Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Coupe 2,3 summuti keskmine pütt (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1869)
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 13.05.04 12:04 Tsiteeri
Coupe 2,3 summuti keskmine pütt



Kas keegi on lammutanud Coupe 2,3 10V väljalaskel seda suurt kandilist keskmist pütti? Oleks huvi selle püti skeemi ja ehituse kohta. Äkki leidub kellelgi isegi mingisugune illustreeriv pilt sellest sisust.

Küsimus tekis sellepärast, et uue ja natuke vabama väljalaske plaanimisel ja uurimisel on mulle öeldud, et ma seda keskmist suurt pütti küll mingi universaalse otseläbireso vastu ei vahetaks, kuna see universaalne ei peaks seal all kaua vastu. Et Audi mootor pidi niiöelda liiga käreda tulega olema selle universaalse otseläbireso jaoks :D
Äkki on ka sellega kellelgi kogemusi?


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
moppel
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupé 2.3 20V -90

postitati 13.05.04 21:32 Tsiteeri


Minu pannil on see kekmine pütt sealt ära vahetatud mingi universaali vastu, aga ette poole on veel kaks resot pandud pärast katti. Kahjuks tuleb tunnistada, et see krempel on maru raske. Pott polegi nii väga roostes väljast, aga kipub lahti murduma. Keskmise toru on vist ikka ära söönd ja kiigub ka rohkem kui originaal.

Viimane tünn oli lihtsalt läbi roostetand, selle asendasin sirge toruga.

Nüüd vist on vaja ikka selle kandilise koha peal olev universaal ka uus osta. Ei tahaks seda kolme tonni sinna päris originaalse eest laduda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.04 10:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja moppel
Minu pannil on see kekmine pütt sealt ära vahetatud mingi universaali vastu, aga ette poole on veel kaks resot pandud pärast katti. Kahjuks tuleb tunnistada, et see krempel on maru raske. Pott polegi nii väga roostes väljast, aga kipub lahti murduma. Keskmise toru on vist ikka ära söönd ja kiigub ka rohkem kui originaal.

Viimane tünn oli lihtsalt läbi roostetand, selle asendasin sirge toruga.

Nüüd vist on vaja ikka selle kandilise koha peal olev universaal ka uus osta. Ei tahaks seda kolme tonni sinna päris originaalse eest laduda.

Kuda hääl on peale viimase püta vahetust toru vastu?
Omal selline asi, et sai kat asendatud otse toruga ja see keskmine ja viimane pütt on seest vist juba ammu ammutühjad ja nüüd nagu lörisevad palju. Et oleks ka mõttes miskit sinna keskele universaalset panna ja taha kah... kuid B4 quattrotel on see viimane pütt seal nii vigaselt all, et suht raskeks läheb sinna miskit aretada, seepärast tuli ka oma see mõte et paneks ettepoole ühe resoka ja selle suure laia püta asemel ka ühe otseläbi püta miski ning sealt edasi lõpuni vaid toru... kuid mis hääl sealt tulema hakkab? vot seda ei tea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
moppel
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupé 2.3 20V -90

postitati 14.05.04 12:20 Tsiteeri


Ega ta enam miskit masda häält ei tee.

Tühikäigul on sihuke madalam törin, aga kui peenestada tuleb pigem tühjakspõlenud plekisem komponent esile.

Sõidu ajal on ikka sumpsi kuulda, mitte mootorit.

Hoopis suurem probleem on siis kui poti küljest toru natuke lahti murdub ja lisandub plekine klõps. Erilise sara tunne on siis. Sellepärast tulebki kõvem tünn asemele monteerida.

Viimase toru läbimõõdust sõltub tühikäigu kõla, vist... eks see rohkem kuula ja keevita süsteem ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.04 12:42 Tsiteeri


Ise ka sedasama mõtlesin et see kohapeal töötamise heli vististi sõltub sellest torust seal jah.
Sõber just siin omal escortile pani tagumise otseläbi püta ja roostevabast 70mm otsa. Kohapeal selline natuke häiriv plörin nagu on asjal, peeneks lastes läheb nagu nats paremaks kuid ei ole päris see mida ise ihkaks... sellepärast ei julge niisama lammutama ka hakata, eks mõtleb veel...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 14.05.04 12:55 Tsiteeri


Mul on 90 20v quattro originaaltagapütt üle, kui kellelgi huvi peaks olema. Keskmise osa asemel tavaline resokas ja ees tühi kati korpus ka. Põhimõtteliselt võta ja kruvi all komplekt, ma küll ei tea, kui täpselt need otsad kokku lähevad, keskmine osa on teise auto alt (sama mudel). Seisukord on nagu on, aga päris auku vist kuskil sees pole.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 57.3% - SQL: 42.7%]