Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi a4 95 pöörded kõiguvad (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 6796)
soulfighter
huviline

Avatar


Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 92KW

postitati 02.03.09 18:35 Tsiteeri
Audi a4 95 pöörded kõiguvad



Siukene probleem ongi siis, annan gaasi ja pöörded kõiguvad mingi 500-900 vahel ja siis jääb 900 peal seisma. Küünlad vahetasin ära, õlivahetus/filter ka just tehtud. Bensufiltrit ei ole veel vahetanud, võib see sellest olla?

Üks hetk suretas u-pööret tehes välja, ja vahel ei käivitu ilma gaasita.

Ei hakka elektroonika alla eraldi teemat tegema, küsiks kohe siin ära. Vahetasin spidoblokki pirne, võtsin juhtmed tagant ära, ja nüüd lööb airbagi tule u 4 mindiks põlema ja siis kustub ära JA läbisõidu näidik töötas siis kui tahtis, ja nüüd lakkas üldse töötamast, kas seal on ka mingisugune pirn taga?

Tänud ette!
Erki.

Edit. Audi a4 1995, 1.8 92KW


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 02.03.09 18:43 Tsiteeri


Soovitaks diagnostikasse minna, vigu võib olla mitu.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Renee
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.09 20:18 Tsiteeri


Millal viimati bensufiltrit vahetatud on?
Reaalne ,et üks kommutaatoritest paneb vigast ,airbagi tuld saab veakoodi/de ära kustutamisega ära .

A4 jadel neid varemgi põlemas näinud


Aga üldiselt jah diagnostika teeb imesid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
soulfighter
huviline

Avatar


Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 92KW

postitati 03.03.09 00:41 Tsiteeri


Vot ei teagi, äsja soetatud auto.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Rauntz84
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 03.03.09 10:14 Tsiteeri


:D ehhe pöörete kõikumine minu audi puhul vana nali.Ammust aega maadelnud selle probleemiga ja ikka veel jamab aegajalt.
Airbagi pirn läks mulgi põlema mitmeks minutiks kui vahetasin spido pirne.Hea et sõbral diagnostika aparaat - sai kohe viga kustutatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rauntz84
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 03.03.09 10:17 Tsiteeri


Aa kui vahetasin ära bensufiltri polnud sellest mingit abi pöörete probleemi juures.Aga vana filter oli ikka õhtal küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 03.03.09 10:40 Tsiteeri


Kõigepealt tutvuge auto karterituulutuse seisukorraga, et kõik lõdvikud oleks terved ja ei oleks ummistust karterituulutuses.
Lisaks on vaja nendel autodel regulaarselt puhastada drosselklappi.
Brake cleaner ja pehmem klats on abiks. Soovitatavalt mitte mingeid niite eraldav lapp.
Parim tulemus saab kui see klapp auto küljest eemaldada, ajakulu on küll natuke suurem.
Vaja on 5mm sisekuuskanti ja kruvikeerajat, samuti näpitsaid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Rauntz84
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 04.03.09 08:24 Tsiteeri


Seegi asi juba tehtud ja ülevaadatud.Ise arvan et kas lambda või siis õhulugejaga midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 04.03.09 12:39 Tsiteeri


Õhukulumõõtja ei tohiks pööretekõikumist põhjustada, pigem põhjustaks liiga kõrgeid/madalaid pöördeid.

Tühikäiguklappi oled puhastanud? Pigem on asi selles. Eriti annab tunda külmematel ilmadel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rauntz84
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 04.03.09 13:47 Tsiteeri


Ka tühikäiguklapp sai pool aastat tagasi ära puhastatud.Ja peale pöörete kõikumise kaob mootoril vahel jõud kahh ära.Eriti on juhtunud ristmike ületamisel :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
soulfighter
huviline

Avatar


Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 92KW

postitati 04.03.09 14:58 Tsiteeri


Kas mootoritempanduris ei või asi olla? eelmisel autol, nimelt 80'l siis, tahtis mul see vahetust, kus a4'l see asub ei tea :(

Kui raske on autol diagnosti teha, mõtlesin et ostaks juhtme ja teeks ise sellevärgi ära?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Helina
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008

postitati 04.03.09 15:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: soulfighter
Siukene probleem ongi siis, annan gaasi ja pöörded kõiguvad mingi 500-900 vahel ja siis jääb 900 peal seisma. Küünlad vahetasin ära, õlivahetus/filter ka just tehtud. Bensufiltrit ei ole veel vahetanud, võib see sellest olla?

Üks hetk suretas u-pööret tehes välja, ja vahel ei käivitu ilma gaasita.

Ei hakka elektroonika alla eraldi teemat tegema, küsiks kohe siin ära. Vahetasin spidoblokki pirne, võtsin juhtmed tagant ära, ja nüüd lööb airbagi tule u 4 mindiks põlema ja siis kustub ära JA läbisõidu näidik töötas siis kui tahtis, ja nüüd lakkas üldse töötamast, kas seal on ka mingisugune pirn taga?

Tänud ette!
Erki.

Edit. Audi a4 1995, 1.8 92KW




Viga võib olla küll õhulugejas.. ise samas olukorras praegu.. Nimelt auto ei taha ilma gaasita käima minna enam, ja tühipööretel sureb välja... ja kui ei suregi, siis pöörded kõiguvad 600-900 vahel tühikäigul (enne sellist kõikumist polnud). Kui sõita suuremal kiirusel ja käiku 5 ndalt 4 ndale hakata vahetama.. siis kaob ka hetkeks jõud ära...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
soulfighter
huviline

Avatar


Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 92KW

postitati 04.03.09 15:55 Tsiteeri


Võtsime õhulugejal pistiku tagant ära, ja siis ei reguleerinud vabsjee pöördeid, kas ei ole mitte nii, et kui õhulugeja on vigane, siis pole erilist vahet kas on ühendatud või mitte..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
altzz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.02.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 2,0TFSI | Audi A6 c6 Avant 2,8FSI Q

postitati 04.03.09 16:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Räpikiisu
Viga võib olla küll õhulugejas.. ise samas olukorras praegu.. Nimelt auto ei taha ilma gaasita käima minna enam, ja tühipööretel sureb välja... ja kui ei suregi, siis pöörded kõiguvad 600-900 vahel tühikäigul (enne sellist kõikumist polnud). Kui sõita suuremal kiirusel ja käiku 5 ndalt 4 ndale hakata vahetama.. siis kaob ka hetkeks jõud ära...


Mu masinal on olnud paar korda analoogne juhus, et algul ei saa ilma gaasita käima. Kui lõpuks käima läheb, siis pöörded hüppavad 900...2500 piirides vabakäigul ning sõidupeal gaasi "lahti lastes" hakkab masin ise gaasi lisama nende pöörete hüppamistaktis, kui masina pöörded sõidu ajal sellesse vahemikku jäävad.
Olen korduvalt käinud Forsis selle pärast veakoode lugemas. Öeldi, et drosselklapp vigurdab. (Ei tea kommenteerida, kas drosselklapp = gaasiklapp või tühikäiguklapp või mõni muu klapp).
Nagu Murphy seadus, pöörete kõikumine kaob võluväel, kui võtan suuna Forssi poole. Siis jääbki vaid veakoodide lugemise rõõm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
soulfighter
huviline

Avatar


Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 92KW

postitati 04.03.09 16:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altzz
Tsitaat:
Algselt postitas: Räpikiisu
Viga võib olla küll õhulugejas.. ise samas olukorras praegu.. Nimelt auto ei taha ilma gaasita käima minna enam, ja tühipööretel sureb välja... ja kui ei suregi, siis pöörded kõiguvad 600-900 vahel tühikäigul (enne sellist kõikumist polnud). Kui sõita suuremal kiirusel ja käiku 5 ndalt 4 ndale hakata vahetama.. siis kaob ka hetkeks jõud ära...


Mu masinal on olnud paar korda analoogne juhus, et algul ei saa ilma gaasita käima. Kui lõpuks käima läheb, siis pöörded hüppavad 900...2500 piirides vabakäigul ning sõidupeal gaasi "lahti lastes" hakkab masin ise gaasi lisama nende pöörete hüppamistaktis, kui masina pöörded sõidu ajal sellesse vahemikku jäävad.
Olen korduvalt käinud Forsis selle pärast veakoode lugemas. Öeldi, et drosselklapp vigurdab. (Ei tea kommenteerida, kas drosselklapp = gaasiklapp või tühikäiguklapp või mõni muu klapp).
Nagu Murphy seadus, pöörete kõikumine kaob võluväel, kui võtan suuna Forssi poole. Siis jääbki vaid veakoodide lugemise rõõm.


Mis pull siis sellega oli, vaja ära puhastada või lausa uus lasta panna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 04.03.09 16:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altzz
Mu masinal on olnud paar korda analoogne juhus, et algul ei saa ilma gaasita käima. Kui lõpuks käima läheb, siis pöörded hüppavad 900...2500 piirides vabakäigul ning sõidupeal gaasi "lahti lastes" hakkab masin ise gaasi lisama nende pöörete hüppamistaktis, kui masina pöörded sõidu ajal sellesse vahemikku jäävad.
Olen korduvalt käinud Forsis selle pärast veakoode lugemas. Öeldi, et drosselklapp vigurdab. (Ei tea kommenteerida, kas drosselklapp = gaasiklapp või tühikäiguklapp või mõni muu klapp).
Nagu Murphy seadus, pöörete kõikumine kaob võluväel, kui võtan suuna Forssi poole. Siis jääbki vaid veakoodide lugemise rõõm.


Täpselt samamoodi on ka minu auto käitunud. Nii kui hakkad asjasse rohkem süvenema, kaob viga. Nii palju olen aru saanud, et viga ilmneb siis, kui väljas on kiiresti temperatuur langenud. (näit mitu päeva 0C ringis, siis hommikul -15C ja jamad majas)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 04.03.09 16:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: soulfighter
Tsitaat:
Algselt postitas: altzz
Tsitaat:
Algselt postitas: Räpikiisu
Viga võib olla küll õhulugejas.. ise samas olukorras praegu.. Nimelt auto ei taha ilma gaasita käima minna enam, ja tühipööretel sureb välja... ja kui ei suregi, siis pöörded kõiguvad 600-900 vahel tühikäigul (enne sellist kõikumist polnud). Kui sõita suuremal kiirusel ja käiku 5 ndalt 4 ndale hakata vahetama.. siis kaob ka hetkeks jõud ära...


Mu masinal on olnud paar korda analoogne juhus, et algul ei saa ilma gaasita käima. Kui lõpuks käima läheb, siis pöörded hüppavad 900...2500 piirides vabakäigul ning sõidupeal gaasi "lahti lastes" hakkab masin ise gaasi lisama nende pöörete hüppamistaktis, kui masina pöörded sõidu ajal sellesse vahemikku jäävad.
Olen korduvalt käinud Forsis selle pärast veakoode lugemas. Öeldi, et drosselklapp vigurdab. (Ei tea kommenteerida, kas drosselklapp = gaasiklapp või tühikäiguklapp või mõni muu klapp).
Nagu Murphy seadus, pöörete kõikumine kaob võluväel, kui võtan suuna Forssi poole. Siis jääbki vaid veakoodide lugemise rõõm.


Mis pull siis sellega oli, vaja ära puhastada või lausa uus lasta panna?

Kui mälu ei peta,siis uus on vist kuskil 5000.-


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Helina
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008

postitati 04.03.09 17:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: soulfighter
Tsitaat:
Algselt postitas: altzz
Tsitaat:
Algselt postitas: Räpikiisu
Viga võib olla küll õhulugejas.. ise samas olukorras praegu.. Nimelt auto ei taha ilma gaasita käima minna enam, ja tühipööretel sureb välja... ja kui ei suregi, siis pöörded kõiguvad 600-900 vahel tühikäigul (enne sellist kõikumist polnud). Kui sõita suuremal kiirusel ja käiku 5 ndalt 4 ndale hakata vahetama.. siis kaob ka hetkeks jõud ära...


Mu masinal on olnud paar korda analoogne juhus, et algul ei saa ilma gaasita käima. Kui lõpuks käima läheb, siis pöörded hüppavad 900...2500 piirides vabakäigul ning sõidupeal gaasi "lahti lastes" hakkab masin ise gaasi lisama nende pöörete hüppamistaktis, kui masina pöörded sõidu ajal sellesse vahemikku jäävad.
Olen korduvalt käinud Forsis selle pärast veakoode lugemas. Öeldi, et drosselklapp vigurdab. (Ei tea kommenteerida, kas drosselklapp = gaasiklapp või tühikäiguklapp või mõni muu klapp).
Nagu Murphy seadus, pöörete kõikumine kaob võluväel, kui võtan suuna Forssi poole. Siis jääbki vaid veakoodide lugemise rõõm.


Mis pull siis sellega oli, vaja ära puhastada või lausa uus lasta panna?


Peab uue panema. Mina siin proovin neid praegu...kõik ka ei sobi...õhulugejal oma koodid peal, mis täpselt sobivad. Seda õhulugejat ei anna puhastada, elektrooline osa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Helina
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008

postitati 04.03.09 17:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: exess
Tsitaat:
Algselt postitas: soulfighter
Tsitaat:
Algselt postitas: altzz
Tsitaat:
Algselt postitas: Räpikiisu
Viga võib olla küll õhulugejas.. ise samas olukorras praegu.. Nimelt auto ei taha ilma gaasita käima minna enam, ja tühipööretel sureb välja... ja kui ei suregi, siis pöörded kõiguvad 600-900 vahel tühikäigul (enne sellist kõikumist polnud). Kui sõita suuremal kiirusel ja käiku 5 ndalt 4 ndale hakata vahetama.. siis kaob ka hetkeks jõud ära...


Mu masinal on olnud paar korda analoogne juhus, et algul ei saa ilma gaasita käima. Kui lõpuks käima läheb, siis pöörded hüppavad 900...2500 piirides vabakäigul ning sõidupeal gaasi "lahti lastes" hakkab masin ise gaasi lisama nende pöörete hüppamistaktis, kui masina pöörded sõidu ajal sellesse vahemikku jäävad.
Olen korduvalt käinud Forsis selle pärast veakoode lugemas. Öeldi, et drosselklapp vigurdab. (Ei tea kommenteerida, kas drosselklapp = gaasiklapp või tühikäiguklapp või mõni muu klapp).
Nagu Murphy seadus, pöörete kõikumine kaob võluväel, kui võtan suuna Forssi poole. Siis jääbki vaid veakoodide lugemise rõõm.


Mis pull siis sellega oli, vaja ära puhastada või lausa uus lasta panna?

Kui mälu ei peta,siis uus on vist kuskil 5000.-



Oleneb autost jah.. minu masinale uus originaal osa maksab 3690..aga kasutatud kindlasti odavamad... 400-1600 kr ringis, sest ma ei hakka vanale autole sellise osapeale nii palju kulutama ( juba veerand auto enda hinnast) :D
Aga mis maksavad uuemale autole, pole õrna aimu ka...tuleb vaadata antud autol seda õhulugeja koodi... ja selle järgi otsima hakata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
smi
huviline



Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 -95 92kw

postitati 05.03.09 11:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altzz
Mu masinal on olnud paar korda analoogne juhus, et algul ei saa ilma gaasita käima. Kui lõpuks käima läheb, siis pöörded hüppavad 900...2500 piirides vabakäigul ning sõidupeal gaasi "lahti lastes" hakkab masin ise gaasi lisama nende pöörete hüppamistaktis, kui masina pöörded sõidu ajal sellesse vahemikku jäävad.
Olen korduvalt käinud Forsis selle pärast veakoode lugemas. Öeldi, et drosselklapp vigurdab. (Ei tea kommenteerida, kas drosselklapp = gaasiklapp või tühikäiguklapp või mõni muu klapp).
Nagu Murphy seadus, pöörete kõikumine kaob võluväel, kui võtan suuna Forssi poole. Siis jääbki vaid veakoodide lugemise rõõm.


Minu autost räägid või? :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
soulfighter
huviline

Avatar


Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 92KW

postitati 05.03.09 12:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: soulfighter
Võtsime õhulugejal pistiku tagant ära, ja siis ei reguleerinud vabsjee pöördeid, kas ei ole mitte nii, et kui õhulugeja on vigane, siis pole erilist vahet kas on ühendatud või mitte..

Sellele oskab keegi vastata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 05.03.09 14:15 Tsiteeri


Kuna pole veel viga tuvastanud, siis ei jää arvatavalt ikkagi muud üle, kui teema alguseski pakutud variant - diagnostika.
Teisena vöiksid ju proovida töökorras lugejat.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
soulfighter
huviline

Avatar


Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 92KW

postitati 05.03.09 14:46 Tsiteeri


Vist tõesti ei jää muud üle, eks annan teada milles viga oli! Aga selle spidomeetri näidu kohta veel, kas seal on pirn taga? Päikesevalgusel nagu töötas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Rauntz84
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 05.03.09 16:33 Tsiteeri


?????


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 05.03.09 16:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: soulfighter
Vist tõesti ei jää muud üle, eks annan teada milles viga oli! Aga selle spidomeetri näidu kohta veel, kas seal on pirn taga? Päikesevalgusel nagu töötas.

Seal peaks jah pirn taga olema. :)


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 53.4% - SQL: 46.6%]