CE
huviline
Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1,9 TDI q
|
postitati 09.03.09 11:12
|
|
|
C4 turvapadjade aegumine ja vahetus
Tere,
Mul auto juhipoolse külgposti alaosas on silt, mis teatab, et peaksin juhi turvapadja välja vahetama 09-2009 ja kõrvalistuja poolne peaks kestma
10-2009. Seoses sellega, kas auto turvapatjade vahetus (konkreetselt A6 C4) on protsetuur, mida ainult esinduste juures teostatakse või saab seda teha
ka mõnes "mitteametlikus" remondikohas? Mis konkreetselt turvapatjade juures "halvaks läheb" ja kui suurte kuludega peaks vahetamise juures
arvestama (ligikaudugi)? Aitäh info eest!
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 09.03.09 12:12
|
|
|
Jah, selle ajastu masinatel on see aegumise kleeps uksepostile pandud 15 aastase tähtajaga. Eks teadjamad kommenteerivad, kas uuematel on pikem või
lühem kasutusaeg.
Ilmselt on seda mõistlik teha esinduses, B-varuosa turvapadi on olemas üldse ?
Halvaks saab minna seal minu loogika järgi lõhkeaine ning teine asi on ilmselt volditud padjakese "kokkukuivamist" vältiv talk, mis läheb ka ehk
pahaks (niiskus vms).
A4 B5 padjad maksid mälu järgi u. aasta tagasi ~10k juhi oma ja ~15k kõrvalistuja oma. Eks nad sinna samasse hinnaklassi jäävad. Ilmselt seetõttu ma
ei tea ühtegi inimest, kes oleks aegumise tõttu padjad välja vahetanud.
13 aastat vanad padjad töötasid igatahes suurepäraselt, tuba talki ja
püssirohuhaisu täis. Kusjuures täiesti tobe on, et kõrvalistuja padi läheb lahti ka üksinda sõites.
|
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 09.03.09 14:52
|
|
|
Kõrvalistuja padi ei tohi tegelt niisama lahti minna, istmesees on selleks vastav andur mis ütleb ajule kas seal istutakse või mitte. Patjade vahetus
aga on suhteliselt kallis lõbu...ma usun et lihtsalt aegumise pärast küll 99% autodel seda tegema ei hakata. Samas on ju ka alati võimalus et need
(vähemalt juhi oma) on juba vahetatud, kuna eelmist kasutati sihtotstarbeliselt? Padja taga on tavaliselt ka valmistamise kuupäev....
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 09.03.09 15:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: altz1
Kõrvalistuja padi ei tohi tegelt niisama lahti minna, istmesees on selleks vastav andur mis ütleb ajule kas seal istutakse või mitte.
|
Vanemates autodes ei ole, vähemalt pre-facelift A4des pole ühtegi andurit ega ka C4 A6s.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 09.03.09 15:09
|
|
|
1994a C4-l töötas juhikoha turvapadi väga hästi ka pärast 13a möödumist paigaldusest.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 10.03.09 05:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lunatic
Jah, selle ajastu masinatel on see aegumise kleeps uksepostile pandud 15 aastase tähtajaga. Eks teadjamad kommenteerivad, kas uuematel on pikem või
lühem kasutusaeg.
Ilmselt on seda mõistlik teha esinduses, B-varuosa turvapadi on olemas üldse ?
Halvaks saab minna seal minu loogika järgi lõhkeaine ning teine asi on ilmselt volditud padjakese "kokkukuivamist" vältiv talk, mis läheb ka ehk
pahaks (niiskus vms).
A4 B5 padjad maksid mälu järgi u. aasta tagasi ~10k juhi oma ja ~15k kõrvalistuja oma. Eks nad sinna samasse hinnaklassi jäävad. Ilmselt seetõttu ma
ei tea ühtegi inimest, kes oleks aegumise tõttu padjad välja vahetanud.
13 aastat vanad padjad töötasid igatahes suurepäraselt, tuba talki ja
püssirohuhaisu täis. Kusjuures täiesti tobe on, et kõrvalistuja padi läheb lahti ka üksinda sõites. |
No auto ju seda ei tea, kui mitu inimest autos parasjagu on
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 10.03.09 09:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
No auto ju seda ei tea, kui mitu inimest autos parasjagu on
|
Selleks ongi uuematel autodel istmetel sensormatid, et turvapadjad tühja ei paugutaks
|
|
|
hamlet
huviline
Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.07.09 17:41
|
|
|
Hakkas ka airbagi tuli põlema. Küsimus millised on kohad autos mis saaks ise üle vaadata enne kui arvuti alla minna?
A4 (B5)1999 facelift masin.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 30.07.09 18:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hamlet
Hakkas ka airbagi tuli põlema. Küsimus millised on kohad autos mis saaks ise üle vaadata enne kui arvuti alla minna?
A4 (B5)1999 facelift masin. |
Kui juba põleb, tuleb kustutamiseks niikuinii arvuti külge panna.
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 30.07.09 19:00
|
|
|
Ja surnud on ilmselt juhi istme all olev ühendus... turvavööpüropingutise (juhi oma saab tõenäoliselt rohkem vett ja niiskust, kui ükski teine
postsioon autos). Kaabeldamine näitab vea koha ära - vähem ehku peale kaevamist!
|
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 31.07.09 14:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hamlet
Hakkas ka airbagi tuli põlema. Küsimus millised on kohad autos mis saaks ise üle vaadata enne kui arvuti alla minna?
A4 (B5)1999 facelift masin. |
Endal läks samuti see tuli põlema aasta tagasi raudteed ületades Arvuti
näitas viga rooli juures, seal pidavat mingi kaabel kulunud ja lühises olema. Vea kustutamisest arvutiga oli abi vaid päevaks.
|
|
|
Martinez
huviline
Registreerunud 22.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8TQ, Passat B7, DL 1000
|
postitati 31.07.09 19:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A4Audi
Endal läks samuti see tuli põlema aasta tagasi raudteed ületades Arvuti
näitas viga rooli juures, seal pidavat mingi kaabel kulunud ja lühises olema. Vea kustutamisest arvutiga oli abi vaid päevaks. |
Enda a8'l vahetasin ära roolil airbagi lintkaabli ja nullisin arvutiga vea ära. Rooli ja bagi vahelisel kaablil oli üks kahest soonest järgi andnud.
|
|
|
hamlet
huviline
Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.09 10:02
|
|
|
Kuna mul naine sõidab viimane kuu iga päev 2x halvas seisukorras kruusateel, siis kahtlustan ise ka et kuskilt on midagi kas paigast ära või peksab
lihtsalt põrutuse tõttu segast andur.
Kas keegi oleks nõus prooviks kustutama selle Tartus?
(Pakuks nats vaarikaid vastu :-)
|
|
|