Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Kas amordid vajavad kohendamist? (Vastuseid: 27 | Vaatamisi: 6030)
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 31.03.09 06:08 Tsiteeri
Kas amordid vajavad kohendamist?



Eile sai Tartus käidud ja sõidu ajal hakkas nagu vedru "kriiksuma" veermiku juures. Tegin kapoti lahti õõtsutasin ühelt ja teiselt poolt ning juhipoolsel sillaosas küll "kriiksus" midagist. Olen harjunud kontrollima amordi ülemisi kinnitusi ja kui ma kaane sealt pealt ära võtsin siis avanes järgmine pilt, mida ma tavaliselt ei ole näinud.
http://img3.imagebanana.com/view/lfc0rk17/amordid1.jpg
Suurt ei tea midagi, mis valesti, aga midagi on minu võhiku jaoks midagi ootamatut, sest mulle tundub, et amort on praegu teise nurga all. Hea nõu oleks teretulnud. Teisel pool natuke vähema kaldega see ava sisse tulnud aga ikkagi mures. Teiselpool siis selline pilt, vabandan, et mobiiltelefoniga sai tehtud.
http://img3.imagebanana.com/view/c3hu3goy/amordid.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 31.03.09 06:12 Tsiteeri


Seda vahet ei tohiks olla, kas ei ole näiteks amort oma püstikust välja haknud tulema? Äkki on mutter mis hoiab amorti püstikus lahti tulema hakanud ja selle tagajärjel tuleb ka amort üles poole. See juhul kui on püstikuga amort.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 31.03.09 06:15 Tsiteeri


Tean vaid , et bilstein gaasikad all. Aga arvata teenindusse minek eks? Võibolla seda mutrit keerates läheb asi hullemaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 31.03.09 07:14 Tsiteeri


Soovitaks küll jah asjatundja jutule minna eks see parandab asja ka kui tarvis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 31.03.09 08:23 Tsiteeri


Annan teada õhtupoole, mis viga oli. Ei julge sõitagi sellise imeliku veaga, mine tea, lõhub veel amordid ka ära, seni kulgen hästi ettevaatlikult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 31.03.09 11:56 Tsiteeri


Teema võib lukku panna, mees teenindusest ütles,et kõik korras, et selline vahe normaalne ja terve silla vaatas igaksjuhuks läbi, kõik nagu pidi korras ikka olema :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 31.03.09 15:22 Tsiteeri


Pilt ei ole normaalne, sellist vaheti ei tohi olla. Eks pead amordipadjad ära vahetama, et sellest vahest lahti saada ja et kestaks kaa, siis oleks kena sinna firma Lemförder toodangut panna - siis ei pea tükk aega oma pead sellepärast vaevama.
Btw, kui sul on sellised vahed, siis külgkalle vale ja samas kohe ka kokku jooks, st rehviservad hakkavad intensiivsemalt kuluma. Peale patjade vahetust kindlasti ka sillastend, sest amort käib alt ära ja alumistest amordi kahest poldist annab külgkallet timmida.
Seega jõudu. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 31.03.09 15:42 Tsiteeri


Issand, seal ei ole patju enam ilmselt olemaski. :D Tõsta auto tungile ja siis ürita kätega rattast haarates seda üles-alla liigutada, näed, kuidas kogu püstik üles-alla koliseb.

B4-l on padi ja tugilaager koos. Revali hind oli midagi ~400.- kanti tk, kui ise vahetasin.

Tõsiselt huvitaks, millises teeninduses kontrollis käisid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 01.04.09 06:16 Tsiteeri


Mul tegelikult jäi ikka see hinge kripeldama küll. Black, asi selles, mees seda tegigi nii nagu sa kirjeldasid ja ta ütles, miskit ei kolise, isegi tõstuki pealt lasi allapoole ja prussiga loksutas ja ütles, et ei midagist. :( Arvata lähen sama mehe juurde tagasi ja lasen padja ja tugilaagri vahetada, võttes selle tööaja maha, millest maksin? Black, kindel et see viga parandab selle vahe seal? Samas mees vaatas ja ütles, see normaalne audidel!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 01.04.09 06:22 Tsiteeri


Kahju, et nii ruttu teenindusse jooksin.:( Oleks kindla vea siin postitustega ära oodanud, siis oleks ostnud varuosad ära ja teisel mehel teha, sest kohapeal seal osta kahjuks ei saa, selle sai hädapärasesse kohta mindud.:( Muideks teadjad võiks kohe mainida, kas selline liikumine on ohtlik ka kuigivõrd, noh, et kas võib tee peale jääda?:D
Edit kas selline? Autosad kirjeldab seda kui amortisaatori tugi, esi ülemine, kas õige?
http://autoosad.ee/pilt/802-2085.pdf
Ladu24 andis sellise, aga padi seal küljes? Firmat ei näita kahjuks, smas Coupe laager oli odavam ja Lemförderi oma.
http://ladu24.ee/et/ladu1/120/0,0,0,1/6680
Edit- sinna eilsesse remondikohta ei julge tagasi minna, et ilusti ära tehtaks, mõtekam ikka vast kindlamat varianti kasutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 01.04.09 07:23 Tsiteeri


Seesama neh. See krae väsib seal ära ja vajub kokku. Ses mõttes tõesti Audidele normaalne, et väga paljud sõidavad sellisena ringi. Samas tekitab see aukudest läbi sõites parajat kolinat ja loomulikult on ka juhitavus lõtku tõttu palju ebakonkreetsem. Alt ära ta niipea ei tule, selleks peaks ülemine taldrik kere küljest amordikannu puruks tõmbama. Kui krossi sõitma lähed, siis ehk saad jah sellegagi hakkama. Siledal teel võid aga veel vabalt kuni remondini sõita.

Lemförder peaks hea valik küll olema. Aga enne küsi Revalist Toomaselt ka hinnapakkumist. Võid isegi soodsamalt saada. ;) Päris noname'i peale ära parem raha raiska.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 01.04.09 09:32 Tsiteeri


Lemförder kommiraha eest olemas Autoeksperdist! Just käisin küsimas, tootekood oli kaasas, ainuke kui selle Lemförderi karpi midagist muud pole topitud?;) Ühesõnaga 160 eeku tükk! Tänud Black, postitusõiguse eest ka, mine tea, võibolla olekski krossi läinud sõitma, sest linnas vägagi teravad ja sügavad augud. Tänud vastajatele!;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 01.04.09 13:51 Tsiteeri


Nii mõlemad tugilaagrid vahetatud ja enam ei kolise ka. Aga läksin siis viisakslt teeninduskohta kus algselt väideti, et kõik korras. Ütlesin, et tahaks raha tagasi selle eest mida tegelikult ei avastatud ,mul töömehe noh teadmatuse suhtes pretentsioone pole, aga meister kes töösid vastu võtab oli teatud hoiakuga. Ühesõnaga autot kontrolliti ja nende juures lõtku ega viga ei leitud, nende jaoks oli antud väärnähtus normaalne. Aga kui asjaga tarbijakaitsesse minna siis arvata ikka mina jään süüdi, et antud koha valisin? Sest ülevaatuselt läheks ju selle veaga ka läbi eks, sest kolksu ega lõtke ei olnud, aga samas need vanad tugilaagrid olid pea 7mm kitsamad kui uued. Igatahes ennem ka kartsin seda remondikohta, nüüd esimene rahaline kaotus käes ja tuleb teises kohas teha eelülevaatus(ülevaatuspunkt on sama firma alluvuses ;)) ja arvata ka ülevaatuspunkti muuta. Teadjamad mehed juba aimavad seda Võru soliidset kohta. ;) Tegelikult saan ka meistrist aru, sest ta ei jõuaks neid vigu kinni maksta kõigile, aga kundesid hoida nii on ka raske. Tänud abi eest, kes vastasid!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Athlon
huviline

Avatar


Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 05.04.09 17:10 Tsiteeri


Omal küll C4 aga avastasin samuti ükspäev, et üks niimoodi viltu väheke ja vahe natuke suur. Ostsin uued, firma SWAG omad ning vahetasin just ära ning nüüd ilusti ühtlane kõik. Seda vahet ka seal enam ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 06.04.09 06:40 Tsiteeri


Samas heihei, lihtne loogika ütleks, et siis oleks töökoja poolne viga kui kere ülestõstmisega see kauss kolakaga alla kukuks -- ja nad oleks öelnud et viga pole võimalik tuvastada. Suurem osa TÜVis käijaid eriti Lõuna Eestis oleks väga pöördes kui selle eest vea saaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 06.04.09 07:00 Tsiteeri


Tegelane5, tegelikult ma ei olegi poolt , et see Tüv-is veaks registreeritaks, aga samas ma ju ei käinud teeninduses Tüv-is eelülevaatust ju tegemas! Ma mainisin, et kolksub esisild ja viitasin mehele, et viga võibki olla nendes vahedes seal kannu juures. Oletame kui mees hakkab piduritesti tegema, aga näitusi paika ei saa, võib ka variant olla, kas autol jäädaksegi viga otsima? Sest ülevaatusel peaks ikka ju näidud õiged olema.;) Et ühesõnaga mina sain aru ja töömees sai aru, et ma ei läinud eelülevaatust tegema vaid profülaktika mõttes ikka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 06.04.09 07:11 Tsiteeri


Nii suur lõtk tuleks ikkagi ülevaatusel veaks märkida. Sellise asja kohta "normaalne" ütlev töömees või veelgi enam, meister tuleks töölt lahti lasta. Sellisel inimesel ei ole ei kogemusi ega tehnilist taipu ja tal ei ole töökotta asja. Oleks neist kumbki olemas, oleks veel lootust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nakaman
huviline

Avatar


Registreerunud 05.10.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9Tdi AVB

postitati 16.11.09 11:36 Tsiteeri


Kas siis peale amordipatjade vahetust on soovitatav sillastendis ära käia? Kas patju ilma amorti alt võtmata ei saa vahetada? Kas keegi teab selle tegevuse maksumust ka ligikaudselt?
Tsitaat:
Algselt postitas: sospert
Pilt ei ole normaalne, sellist vaheti ei tohi olla. Eks pead amordipadjad ära vahetama, et sellest vahest lahti saada ja et kestaks kaa, siis oleks kena sinna firma Lemförder toodangut panna - siis ei pea tükk aega oma pead sellepärast vaevama.
Btw, kui sul on sellised vahed, siis külgkalle vale ja samas kohe ka kokku jooks, st rehviservad hakkavad intensiivsemalt kuluma. Peale patjade vahetust kindlasti ka sillastend, sest amort käib alt ära ja alumistest amordi kahest poldist annab külgkallet timmida.
Seega jõudu. ;)



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 16.11.09 11:57 Tsiteeri


Mul vist kuskil 200 eeku läks, noh umbes tund aega, aga jah, amort ikka vöeti alt ära. Ja ise silla stendi küll ei läinud, sest juhitavus jäi samaks. Pealegi voibolla karm seda öelda, tolle autoga ma ise ei käinud kordagi silla stendis, sest ainuke, mis mul juhitavust segas, oli seotud ikka velgedega. Et minul igatahes rool ei kiskunud kuskile.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nakaman
huviline

Avatar


Registreerunud 05.10.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9Tdi AVB

postitati 16.11.09 15:18 Tsiteeri


Kas keegi on võtnud lahti b4 tagumist amorti, kas on võimalik see koopast lahti saada? Pealt ei oska nagu ette kujutada. Endal ka kriuksub tagumine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raivo33
huviline

Avatar


Registreerunud 15.05.09
Asukoht: Muhu
Kasutaja on eemal


postitati 18.11.09 00:14 Tsiteeri


B4jal võta ratas alt ära ja amordi jalg on kere küljes kinni nelja poldiga need lahti ja ongi käes siis saad ka amordi kätte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
nakaman
huviline

Avatar


Registreerunud 05.10.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9Tdi AVB

postitati 27.11.09 16:17 Tsiteeri


Vahetasin tagumised padjad ära, keerasin nii tugevasti kinni amordi otsa kui sain, ikka kolksuvad. :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Athlon
huviline

Avatar


Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 27.11.09 21:27 Tsiteeri


Enda sajal amorte vahetasin ees siis oli sarnane asi.
Uuel amordil need uued amordi pesa ülemised mutrid ka kaasas. Mõtlesin siis, et panen need ka uued juba ja keerasin kõvasti kinni need ja pingutasin pika toruga üle ka veel aga ikka kolksusid.
Keerasin uuesti mutrid lahti ja panin vanad tagasi ning asi korras. Uuel oli keerme osa kuidagi liiga pikk ja keere sai enne otsa kui amort kindlalt vahel kinni oli.

Edit: Ajasin vähe segamini. Siin juttu amordi padjast üldse. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 28.11.09 12:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Athlon
Enda sajal amorte vahetasin ees siis oli sarnane asi.
Uuel amordil need uued amordi pesa ülemised mutrid ka kaasas. Mõtlesin siis, et panen need ka uued juba ja keerasin kõvasti kinni need ja pingutasin pika toruga üle ka veel aga ikka kolksusid.
Keerasin uuesti mutrid lahti ja panin vanad tagasi ning asi korras. Uuel oli keerme osa kuidagi liiga pikk ja keere sai enne otsa kui amort kindlalt vahel kinni oli.

Edit: Ajasin vähe segamini. Siin juttu amordi padjast üldse. :)


Ei võibolla just abiks: enda A80'nele pani vend Toprani gaas amordid :) need hakkasid ka kohe kolisema (eelmised Sachsi õlid olid täitsa läbi aga ei häälitsenud). Kuigi kõik üle käidud. Et siis väidad, et amort loksub hoidiku sees ikkagi?
100l see amordi teema täitsa samasugune vist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nakaman
huviline

Avatar


Registreerunud 05.10.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9Tdi AVB

postitati 29.11.09 13:20 Tsiteeri


Mul on kolks taga. Amort nii kõvasti kinni, kui üldse olla saab, aga ikkagi midagi kolksub. Gaasiamort mis alla kahe aasta tagasi vahetatud. Kas tõesti võib juba amort olla omadega otsakorral. Ülemiste amordipatjade vahetus ei muutnud asja paremaks. Mõistus otsas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.0% - SQL: 60.0%]