Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 90 salongi ventika jama. (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1383)
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 05.01.09 14:04 Tsiteeri
90 salongi ventika jama.



Selline jama siis, et ventilaator hakkab kolisema või urisema või mai teagi kuidas seda häält kirjeldada.

Igaljuhul olen vahetanud juba 3 korda seda ventikat.
See häälitsus mis tekib on sellest, et ventika mootoril on ees ja taga puksid, mille peal võll tiirleb. Tagumisel puksi juurest kulub võll ära ja tekib loks sisse. Nüüd kui paned ventika tööle, siis hakkab võlli ärakulunud koht seal puksi sees vibreerima ja tekibki selline müra.
Mõnikord kui auto kohapeal käib ja vent põhjas, siis töötab ilusti, aga kui sõitma hakkad ja pisikesest august läbi sõidad viskab jälle ventika mürisema.

Põhjuseks arvan olema seda, et 80nel on salongi ventilaator paigaldatud alt üles, aga 90nel konditsioneeriga versioonil küljepealt sisse sõidusuunas. Kuna ventika see nn turbiin on üsna raske, siis kulutab selle mootori võlli tagumise otsa ära ja tekibki loks sisse. 80nel ei teki raskust võllile ja ei juhtu midagi.

Ahjaa. Mida külmem ilm, seda jubedamat häält teeb. Kui soojaks läheb kunagi, siis hakkab vent ka kergemini ringi käima.

On kellegil mingeid ideid, kuidas seda asja parandada?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 05.01.09 14:20 Tsiteeri


kunagi sai üritatud seda puksi vahetada..aga pikka pidu polnud..ainuke mõistlik lahendus on uus org. mootor;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 05.01.09 14:26 Tsiteeri


uus salongi vent audi.ee andmetel oli umbes 6300.-


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
markus100
huviline

Avatar


Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 08.01.09 14:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -ivar-
uus salongi vent audi.ee andmetel oli umbes 6300.-


enda autole sain lammutusest 400.- eest. kohapeal saad kontrollida ega mingeid lõtke ei ole ja seal arvatavasti pannakse juhtmed ka külge,et kas töötab ja ega võõraid hääli ei teeks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 08.01.09 14:41 Tsiteeri


Oma 90-nel sama teema läbitud. Hakkas samamoodi häält tegema, mul oli küll kliimaga variant. Sain Vuchmanni käest kasutatud ventika. Ja pidas seegi mul vastu max paar kuud kui hakkas juba häält tegema uuesti. Iseesnesest selle vahetamine tülikas pole, aga jama on iga paari-kolme kuu tagant seda teha. Eks siis olegi variandid, kas osta uus ja loota, et ehk kestab või vahetada kasutatud asja vastu ja samamoodi loota, et ehk "nüüd " kestab.

Kivitare


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 09.01.09 11:05 Tsiteeri


Nonii:)
Mõtlesin välja ja tegin ära. Esimene läks küll aiataha, aga juba käivad tööd selle parandamiseks.
Lammutasin laiali selle mootori.
Mõõtsin võlli paksuse ära(6mm) ja läksin poodi. Tartus seal ringtee 1 Servemet ja ostsin 6mm'se sisemõõduga 2 laagrit.
Esialgu proovisime keevitada,(sellepärast metsa läkski, sest keevitus tegi laagri saalele haiget), kuid tagumise poole tegime nii:
Mõõtsime laagri välimise saale ära, see oli vist 17mm.
Nüüd puurisime sinna puksi pesasse 16,5 puuriga augu sisse ja freesiga natuke suuremaks ja lõime laagri sisse. Tagumine laager jäi väga hea, aga esimene tuleb uuesti teha. Pildid tulevad varsti minu auto teemasse. Põhimõtteliselt mul see vurab praegu autos, aga lihtsalt teeb häält, selle haiget saanud laagri pärast.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
oss30
huviline

Avatar


Registreerunud 21.01.08
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: a6 avant quattro 142kw 97a

postitati 09.01.09 11:30 Tsiteeri


laagritel jääbki häält tegema. kah kunagi proovitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 09.01.09 11:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: oss30
laagritel jääbki häält tegema. kah kunagi proovitud.


Vaevalt, et sellist häält nagu praegu on. See on kohe kindlasti sellest, et laager sai haiget. Häält hakkavad tegema lahtised laagrid, kuna grafiidi tolm satub sinna kuulide vahele. Minul on tegemist kinniste laagritega. Aga eks ole näha, kui korralikult valmis saan.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.4% - SQL: 63.6%]