Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Peale piirajasse laskmist suri välja ja enam ei käivitu (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1691)
rene64
huviline



Registreerunud 01.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,8q

postitati 01.05.04 09:14 Tsiteeri
Peale piirajasse laskmist suri välja ja enam ei käivitu



Palun abi!
Autoks audi 90, 88a, 2.3l
Peale I korda kui PIIRAJASSE läks, suri välja ning uuesti läks käima tõmmates. II korral tõmmates ei läinud, aga läks krokodillidega. III korral krokodillidega ei läinud, aga läks tõmmates. Nüüd ei lähe enam kumbagi moodi, kas keegi oskab aimata, kuidas auto jälle käima saaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 01.05.04 09:38 Tsiteeri


Võibolla ei läinudki piirajasse. Äkki käisid hoopis klapid pähe või tõmbas hammasrihma mõne hamba võrra üle. Vaata ka jagaja kaane alla, kas seal on kõik korras.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rene64
huviline



Registreerunud 01.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,8q

postitati 01.05.04 10:51 Tsiteeri


Võtsin aku juhtmed 5 minutiks maha, et ehk jäi mingi elektrooniline piiraja peale, aga ei mingit muutust. Tõmmates teeb mootor korralikku häält, kuigi sellest ma midagi arvata ei oska.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 01.05.04 12:17 Tsiteeri


Sikutage sikutage :D Mul sugulasenäss sai õppetunni. Mootori hammasrihm läks ja vennikesed üritasid elu eest käima asja tõmmata, lasid mingi 2km ringi peale. Lõppkokkuvõtteks haigutas kolvi sees selline kahe pöidla suurune auk vastu :D Ja kahel kolvil veel olid toredad kahjustused... Tegemist oli muidugi 16V 2,0 mootoriga. 10v pole nii hull :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
anomaalia
huviline



Registreerunud 05.11.02
Asukoht: kus jope ripub, üldiselt Wismaris
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2,8 Quattro Avant

postitati 01.05.04 16:43 Tsiteeri


Kontrolli sädeme olemasolu- kui tugev ja kas on korrapärane. Jagajakaane alla võiks kah pilgu pista. Osadel on pöörete piiraja rootori peal, äkki andis see otsad. Kindlasti viska pilk peale nuki ja hooratta märkidele.


Ei kandideeri oma arvamusega absoluutsele tõele....
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 01.05.04 17:14 Tsiteeri


Ah jaa, uuri järgi kas bena pump üldse töötab. Kui süüte sisse keerad kas siis hakkab pump algul tööle. Ja kui töötab kas siis piisavat survet on et auto käima läheks.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.9% - SQL: 62.1%]