Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: K: mida teha katalüsaatoriga. (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 2432)
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 07.05.04 23:54 Tsiteeri
K: mida teha katalüsaatoriga.



Audi 100, 2,8 on katalüsaatorid seest tühjaks taotud. Täna käisin niisama uurimas summuti meistri juures, mida teha´, kuna see lörin hakkab juba ära tüütama. Tema pakkus mulle välja, et paneme uued katid. Mingid rootsi omad hinnaga 2700.- tk + töö 400.-. Teine variant, et paneme resonaatorid vahele (koos tööga 1500.-). Kumba teie eelistaksite ja miks? Ütleme nii, et ülevaatusega pole probleeme meie korrumpeerunud Eesti vabariigis. Mina pakkusin välja, et paneme lihtsalt torud vahele, aga tema väitis vastu, et siis põletab püti läbi :o Mul mootori pöörded ka kõiguvad kergelt ja tema väitis, et kui panen katid tagasi, siis on see mure murtud. Kuidas peaksin talitama?
Tänan tähelepanu eest :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 08.05.04 06:37 Tsiteeri


Mul oli sõbral sama probleem scorpaga, talle soovotati, et keevitada katti laineline toru sisse (selline mis on ka sukas, selle traadikihi all), pidi sellist asja poes saada olema, lainega toru pidi sellepärast hea olema, et tekitab väikse takistuse ja lamda loeb paremini. Muidugi pead keevitamisel arvestama, et keevitus ei tohi alt vaadates näha jääda, sest katti näppida ise ei tohi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 08.05.04 08:37 Tsiteeri


Minu 2,8 olid ka naad seest tühjad ja ma Keevitasin toru asemele ja mingit jama pole esinenud ja see vastik lõrin kadus ka ära;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 08.05.04 10:15 Tsiteeri


Jah kui tühjaks jätta siis se plekilõrin paratamatu, aga kui toru sisse ehitada pole probleemi. Parem muidugi kui saaks auke täis toru sinna ja muidugi ka villa sellele ümber. Uusi katte mina küll ei ostaks, lihtsalt ei näe sügavat mõtet nendele raha kulutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 08.05.04 10:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja oleeev
Minu 2,8 olid ka naad seest tühjad ja ma Keevitasin toru asemele ja mingit jama pole esinenud ja see vastik lõrin kadus ka ära;)

Kuidas sul mootor töötas, siis, kui sul katte polnud? Ja kuidas töötab nüüd? Kas ühtlaselt?

Seda lainelise toru asja ma pean uurima!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 08.05.04 10:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja madjs
Jah kui tühjaks jätta siis se plekilõrin paratamatu, aga kui toru sisse ehitada pole probleemi.


Aga kui kati potid lihtsalt vahelt välja lõigata ja sirged torud vahele panna, mis siis juhtub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 08.05.04 10:44 Tsiteeri


sama efekt mis katile täis toru siss pannes. Ise ma seda ei teeks, mingi reso moodi asi peaks seal ikka olema, muidu se va lambda võib asjadest valesti aru saama hakata, pole muidugi 100% kindel aga nii ma asjast arvan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 08.05.04 10:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja madjs
sama efekt mis katile täis toru siss pannes. Ise ma seda ei teeks, mingi reso moodi asi peaks seal ikka olema, muidu se va lambda võib asjadest valesti aru saama hakata, pole muidugi 100% kindel aga nii ma asjast arvan.
Kas sul enne katti pükstel on mingi kõverik sees?? Kuuldavasti se kõverik valusama tule kinni püiab, kui otsetoru siis jah võib asjandus liiga kärmelt läbi põleda, nii väidetakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Krahv
huviline



Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Maserati 4200GT

postitati 08.05.04 12:40 Tsiteeri


krt jah, ma olen seda asja ka nüüd nii ja naa vaaginud ja jõudnud järeldusele et primaarne oleks ikkagi vaikne sõit (ohverduseks siis ülevaatusejamad). Mul katid ka iga päevaga järjest hullemaks lähevad seal all...

Et tea kas siis see laineline toru jäi ka vaikne? nende torude kohta räägib üldse iga mees ise juttu, küll kellel on takoi plärin et anna aga olla, teine samas siin väidab et kõik on tipp-topp (mõlemad V6 nagu muinulgi). Muidu võiks panna ka universaalkatid, aga ma veel ei tea kuidas need sinna alla üldse mahuvad ja kuuldavasti ei pidanud ikka kuigi vaiksed olema kah.

resot jälle iga mees ehitada ei oska ja mingit uut möla vana vastu vahetada poleks ka nagu olulist mõtet. See aukudega toru ja vill ümber kuuldub küll kuidagi mõistlikuna...no ei oskagi midagi ette võtta, ehk kuulama lihtsalt erinevaid lahendusi (irw, krt nagu helisüsteeme autodes:D) ja siis sobiliku lahenduse ise kah laskama sama töö teostajal teha?!

BR,
Krahv


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 09.05.04 07:39 Tsiteeri


Probllemseks läheb sul ülevaatusel, kui passis on kat sees, aga auto all mitte, siis ei lasta sind läbi.
Selle lainelise toru kohta rääkisin ainult soovituste põhjal ning ei tea kuidas ta end õigustab, pole ise proovind, kuna sai löögikas pandud kati asemele, passis ka katti polnud nii et oli lihtsam lahendus olemas.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AudiQuattro
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.03
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro Avant 2,5tdi 132kw -03

postitati 10.05.04 11:45 Tsiteeri


Mul sama mure..Aga mis rahvas arvab kas see olex lahendus?
AWG Resonaatorid:
http://www.carart.ee/index.php?gid=10


~~The fellowship of the four silver rings~~
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mouse
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 14.11.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3.7 Quattro

postitati 19.05.04 06:43 Tsiteeri


mul vist hakkab sama probleem kummitama.plärin läheb iga päevaga tuntavamaks ja kütusekulu kuidagi ka suuremaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 19.05.04 07:32 Tsiteeri


See kas kat on teh.passis või mitte ei puhu pilli. Ülevaatusel tsekatakse kas on lambda või seda pole ;). Seega kui reso kati asemele paned, siis "peida" ka lambda ära - siis kehtivad nõrgemad standardid ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 19.05.04 17:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Kotkas
Tsitaat:
Esialgne postitaja oleeev
Minu 2,8 olid ka naad seest tühjad ja ma Keevitasin toru asemele ja mingit jama pole esinenud ja see vastik lõrin kadus ka ära;)

Kuidas sul mootor töötas, siis, kui sul katte polnud? Ja kuidas töötab nüüd? Kas ühtlaselt?

Seda lainelise toru asja ma pean uurima!


Mootor töötasd enne,kui katid olid lihtsalt tühjad normaalselt,kuid lörises liiga kõvasti.Lõikasin need pütid sealt ära panin 75mm auguga torud ja asi päris hea:D Vähemalt minul ei ole mingit jama.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rax
klubiliige



Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 19.05.04 19:26 Tsiteeri


mul jooksevad 2 toru kuni resokani. katid juba eelmisel omanikul eemaldatud, asemele pandud sama jäme toru. kõik toimib ja mootori pöörded ka ok


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 19.05.04 19:56 Tsiteeri


keegi võiks seda pöörete kõikumist ka kommenteerida. Kas asi on selles, et kuna katid on tühjad, siis ei teki vastusurvet ja lambda saab valet infot?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 19.05.04 21:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Kotkas
keegi võiks seda pöörete kõikumist ka kommenteerida. Kas asi on selles, et kuna katid on tühjad, siis ei teki vastusurvet ja lambda saab valet infot?


nagu eelpool mainitud . . . reso tekitab vastusurve (vali siis omale vastav(ad)) . Omadest kogemustest võin öelda, et otesest ei juhtunud midagi kui kati vahelt minema lõin ja reso panin - hääl küll, kuid see oligi nii plaanis.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
truumu
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 525iT 2001.a E39

postitati 20.05.04 05:56 Tsiteeri


kati eemaldamine ei tohiks Audil pöörete kõikumist tekitada(erinevalt Ford Escort 1.4)
kuid dünaamika parandamiseks parem panna resod(tühjakslöödud kati korpus liiga suure mahuga) või lihtsalt otsetorud.
Universaalkatt ka lahendus, siis ülevaatusel ka julgem;)


5012869 Toomas
Truumu Diagnostika OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 20.05.04 20:24 Tsiteeri


Mul olid kah 1,5 aastat catid tühjad ja torud sisse keeratud. Resokaid ei proovinud. Ülevaatusest ilma läbi ei lastud ja panin universaalid uuesti alla. Krt. ma lausa kaifin kui vaikne momendil autoga sõita on... Nagu uus autu lausa :P Kui tuuri annan pole enam seda sääsepininat igal pool vaid mõnus vaikne mootori hääl ja kui musa kah natukenegi panna siis ei saa enam üldse aru, mis kapoti all toimub. Kui resode hinnad ~1500, siis univ catid koos paigaldusega mingi ~4500.-. Noh kui keevitus ja torujupid endal olemas siis odavam kindlasti. Mina olen rahul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.3% - SQL: 36.7%]