Talibkweli
huviline
Registreerunud 14.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.01.09 08:11
|
|
|
A6 Avant 1994, kuidas saada kätte kellad?
Tere,
mure konkreetne, kuidas saada kätte bensiininäidik, õli temp. näidik, kella näidik ja kliima kellad? Asi selles, et valgustus enam nendes ei põle ja
on tarvis arvatavasti pirnid ära vahetada.
Ette tänades,
Indrek
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
postitati 14.01.09 08:15
|
|
|
kliimaplokil käib pealmine plastik ümbris tõmmates pealt ära, ja plokk on 2 kruviga kinni, plokk välja tuleb siis kohe ees üleval servas on 4 pisikest
pirnikest, kellade eemaldamiseks keera 2 poolt rooli 2 kruvi lahti ja siis eemalda see plastik liist, mis asetseb kellaploki ees, selle liistu taga
veel 3 kruvi, ja voilaa, kellad ongi käes 
|
|
|
Talibkweli
huviline
Registreerunud 14.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.01.09 08:17
|
|
|
Küll see tuli kähku, ma tänan! Tuleb järgi proovida. Kel veel näpunäiteid selle töö tegemisel, võtan kuulda.
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
postitati 14.01.09 08:17
|
|
|
seellel liistul(kellade ees) tuleb kõigepealt eemale tõmmata roolipoolne ots, sest teises otsas on mingi metall kida... ja pirnid on kõik kellade
taga, selleks ei pea kellasid plokist välja kiskuma ( jutust tuli välja, nagu tahaksid sa neid sealt eraldi kätte saada)
|
|
|
Talibkweli
huviline
Registreerunud 14.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.01.09 08:26
|
|
|
Ei siiski mitte. Aga, kas probleem võib olla ka mõnes kaitsmes või, et on mingi lühis tekkinud. Kas need nimetatud asjad on äkki miskitmoodi kõik
ühenduses või ei saa seal mingit suuremat/ühist viga olla?,
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
postitati 14.01.09 08:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Talibkweli
Ei siiski mitte. Aga, kas probleem võib olla ka mõnes kaitsmes või, et on mingi lühis tekkinud. Kas need nimetatud asjad on äkki miskitmoodi kõik
ühenduses või ei saa seal mingit suuremat/ühist viga olla?, |
kui mingi kaitsme teema oleks peaks terve plokk pime olema.... ma eeldan ikka pirnide läbi olekut
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 14.01.09 16:21
|
|
|
Kellablokki eemalduseks peab ka rooli maha keerama kui just pole 2 suunda liigutatavat roolisammast et saaks kõige juhipoolsesse ja alumisse astmesse
tõmmata et kellablokk vahelt välja tõmmata. Kellablokk ise võtab eemalduseks aega max 2-3 min. Võibolla esimest korda maha võtjaile kauem aga mina
olen neid ist oma 30-40 korda est ära kiskunud et katseid teha nii et see asi on üleviskavalt käpas. Kaablite kohapealt veel niipalju et ploki taha
tuleb 2 jämedat (punase ja rohelise pistikuga juhet) + kollane välistembi näidiku juhe + must pistik lisakelladele (audi100-l 2 klemmiga - õlirõhk ja
õlitemp) (A6-l 1 klemmiga - ainult õlitemp) Taustavalgustus pirnid peavad vastavalt valgustugevusele olema täpselt õige võimsusega. Vaata värvide
järgi. Võimsusi hetkel peast öelda ei oska aga taustvalgustus on Oranzi värvi korpusega. Kindlasti saad pirnid kätte Forssist.
XZN M16
|
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
postitati 14.01.09 17:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ultra2005
Kellablokki eemalduseks peab ka rooli maha keerama kui just pole 2 suunda liigutatavat roolisammast et saaks kõige juhipoolsesse ja alumisse astmesse
tõmmata et kellablokk vahelt välja tõmmata. Kellablokk ise võtab eemalduseks aega max 2-3 min. Võibolla esimest korda maha võtjaile kauem aga mina
olen neid ist oma 30-40 korda est ära kiskunud et katseid teha nii et see asi on üleviskavalt käpas. Kaablite kohapealt veel niipalju et ploki taha
tuleb 2 jämedat (punase ja rohelise pistikuga juhet) + kollane välistembi näidiku juhe + must pistik lisakelladele (audi100-l 2 klemmiga - õlirõhk ja
õlitemp) (A6-l 1 klemmiga - ainult õlitemp) Taustavalgustus pirnid peavad vastavalt valgustugevusele olema täpselt õige võimsusega. Vaata värvide
järgi. Võimsusi hetkel peast öelda ei oska aga taustvalgustus on Oranzi värvi korpusega. Kindlasti saad pirnid kätte Forssist. | ma
pole veel sellist a6 näinud, millel ei saa reguleerida roolisammast, ja kellade taga on kindlalt1.2w pirnid ja kliimapuldis olid vist 1.5w(vähemalt
viimasel millel vahetasin)
|
|
|