CE
huviline
Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1,9 TDI q
|
postitati 17.06.09 06:23
|
|
|
2,3 mootor külmalt "tõmbab täis" - Korras!
Tere,
probleem selline, et mu A6 AAR mootor kipub külmalt jukerdama. Käima läheb kenasti ja kõik tundub normaalselt töötavat seni, kui sõites natuke
järsemini gaasi anda. Selle peale justkui mootor saaks liialt kütust peale, puterdab natuke enne kui pöörded üles viskab. Täna hommikul "minestas"
ristmikult kohalt minnes üldse ära - jäi tööle 1-2 silindriga (kui gaasiga mängida) puterdades, tagant viskas sinise-musta pilve välja. Peale
mõneminutilist seismist töötas jälle normaalselt, ei mingeid probleeme.
Külma mootoriga esimestel minutitel gaasiandmisele puterdamist on juba pikemat aega aeg-ajalt esinendud. Peale ~5 minutit sõitmist enam mingeid
probleeme pole olnud. Häda ilmneb, kui auto pikemalt seisnud on ja täielikult maha jahtunud: kui veel mootor natukegi leige, siis viga ei esine.
Autol on hiljuti vahetatud küünlajuhtmed, jagaja kaan ja rootor, küünlad ise on ka ainult ~10 000km sõitnud. Õhufiltrit ja kütusefiltrit olen
vahetanud iga teise õlivahetuse tagant. Viimasel ajal on kütusepump häälitsema hakanud, teeb sellist muutuva tooninga ininat-pirinat, varem oli
vaiksem. Oma mõistusega arvasin, et pumbas vast probleem ei ole, kuna soenenult käib auto kenasti ka kõrgematel pööretel ja mingeid muid anomaaliaid
nagu esinenud pole. Oskab keegi asjast midagi arvata?
|
|
|
reikar
huviline
Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Tartu, (Rakvere)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 2.0TDI 105kw 2008
|
postitati 17.06.09 07:20
|
|
|
Enda 100-l samasugune mure. Tähele olen pannud seda külma mootoriga, aga pigem selliste vihmaste, või siis niiskete ilmadega. Ootaks samuti kellegilt
lahendust antud probleemile.
Keegi mees muidu rääkis, et võtaksin küünalde piipudelt need metallist katted ära (kunagi ühel küünlal sai võetud, kui üks silinder tagant ära kadus ,
siis aitas selleks korraks), aga naljakas, kui mootoriruumist peab sinna kuuluvaid asju lihtsalt eemaldama...
|
|
|
|
CE
huviline
Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1,9 TDI q
|
postitati 17.06.09 07:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reikar
Enda 100-l samasugune mure. Tähele olen pannud seda külma mootoriga, aga pigem selliste vihmaste, või siis niiskete ilmadega. Ootaks samuti kellegilt
lahendust antud probleemile.
Keegi mees muidu rääkis, et võtaksin küünalde piipudelt need metallist katted ära (kunagi ühel küünlal sai võetud, kui üks silinder tagant ära kadus ,
siis aitas selleks korraks), aga naljakas, kui mootoriruumist peab sinna kuuluvaid asju lihtsalt eemaldama... |
Seda metallist küünlaotsa katete eemaldamise juttu olen ma enne ka kuulnud, aga ma ei usu, et need seal lihtsalt moe pärast või mootori töö
halvendamiseks on. Vahetasin just hiljuti vidinad jagaja rootorist küünaljuhtmeteni, kuna vanad juhtmed olid omadega läbi (piipude sees
isolatsioonmaterjal oli mõranendu-lagunenud, jagaja rootor nägi väga näritud välja, kaane kontaktid olid kulunud ja oksüdeerunud: 300 000 km ja 15
aastat teeb oma töö). Enne süütesüteemi uuendamist kippus mootor õrnalt vahele jätma, nüüd käib palju siidisemalt.
|
|
|
rando200
huviline
Registreerunud 30.09.06
Asukoht: valgamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.09 07:52
|
|
|
kontrolli ka jahutusvedeliku temperatuuri andur üle, see andur kahe toimeline, üks ülesanne on tal tempi näitamine ja teine ülesanne on see, et annab
ajule infot temperatuuri suhtes ja vastavalt sellele antakse mootorile vastav kütusesegu, kui see vale on, siis ta ei tahagi õieti käivituda, mul
endalgi sihuke jama ette tulnud....
ja need küünalde peal olevad plekid vanadel juhtmetel küll head pole, sealt hakkab väga kergelt üle lööma, tean ühte volksut, mis ei läinud üldse
käima, aga peale plekkide eemaldust sõitis kenasti..
|
|
|
CE
huviline
Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1,9 TDI q
|
postitati 24.06.09 15:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rando200
kontrolli ka jahutusvedeliku temperatuuri andur üle, see andur kahe toimeline, üks ülesanne on tal tempi näitamine ja teine ülesanne on see, et annab
ajule infot temperatuuri suhtes ja vastavalt sellele antakse mootorile vastav kütusesegu, kui see vale on, siis ta ei tahagi õieti käivituda, mul
endalgi sihuke jama ette tulnud....
ja need küünalde peal olevad plekid vanadel juhtmetel küll head pole, sealt hakkab väga kergelt üle lööma, tean ühte volksut, mis ei läinud üldse
käima, aga peale plekkide eemaldust sõitis kenasti.. |
Nii, soojalt käivitumise probleemid on autol ka, seda just kuuma mootori ja sooja ilmaga. Mõnikord läheb käima alles 10nda proovimise peale.
Külmalt-poolsoojalt käivitamisel jamasid ei ole. Oskab ehk keegi juhatada, kus see temp. andur asub, või anda selle varuosakoodi? Või oskab keegi veel
teoretiseerida, millest häda võib tingitud olla?
|
|
|
CE
huviline
Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1,9 TDI q
|
postitati 02.07.09 16:03
|
|
|
Nii, viga oli nässus jahutusvedeliku temperatuuri anduris (mis juhtajule temperatuuri annab) ja surevas bensiinipumbas. Anduri veale sain ise jälile
kliimaseadme abil (diagnostikare˛iimis kanal 51): kuni temperatuurini 50 C oli kõik ok, kõrgemat temperatuuri enam ei registreeritud (jäi 50C peale
pidama). Nöök oli, et linna diagnostikasse sõitma hakates andis lõplikult otsad bensiinipump ja autot tuli sinna nööri otsas vedada. Suured tänud Ain
Oravale, kes autol kiiresti vead suutis tuvastada ja parandada, sealjuures väga mõistliku hinna eest!
|
|
|
|