Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 100-moto probleem-LAHENDATUD ! (Vastuseid: 35 | Vaatamisi: 3706)
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 20.04.04 07:51 Tsiteeri
Audi 100-moto probleem-LAHENDATUD !



Viga siis selles et 5 silinder ei tõõta ,kui põõrded alates 3000pööret.Küünlad uued,küünlajuhtmed uued,pihusti korras.
Kui keerata pritsepea juurest pihustitoru töötava mootoriga lahti ,siis peaksid põõrded langema,1-4 langeb ,kuid 5 silinder jäävad põõrded samaks.Viga tekkis peale mootori diagnostikas käimist. Milles viga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 20.04.04 08:09 Tsiteeri


Aidake palun,kes teavad.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 20.04.04 08:15 Tsiteeri


Torud äkki valesti ühendatud:D


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 20.04.04 08:19 Tsiteeri


Proovi küünlaid ja küünla juhtmeid omavahel vahetada, väidad, et uued aga krt neid uusigi teab. Pihusti otsad võid ka ringi pista, ma mõtlen siis pea juurest, siis näha kas viga hüppab mõnda teise silindrisse. Mootori surved mõõda ka üle, kui võimalik, endal sai mõõdetud alles ja hea üllatus oli, nüüdseks saanud sünt õliga 20 kilo maha ajada ja surved 14,5-15 enne, kui ostsin olid miski 12.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 20.04.04 08:29 Tsiteeri


Mina ilmselt alustaks sellest, et tõmbaks pihusti välja ja vaataks kas sealt miskit ikka pritsib. Üldiselt ei tahaks eriti uskuda, et ühte silindrisse ei tule kütust. Tõenäolisemalt ikka siis kõrgepingega mingi probleem. Nagu juba öeldud küünlajuhe või ka küünal ise.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 20.04.04 09:06 Tsiteeri


Äitähh,kes mind nii kiiresti aitasid.;)
Viga oli nimelt selline, et 5-nda silindri küünlajuhe oli süütepooli juhtme peal ja sealt juba kulunud .:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 21.04.04 06:58 Tsiteeri


Teema uuesti aktuaalne.Nimelt see oli üks vigadest ,mis avastasin.Nüüd sai pihustid üle kontrollitud,uus jagajakaan,rootor,küünlajuhtmed kontrollitud.Asi läheb järjest hullemaks,enne ei töötanud alates 3000pöördest üks silinder,nüüd juba siis kui käima panna,ometigi,kui käiva motol ükshaaval küünlajuhtmeid ära võttes põõrded langevad nagu peabki.Kahtlustan juba juhtröhuregulaatorit,mida on juba 4 tk vahetatud või siis mahuandur,mida vist teatavasti muidu ei sa vahetada kui koos jagajaga.Paluks veel abi :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 21.04.04 07:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja MEEMEES
Teema uuesti aktuaalne.Nimelt see oli üks vigadest ,mis avastasin.Nüüd sai pihustid üle kontrollitud,uus jagajakaan,rootor,küünlajuhtmed kontrollitud.Asi läheb järjest hullemaks,enne ei töötanud alates 3000pöördest üks silinder,nüüd juba siis kui käima panna,ometigi,kui käiva motol ükshaaval küünlajuhtmeid ära võttes põõrded langevad nagu peabki.Kahtlustan juba juhtröhuregulaatorit,mida on juba 4 tk vahetatud või siis mahuandur,mida vist teatavasti muidu ei sa vahetada kui koos jagajaga.Paluks veel abi :(

Kõigepealt tuleks tuvastada kas tõesti vaid üks silinder ei taha tööd teha. Tavaliselt kipub just vastupidi olema st, et väikestel pööretel ei tööta. Kui tõesti vait üks silinder ei taha tööd teha siis võib juhtrõhuregulaatori ja jagajaanduriga tegelemise ära unustada. Siis ikka viga kusagil mujal. Nagu juba öeldud küünlad/juhtmed/ äärmisel juhul ka jagajakaan või ka pihusti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 21.04.04 08:15 Tsiteeri


Kui nüüd kohapeal auto käib,siis kõik korras 5 silindrit töötavad aga kui gaasi anda ja liikuda ,siis ei tööta kas 1 või 2 silindrit.Eile kuulsin ka korra kui õhupuhasti paukus-see viitab juhtröhuregulaatorile.Ei hakka teemat uuesti panema aga selle regulaatori takistus peaks olema 21,5 oomi,aga kuidas kontrollida membraani ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ull
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer

postitati 21.04.04 09:06 Tsiteeri


membraani saab nii et imed ühest august ja vaatad kas võtab keele sinna kinni vaaaumiga või ei;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 21.04.04 09:11 Tsiteeri


Jep membraan katki,puhu või ime aru ka ei saa et midagi takistaks.Aga kas neid membraane müüakse eraldi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 21.04.04 17:12 Tsiteeri


juhtrõhregulaator ei ole ettenähtud remontida ja sinna sisse ei ole mitte ühtegi asja saada.
Küsiks aga seda,kas klapivahed panid ikka paika enne kui mootori kokku lappasid? Sellel motol minuteada veel hüdrosid ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 21.04.04 19:47 Tsiteeri


Kas jagajat kontrollisid, pean silmas ristilõtku, mul oli jama kunagi sellega. Tühikäigul töötas norm ja üle 3000p/min töötas, aga vahepeal tõrkus ja paukus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 22.04.04 06:57 Tsiteeri


Nii,eile sai siis tarts200 juures proovitud teisi küünlajuhtmeid,-tulemus null,siis sai käidud Varuosamehe juures,proovisin teist juhtröhuregulaatorit-tulemus null,terve komplektuusi küünlajuhtmeid-tulemus null.Täna proovin ka teise jagaja ära ja teised pihustid,kui need ka ei aita ,siis ma ei tea enam mida vaja vahetada.
TO:quattro
Kui teine plokikaan peale sai pandud siis ei hakkanud klapivahesid üldse puutuma.
Kui diagnostis käisin kahtlustas mees küll et 5 -silindri klapivahe on nagu kinni,kindel ta ka endas ei olnud.Aga ma ei sa sellest aru,miks siis mul üks päev sõitis viimasepeal,kuid nüüd mitte?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 22.04.04 07:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja MEEMEES
Nii,eile sai siis tarts200 juures proovitud teisi küünlajuhtmeid,-tulemus null,siis sai käidud Varuosamehe juures,proovisin teist juhtröhuregulaatorit-tulemus null,terve komplektuusi küünlajuhtmeid-tulemus null.Täna proovin ka teise jagaja ära ja teised pihustid,kui need ka ei aita ,siis ma ei tea enam mida vaja vahetada.
TO:quattro
Kui teine plokikaan peale sai pandud siis ei hakkanud klapivahesid üldse puutuma.
Kui diagnostis käisin kahtlustas mees küll et 5 -silindri klapivahe on nagu kinni,kindel ta ka endas ei olnud.Aga ma ei sa sellest aru,miks siis mul üks päev sõitis viimasepeal,kuid nüüd mitte?

Klapivahe null? See tähendab vist, et klapivahet ei olnud? Sellisel juhul jääb klapp soojal mootoril avatuks ja põleb kole ruttu ära. Piisab lausa mõnekümnest kilomeetrist.
Alustuseks võta kompressomeeter ja mõõda surved ära. Kui nendega korras siis kaeva muid asju edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 22.04.04 07:02 Tsiteeri


Kas bena filter pole umbes.:o Või on bena pump töö lepingu üllesse ütelnud.:(
Aga jah, kõige pealt mõõda silindri surved ikka ära ja siis bena surve süsteemis.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 22.04.04 07:04 Tsiteeri


Arvangi et see kõige õigem tegu olekski-klapivahed ära mõõta.Ma ainult ei mäleta enam kui palju oli siisse -ja väljalaske klapivahe külma mootoriga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 22.04.04 07:06 Tsiteeri


Oot,diagnostis mõõdeti ära .
1sil-8,5
2sil-7,5
3sil-7,3
4sil-7,3
5sil-6,5
Pression en bar.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 22.04.04 07:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja MEEMEES
Oot,diagnostis mõõdeti ära .
1sil-8,5
2sil-7,5
3sil-7,3
4sil-7,3
5sil-6,5


Viiendas küll oluliselt vähem, kuid sellest peaks mootori normaalseks tööks täiesti piisama. Millal sellised tulemused saadi? On peale seda mõõtmist palju sõidetud? Klapi põledes võib kompressioon kähku kukkuda.
Klapivahed tuleks muidugi kahtluse korral kähku üle vaadata ja lähtuda tuleks printsiibist, et pigem olgu natuke suurem, kuid mitte mingil juhul pisutki väiksem!


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 22.04.04 07:19 Tsiteeri


5-sil 6,5 on ikka nati vähe, aga jah, sõitma ta peaks veel ilust.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 22.04.04 07:22 Tsiteeri


Minuteada,minimaalne kompressioon peaks olema 8,2.Eelmisel mootoril oli nii 10-11,5
Tulemused mõõdeti nädal tagasi ,kuid autoga on sõidetud,ca 100km.Ikkagi oleks vaja klapivahemööte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 22.04.04 08:59 Tsiteeri


Ei saa aru = Minuteada,minimaalne klapivahe peaks olema 8,2 =
Pigem ikka kompresioon min 8.2 atm.
Mul oli enda vanal vabalt hingaval ka 12-13 atm. Turbokal pole mõõtnud. Peaks ka mõõtma kuna moto käib ka kuidagi kahtlaselt. Kahtlustan ka juhtrõhu regulaatorit, kuna käivitamine on väga vaevaline ja tõmme pole ka nagu see õige ja kütet võtab ka nagu tiba palju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 22.04.04 09:04 Tsiteeri


Ei ole juhtregulaator,kuna eile sai teist proovitud,kui oleks siis hakkaks õhupuhasti paukuma,kuna ma neid 4 tk juba vahetanud.
Praegu vahetasin ühe pihusti välja,ja praegu kõik korras,aga surved ja klapivahed tuleb ikkagi ära mõõta,enne kui hilja.
Ps.Eelmises postituses vead parandatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 22.04.04 09:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja MEEMEES
Ei ole juhtregulaator,kuna eile sai teist proovitud,kui oleks siis hakkaks õhupuhasti paukuma,kuna ma neid 4 tk juba vahetanud.
Praegu vahetasin ühe pihusti välja,ja praegu kõik korras,aga surved ja klapivahed tuleb ikkagi ära mõõta,enne kui hilja.
Ps.Eelmises postituses vead parandatud.


Siis ikkagi viga pihustis?
Kõige mõistlikum oleks kõik pihustid välja tõmmata ja vaadata kas nad ikka pritsivad ühtemoodi. Kui kõik korraga väljas siis paistavad erinevused jube hästi silma. Võibolla ei ole kütusesurve piisav ja mõni kehvem pihusti ei anna suurematel pööretel piisavalt peale?

Siinkohal küsin ka kas kellelgi on sobivat manomeetrit pumba surve mõõtmiseks? Pump undab juba jupimat aega, tundub, et ka surve on väike, aga tahaks siiski üle mõõta. Ja kui palju see surve peab 134kw mootori puhul olema?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 22.04.04 09:30 Tsiteeri


4,7-5,4 -2,2.100kW
http://www.hot.ee/romulus1/denissov_avto_est.htm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 64.2% - SQL: 35.8%]