Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: tagumise ketaspiduri silinder (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1473)
rafaello
huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Tallinn, Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 03.05.04 19:11 Tsiteeri
tagumise ketaspiduri silinder



küsimus teadjamatele
kui silinder kinni jäänud. kas siis tuleb kogu kupatus st silinder, suport jne korraga ära vahetada nagu mõni isend väidab või annab seda ikka korralikult tööle ka veel saada. oskab mõni soovitada ehk mõnd meest kes selle ära teeks. autok b4 92.a


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 03.05.04 19:24 Tsiteeri


Enne kui ära plaanid vahetada võiks proovida remontida.
St. puhasta supporti kolb peene liivapaberiga, ning kata puhastatud kolb spetsiaalse määrdega.
Kui aga puhastad kolvi pinna ära ja sellel puudub peegelduv kiht tuleb vahetada kolb või kogu support.
Iseenesest pole see töö väga hull. Seega jõudu tegemisel.
Kui abi mõjalt ei saa võin aidata, aga ma ei asu Tallinnas ( kuigi käin igapäev).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 03.05.04 19:30 Tsiteeri


Ma ise nendega mässand küll ja küll, võtad lahti, puhastad ära, määre vahele ja töötab jälle, kontrolli ka porikummi, kas pole puruks läind.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rafaello
huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Tallinn, Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 03.05.04 19:36 Tsiteeri


töö tegemise koha pealt ongi selles asi et linnas ei oma tehn. võimalusi kuigi oskust ja pealehakkamist on. nimetatud konkreetse probleemi lahendamisega endal muidu kogemus puudub aga küll ära teeks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 03.05.04 19:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja rafaello
töö tegemise koha pealt ongi selles asi et linnas ei oma tehn. võimalusi kuigi oskust ja pealehakkamist on. nimetatud konkreetse probleemi lahendamisega endal muidu kogemus puudub aga küll ära teeks.

Selleks on vaja 11,13 ja 19 võtit, millega peks saama suporti kätte. Lisaks on vaja kullinokasid, pits kruve või käsi kruustange, peent liivapaberit ja silindr määrimiseks määret.
Seega pole vaja eriti palju asju. Muidugi tuleks kontrolloida tolmu kummide olukorda ja vajadusel vahetada ( kõige odavam Laki autos ).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 03.05.04 20:16 Tsiteeri


Kui sul kolvi tööpind on roostes, siis võib kolvi ja manseti vahelt lekkima hakata. Just oli ühe tagumise supordiga sama jama. Õnneks sain tutika kolvi forsist ja ei pea revalit ega romulaid nuumama. Teisel rattal oli liuguri polt sisse kinni roostetanud - aitas leeklamp ;), siis liivapaber+määre sisse ja voila. Tegelikult tahavad need liugurid nagu iga muugi asi hooldust näit 2 a tagant lahti võtta ja määret kontrollida. Õnneks käib värk lihtsalt lahti. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 12.05.04 09:18 Tsiteeri


nojah, ise sõidan hetkel kolme pidurdava rattaga kuna üx suppord on alt ära ja laua peal lahti...nimelt oli kolv kinni jäänud siis kui ta väljas oli ning pind täielikult roostes, kolviga pole midagi teha. Plaanisin minna Varuosakeskusesse et vaadata sealt töötavat suppordi (uus 1500.-) ,aga tundub et kolvi saab eraldi ka osta? Kui nii, siis täna on minek forssi :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rafaello
huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Tallinn, Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 12.05.04 09:52 Tsiteeri


jah, uue kolvi hind u. 300 tuuris. ja pane siis korraga rem kompl. ka sisse. (liugurite)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.0% - SQL: 59.0%]