koht tuligi
Tegelikult enne võistluse algust lootsin, et kui ma kuskile keskele arvestuses jääks oleks väga hästi
Kui veel sellist üritust korraldatakse oleks kindasti kohal.
Järgmine kord peaks naise A2 võtma sellega peaks eriti lihtne olema
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
|
Hegol
klubiliige
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q & Audi 80 B3q 16v & Audi A4 Avant B9q & Audi Q4 e-tron q
|
postitati 12.07.09 15:56
|
|
|
Väga tore üritus oli. Loodan, et sellelaadseid üritusi on plaanis nii mõnedki korraldada, millest ise kindel osavõtja oleks.
Ennast tabas muidugi esimese sõidu ajal peale teist kurikat väike ebameeldiv ehmatus, kui rooli vasakult tagasi keeramiseks pidi rakendama väga suurt
jõudu. Selle taha jäi suuresti ka esimese ringi aeg, mis võttis hoo maha, kuna kõik vasakulpoolt mööduvate kurikate juures oli vaja kõvasti pingutada.
Eks peab veidikene aega kulutama saabunud puhkuse ajal ja proovima viga leida.
Teiseks sõiduks olin sellega juba arvestanud, ning tegin eemal platsil veidikene rooliharjutusi. Kahjuks suutsin aga tagasipöördekohal võtta liigselt
suure kaare, mille tõttu oli vaja tagurdada ning selle tulemusena suutsin ka mootori välja suretada.
Kohaemineku eesmärgiks sai võetud meeldiva päeva veetmine heas seltskonnas, siis see sai ka täidetud. Igasugune võitmine on alati boonuseks, aga
nähes, mis aegu sõideti välja, ei hakanud ma sellele isegi mõtlema. Siiski olin ma vist ainus, kes oskas mõlemad ringid sõita ilma trahvideta
Samas, kui ei ole neid, kes ei jää tahapoole kolmandast kohast, pole ka esimestel võimalik võita
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 12.07.09 16:50
|
|
|
Tsitaat: |
Siiski olin ma vist ainus, kes oskas mõlemad ringid sõita ilma trahvideta
|
Muideks ma tahtsin just hakati sellest rääkima, et kuidagi peaks trahvid saama selliseks, et puhta sõidu väärtus kasvaks. Et kui näiteks teed puhta
sõidu, saad hoopis a la 30 boonussekundit. Sest tegelikult olekski oluline just see "puhas sõit".
Pärnakad, kes seda varem teinud on, võiks kirjeldada omi reegleid.
|
|
|
|
audihunt
huviline
Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi quattro
|
postitati 12.07.09 18:23
|
|
|
Tahaks kõigepealt tänada korraldajaid ettevõtmise ja meeldiva korralduse eest. Samuti mõnusat seltskonda ja kaasvõistlejad. 3 katset oli täitsa piisav
ja mis aegadesse puutub siis pea igaüks parandas järgneva sõiduga aega. Mis enda sooritusse puutub, siis esimese ringi järel oli aeg ligi 4 minutit.
Õnneks oli sõber kaasas kes andis head nõu vigadest mis kõrvalt vaadates paremini näha olid. Eelkõige kiirus. Rada oli mõnusalt tehniline ja lahedalt
närvikõdi pakkuv. Au A8 ja S6 Avandi juhtidele kel oli piisavalt nikerdamist suurte autodega.
Jään meeleldi järgnevaid sarnaseid üritusi ootama ja soovin teistelegi edu ja meeldivat suve.
Mõned pildid ka aadressil : Rapla vigursõit
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 12.07.09 22:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ICE
Pärnakad, kes seda varem teinud on, võiks kirjeldada omi reegleid. |
Reeglid on erinevad olnud. Üritusi kokku on olnud 6-7, alates vist 2006a?, millest mina olen osalenud 3´mel ja reeglid pole alati olnud ühed ja samad.
Esimene ja teine kord oli üks rada maha märgitud, mida tuli läbida korraga 2 ringi, kiireim võitis + kurika riivamise trahv. Kord oli ka autorehvidest
rada, kus siis üheainsagi rajatähise riivamine tulemuseks "null" andis, lisaülesandena anti üks pilet autokooli teooriaküsimustest, mis selgitas
lõpliku võitja jne. ,paar korda on olnud ka võistlusi kus lihtsalt kahest katsest parim läheb arvesse jne., samas pole puhtalt võistlustrassi läbinu
kunagi lisaboonust saanud, sest üritus pole mõeldud kui autokooli platsieksam, kus on aega pikkamööda sättida vaid täheks on kiirus, mis samalajal
paneb eksima, ja mis omakorda garanteerib põnevuse , samas pole pmst kunagi
olnud ka nii, et rajaelemendi sihilik "rikkumine" üldkokkuvõttes ajalise kasu toob vms.
Mõnesmõttes on see tore ja tavaliselt võistlejaterohke üritus, kuna kõigil on võimalus. Vaja on lihtsalt kiirelt manööverdada, tunda gabariite, omada
taktitunnet jms.
Pole vaja nelja nukvõlli või ntx viite silindrit, paari turbot, nitrot ja quattrot .
|
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
postitati 13.07.09 07:29
|
|
|
Mulle see üritus igatähes meeldis - teistsugune, midagi uut!
Aga jah olgem ausad A8-le see võistlus ei sobi - paljudes kohtades oli ikka minimaalne vahe torbikutega. Peale stardi slaalomit, kui tulid aeglased
kurvid siis juba andis sealt ikka välja keerata - poksidega raskusi tegelt ei olnud, mõningased enda vead olid. Selle suure laevaga seal, kus tuli
ring teha ümber torbiku nii et murule ei sõidaks seal ikka kuidagi välja ei keeranud - tuli tagurdada ja aega kaotada. Olin ise samas kohas kohtunik
ja panin tähele ka et mõni väiksem masin ei keeranud sealt ka ühe korraga välja (muidugi ei kasutatud ka kogu vaba ruumi ära).
Minu arust sellel rajal minu jaoks kõige ebakindlam asi oli sõitmine üle laua - ei näinud seda lauda kuidagi, kui juba talle peale olin sõitnud - aga
kui õieti mäletan siis ei eksinud seal vist kordagi.
Smoke Quattro Tires - Not Drugs
|
|
|
|
Kevadlilleke
klubiliige
Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe '95 85kW
|
postitati 13.07.09 09:30
|
|
|
Väga lahe on näha, et kunagised ideed vilja kandma hakkavad.
Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks... B4 Coupe
|
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.07.09 18:19
|
|
|
Hakkasin mõtlema, et tegelikult võiks ju sellise ürituse ka talvel jää peal korraldada. Kahtlemata nalja saaks.
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 13.07.09 18:54
|
|
|
Tartu mehed/naised kindlasti remiksiks selle ühel korralikul sopasel põllul. Ma olen jumala kindel, et mõni endistest Mudakoonudest paneks asja kinni
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.07.09 19:00
|
|
|
Kliki pildil
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 13.07.09 19:21
|
|
|
Pilte vaadates ja üleüldse tundub, et tegemist oli igati lõbusa üritusega.
Järgmisel korral püüaks kindlasti tulla.
.:Rasta I Land:.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.07.09 20:30
|
|
|
Nüüd peaks ajatabel ka valmis olema. Kaks kohta jäid arusaamatuks - Siimu ja Diversion'i esimese vooru trahvid. Need on kehvasti aru saada, kuid muus
osas peaks asi õige olema.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 13.07.09 20:46
|
|
|
Esimene voor oli mul trahvivaba.
Divi oma ei mäleta.
Maqqu tänud piltide eest!
|
|
|
|
|