Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: probleem A6 2,5TDI mootoriga (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 3670)
mandrimees
huviline



Registreerunud 17.03.09
Kasutaja on eemal


postitati 17.03.09 11:27 Tsiteeri
probleem A6 2,5TDI mootoriga



Nagu ikka jooksid nookurid õhtale ja nviga juba niigi kõigile teada , nukkad nookurid õhtal jne... vahedasin kõik ära nukvõllid, nookurid, kübarad, hüdrotõukurid. Nüüd aasta möödas ja üks rem. arvas et klapp võib olla kõver ja see on juhtpuksi ära kulutanud ning ei pea enam survet. Tema arvates oleks pidand tookord ka klapid üle vaatama ja vist suure tõenäosusega tulnuks vahetada. Milllegi pärast mainis ta just sisselaske klappe. Tookord huvitav olid juba mootoril sisselaske torustik paksu põlenud õlisüldiga koos, ise imestasin kas siit ka õhk läbi läheb. Küimus järgmine veelkord, kui tookord olekski mõni klapp kõver olnud, kas siis poleks seee viga pidand juba varem välja tulema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 17.03.09 11:33 Tsiteeri


Niisama, silmaga ei tuvasta suurt. Mõõda silindrites komprimeerimislõpprõhud ära ja pilt selge. Teine tiir mõõtmist tee nii, et igasse silindrisse valad ca 10ml värsket mootoriõli, kui tulemused muutuvad paremuse poole, võrreldes esimese mõõtmisega, on viga kolvigrupis, kui tulemused ei muutu, on viga klappide ebatiheduses.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.5% - SQL: 65.5%]