Lehekülgi: 1 2 |
soulfighter
huviline
Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 92KW
|
postitati 02.03.09 18:35
|
|
|
Audi a4 95 pöörded kõiguvad
Siukene probleem ongi siis, annan gaasi ja pöörded kõiguvad mingi 500-900 vahel ja siis jääb 900 peal seisma. Küünlad vahetasin ära, õlivahetus/filter
ka just tehtud. Bensufiltrit ei ole veel vahetanud, võib see sellest olla?
Üks hetk suretas u-pööret tehes välja, ja vahel ei käivitu ilma gaasita.
Ei hakka elektroonika alla eraldi teemat tegema, küsiks kohe siin ära. Vahetasin spidoblokki pirne, võtsin juhtmed tagant ära, ja nüüd lööb airbagi
tule u 4 mindiks põlema ja siis kustub ära JA läbisõidu näidik töötas siis kui tahtis, ja nüüd lakkas üldse töötamast, kas seal on ka mingisugune pirn
taga?
Tänud ette!
Erki.
Edit. Audi a4 1995, 1.8 92KW
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 02.03.09 18:43
|
|
|
Soovitaks diagnostikasse minna, vigu võib olla mitu.
|
|
|
|
Renee
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.09 20:18
|
|
|
Millal viimati bensufiltrit vahetatud on?
Reaalne ,et üks kommutaatoritest paneb vigast ,airbagi tuld saab veakoodi/de ära kustutamisega ära .
A4 jadel neid varemgi põlemas näinud
Aga üldiselt jah diagnostika teeb imesid
|
|
|
soulfighter
huviline
Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 92KW
|
postitati 03.03.09 00:41
|
|
|
Vot ei teagi, äsja soetatud auto.
|
|
|
Rauntz84
huviline
Registreerunud 19.02.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 03.03.09 10:14
|
|
|
ehhe pöörete kõikumine minu audi puhul vana nali.Ammust aega maadelnud
selle probleemiga ja ikka veel jamab aegajalt.
Airbagi pirn läks mulgi põlema mitmeks minutiks kui vahetasin spido pirne.Hea et sõbral diagnostika aparaat - sai kohe viga kustutatud.
|
|
|
Rauntz84
huviline
Registreerunud 19.02.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 03.03.09 10:17
|
|
|
Aa kui vahetasin ära bensufiltri polnud sellest mingit abi pöörete probleemi juures.Aga vana filter oli ikka õhtal küll.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 03.03.09 10:40
|
|
|
Kõigepealt tutvuge auto karterituulutuse seisukorraga, et kõik lõdvikud oleks terved ja ei oleks ummistust karterituulutuses.
Lisaks on vaja nendel autodel regulaarselt puhastada drosselklappi.
Brake cleaner ja pehmem klats on abiks. Soovitatavalt mitte mingeid niite eraldav lapp.
Parim tulemus saab kui see klapp auto küljest eemaldada, ajakulu on küll natuke suurem.
Vaja on 5mm sisekuuskanti ja kruvikeerajat, samuti näpitsaid.
|
|
|
|
Rauntz84
huviline
Registreerunud 19.02.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 04.03.09 08:24
|
|
|
Seegi asi juba tehtud ja ülevaadatud.Ise arvan et kas lambda või siis õhulugejaga midagi.
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 04.03.09 12:39
|
|
|
Õhukulumõõtja ei tohiks pööretekõikumist põhjustada, pigem põhjustaks liiga kõrgeid/madalaid pöördeid.
Tühikäiguklappi oled puhastanud? Pigem on asi selles. Eriti annab tunda külmematel ilmadel
|
|
|
Rauntz84
huviline
Registreerunud 19.02.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 04.03.09 13:47
|
|
|
Ka tühikäiguklapp sai pool aastat tagasi ära puhastatud.Ja peale pöörete kõikumise kaob mootoril vahel jõud kahh ära.Eriti on juhtunud ristmike
ületamisel 
|
|
|
soulfighter
huviline
Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 92KW
|
postitati 04.03.09 14:58
|
|
|
Kas mootoritempanduris ei või asi olla? eelmisel autol, nimelt 80'l siis, tahtis mul see vahetust, kus a4'l see asub ei tea 
Kui raske on autol diagnosti teha, mõtlesin et ostaks juhtme ja teeks ise sellevärgi ära?
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 04.03.09 15:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: soulfighter
Siukene probleem ongi siis, annan gaasi ja pöörded kõiguvad mingi 500-900 vahel ja siis jääb 900 peal seisma. Küünlad vahetasin ära, õlivahetus/filter
ka just tehtud. Bensufiltrit ei ole veel vahetanud, võib see sellest olla?
Üks hetk suretas u-pööret tehes välja, ja vahel ei käivitu ilma gaasita.
Ei hakka elektroonika alla eraldi teemat tegema, küsiks kohe siin ära. Vahetasin spidoblokki pirne, võtsin juhtmed tagant ära, ja nüüd lööb airbagi
tule u 4 mindiks põlema ja siis kustub ära JA läbisõidu näidik töötas siis kui tahtis, ja nüüd lakkas üldse töötamast, kas seal on ka mingisugune pirn
taga?
Tänud ette!
Erki.
Edit. Audi a4 1995, 1.8 92KW |
Viga võib olla küll õhulugejas.. ise samas olukorras praegu.. Nimelt auto ei taha ilma gaasita käima minna enam, ja tühipööretel sureb välja... ja kui
ei suregi, siis pöörded kõiguvad 600-900 vahel tühikäigul (enne sellist kõikumist polnud). Kui sõita suuremal kiirusel ja käiku 5 ndalt 4 ndale hakata
vahetama.. siis kaob ka hetkeks jõud ära...
|
|
|
soulfighter
huviline
Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 92KW
|
postitati 04.03.09 15:55
|
|
|
Võtsime õhulugejal pistiku tagant ära, ja siis ei reguleerinud vabsjee pöördeid, kas ei ole mitte nii, et kui õhulugeja on vigane, siis pole erilist
vahet kas on ühendatud või mitte..
|
|
|
altzz
klubiliige
Registreerunud 18.02.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 2,0TFSI | Audi A6 c6 Avant 2,8FSI Q
|
postitati 04.03.09 16:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Räpikiisu
Viga võib olla küll õhulugejas.. ise samas olukorras praegu.. Nimelt auto ei taha ilma gaasita käima minna enam, ja tühipööretel sureb välja... ja kui
ei suregi, siis pöörded kõiguvad 600-900 vahel tühikäigul (enne sellist kõikumist polnud). Kui sõita suuremal kiirusel ja käiku 5 ndalt 4 ndale hakata
vahetama.. siis kaob ka hetkeks jõud ära... |
Mu masinal on olnud paar korda analoogne juhus, et algul ei saa ilma gaasita käima. Kui lõpuks käima läheb, siis pöörded hüppavad 900...2500 piirides
vabakäigul ning sõidupeal gaasi "lahti lastes" hakkab masin ise gaasi lisama nende pöörete hüppamistaktis, kui masina pöörded sõidu ajal sellesse
vahemikku jäävad.
Olen korduvalt käinud Forsis selle pärast veakoode lugemas. Öeldi, et drosselklapp vigurdab. (Ei tea kommenteerida, kas drosselklapp = gaasiklapp või
tühikäiguklapp või mõni muu klapp).
Nagu Murphy seadus, pöörete kõikumine kaob võluväel, kui võtan suuna Forssi poole. Siis jääbki vaid veakoodide lugemise rõõm.
|
|
|
soulfighter
huviline
Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 92KW
|
postitati 04.03.09 16:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: altzz
Tsitaat: | Algselt postitas: Räpikiisu
Viga võib olla küll õhulugejas.. ise samas olukorras praegu.. Nimelt auto ei taha ilma gaasita käima minna enam, ja tühipööretel sureb välja... ja kui
ei suregi, siis pöörded kõiguvad 600-900 vahel tühikäigul (enne sellist kõikumist polnud). Kui sõita suuremal kiirusel ja käiku 5 ndalt 4 ndale hakata
vahetama.. siis kaob ka hetkeks jõud ära... |
Mu masinal on olnud paar korda analoogne juhus, et algul ei saa ilma gaasita käima. Kui lõpuks käima läheb, siis pöörded hüppavad 900...2500 piirides
vabakäigul ning sõidupeal gaasi "lahti lastes" hakkab masin ise gaasi lisama nende pöörete hüppamistaktis, kui masina pöörded sõidu ajal sellesse
vahemikku jäävad.
Olen korduvalt käinud Forsis selle pärast veakoode lugemas. Öeldi, et drosselklapp vigurdab. (Ei tea kommenteerida, kas drosselklapp = gaasiklapp või
tühikäiguklapp või mõni muu klapp).
Nagu Murphy seadus, pöörete kõikumine kaob võluväel, kui võtan suuna Forssi poole. Siis jääbki vaid veakoodide lugemise rõõm. |
Mis pull siis sellega oli, vaja ära puhastada või lausa uus lasta panna?
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 04.03.09 16:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: altzz
Mu masinal on olnud paar korda analoogne juhus, et algul ei saa ilma gaasita käima. Kui lõpuks käima läheb, siis pöörded hüppavad 900...2500 piirides
vabakäigul ning sõidupeal gaasi "lahti lastes" hakkab masin ise gaasi lisama nende pöörete hüppamistaktis, kui masina pöörded sõidu ajal sellesse
vahemikku jäävad.
Olen korduvalt käinud Forsis selle pärast veakoode lugemas. Öeldi, et drosselklapp vigurdab. (Ei tea kommenteerida, kas drosselklapp = gaasiklapp või
tühikäiguklapp või mõni muu klapp).
Nagu Murphy seadus, pöörete kõikumine kaob võluväel, kui võtan suuna Forssi poole. Siis jääbki vaid veakoodide lugemise rõõm. |
Täpselt samamoodi on ka minu auto käitunud. Nii kui hakkad asjasse rohkem süvenema, kaob viga. Nii palju olen aru saanud, et viga ilmneb siis, kui
väljas on kiiresti temperatuur langenud. (näit mitu päeva 0C ringis, siis hommikul -15C ja jamad majas)
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 04.03.09 16:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: soulfighter
Tsitaat: | Algselt postitas: altzz
Tsitaat: | Algselt postitas: Räpikiisu
Viga võib olla küll õhulugejas.. ise samas olukorras praegu.. Nimelt auto ei taha ilma gaasita käima minna enam, ja tühipööretel sureb välja... ja kui
ei suregi, siis pöörded kõiguvad 600-900 vahel tühikäigul (enne sellist kõikumist polnud). Kui sõita suuremal kiirusel ja käiku 5 ndalt 4 ndale hakata
vahetama.. siis kaob ka hetkeks jõud ära... |
Mu masinal on olnud paar korda analoogne juhus, et algul ei saa ilma gaasita käima. Kui lõpuks käima läheb, siis pöörded hüppavad 900...2500 piirides
vabakäigul ning sõidupeal gaasi "lahti lastes" hakkab masin ise gaasi lisama nende pöörete hüppamistaktis, kui masina pöörded sõidu ajal sellesse
vahemikku jäävad.
Olen korduvalt käinud Forsis selle pärast veakoode lugemas. Öeldi, et drosselklapp vigurdab. (Ei tea kommenteerida, kas drosselklapp = gaasiklapp või
tühikäiguklapp või mõni muu klapp).
Nagu Murphy seadus, pöörete kõikumine kaob võluväel, kui võtan suuna Forssi poole. Siis jääbki vaid veakoodide lugemise rõõm. |
Mis pull siis sellega oli, vaja ära puhastada või lausa uus lasta panna? |
Kui mälu ei peta,siis uus on vist kuskil 5000.-
Pisike punane putukas
|
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 04.03.09 17:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: soulfighter
Tsitaat: | Algselt postitas: altzz
Tsitaat: | Algselt postitas: Räpikiisu
Viga võib olla küll õhulugejas.. ise samas olukorras praegu.. Nimelt auto ei taha ilma gaasita käima minna enam, ja tühipööretel sureb välja... ja kui
ei suregi, siis pöörded kõiguvad 600-900 vahel tühikäigul (enne sellist kõikumist polnud). Kui sõita suuremal kiirusel ja käiku 5 ndalt 4 ndale hakata
vahetama.. siis kaob ka hetkeks jõud ära... |
Mu masinal on olnud paar korda analoogne juhus, et algul ei saa ilma gaasita käima. Kui lõpuks käima läheb, siis pöörded hüppavad 900...2500 piirides
vabakäigul ning sõidupeal gaasi "lahti lastes" hakkab masin ise gaasi lisama nende pöörete hüppamistaktis, kui masina pöörded sõidu ajal sellesse
vahemikku jäävad.
Olen korduvalt käinud Forsis selle pärast veakoode lugemas. Öeldi, et drosselklapp vigurdab. (Ei tea kommenteerida, kas drosselklapp = gaasiklapp või
tühikäiguklapp või mõni muu klapp).
Nagu Murphy seadus, pöörete kõikumine kaob võluväel, kui võtan suuna Forssi poole. Siis jääbki vaid veakoodide lugemise rõõm. |
Mis pull siis sellega oli, vaja ära puhastada või lausa uus lasta panna? |
Peab uue panema. Mina siin proovin neid praegu...kõik ka ei sobi...õhulugejal oma koodid peal, mis täpselt sobivad. Seda õhulugejat ei anna puhastada,
elektrooline osa.
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 04.03.09 17:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: exess
Tsitaat: | Algselt postitas: soulfighter
Tsitaat: | Algselt postitas: altzz
Tsitaat: | Algselt postitas: Räpikiisu
Viga võib olla küll õhulugejas.. ise samas olukorras praegu.. Nimelt auto ei taha ilma gaasita käima minna enam, ja tühipööretel sureb välja... ja kui
ei suregi, siis pöörded kõiguvad 600-900 vahel tühikäigul (enne sellist kõikumist polnud). Kui sõita suuremal kiirusel ja käiku 5 ndalt 4 ndale hakata
vahetama.. siis kaob ka hetkeks jõud ära... |
Mu masinal on olnud paar korda analoogne juhus, et algul ei saa ilma gaasita käima. Kui lõpuks käima läheb, siis pöörded hüppavad 900...2500 piirides
vabakäigul ning sõidupeal gaasi "lahti lastes" hakkab masin ise gaasi lisama nende pöörete hüppamistaktis, kui masina pöörded sõidu ajal sellesse
vahemikku jäävad.
Olen korduvalt käinud Forsis selle pärast veakoode lugemas. Öeldi, et drosselklapp vigurdab. (Ei tea kommenteerida, kas drosselklapp = gaasiklapp või
tühikäiguklapp või mõni muu klapp).
Nagu Murphy seadus, pöörete kõikumine kaob võluväel, kui võtan suuna Forssi poole. Siis jääbki vaid veakoodide lugemise rõõm. |
Mis pull siis sellega oli, vaja ära puhastada või lausa uus lasta panna? |
Kui mälu ei peta,siis uus on vist kuskil 5000.- |
Oleneb autost jah.. minu masinale uus originaal osa maksab 3690..aga kasutatud kindlasti odavamad... 400-1600 kr ringis, sest ma ei hakka vanale
autole sellise osapeale nii palju kulutama ( juba veerand auto enda hinnast) 
Aga mis maksavad uuemale autole, pole õrna aimu ka...tuleb vaadata antud autol seda õhulugeja koodi... ja selle järgi otsima hakata.
|
|
|
smi
huviline
Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 -95 92kw
|
postitati 05.03.09 11:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: altzz
Mu masinal on olnud paar korda analoogne juhus, et algul ei saa ilma gaasita käima. Kui lõpuks käima läheb, siis pöörded hüppavad 900...2500 piirides
vabakäigul ning sõidupeal gaasi "lahti lastes" hakkab masin ise gaasi lisama nende pöörete hüppamistaktis, kui masina pöörded sõidu ajal sellesse
vahemikku jäävad.
Olen korduvalt käinud Forsis selle pärast veakoode lugemas. Öeldi, et drosselklapp vigurdab. (Ei tea kommenteerida, kas drosselklapp = gaasiklapp või
tühikäiguklapp või mõni muu klapp).
Nagu Murphy seadus, pöörete kõikumine kaob võluväel, kui võtan suuna Forssi poole. Siis jääbki vaid veakoodide lugemise rõõm. |
Minu autost räägid või? 
|
|
|
soulfighter
huviline
Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 92KW
|
postitati 05.03.09 12:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: soulfighter
Võtsime õhulugejal pistiku tagant ära, ja siis ei reguleerinud vabsjee pöördeid, kas ei ole mitte nii, et kui õhulugeja on vigane, siis pole erilist
vahet kas on ühendatud või mitte.. |
Sellele oskab keegi vastata?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 05.03.09 14:15
|
|
|
Kuna pole veel viga tuvastanud, siis ei jää arvatavalt ikkagi muud üle, kui teema alguseski pakutud variant - diagnostika.
Teisena vöiksid ju proovida töökorras lugejat.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
soulfighter
huviline
Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 92KW
|
postitati 05.03.09 14:46
|
|
|
Vist tõesti ei jää muud üle, eks annan teada milles viga oli! Aga selle spidomeetri näidu kohta veel, kas seal on pirn taga? Päikesevalgusel nagu
töötas.
|
|
|
Rauntz84
huviline
Registreerunud 19.02.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 05.03.09 16:33
|
|
|
?????
|
|
|
Renz0
huviline
Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.
|
postitati 05.03.09 16:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: soulfighter
Vist tõesti ei jää muud üle, eks annan teada milles viga oli! Aga selle spidomeetri näidu kohta veel, kas seal on pirn taga? Päikesevalgusel nagu
töötas. |
Seal peaks jah pirn taga olema. 
QUATTRO.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |