Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2,3 mootor külmalt "tõmbab täis" - Korras! (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2055)
CE
huviline



Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1,9 TDI q

postitati 17.06.09 07:23 Tsiteeri
2,3 mootor külmalt "tõmbab täis" - Korras!



Tere,

probleem selline, et mu A6 AAR mootor kipub külmalt jukerdama. Käima läheb kenasti ja kõik tundub normaalselt töötavat seni, kui sõites natuke järsemini gaasi anda. Selle peale justkui mootor saaks liialt kütust peale, puterdab natuke enne kui pöörded üles viskab. Täna hommikul "minestas" ristmikult kohalt minnes üldse ära - jäi tööle 1-2 silindriga (kui gaasiga mängida) puterdades, tagant viskas sinise-musta pilve välja. Peale mõneminutilist seismist töötas jälle normaalselt, ei mingeid probleeme.

Külma mootoriga esimestel minutitel gaasiandmisele puterdamist on juba pikemat aega aeg-ajalt esinendud. Peale ~5 minutit sõitmist enam mingeid probleeme pole olnud. Häda ilmneb, kui auto pikemalt seisnud on ja täielikult maha jahtunud: kui veel mootor natukegi leige, siis viga ei esine. Autol on hiljuti vahetatud küünlajuhtmed, jagaja kaan ja rootor, küünlad ise on ka ainult ~10 000km sõitnud. Õhufiltrit ja kütusefiltrit olen vahetanud iga teise õlivahetuse tagant. Viimasel ajal on kütusepump häälitsema hakanud, teeb sellist muutuva tooninga ininat-pirinat, varem oli vaiksem. Oma mõistusega arvasin, et pumbas vast probleem ei ole, kuna soenenult käib auto kenasti ka kõrgematel pööretel ja mingeid muid anomaaliaid nagu esinenud pole. Oskab keegi asjast midagi arvata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reikar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Tartu, (Rakvere)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 2.0TDI 105kw 2008

postitati 17.06.09 08:20 Tsiteeri


Enda 100-l samasugune mure. Tähele olen pannud seda külma mootoriga, aga pigem selliste vihmaste, või siis niiskete ilmadega. Ootaks samuti kellegilt lahendust antud probleemile.

Keegi mees muidu rääkis, et võtaksin küünalde piipudelt need metallist katted ära (kunagi ühel küünlal sai võetud, kui üks silinder tagant ära kadus , siis aitas selleks korraks), aga naljakas, kui mootoriruumist peab sinna kuuluvaid asju lihtsalt eemaldama...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
CE
huviline



Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1,9 TDI q

postitati 17.06.09 08:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reikar
Enda 100-l samasugune mure. Tähele olen pannud seda külma mootoriga, aga pigem selliste vihmaste, või siis niiskete ilmadega. Ootaks samuti kellegilt lahendust antud probleemile.

Keegi mees muidu rääkis, et võtaksin küünalde piipudelt need metallist katted ära (kunagi ühel küünlal sai võetud, kui üks silinder tagant ära kadus , siis aitas selleks korraks), aga naljakas, kui mootoriruumist peab sinna kuuluvaid asju lihtsalt eemaldama...


Seda metallist küünlaotsa katete eemaldamise juttu olen ma enne ka kuulnud, aga ma ei usu, et need seal lihtsalt moe pärast või mootori töö halvendamiseks on. Vahetasin just hiljuti vidinad jagaja rootorist küünaljuhtmeteni, kuna vanad juhtmed olid omadega läbi (piipude sees isolatsioonmaterjal oli mõranendu-lagunenud, jagaja rootor nägi väga näritud välja, kaane kontaktid olid kulunud ja oksüdeerunud: 300 000 km ja 15 aastat teeb oma töö). Enne süütesüteemi uuendamist kippus mootor õrnalt vahele jätma, nüüd käib palju siidisemalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rando200
huviline



Registreerunud 30.09.06
Asukoht: valgamaa
Kasutaja on eemal


postitati 18.06.09 08:52 Tsiteeri


kontrolli ka jahutusvedeliku temperatuuri andur üle, see andur kahe toimeline, üks ülesanne on tal tempi näitamine ja teine ülesanne on see, et annab ajule infot temperatuuri suhtes ja vastavalt sellele antakse mootorile vastav kütusesegu, kui see vale on, siis ta ei tahagi õieti käivituda, mul endalgi sihuke jama ette tulnud....


ja need küünalde peal olevad plekid vanadel juhtmetel küll head pole, sealt hakkab väga kergelt üle lööma, tean ühte volksut, mis ei läinud üldse käima, aga peale plekkide eemaldust sõitis kenasti..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
CE
huviline



Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1,9 TDI q

postitati 24.06.09 16:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rando200
kontrolli ka jahutusvedeliku temperatuuri andur üle, see andur kahe toimeline, üks ülesanne on tal tempi näitamine ja teine ülesanne on see, et annab ajule infot temperatuuri suhtes ja vastavalt sellele antakse mootorile vastav kütusesegu, kui see vale on, siis ta ei tahagi õieti käivituda, mul endalgi sihuke jama ette tulnud....


ja need küünalde peal olevad plekid vanadel juhtmetel küll head pole, sealt hakkab väga kergelt üle lööma, tean ühte volksut, mis ei läinud üldse käima, aga peale plekkide eemaldust sõitis kenasti..


Nii, soojalt käivitumise probleemid on autol ka, seda just kuuma mootori ja sooja ilmaga. Mõnikord läheb käima alles 10nda proovimise peale. Külmalt-poolsoojalt käivitamisel jamasid ei ole. Oskab ehk keegi juhatada, kus see temp. andur asub, või anda selle varuosakoodi? Või oskab keegi veel teoretiseerida, millest häda võib tingitud olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
CE
huviline



Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1,9 TDI q

postitati 02.07.09 17:03 Tsiteeri


Nii, viga oli nässus jahutusvedeliku temperatuuri anduris (mis juhtajule temperatuuri annab) ja surevas bensiinipumbas. Anduri veale sain ise jälile kliimaseadme abil (diagnostikare˛iimis kanal 51): kuni temperatuurini 50 C oli kõik ok, kõrgemat temperatuuri enam ei registreeritud (jäi 50C peale pidama). Nöök oli, et linna diagnostikasse sõitma hakates andis lõplikult otsad bensiinipump ja autot tuli sinna nööri otsas vedada. Suured tänud Ain Oravale, kes autol kiiresti vead suutis tuvastada ja parandada, sealjuures väga mõistliku hinna eest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.6% - SQL: 72.4%]