Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: a6 1997-2003 vastupidavus? (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2684)
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 21.04.04 12:54 Tsiteeri
a6 1997-2003 vastupidavus?



Olen uue auto ostu mõtetega natuke uurinud esindustest ja hooldustest (lisaks foorumites olevatele teemadele) ja tahaks a6 omanikelt küsida praktilise kogemuse põhjal infot:

1. veermiku vastupidavus. olen aru saanud, et 8 õõtshooba maksavad kokku 12000 ning neid tuleb Eesti tingimustes vahetada 2-3 aasta tagant.

Ühesõnaga õõtsa läbiminek ei ole sel juhul mingi ootamatu paari kilo maksma minev õnnetus, vaid tavaline regulaarne asi nagu 15000km õlivahetus, millega peab alati arvestama.

Tahtsin küsida, kas tõesti on nii, et igal uuema a6 omanikul on tulnud õõtsa läbimineku üllatustega kokku puutuda ning 10k remondid ei ole üldse haruldane?

Minu C4-l maksab õõtsapuks 70.- ja tekibki küsimus, et kas veermiku juppide vahetus on kordades suurem?

2. Elektroonika. Igasugu elektroonika läheb läbi nagu elektrooniline gaas, Audi Concert Stereo, Cruise Control ja lõpetades kojamehe mootorite ja tulepesuritega. Kogu see loetelu on ühe 1999 a6 2,5-aastane ajalugu hoolduses vahetatud juppidest

Kas elektroonika ongi nii väikse töökindlusega, et 5 aastat vanal autol pead iga poole aasta tagant mõned jupid välja vahetama?

Küsin seepärast, et auto on endale jõukohane, kütuse ost on normaalne aga tundub mõttetu, kui aastas 10k veermiku ja elektroonika juppide vahetusele kulutad. Okei, äkki on eelmine omanik just õõtsad ära vahetanud ja saad 2 aastat sõita aga siiski....

Ootan omanike kommentaare ja kogemusi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 21.04.04 13:37 Tsiteeri


esisilla tükid saab praegu juba 7,5 kiloga terve jooksu. Tükkide kulu ei saa ära jagada aastate väid ikka läbisõidu peale. Elektroonika ei ole kõige tugevam külg uuematel autodel. Õhukulumõõtjaid ja drosselklapi mootorid on suht sage probleem. Päris palju ollakse ise süüdi, sest pannakse nn K&N õhufiltreid, mis õhumõõtja tuksi keeravad. Aga kui ise normaalselt autot kasutada või mingit läbiaetud autot ei osta, siis asi nii hull ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 21.04.04 20:06 Tsiteeri


Kas terve jooksu all mõtled remondikomplekti, mis niiöelda hulgi ostes odavam?

Ma arvan, et 100 000km peale 7,5k kogu esisilla juppide vahetamiseks ei ole väga suur summa ehk siis minu puhul 3 aasta tagant. Kui aga 30 000km tagant läheb läbi, siis paneb mõtlema, kas tasub autot osta.

Keegi rääkis, et ei vahetanud kõiki korraga, siis läksid õõtsad üks-haaval läbi ning lappis. Ning kui 8-nda ära vahetas, oli juba esimene jälle tuksis.

Tundub, et remondikomplekt ainuke õige asi ja siis pikalt mureta.

KN juttu rääkis ka Aava aga see rohkem enda teadmatus ja lollus, kui paned peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raigo
huviline



Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.04 20:59 Tsiteeri


elektroonika nüüd küll nii nõrk pole...nii palju kui ma sellega sõit olen,ei ütleks et mõni asi ei töötaks...aga remondi hinnad vastavad nagu ikka auto hinnaga..kallis auto,kallid jupid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 21.04.04 21:05 Tsiteeri


kaua sõitnud oled?

ja mis veermikku juppe selle aja jooksul vahetanud oled?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
goblin
huviline

Avatar


Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: nelivedune

postitati 21.04.04 21:13 Tsiteeri


Kuigi otsisin ise vastuseid vähe teise auto kohta, äkki siiski aitab see:http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=5721
Selle raigo postituse kohta - vaata seda topicut, mille linkisin. Igaüks teeb omad järeldused...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Riio12
huviline



Registreerunud 27.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDI

postitati 21.04.04 21:20 Tsiteeri


Kõik mis liigub, kulub... ja hästi. 2000a. 2,5TDI autom. ise sõitnud 25t. läinud: starter 3k, automk. elektroonika 7k, parem hoovastik 4tk. Forsis 5k, signa. Ja on minemas vasak esi- ja tagumised hoovad puksid, taga kojamehe mootor/pesu, külma mootoriga põõrded kõiguvad 700..1400 (ei tea mis). Lisaks ei tööta esitulede pesu, välis tem. näit.

Valmistun varsti 125t km hoolduseks ..psühholoogiliselt (hind teada)

Aga kui sõidan olen rahul... no kohe väga rahulik


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
goblin
huviline

Avatar


Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: nelivedune

postitati 21.04.04 21:36 Tsiteeri


Tsitaat:

Esialgne postitaja Riio12
2000a. 2,5TDI autom. ise sõitnud 25t. läinud: starter 3k, automk. elektroonika 7k, parem hoovastik 4tk. Forsis 5k, signa. Ja on minemas vasak esi- ja tagumised hoovad puksid, taga kojamehe mootor/pesu, külma mootoriga põõrded kõiguvad 700..1400 (ei tea mis). Lisaks ei tööta esitulede pesu, välis tem. näit.

:o Aru ma ei saa - mul on sama aasta A4 Avant - ise sõitnud sellega pea 40000 km - mul on läinud:lähitule pirnid, õli vastavalt Audi nõuetele, filtrid jms. kaasnev:). 2 (loe:kaks) tõsisemat probleemi on olnud: õhulugeja (mille sain tänu tuttavatele 1500EEK vahetatud) ja kojameeste süsteem (kui mälu ei peata, siis kuskil 2000 EEK-i ümber). Siin tekib mul nüüd küsimus - kas A6 (teadaolevalt kõrgema klassi auto) on nõrgem, kui A4?? Üldse on mu eelmised Audid olnud ka suht koospüsivad (suuremalt jaolt on müüdud tuttavatele, kes ei kurda ka absoluutselt). Mis teete nende autodega, et nad niimoodi lagunevad????:o:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raigo
huviline



Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.04 21:55 Tsiteeri


vot ei tea antud a6-l millega mul mingid kogemused on on vahetatud mõned puksid jne ja nagu ikka tehno hoole + see talv klapikambrikaane tihendid [ mingi moega lendasid nad vahelt minema,ja hakkasid õli ajama] mudu tipptopp


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
m7000
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 228KW Q

postitati 21.04.04 22:14 Tsiteeri


ostke komplekt minu käest.... 6500 k a4, a6, passat...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 22.04.04 07:07 Tsiteeri


Riio12: huvitav on see, et ühe silmapiiril oleva 1999.a. a6 hoolduse ajaloos on täpselt samad asjad: signa, tagakojamehe mootor ja pesu, esitulede pesu.... ja õõtsad aga see on loomulik.

Paistab, et on tegu tüüpveaga. Ainuke asi on see, et kui konkreetne auto osta, siis on lootust, et need asjad on juba vahetatud ja nüüd ehk kestab.

120 000km hooldus min 7000.- ja esinduses 12 000.- ?

goblin: C4 on ülivastupidav võrreldes uuema A6-ga. Veermiku osa on lollikindel ja kui midagi läheb, siis kulud ei ole suured.

raigo: palju tihendi vahetus maksis? (kui saladus pole, siis kes vahetas)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
v20se
huviline



Registreerunud 12.08.03
Kasutaja on eemal


postitati 22.04.04 11:24 Tsiteeri


Siit veel 1 hääl juurde esisilla erilise mitteõnnestumise lahtrisse.
Olen kulgenud oma autoga praeguseks 3,5 aastat ning 100000km. Ostmisel (sn 140000) hakkasin planeerima esisilla pisikese kolksu likvideerimist ning pärast kahte aastat auto pidamist oli ring peal. Tugevalt üle 10K juppide peale. Kõik pidin ära vahetama, et vaikust majja saada. Nüüd tundub, et midagi jälle hakkab märku andma. Kõrini.

Üks lollus, mida ma ei plaani enam teha, on mingeid odavaid õõtsasid sinna alla osta. Sest see praegu jälle pisut kolksuma hakkav õõts oli mul kuskilt "soodsast kohast" ostetud. Teiste puhul sai ikka klaviteedile rõhku pööratud ja hinda mitte eriti vaadatud. Siis aga oli mul vist mingi mõistuse vaheaeg.
Ei ole nii rikas, et odavat asja osta ja oma närve sellega rikkuda ning aega raisata.

Üldse on selle..... aga ok, see on ju audi foorum :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
v20se
huviline



Registreerunud 12.08.03
Kasutaja on eemal


postitati 22.04.04 11:45 Tsiteeri


Tsitaat:
goblin: :o Aru ma ei saa - mul on sama aasta A4 Avant - ise sõitnud sellega pea 40000 km. Siin tekib mul nüüd küsimus - kas A6 (teadaolevalt kõrgema klassi auto) on nõrgem, kui A4?? Üldse on mu eelmised Audid olnud ka suht koospüsivad (suuremalt jaolt on müüdud tuttavatele, kes ei kurda ka absoluutselt). Mis teete nende autodega, et nad niimoodi lagunevad????:o:o


Sõidame mööda Tallinna tänavaid:mad:
Vaata sellele autole esiotsa alla ja sealt vaatab vastu selline konstruktsioon, mille kohta mul pole sõnu. 4 õõtshooba? Geesus, milleks ometi???

Ma ei taha siin fleimi üles kakkuda, aga miks osadel kvaliteetautodel saadakse kahe õõtshoovaga sillageomeetriaga oluliselt parem sõidumugavus, teelpüsimine ja kõik sellega seonduv? Vastupidavus kaasneb kõige sellega. Kui ikka mingi ajuvähiga insener projekteerib autole veermikkusse 2,5 korda rohkem liikuvaid (ja loomulikult ka kuluvaid) detaile, kui tegelikult vaja oleks, siis tekib mul pisut küsimusi, eksole.

Kõik oleks ilmselt ilus peegelsiledal bahnil cruisides, aga kahjuks pole see reaalne elu. Ka mitte ainult Eestist rääkides.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 22.04.04 18:00 Tsiteeri


B- kati õõtsadega on selline kogemus, et peavad vastu 5 - kuni 40 tuh. km. Soovitan vahetajalt garantiid küsida. Kui kuskilt ise odavalt sebid, siis vaevalt pärast ümber vahetada tahetakse. Firmad kes pidevalt Audidega tegelevad need enam-vähem teavad mis firma B-osa kestab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dante
huviline

Avatar


Registreerunud 15.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant'99

postitati 26.04.04 12:33 Tsiteeri


99 aasta Avantiga olen kulgenud nüüd 2 aastat (hetkel läbisõit 108tuh) ja remokulu on olnud selle aja peale ca 10K (Eurostis) + õlivahetused.
Selle raha eest siis vahetatud 2 või 3 õõtshooba ja veepump koos hammasrihmaga.
Ja sõites olen ikka igati ettevaatlik, st. auke proovin vältida. Samuti Tln-s valin liiklemiseks pigem parema teekattega teid, kuigi need ei pruugi olla üldse otseteed.
Kuna elektroonikat suurel hulgal pole, siis pole ka midagi sealt katki läinud.

Ise olen igati rahul masinaga, aga müümise peale paneb rohkem mõtlema selle kasko, mitte vastupidavus. Krt, 2 aastat pole midagi juhtunud ja olen 33K maksnud selle eest. Karm ikka.

Seega, kui kellegile pakub 99 aasta A6 Avant 1.8T huvi, siis andke teada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 28.04.04 14:41 Tsiteeri


Tänud kõigile, kes vastasid.

Kuna tagasiside oli positiivne, siis tõenäoliselt võtan selle auto ära:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Audi+A6+Avant/id=68891

Otsuse poolt oli see, et elektroonikat piisavalt (eriti südamelähedane on Solar katuseluuk, mis mõnusalt puhus välisõhku, kui auto seisis). Võiks muidugi olla kompuuter peal ja ka quatrro, kuid selliste erisoovidega vaevalt nüüd leiab endale sobivat.

Auto ajaloo sain Eurostist ja Revalist teada, nii et läbisõit õige. Loodame, et nüüd kohe lagunema ei hakka.

8000km pärast sees hammasrihma vahetus, nii et see kulub tuleb igal juhul teha. Kas keegi oskab soovitada kohta, kus teha?

Varsti müügis ka Audi 100 avant 2,6 avant.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
peep
klubiliige



Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 28.04.04 19:50 Tsiteeri


Olen kahte C5 masinat pidanud ja alla 100 t. ls. juures pole sildadega mingeid probleeme tekkinud. Üle selle ei tea, esimese müüsin maha ja teine just sai ümmarguse numbri ette. Sama sillaga '98 Passatil tuli kogu sillaring peale 35 t. km. järel ära vahetada (garantii, tasuta) aga peale seda kestis 100 t. ilusti, siis varastati ära ehk edaspidist saatust ei tea.

Minu arust poleks 10 k. C5 Audi puhul just mingi eriline remoarve, alternatiiv on osta iga kolme aasta tagant uus Mazda 6 ja olla ise rahul.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.0% - SQL: 39.0%]